Duingroet Eten & Drinken

Heereweg 284 1873 GG Groet Nederland Kaart

Over restaurant Duingroet Eten & Drinken

Aan de voet van de duinen

Plof na een wandeling door de Schoorlse duinen neer bij Restaurant Duingroet. Hier serveren ze voor ieder wat wils; voor de kleine eter, de grote eter, de vegetariër of de carnivoor. Kom tot rust in een heerlijke ambiance en laat je door de toegewijde bediening in de culinaire watten leggen. Ook de wijnkaart is veelbelovend, dus maak je diner compleet met een passend glas en jouw avond kan niet meer stuk.

Halve fles mineraalwater

Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
AHers .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Prima plek om met vrienden informeel te eten en bij te kletsen. Eten was goed verzorgd en de bediening prettig.
Geen culinaire hoogstand, maar prima en verzorgd eten met zorg klaargemaakt.
pjmmeul .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ah gasten hadden een eigen menukaart. Keuze uit 4 voorgerechten waarbij champignons (aanrader vd kok) eenton8g van smaak was en erg veel kooknat bevatte . Cappuccino daarentegen smaakte goed. Hoofdgerecht kozen we voor varkenshaas. Smaakte vrij zout.porties waren behoorlijk. Nagerecht viel erg tegen. Koffie/thee met een truffel en een slap drankje of chocoladesoufflee. Al met al een tegenvaller. Vorig jaar ook met ah in Duingroet gegeten. Toen was het beter.
Dorus G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was super top, lekker en meer dan genoeg en een geweldige ambiance! Kwamen ook oprecht vragen of t gesmaakt had! Het tocht wel wat in het restaurant maar gelukkig deden ze het gordijn dat voor de deur hangt en zo een portiek creëren dicht en toen was het over!
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Duingroet werd bezocht met de AH-restaurantzegels, we waren erg benieuwd wat voor gelegenheid dit was. Het was er nog erg rustig toen we rond half zeven aankwamen, maar later werd het drukker. We mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Beetje vreemd dat de jassen niet werden aangenomen, dus zelf maar op zoek naar een garderobe.
Er was een aparte kaart met gerechten voor de AH-actie, gelukkig was er wel wat keuze.
Vreemd dat het brood met smeersels er niet op stond en er werd ook niet gevraagd of we dat wilden. Later bleek dat er bij het voorgerecht ook brood geserveerd werd, dus dat kwam uiteindelijk goed.
Er was geen aparte wijnkaart, maar er waren wel een paar huiswijnen waar we er een van kozen.

Als voorgerecht namen we de gegratineerde champignons met kruidenroomsaus, er stond bij dat dit een tip van de kok was. Dat bleek een tegenvaller, de kruidenroomsaus bestond vooral uit erg veel vocht dat was onttrokken uit de champignons en het gratineren was met te weinig kaas gedaan, al met al een gerecht met zeer weinig smaak.

Het hoofdgerecht bestond voor de een uit de tournedos en voor de ander uit de portobello gevuld met Italiaanse groenteratatouille.
De tournedos werd rood gebakken besteld maar werd medium geserveerd, deels werd dit goed gemaakt toen bleek dat hij wel bijzonder zacht en mals bleek te zijn, ook de bijbehorende stroganoff saus was lekker.
De portobello viel wat tegen, niet echt veel smaak (gebrek aan kruiden ??), gewoontjes ook. Gewoon een grote paddenstoel gevuld met groenten, wat er Italiaans aan was…… geen idee. Wellicht de aubergine en de courgette waar de vulling voornamelijk uit bestond.

Als nagerecht namen we de warme chocolade soufflés met vanille ijs en slagroom. Het bleek om één soufflé te gaan maar dit was niet erg omdat het toch vrij machtig is, de slagroom bleek helaas spuitroom te zijn en ook het ijs was niet van heel goede kwaliteit (bevatte ook wat ijskristallen).

Duingroet is wat ons betreft geen aanrader.
GCDD .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Erg teleurgesteld hebben wij dit restaurant, met op Iens de kwalificatie “Zeer goed” en een cijfer 8,1, verlaten. Gelet op een aantal gerechten op de kaart, met de daarbij getoonde prijzen, hadden wij verwacht in een restaurant van een redelijk hoog culinair niveau te komen. We hadden geen sterrenkwaliteit verwacht, hoeft ook niet, maar dit hadden wij ook niet verwacht. Dit viel erg tegen.

