Duingroet Eten & Drinken

Heereweg 284 1873 GG Groet Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio van ossenhaas met pijnboompitten, grana padano, peto en rucola
      Mosterd soep met Langedijker vers gerookte paling
      Gegratineerde champignons met Goudsche Waegh belegen kaas
  • Hoofdgerechten
    • Kipate' met pindasaus, gefrituurde uitje en kroepoek
      Tournedos malse biefstuk van Iers rund met kruidenboter (supplement €5,95)
      Catch of the day (vraag aan onze bediening wat het vandaag is)
      Zoete aardappel met rode ui, grove mosterd crème en brie uit de oven
  • Nagerecht
    • Koffie of thee met een huisgemaakte chocolade truffel
      Ananas bavarois met gekonfijte ananas en chocolade saus
      Bourbon vanille coupe met slagroom

Over het restaurant Duingroet Eten & Drinken

Aan de voet van de duinen

Plof na een wandeling door de Schoorlse duinen neer bij Restaurant Duingroet. Hier serveren ze voor ieder wat wils; voor de kleine eter, de grote eter, de vegetariër of de carnivoor. Kom tot rust in een heerlijke ambiance en laat je door de toegewijde bediening in de culinaire watten leggen. Ook de wijnkaart is veelbelovend, dus maak je diner compleet met een passend glas en jouw avond kan niet meer stuk.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Duingroet Eten & Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Duingroet Eten & Drinken

Annette Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Was erg lekker ,en erg vrindelijke bediening .komen vast nog eens xxx
Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
AH menu. (Aktie wordt hier tot eind maart verleng). Net ontvangst. Jassen werden aangenomen en konden tafetje kiezen. Genoeg keuze uit het menu. Eten was warm en werd op tijd geserveerd. Kon ook met grotere tussenpozen als je dat wilt. Vriendelijk personeel. Een aanrader dus.
Kitty B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Leuk restaurant waar ik zeker nog eens naar terug zal gaan.
Paulina O.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Was zeer geslaagd om daar te eten.
Gerdien K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Vers product waar ook een goed verhaal over vertelt kon worden. Zeer tevreden.
Huite V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Fijne kwaliteit, ook met de ah-korting een heerlijk menu gekregen. Wij waren blij verrast.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Wij hebben hier meerdere malen gegeten en dit was altijd goed, deze avond helaas niet , we waren met 4 personen , voorgerechten prima , hoofdgerechten duurde vrij lang waarvan er 3 gerechten opgediend werden en het vierde , vegetarisch ,, opeens er niet was, dus alternatief werd aangeboden met oa een maaltijdsalade of noedels, gevraagd of er nog iets anders is zou naar worden gekeken , 1 minuut later komt , denken wij de eigenaar of chef en zegt dat het gerecht er toch opeens is en dit werd binnen 5-10 minuten daarna opgediend , vreemd de anderen waar bijna uitgegeten toen het laatste hoofdgerecht werd opgediend , eigenaar/ chef heeft geprobeerd het probleem zo snel mogelijk op te lossen maar degene die de bestelling had opgenomen had gezegd dat het Vega hoofdgerecht er niet was , dit klopt dus niet , jammer , weet niet nu niet of wij hier nog een volgende keer zullen komen
Beste Erwin van der Klei

Het is idd ook niet goed gegaan met uw hoofdgerecht. Daar hebben wij ook meerdere malen onze excuses voor gemaakt. Wij hebben zo snel mogelijk het probleem opgelost. U gaf aan da het probleem zo was opgelost. Daarna hebben we nog een drankje van t'Huis aangeboden.

Deze fout had niet mogen gebeuren. Wij hebben uw gerecht per ongeluk verkeerd doorgegeven aan de keuken. Er word bij ons gewerkt met uitsluitend verse producten en daarom hadden wij een beperkt aantal van uw gekozen gerecht. Uw gekozen gerecht bleek erg gewild te zijn deze avond. Wij hebben het zo snel mogelijk opgelost en u heeft uiteindelijk wel idd een paar minuten later dan uw tafel genoten uw gewenste gerecht gekregen. Wij willen ons nogmaals excuseren voor dit ongemak. Wij streven er naar dat al onze gasten tevreden zijn, wat u ook van ons gewent bent.

Wij hopen dat u ons toch nog een kans geeft na deze iets mindere ervaring.

Graag tot ziens

Team Duingroet
Nell B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
het is altijd heel gezellig om hier te dineren, het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Anja Willy S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Vrie4ndelijk personeel heel sfeervol aangekleed en fijne stoelen. Het eten was erg lekker en mooi opgemaakt en de tijd tussen de gangen goed dus erg plezierig gegeten. Echt heerlijk gegeten en komen hier zeker terug en zullen Duingroet aanbevelen bij familie en vrienden. Wij aten er met de AH bon maar het eten was er zeker niet minder om juist het tegenover gestelde dus echt een aanrader om hier te gaan dineren. AH bon verlengen ze tot eind maart en gaan we zeker nog een keer gebruik van maken.
Hetty B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Vriendelijk personeel en goed eten.
Schaatser M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Beperkte keus met AH menu. Voorgerecht carpaccio van ossehaas met grano pradano was smakelijk en het was een ruime portie. De gevulde champignons waren lekker en smakelijk bereid. Niet te zout. De kipsate smaakte prima, de zeebaars was een heel klein zeebaarsje. Smaak en bereiding niet bijzonder. De groente erbij haalde de 50 gram niet. Commentaar van de bediening: ja met een AH menu moet er wat ingeleverd worden. Bij de niet AH gerechten zit er salade bij ....... De frites zou ik een 6,5 geven. Echt lekkere frites zijn zeldzaam in de horeca. Koffie met truffels toe. Met twee glazen huiswijn p.p. Was de rekening 55 euro voor 2 personen.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Duingroet. Bediening super vriendelijk. Gezellige huiselijke sfeer. We komen zeker weer terug.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Gegeten met de AH aktie. Aparte kaart met voldoende keuze. Eten was lekker en bediening was goed. Voldoende aandacht en we mochten zelf een tafel kiezen. Gezellige inrichting.
S D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Een prima restaurant, een goede sfeer, heerlijk eten, fijne bediening.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Ontzettend lekker gegeten in zeer sfeervolle ambiance. Goede en zeer vriendelijke bediening.
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Vriendelijke, klantgerichte bediening en lekker eten. Voor herhaling vatbaar.
H.D. V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Lekker gegeten van AH bonnen.
Zeker aan te raden.
Han L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Altijd weer goed en gezellige inrichting.
Hele fijne bediening!
Als we in de buurt zijn komen we zeker weer. Tot dan
Marjo T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018