Duingroet Eten & Drinken

Heereweg 284 1873 GG Groet Nederland Kaart

Over het restaurant Duingroet Eten & Drinken

Aan de voet van de duinen

Plof na een wandeling door de Schoorlse duinen neer bij Restaurant Duingroet. Hier serveren ze voor ieder wat wils; voor de kleine eter, de grote eter, de vegetariër of de carnivoor. Kom tot rust in een heerlijke ambiance en laat je door de toegewijde bediening in de culinaire watten leggen. Ook de wijnkaart is veelbelovend, dus maak je diner compleet met een passend glas en jouw avond kan niet meer stuk.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Duingroet Eten & Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
lissa123 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker gegeten en zeer goede bediening! De moeite waard om nog eens te gaan eten. Prijs/kwaliteit verhouding en keuze bij het AH menu was prima!
Erna B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten ! Echt een aanrader en de bediening was perfect!
Wij zullen vaker bij jullie komen eten.

Gr. Martien en Erna Brugman
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
met de AH actie heerlijk gegeten, hoofdgerecht duurde vrij lang, maar de kwaliteit maakte alles weer goed. Alert en vriendelijk personeels
TobJan .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Er was genoeg te kiezen van het speciale ah menu. Zalmbonbon,carpaccio, champions:prima! De angus steak en hertebiefstuk heerlijk mals, ook de portebello prima. De chocoladesoufle is echt een aanrader. Leuke, persoonlijke bediening. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker weer!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Top gegeten met gezin! Altijd goed, heerlijk eten hier. Met of zonder AH bon altijd zelfde kwaliteit,aardige bediening.. Je voelt je echt welkom en wordt heerlijk bedient en verzorgt. Zalmbonbon vooraf heerlijk net als carpaccio. Hoofdgerecht vlees mals en zacht en zalig. Nagerecht chocotaartje top! Wij komen hier heel graag!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
voor 1e keer in Duingroet geweest. Geweldig eten, zeer goede bediening. Absoluut voor herhaling vatbaar. Ook een goede kaart, voor elk wat wils.
Renée S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
bediening was erg goed en vriendelijk. En we hebben heerlijk gegeten . Alles was goed verzorgt .de zweer was erg gezellig . zeker voor herhaling vatbaar.
E V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Met 6 personen gegeten
Er was een ronde tafel voor ons gereserveerd,
Het eten was goed , fijn dat je ook buiten de ah kaart kon bestellen als je dit wenste
Bediening was vriendelijk.
De wijn keuze was matig .
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Weer heerlijk gegeten. Altijd vriendelijke bediening in een knus en gezellig restaurant. Het restaurant was versierd in kerstsfeer. Zeker een aanrader.
bacer B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten, heel veel keuze en kan naar wens aangepast worden. Goeie sfeer!
AHers .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prima plek om met vrienden informeel te eten en bij te kletsen. Eten was goed verzorgd en de bediening prettig.
Geen culinaire hoogstand, maar prima en verzorgd eten met zorg klaargemaakt.
pjmmeul .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ah gasten hadden een eigen menukaart. Keuze uit 4 voorgerechten waarbij champignons (aanrader vd kok) eenton8g van smaak was en erg veel kooknat bevatte . Cappuccino daarentegen smaakte goed. Hoofdgerecht kozen we voor varkenshaas. Smaakte vrij zout.porties waren behoorlijk. Nagerecht viel erg tegen. Koffie/thee met een truffel en een slap drankje of chocoladesoufflee. Al met al een tegenvaller. Vorig jaar ook met ah in Duingroet gegeten. Toen was het beter.
dorus G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zijn op vrijdagavond geweest. Het dineer was goed, opgediend op voorverwarmde borden. De koffie aan het eind is aan te bevelen. Is ons erg goed bevallen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was super top, lekker en meer dan genoeg en een geweldige ambiance! Kwamen ook oprecht vragen of t gesmaakt had! Het tocht wel wat in het restaurant maar gelukkig deden ze het gordijn dat voor de deur hangt en zo een portiek creëren dicht en toen was het over!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Duingroet werd bezocht met de AH-restaurantzegels, we waren erg benieuwd wat voor gelegenheid dit was. Het was er nog erg rustig toen we rond half zeven aankwamen, maar later werd het drukker. We mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Beetje vreemd dat de jassen niet werden aangenomen, dus zelf maar op zoek naar een garderobe.
Er was een aparte kaart met gerechten voor de AH-actie, gelukkig was er wel wat keuze.
Vreemd dat het brood met smeersels er niet op stond en er werd ook niet gevraagd of we dat wilden. Later bleek dat er bij het voorgerecht ook brood geserveerd werd, dus dat kwam uiteindelijk goed.
Er was geen aparte wijnkaart, maar er waren wel een paar huiswijnen waar we er een van kozen.

Als voorgerecht namen we de gegratineerde champignons met kruidenroomsaus, er stond bij dat dit een tip van de kok was. Dat bleek een tegenvaller, de kruidenroomsaus bestond vooral uit erg veel vocht dat was onttrokken uit de champignons en het gratineren was met te weinig kaas gedaan, al met al een gerecht met zeer weinig smaak.

