Duende Dos

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 03:00

Robert K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten hier in ongedwongen sfeer. Leuk tentje op de hoek van de Nw. Wiilemsstraat en voldoende parkeergelegenheid. Lekkeer muziek op de achtergrond. De Gamba's in knoflookboter, Patatas Bravas en de gebakken chorizo waren uitmuntend. Visschotel was perfect en bediening was vlot en attent. Ga hier eens heen en bij warm weer lekker buiten zitten.
Fenglin .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Prima met zijn vieren gegeten. Er was veel keuze aan tapas en het smaakte goed en stond snel op tafel. De bediening was aardig, ongedwongen en flexibel. Aanrader!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
De locatie en sfeer van dit restaurant zorgen ervoor dat je het idee hebt dat je echt in Spanje bent bij een tapasbar, zeker op een zomerse avond kun je lekker buiten zitten. We hebben hier echt veel gegeten, we konden er geen genoeg van krijgen. De porties waren van een goede grootte en de kwaliteit vonden wij echt goed. Ik kan vooral de hete chorizo aanraden..!
Bi3 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Gezellig gezeten en redelijk gegeten in Duende dos.
De gefrituurde inktvisringen waren heel vers en lekker. De lamsworstjes waren een beetje flauw. Patatas waren lekker, evenals het brood en knoflookboter. De gegrilde groenten waren te ver door, waardoor ze zacht en wat smaakloos waren.
Het grote nadeel van dit restaurant is de geur, die doordringt in je kleding. Er is te weinig afzuiging. Toch weerhoud het mij niet om weer terug te komen, al is het alleen al om me in de Spaanse sferen te wanen.
Subani S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Heerlijke tapas en ook voor vegetariërs lekkere hapjes. Muziek en dans op een vaste avond in de week. Druk bezocht restaurant, dus vooraf reserveren is aanbevolen. Ook met een grote groep kan je hier terecht. Erg gezellige sfeer. Gemakkelijk te vinden.