Het op de kaart genoemde “Pain rustique”, beschreven als ambachtelijk, bleek taai en smakeloos. De door ons gekozen vlees en vis gerechten waren goed klaar gemaakt. Maar de ingekochte kwaliteit was ver beneden de maat. Doe mij maar de helft van de porties maar dan van goede kwaliteit. Alles was zogenaamde supermarkt kwaliteit van de goedkope soort. Zo was de tonijn weliswaar veel maar vrijwel zonder smaak. En het zelfde geldt voor de lamsrack. De zalm van het voorgerecht was vet. Waarschijnlijk die gekweekte zalf uit Noorwegen en bepaald geen wilde zalm uit Schotland en Ierland. En daarom een onprettige verrassering door de kok. Alle kruidenboter, sauzen, aardappelkroketten en dergelijke kwamen volgens mij gewoon uit potjes, flesjes en andere verpakkingen, ook uit de supermarkt. Van alle gerechten waren daarnaast de onderlinge smaken niet op elkaar afgestemd. Al met al geen culinair hoogstandje.

Dit lijkt ons een aardig familierestaurant met de bekende schnitzels, saté en pannenkoeken. Voor die doelgroep prima. Maar voor een culinair feest moet je hier niet zijn. Samenvattend is de verhouding tussen de prijs en kwaliteit absoluut onder de maat. Jammer van onze avond. Ons zien ze hier nooit meer terug.
Riet T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Verrassend goed, heel gezellig, zeer vriendelijk, zeer gastvrij, het eten is bijzonde goed, een dikke aanrader. Leuk voor familie diners of groepen vrienden.
K S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuk restaurant met leuk personeel dat met je meedenkt. Wij waren met 8 personen waarvan 2 kinderen. Ivm met de grote van de groep hebben ze ons gebeld om te vragen hoe oud de kinderen waren enig ze aan de "hoge" stamtafel konden zitten. Super leuke tafel, echt een aanrader. Omdat wr ook een baby mee hadden zijn we toch laag gaan zitten, deze wijziging voor hun was geen probleem. Eten was erg lekker en via het AH menu evengoed genoeg keuze!
Cora T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima ontvangst. Hoewel het goed bezet was, niet lang hoeven te wachten op bediening en gerechten. Vriendelijke bediening en het eten was lekker en ruim voldoende. Alleen al voor de zelf gemaakte truffels komen we graag weer terug.
Pinhitter2 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Na eerst een wandeling door de duinen gedaan te hebben, ziijn we naar het restaurant gegaan. De ontvangst was goed en vriendelijk. We waren de eerste en mochten zelf een tafeltje uitkiezen. We kregen al snel onze drankjes en de menukaart, bestemd voor de gasten die via de AH spaarkaart kwamen eten. OpDe keuze was ruim zowel voor de voorgerechten als de hoofdgerechten. Het eten was uitstekend, de bediening van de serveerster was vriendelijk en goed, het ander personeel viel tegen want die hebben we nauwelijks gezien ( hadden het te druk met de stamgasten ).Het desert was lekker alleen ik had het al op en mijn partner had nog niets gehad. Al met al lekker gegeten. De sfeer was voor ons niets, het leek wel of in een kroeg zaten, zoveel lawaai en gegil van andere gasten die volgens ons iets teveel hadden gedronken.
De conclusie van ons is dat het eten heerlijk was maar vanwege de sfeer en lawa.ai we er waarschijnlijk niet nog eens gaan eten.