Het hoofdgerecht bestond voor de een uit de tournedos en voor de ander uit de portobello gevuld met Italiaanse groenteratatouille.
De tournedos werd rood gebakken besteld maar werd medium geserveerd, deels werd dit goed gemaakt toen bleek dat hij wel bijzonder zacht en mals bleek te zijn, ook de bijbehorende stroganoff saus was lekker.
De portobello viel wat tegen, niet echt veel smaak (gebrek aan kruiden ??), gewoontjes ook. Gewoon een grote paddenstoel gevuld met groenten, wat er Italiaans aan was…… geen idee. Wellicht de aubergine en de courgette waar de vulling voornamelijk uit bestond.

Als nagerecht namen we de warme chocolade soufflés met vanille ijs en slagroom. Het bleek om één soufflé te gaan maar dit was niet erg omdat het toch vrij machtig is, de slagroom bleek helaas spuitroom te zijn en ook het ijs was niet van heel goede kwaliteit (bevatte ook wat ijskristallen).

Duingroet is wat ons betreft geen aanrader.
GCDD .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Erg teleurgesteld hebben wij dit restaurant, met op Iens de kwalificatie “Zeer goed” en een cijfer 8,1, verlaten. Gelet op een aantal gerechten op de kaart, met de daarbij getoonde prijzen, hadden wij verwacht in een restaurant van een redelijk hoog culinair niveau te komen. We hadden geen sterrenkwaliteit verwacht, hoeft ook niet, maar dit hadden wij ook niet verwacht. Dit viel erg tegen.

Het op de kaart genoemde “Pain rustique”, beschreven als ambachtelijk, bleek taai en smakeloos. De door ons gekozen vlees en vis gerechten waren goed klaar gemaakt. Maar de ingekochte kwaliteit was ver beneden de maat. Doe mij maar de helft van de porties maar dan van goede kwaliteit. Alles was zogenaamde supermarkt kwaliteit van de goedkope soort. Zo was de tonijn weliswaar veel maar vrijwel zonder smaak. En het zelfde geldt voor de lamsrack. De zalm van het voorgerecht was vet. Waarschijnlijk die gekweekte zalf uit Noorwegen en bepaald geen wilde zalm uit Schotland en Ierland. En daarom een onprettige verrassering door de kok. Alle kruidenboter, sauzen, aardappelkroketten en dergelijke kwamen volgens mij gewoon uit potjes, flesjes en andere verpakkingen, ook uit de supermarkt. Van alle gerechten waren daarnaast de onderlinge smaken niet op elkaar afgestemd. Al met al geen culinair hoogstandje.

Dit lijkt ons een aardig familierestaurant met de bekende schnitzels, saté en pannenkoeken. Voor die doelgroep prima. Maar voor een culinair feest moet je hier niet zijn. Samenvattend is de verhouding tussen de prijs en kwaliteit absoluut onder de maat. Jammer van onze avond. Ons zien ze hier nooit meer terug.
Riet T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Verrassend goed, heel gezellig, zeer vriendelijk, zeer gastvrij, het eten is bijzonde goed, een dikke aanrader. Leuk voor familie diners of groepen vrienden.
K S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuk restaurant met leuk personeel dat met je meedenkt. Wij waren met 8 personen waarvan 2 kinderen. Ivm met de grote van de groep hebben ze ons gebeld om te vragen hoe oud de kinderen waren enig ze aan de "hoge" stamtafel konden zitten. Super leuke tafel, echt een aanrader. Omdat wr ook een baby mee hadden zijn we toch laag gaan zitten, deze wijziging voor hun was geen probleem. Eten was erg lekker en via het AH menu evengoed genoeg keuze!
Cora T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima ontvangst. Hoewel het goed bezet was, niet lang hoeven te wachten op bediening en gerechten. Vriendelijke bediening en het eten was lekker en ruim voldoende. Alleen al voor de zelf gemaakte truffels komen we graag weer terug.
Pinhitter2 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Na eerst een wandeling door de duinen gedaan te hebben, ziijn we naar het restaurant gegaan. De ontvangst was goed en vriendelijk. We waren de eerste en mochten zelf een tafeltje uitkiezen. We kregen al snel onze drankjes en de menukaart, bestemd voor de gasten die via de AH spaarkaart kwamen eten. OpDe keuze was ruim zowel voor de voorgerechten als de hoofdgerechten. Het eten was uitstekend, de bediening van de serveerster was vriendelijk en goed, het ander personeel viel tegen want die hebben we nauwelijks gezien ( hadden het te druk met de stamgasten ).Het desert was lekker alleen ik had het al op en mijn partner had nog niets gehad. Al met al lekker gegeten. De sfeer was voor ons niets, het leek wel of in een kroeg zaten, zoveel lawaai en gegil van andere gasten die volgens ons iets teveel hadden gedronken.
De conclusie van ons is dat het eten heerlijk was maar vanwege de sfeer en lawa.ai we er waarschijnlijk niet nog eens gaan eten.

Groeten Gina en Sjaak.