Over het restaurant Duingroet Eten & Drinken

Aan de voet van de duinen

Plof na een wandeling door de Schoorlse duinen neer bij Restaurant Duingroet. Hier serveren ze voor ieder wat wils; voor de kleine eter, de grote eter, de vegetariër of de carnivoor. Kom tot rust in een heerlijke ambiance en laat je door de toegewijde bediening in de culinaire watten leggen. Ook de wijnkaart is veelbelovend, dus maak je diner compleet met een passend glas en jouw avond kan niet meer stuk.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Duingroet Eten & Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Titia P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
marka.satink .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Erica P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
De bediening was op zich correct. Als je wat vroeg, werd daar snel op gereageerd. De bediening had echter te weinig tijd ( maar 2 man voor volbezet restaurant) om proactief te werken. Ik heb bewondering voor de bediening die efficiënt en vriendelijk was. Alleen als klant voel ik me tekort gedaan. Een man extra had het verschil gemaakt.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
hebben met ah bon heerlijk gegeten komen zeker nog een x terug
fransvisserviool V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gezellig restaurant waar we lekker aten. De tongfilets waren aanzienlijk lekkerder dan de wat waterige tournedos. Al met al de moeite waard.
em.laan .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prima kaart, prima verzorgd en leuk bediend. Het eten was erg lekker en de borden waren leuk opgemaakt. Goede keuze uit gerechten. Voor ieder wat wils.
Zeker voor herhaling vatbaar want iedereen was lovend over het eten.
Al met al een ontzettend geslaagd etentje.
waterhoen20 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hebben er bijzonder lekker gegeten.
Tussen de gerechten zaten geen lange wachttijden.
Vriendelijk personeel.
Gezellige tent.
cor V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Ruimte erg rumoerig omdat geluid blijft hangen,hierdoor heb je last van heftige conversaties van andere gasten.
Eten en bediening perfekt. Je bent er wel gast
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Restaurant was niet op de hoogte van onze reservering terwijl we nog een reminder hadden gehad. Wachttijd was lang en tussen het voor- en hoofdgerecht ook. Bediening ronduit slecht.
Geachte Gast,

Wij snappen uw recensie niet' een reminder van uw reservering? Hoe bedoelt u dat en waar heeft u gereserveerd? Bij ons kunt u namelijk telefonisch reserveren.

Wij liggen met onze prijzen zeer laag in de markt voor een restaurant en tussen de gerechten door, zit er nooit meer dan 30 minuten.

Ik zou het op prijs stellen dat u even contact met mij op neemt, om het te bespreken. want wij streven er naar dat elke gast tevreden ons restaurant verlaat.

Vriendelijke groet;

Pieter Boontjes

Eigenaar Duingroet food&drinks

Amber-123 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, de bediening was uitstekend. Er werd niet moeilijk gedaan over een dessert van de reguliere kaart en werd ook niet als extra in rekening gebracht
RAJH .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Na een lange koude wandeling konden we heerlijk eten bij Duingroet. Eerst lekker warm worden met een kop thee. Daarna kwam het menu op tafel. We waren met de AH-bon en er was een prima menu samengesteld voor de bon. Keuze uit verschillende voor, hoofd en nagerechten. Goede prijs kwaliteit verhouding en een leuke ambiance. Zeker een aanrader en wij gaan zeker een keer terug na een heerlijke wandeling in de duinen.
G.J. T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
goede ontvangst , leuke gelegenheid om nog een keer daar te dineren
bediening was goed.
bij binnenkomst naar de gereserveerd tafel verwezen
franscx .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Een heel gezellig restaurant, met lekker eten. De Angus beef was goed gebakken en chocoladetoetje was erg lekker. Personeel heel vriendelijk ;-) Aanrader om er terug te gaan.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Voor de derde keer bij Duingroet gegeten en dit keer met de AH restaurant actie. Evenals de twee andere keren hebben we heerlijk gegeten en is de bediening uitstekend. Wij komen zeker weer terug.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Het was goed geregeld. Het eten was heerlijk. Zeker een aanrader. Vriendelijk personeel. Genoeg keus voor zwangere vrouwen.
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wow, dit restaurant is echt een pareltje. Het was voor ons verrassend goed. Wij blijven komen, ook zonder de AH kaart.

Echt een aanrader. Zalig eten, attente en aardige bediening en leuke zitjes.
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een gezellig restaurant zonder poeha. De rode huis wijn uit Chili was zeer goed en de gerechten vlees, vis, vegetarisch vonden wij zeer smakelijk. Onze tafelgenoot vierde zijn 80 e verjaardag, de bediening bracht hem spontaan een spetteren toetje, had daarbij een verjaardagsmuziekje opgezet wat zorgde voor een hoop plezier en de vraag " Hoe weten ze dat nou?" Ja, een adres vol verrassingen!
lissa123 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker gegeten en zeer goede bediening! De moeite waard om nog eens te gaan eten. Prijs/kwaliteit verhouding en keuze bij het AH menu was prima!
Erna B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten ! Echt een aanrader en de bediening was perfect!
Wij zullen vaker bij jullie komen eten.

Gr. Martien en Erna Brugman