Over het restaurant Duende

Tapas zonder poespas

Bij Duende houden ze van tapas zonder poespas; met simpele gerechten komen de smaken van de Spaanse keuken het beste tot hun recht. Of je nou een borrelhapje bij de wijn wilt, of een volledige maaltijd, alles is hier mogelijk. Van overheerlijke Serrano ham tot de bekende patatas bravas, bij Duende heb je een enorme keuze uit de bekendste gerechten. Met een goeie Spaanse wijn erbij, is het gegarandeerd smullen.

Bij Duende reserveren ze pas vanaf 6 personen, maar voor kleinere gezelschappen vind je altijd wel een plek!

Meer informatie over restaurant Duende

Tram 3 - Halte Nieuwe Willemsstraat of Marnixplein

Maandag t/m vrijdag 17.00 - 23.00 uur
Zaterdag en zondag 16.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Duende

Thom B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
In dit restaurant worden ook flamingo danslessen gegeven. Het is dus een kabaal van jewelste. Het eten is prima maar niet bijzonder maar vooral de service is waardeloos. Constant je best moeten doen om de aandacht van de bediening te krijgen. Niemand die vraagt of iemand nog iets te drinken wilt. Als bestek bij het afruimen van de tafel op de grond valt, wordt het met de voet richting keuken geschopt. We hebben een leuke avond gehad maar dit hebben we alleen aan ons eigen gezelschap te danken. Wij komen niet terug in Duende.
Sven V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima restaurantje waarbij klantvriendelijk boven aan staat en leuk te zien dat het personeel onderling veel plezier heeft.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een voor mijn gevoel echt tapas restaurant.
Ook de flamenco school achterin de zaak waar les geven werd droeg bij aan een echte Spaanse sfeer in hartje Jordaan.

