Over het restaurant Duingroet Eten & Drinken

Aan de voet van de duinen

Plof na een wandeling door de Schoorlse duinen neer bij Restaurant Duingroet. Hier serveren ze voor ieder wat wils; voor de kleine eter, de grote eter, de vegetariër of de carnivoor. Kom tot rust in een heerlijke ambiance en laat je door de toegewijde bediening in de culinaire watten leggen. Ook de wijnkaart is veelbelovend, dus maak je diner compleet met een passend glas en jouw avond kan niet meer stuk.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Duingroet Eten & Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Duingroet Eten & Drinken

Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Met ahbon gegeten het was heel lekker keuze genoeg de chocolade taart met slagroom was een uitblinker ze hebben de actie verlengd dus wij gaan zeker terug personeel was ook keurig.
John en Aán R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten op deze locatie die helemaal nieuw was voor ons de bediening is vriendelijk er heerst een gemoedelijke sfeer en het eten zonder meer erg lekker
Riet G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vanaf het moment dat wij binnenstapten was het contact direct leuk en prettig.Wij hadden gereserveerd en werden direct naar een van de tafels begeleid waar we zelf nog konden beslissen waar we wilde zitten.(misschien een minpuntje wij moesten zelf naar de garderobe vragen en de jas zelf ophangen maar dat was niet echt storend).
De sfeer was heel ongedwongen het eten de service allemaal een dikke 9.
JA V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Goede ontvangst en fijne bediening, die ondanks de plotselinge drukte zeer vriendelijk en behulpzaam bleef.
Er was wel een aparte kaart voor deze AH-actie, maar daarin was wel voldoende keus en zeer smakelijk
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
waren met ah actie te eten en het was allemaal heerlijk dus wij komen zeker nog een x terug om een x a la carte te eten maar eerst de bokketocht op 28 oktober
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gisteravond een gezellige avond gehad in restaurant duingroet lekker gegeten voldoende keus in het voor en hoofd gerecht. smakelijke bijgerechten.
Doen niet moeilijk als je kind een kindermenu wilt aardige en vlotte bedienend personeel
leuke sfeer voor herhaling vatbaar
Talitha W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening zeer vriendelijk en gastvrij. De gerechten volgden elkaar in juist tempo op, niet te snel of te langzaam. Ik ben het wel eens met andere recensies over de akoestiek, er waren veel mensen binnen en daardoor was het rumoerig (maar niet zozeer erg hinderlijk). Wij komen zeker terug!
Ans N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heel lekker gegeten. Het was echt heel goed. Vlotte en vriendelijke bediening.
Een aanrader! Gaan er beslist weer eens heen.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk goed eten vriendelijk ontvangst. Waren van ah maar was erg goed. Vlees erg mals vis ook erg goed.
Voorgerechten ook . Dessert chocolade taartje of koffie met een heerlijke truffel gewoon heerlijk gegeten.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten .
Met zorg klaargemaakt.
Vooral het dessert was ongelofelijk lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wederom (we blijven terugkomen) heerlijk gegeten bij Duingroet. De bediening is oprecht vriendelijk en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. Ook kan er in de menukaart wat geschoven worden. Alles was naar wens!
Marlie V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant, het had hooguit ietsjes drukker mogen zijn.
Maar gastheer was zeer attent en vriendelijk.

Kortom ......leuke actie van A.H. Waar wij van hebben genoten.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Opnieuw geweldig gegeten. Voortreffelijk bereid, smaakvol, hoeveelheid perfect. Vriendelijk personeel. Blijft een succes, komen zeker terug.
Lia R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ontvangst, bediening en eten prima. Het was er wel erg rumoerig, dit zou voorkomen kunnen worden door gebruikelijke akoestische maatregelen te nemen.
arnold V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Bijzonder lekker gegeten. De geserveerde gerechten waren van hoge kwaliteit. De bediening was zeer vriendlijk. Met Andersen woorden: een prima avond gehad.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben hier op 15 september ons huwelijksfeest gehouden. Alles was uitstekend geregeld, bij de voorbereiding werd veel meegedacht en de tijd voor ons genomen. Op de dag zelf was alles goed geregeld. Het eten was erg lekker met oog voor detail. Er was ook gedacht aan mensen die vegetarisch of veganistisch eten. Van de gasten hebben we lovende reacties gehad. We komen nog steeds graag bij Duingroet. Een aanrader voor zowel een feest als 'gewoon' een lunch of diner.
Willemien N.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, en, een voor deze aktie, prima kaart.

Het eten was meer dan voortreffelijk !
Een aanrader.
We komen er zeker weer terug, ook zonder deze fantastische aktie van A.H.
Hermine D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten. Was van AH menu. Alle gerechten waren goed ook het portie. Vriendelijk ontvangst.
Niet te druk. Prima voor ons etentje met deze samenstelling. Met moeder van tweeënnegentig jaar oud.
Francien K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Gezellige locatie en heerlijk gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen er graag terug.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Prima restaurant met zeer prettige bediening en een prima keuken. De kogelbiefstuk was van een goede kwaliteit en maat. De tongvis was verrukkelijk en de chocolade taart was een prima afsluiter. Wij hebben er een zeer gezellige avond doorgemaakt.
Bedankt
Mireille en Jan