Groeten Gina en Sjaak.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten voor ons 14 jarig jubileum! Leuke medewerkers, goede sfeer. Wij hebben gebruik gemaakt van de ah actie maar komen ook zeker zonder zegels terug! Groetjes uit Schagerbrug!
Aapie V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het was mijn verjaardag en de stoel was versierd en kreeg een vuurwerk
Fontein. Heel erg leuk. Je kon kiezen van speciaal menu voor AH.
Ik wilde graag gegrilde kip, die niet op deze lust stond
Maar dat was geen enkel probleem
Kukje .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gegeten met AH restaurantactie, waarvoor een speciale kaart gold. Er was genoeg keus en het eten was van een goede eetcafé-kwaliteit, maar 35 euro voor dit menu is te veel en zou ik er buiten de AH-actie niet voor over gehad hebben. Dus toch een beetje teleurgesteld weggegaan met het gevoel dat 2 voor de prijs van 1 niet helemaal waar is...
Ilja W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ik begrijp werkelijk niet waarom dit restaurant zo'n hoog cijfer heeft. De bediening is heel vriendelijk. Dat komt overeen met de ervaringen die ik gelezen heb. Mijn partner had tonijn met wasabi. De tonijn was mals, ietwat te weinig smaak. De bijgeserveerde kikkoman soyasaus was inderdaad letterlijk een scheut uit het flesje. De wasabi was heel erg scherp. Kortom een onevenwichtig voorgerecht. Mijn voorgerecht; proeverij van de chef was tja.... vette zalm, een droge gamba, een schaaltje met wat smakeloze champignons in kaassaus, stukje geitenkaas en ham die wel goed smaakte. Ook hierin geen enkele afstemming qua smaak, een goede vinaigrette of aantrekkelijke presentatie. Gezien de prijs vonden wij het onacceptabel. De porties zijn inderdaad erg groot. De lamsrack van mijn partner had gemakkelijk voor twee personen gekund. Het vlees was redelijk goed klaargemaakt. In ieder geval mals, al ontbrak het krokante korstje. Maar de smaak was heel erg vlak. Soms tegen het soepvleesachtige aan. De pesto was zelfs niet lekker. Het leek wel wat overjarige basilicumblaadjes in olie waarbij de overige kruiden vergeten waren. Mijn biefstuk was redelijk goed. Mals, rare. De knoflooksaus kwam uit een potje. De aardappelkroketjes kwamen denk ik van Aviko. Op mij maakt dit restaurant qua sfeer en kwaliteit de indruk van een familierestaurant waarbij de schnitzels en de saté vast door de prijskwaliteit beoordeling komen. Voor het hogere segment wat dit restaurant ook pretendeert aan te kunnen gezien een aantal gerechten op de kaart en de bijbehorende prijs schiet het niveau echt tekort. Mogelijk hebben we ook niet erg enthousiast gegeten want ons is geen enkele keer gevraagd of het gesmaakt had of naar wens is geweest.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Herfstvakantie dus gezellig druk met veel koters. Ongedwongen sfeer, een beetje "bruine kroeg". Bediening heel voorkomend maar geen poeha. Eten uitstekend. Een kleine bijbetaling maakte het AH menu nog uitgebreider. Komen zeker terug ook zonder AH actie.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Herfstvakantie dus gezellig veel kinderen. De sfeer is ongedwongen, de inrichting een beetje een bruine kroeg. Niks mis mee. Het eten is prima, de porties ruim voldoende. Met een kleine bijbetaling op de AH menukaart is deze met meerdere gerechten uit te breiden. De bediening is voorkomend maar niet opdringerig. Kortom, een aanrader. Wij komen in ieder geval terug.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben lekker gegeten.
De inrichting is erg gezellig en fijne bediening.
Met de ah bon was het leuk eten,maar als ik 35€ per menu zou moeten betalen,zou ik het niet doen.
Lotje_82b .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Op zich redelijk gegeten, (te) grote porties. Helaas waren wij om 22 uur de enige gasten nog en dit konden we duidelijk merken aan de bediening. Alle spullen werden binnen gezet, kratten gesleept, schoongemaakt. We voelden ons hierdoor niet erg welkom.
bosman.h .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Een rustige ontvangst ,aan een grote tafel waarbij de bediening snel was om de drank op te nemen en de AH kaart aan te bevelen.Het voorgerecht was goed carpatsio met brood,daarna het hoofdgerecht varkenshaaspuntjes met champions ,wat erg goed bereid was ,aangevuld met salade en patat. Het dessert een chocolade muffin met eis en slagroom. Een goede prijs/ kwaliteit en voor herhaling vatbaar