Over het restaurant Duingroet Eten & Drinken

Aan de voet van de duinen

Plof na een wandeling door de Schoorlse duinen neer bij Restaurant Duingroet. Hier serveren ze voor ieder wat wils; voor de kleine eter, de grote eter, de vegetariër of de carnivoor. Kom tot rust in een heerlijke ambiance en laat je door de toegewijde bediening in de culinaire watten leggen. Ook de wijnkaart is veelbelovend, dus maak je diner compleet met een passend glas en jouw avond kan niet meer stuk.

Halve fles mineraalwater

Martin H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
steven_mulder .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Na een vriendelijke ontvangst namen we plaats op het terras. Wij kozen van de speciale AH menu kaart als voorgerecht de Carpaccio en Zalm. Zalm was heerlijk maar het mayonaise sausje over de Carpaccio paste er niet echt bij. Als hoofdgerecht de Ossenhaas Tournedos (extra toelage €3,95): Dit was een mooi, lekker stukje vlees maar de bijlagen, waar we heel lang op moesten wachten, waren karig. Alleen sla met patat en een heel klein roosje koude broccoli. Op het ene glas rode wijn moesten we ook heel lang wachten en bij thuiskomst bleek dat er 2 glazen in rekening waren gebracht...De keuze uit nagerechten was erg pover; alleen koffie met chocolade of een stukje taart.
donders1 D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
KGVDT .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We werden gastvrij ontvangen. De bediening was goed en het eten heerlijk. Fijn dat er ook voor een vegetarisch menu gekozen kan worden.
Trudy T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Echt heerlijk gegeten! Minpuntje:de tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht en het nagerecht duurde wat ons betreft veel te lang!
henriette O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Gezellig restaurant om te dineren. Voldoende keuze voor de AH actie, voor ieder wat wils. Het eten was heerlijk en goed verzorgd. Er is een vlotte en spontane bediening die hun vak begrijpen en het werk goed zien. Als je in een gezellige en gemoedelijke sfeer goed wil eten ben je hier aan het juiste adres. Parkeren is ook geen probleem. Hebben een fijne avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
N K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Voldoende keus, gerechten erg lekker en een vriendelijke bediening. Aanrader wat ons betreft.
klaasenfrieda .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
we hebben weer heerlijk gegeten alleen een beetje lang moeten wachten maar het eten maakte dat helemaal goed.
komen hier beslist terug
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De ontvangst was super vriendelijk. Er was een mooie ronde 6-persoons tafel klaar gezet. Het voorgerecht was prima. Het hoofdgerecht ook, alleen de tonijn was iets te gaar, dus wat droog, maar de tournedos was geweldig. De groente was erg weinig. Een echte aanrader.
Cock D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een gastvrij restaurant
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten met 2 nichtjes uit Australië, komen zeker nog een keer terug.Wel wat luidruchtig maar ik heb daar niet zoveel problemen mee.
klaasenfrieda .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
we hebben heel gezellig gezeten en heerlijk gegeten een aanrader vinden wij , ook de locatie is prachtig goede parkeergelegenheid en heel leuk personeel
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Hier heerlijk gegeten op 23/07/17. Het eten was bij ons allemaal naar wens! De bediening was vriendelijk en snel. Het restaurant is leuk ingericht.
Nardi H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantzegelactie. De kok verstaat zijn vak en gastheerschap staat hoog in het vaandel. Wij komen hier zeker nog terug. Een echte aanrader!
Louis M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Te weinig personeel, waardoor misverstanden. De een denkt dat de ander de bestelling al heeft opgenomen.
em.laan .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het was vol, op zich gezellig maar sommige families waren heel erg luidruchtig. Dat is jammer want wij konden daardoor alleen met de mensen direct naast ons praten, anders hadden we ook moeten schreeuwen, dat deden er al een aantal.....
Op het eten, de bediening en de entourage was verder niks aan te merken.
Lisbeth V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gezellig na een dagje strand, hier op het terras terecht gekomen. We kozen allebei de champignonsoep, deze was lekker. Het enige nadeel was dat we na de soep al behoorlijk vol zaten. The catch of the day - zalm (wordt deze dan in de Noordzee gevangen?? :) ) heb ik dan ook niet helemaal opgegeten. Wel was er nog ruimte voor de chocolade proeverij. Erg lekker, en met een beetje fantasie kon ik er die proeverijen in zien - chocolademousse, witte chocolade pudding en chocolade strepen over het bord. Binnen zag het er gezellig uit, en op het terras was het goed vertoeven. Minpuntje - het verkeer, maar daar kan dit restaurant weinig aan doen. Wat wel fijn zou zijn geweest, is een zitkussen op de stoel. En iets sneller uitserveren, is ook wel prettig. Verder prima tent.
sonja K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gezellig met 7 personen een verjaardag vieren goed en lekker gegeten op laatst de jarige niet vergeten erg leuk. We aten van het ah menu genoeg om te kiezen en mocht zonder problemen van de ah kaart afwijken.
tot de volgende keer. bedankt Sonja en familie.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gegeten met AH actiekaart. Goede porties, lekker gegeten. Dessert was sober, weinig keus. Tijd tussen de gerechten was goed, service ook.