MUY BIEN.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prima keuken. Porties zijn ruim en kwaliteit bovengemiddeld. Meubilair wat spartaans. Aanrader voor liefhebbers van de Spaanse keuken!
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Aan het einde van de avond vroegen wij om de rekening. We schrokken van het hoge bedrag, daardoor checkten we de rekening item voor item. Wat bleek... er waren vijf gerechten te veel berekend. Toen we dat bij de barman kenbaar maakten, ging de barman er nogal luchtig mee om. Ik gaf aan dat ik het nogal een kwalijke zaak vond (belachelijk zelfs), kwam hij met allerlei slappe excuses: tja...er we hebben net twee meiden nieuw werken, tja...je zal wel bij verschillende mensen besteld hebben...enz. Kortom je voelt je als klant niet gehoord. De vijf gerechten zijn van de rekening afgehaald. Toen ik echter thuis kwam en nogmaals naar de rekening keek, bleek deze nog steeds niet te kloppen. Nee, wij gaan niet meer naar Duende en mocht u wel gaan, dan adviseer ik u goed de rekening te checken!!
Muriel J.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het was weer super! Dank jullie wel voor het heerlijke eten en de lekkere sangria!
Muriel J.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
We zijn hier met 8 personen gaan eten. Hele leuke ontvangst, gezellige sfeer en heerlijke tapas. Het eten kwam best snel. Het duurde wel iets langer voor we koffie konden bestellen. Wij komen zeker terug!
Lekkerinrotterdam V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
sfeervolle zaak. hartelijke dame in
de bediening. we dronken een prima witte wijn. we kozen voor iberico ham, garnalen in knoflook, manchego kaas, kippendijen, brood met aioli en venus schelpjes. En alles even smakelijk. zeker een aanrader.
Amber K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ik had al heel veel goede recenssies gelezen dus wij gingen ervan uit dat het goed was.. het was echt een top avond. bediening was super, hele gezellige mensen. Eten was super lekker. De inrichting is gewoon heerlijk simpel, typisch spaans! we hebben genoten, met z'n 7e. Komen zeker nog een keer terug!
Hilmar B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
ondanks de drukte blijft de sfeer relaxed.
Ik zou dolgraag een plaats willen reserveren in het "voorstellings lokaal'.
Ik geloof dat dat niet mogelijk is.
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Goede sfeer, prettig personeel en verrukkelijke tapas. Dat samen met de goede wijnen maakt deze zaak een echte aanrader.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Duende serveert erg goede tapa's en de sfeer is heerlijk, zoals het moet zijn. Lekker veel gepraat, niet te harde muziek. Wat jammer was is dat we ons niet gerealiseerd hadden dat op zaterdagavond ook tafels staan in in het flamenco zaaltje, wat een extra druk op de keuken geeft. We moesten daardoor erg lang wachten, bestelde gerechten kwamen niet allemaal aan, de bediening was de briefjes kwijt en de rekening was daardoor een puinhoop. Geeft niet als je de hele avond de tijd hebt, maar wees gewaarschuwd als je er op zaterdagavond een tafeltje reserveert.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij eten hier vaker en vind het altijd lekker.
Precies uitgerekend op mijn vriends verjaardag was het minder lekker dan wij het gewend zijn.
Moest ook lang wachten
Wel erg jammer. Zeker dat het de pret minder maakten.
Ook veel geluidsoverlast van het afwassen.
Wij komen vast wel retour.
Annama1 V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijke tappas, ik had groene pepers en lof in een corgonzolasaus, heel lekker, mijn man lamscoteletjes en kleine gefrutuurde visjes,.
Lekker gezellig buiten op het terrasje in de jordaan, komen zeker terug.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Goede Spaanse tapas en vriendelijke bediening. Helaas zo overvol en zoveel kabaal dat een 'normaal ' gesprek amper was te voeren. We hielden het voor gezien na 2 rondjes en zijn elders op een terras gaan natafelen. Zonde, hiermee doet men ook zichzelf te kort.
Astrid O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
wij hebben heerlijk gegeten in het gezellige restaurant Duende. Het personeel was heel vriendelijk, aardig en goed, wij komen zeker nog een keertje terug voor de heerlijke toast met geitenkaas en honing.( ook voor de andere hapjes hoor. )
Jantine K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Eten viel tegen en bediening let niet echt op. Zaten lang te wachten op het eerste drankje en daarna voor de bestelling. Kan beter!
Norbertijn .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Paar dagen van te voren gereserveerd met de mededeling dat wij op tijd bij een concert moesten zijn. Dit was geen probleem gaf de eigenaar Jasper aan ook al waren wij met een groep van 7. Bij binnenkomst werden wij heel vriendelijk ontvangen waarbij zelfs mijn voornaam werd genoemd. Erg tof! Eten en bediening was goed, heel aardig en snel. Eigenaar Jasper nam de tijd om ons te helpen met het kiezen van de tapas. Karaf water werd op tafel gezet zonder dat wij hierom vroegen, dat vonden wij fijn. Wij hebben heerlijk gegeten en een hele leuke avond gehad. Oh ja, uiteraard waren wij op tijd voor het concert! Wij komen zeker een keer terug!
_Patricia_ .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten, garnalen, gehaktballetjes, verschillende groentes, kaas en taart. Service duurde soms wat lang maar het was ook erg druk. Het heeft een gezellige sfeer, alsof je even een avondje in Spanje bent. We hebben genoten!
jacquesp .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Ik houd niet van tapas. Een bord vol, dat is wat ik wil. Door onze lieve vrienden Deb. en Rod. werden we naar binnen gesleurd. Super gezellig druk, maar door oplettendheid hadden we snel een grote ronde tafel. Door een slip of the tong moesten we herinneren aan onze bestelling en met grote excuses kwam alles snel op tafel. Vooral veel overheerlijke Cava. Heerlijk eten en dan denk ik vooral aan het lamsvlees. Mijn god, wat een geweldige smaken. Alles was heerlijk en we moeten weer aan de tapas. Bij Duende.