Due Tonino

Goudsesingel 67 3031 EE Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Due Tonino

Mensen met een passie voor Italië kunnen hier hun hart ophalen. Het concept van Tonino bestaat al sinds 1991 en wordt nog steeds verbeterd waar het mogelijk is : een snelle (verse!) pasta of pizza, maar juist ook tafelen op z'n Italiaans met talrijke antipasti, primi, secondi e dolci en altijd keuze uit seizoensgebonden gerechten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Due Tonino

Metro - Trein - Tram

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Cheque , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Spaans gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Due Tonino

Tom V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Echt Italië in Rotterdam! Een hechte Italiaanse familie die je echt leert kennen en de volgende keer dat je komt ook echt herkent! Heerlijk eten en blijft voor mij de beste en pure Italiaan van Rotterdam.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
De beste Italiaan van Rotterdan en omstreken! Bediening zeer attent en altijd herkenning; ietswat in Rotterdam centrum uniek is.
eetklant-woerden .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Ze hebben hier heerlijke pizza.Het dessert van witte en bruine chocolade mouse was erg lekker. Je wordt prima en vriendelijk bediend. Prima italiaan .
Beste Signore/a,
Dank u dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers, we waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we u spoedig weer mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Tonino de meest gastvrije Italiaan ever .....ik kwam daar onverwacht met de love of my Life ... keuken al dicht ...(soort Josef en Maria ????) hij zag onze liefde voor elkaar, en regelde een voortreffelijk Italiaans .......ja let op Italiaans tapas diner voor twee met bijpassende wijn ..... wie goed doet goed ontmoet .... er inmiddels 3 keer fantastisch gegeten ????????

Rob
Beste Signore Robert,
Dank u dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we u spoedig weer mogen verwelkomen in ons restaurant.

Met vriendelijke groet
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Onvriendelijk gehaaste indruk. Op de menukaart staat foutieve informatie! Eten was veel te zout en koud toen het op tafel stond.
Beste Peter,
Op oudejaarsavond kwam u met uw vrienden vragen of u bij ons kon eten, u had niet gereserveerd, helaas ging dit niet wij zaten vol. U was vreemd in Rotterdam en u en uw vrienden konden niets vinden en later op de avond kwam u terug, toen hadden wij wel een tafel vrij. Ondanks dat de zaak nog vol zat, lieten wij jullie plaatsnemen. Jullie werden zo goed en snel mogelijk bedient, en toen de ober vroeg hoe het smaakt antwoordden jullie lekker.

Maar toen kwam de rekening (een kwartier voor sluitingstijd i.v.m. de Nationale vuurwerk) en het strijdpunt was voor een gerecht dat je met minimaal twee personen moest bestellen kostte € 12,70 p.p.
U vond dat de p.p. misleidend was, en u wilde slechts dit gerecht 1× betalen en dus niet 2maal.
Wij zullen voortaan duidelijk tegen onze klanten zeggen wat per persoon betekent, zodat er van geen misleiding sprake kan zijn.

Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Onlangs bij Due Tonino gegeten, wat een heerlijke zaak. De gerechten zijn puur en mooi op smaak, geen poespas. De eigenaar met zijn team zijn professioneel en zéér vriendelijk. Voor ons het beste Italiaanse restaurant binnen het Rotterdamsche. Een echte aanrader.
Nante O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Authentiek klein Italiaanse restaurantje waar je heerlijk kunt eten en wijnen! Meteen broodjes, olijven en tapenade op onze met damast gedekte tafel. Vissoep als voorgerecht is super en al bijna een maaltijd, gemengde zeevruchten = heerlijk, Ossenhaas top en Dorade ook geweldig! Bijbehorende wijnen ook helemaal ok. Af en toe even wuiven naar de familie als je iets (sneller) wilt, en dan komt het direct. Prijs/kwaliteit-verhouding klopt ook. Levendig en lekker warm (binnen). Helemaal Italië: top!
En, op loopafstand (5 min) van super leuke uitgaansgebieden: Pannenkoekstraat, Binnenrotte/Meent en de Oude Haven.
Dinet N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
prima voorgerechten, vitello tonnato en ter plekke gemaakte vissoep, hoofdgerecht calzone en saltimbocca! echt topavond gehad.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Lekker weer, dus we zaten buiten. De bediening was aardig, niet altijd even attent.
Het eten was zonder meer goed. Geen hoogstandjes, maar lekker met een goed prijs/kwaliteit-verhouding. Heerlijk wijntje erbij. Alleen hoofdgerecht, omdat we daarna nog naar een afspraak moesten.
Gaan we een volgende keer nog wel eens proberen, maar dan wat uitgebreider.
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zeer goed Italiaans restaurant. Wij komen hier nu regelmatig de afgelopen 3 jaar, en keer op keer is het eten heerlijk! Een echte aanrader voor de personen van de authentieke Italiaanse keuken en sfeer houden. Mooi decor, goede bediening, maar bovenal spreken de gerechten en de Italiaanse wijnen voor zich!
Bedankt en tot de volgende keer.
Ulrich S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Geweldige ervaring! Na enige tijd vonden we het buiten te koud. We werden op geweldige wijze van een nieuwe warme plek voorzien! Deze plek is zonder twijfel een absolute aanrader!
Bedankt voor de feedback, het is altijd leuk om klanten te krijgen met verstand voor ons werk.
connerjohn .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten, kom zeker nog een keer terug. Een klein verbeterpuntje is dat het allemaal best wat sneller mag gaan. Maar dit is persoonlijk, er zullen best mensen zijn die het fijn vinden om 2 uur de tijd te nemen.
Geachte connerjohn ,
Dank u dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons met mooie cijfers te belonen.
Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Hopelijk kunnen wij het de volgende keer sneller doen. Ik hoop dat we u spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino.
Hartelijke groeten,
Tonino Arsieni
Lex K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Wij, mijn man en ik, eten als 21 jaar bij Due Tonino. Het eten is er goed, uitstekend zelfs, de bediening is prima in orde en de ontvangst is doorgaans uiterst hoffelijk.
Als ik zelf eten klaar maak smaakt het een enkele keer ook iets minder of de bereiding duurt iets lange dan verwacht .... is dat een reden om een restaurant af te kraken ?
Wij zien in de loop van de afgelopen jaren steeds meer mensen die zeer regelmatig terug komen om te eten, je zou zeggen dat dat een goed teken is toch ?
Geachte lex56,
Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant.
Ik hoop dat we u spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino.
Hartelijke groet,
Tonino Arsieni
AnitaErik2 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
De foto onder de kop "feesten en evenementen" is genomen tijdens onze huwelijksreceptie bij Tonino! Wij zijn beiden fervente Italiegangers en wilden onze bruiloft een Italiaans sfeertje geven. Wij komen graag bij Tonino vanwege de heerlijke Italiaanse sfeer, fantastisch eten en vriendelijkheid van iedereen.
Dus was de keuze niet zo moeilijk om het grootste deel van onze trouwdag daar te vieren. Aanvankelijk had Tonino dit nog nooit gedaan en toen we het aantal gasten noemden moest hij wel even nadenken. Maar na een aantal gezellige gesprekken in Italiaanse sfeer ( Pepe,de kok kwam altijd weer met allerlei lekkers) en met een glas wijn erbij kwamen we tot een goed vooruitzicht in onze dag.
Het weer die dag (25 sept 2014) was prachtig evenals de aankleding van het buffet voor de receptiegasten. En wat een waanzinnig lekkere hapjes stonden er op tafel!!! DELIZIOSO!!! Wij ontvingen buiten de gasten met een goed glas prosecco en macarons en zodra ze binnen waren geweest om van het buffet te nuttigen ( wat ze overigens niet aangegeten konden krijgen omdat er steeds weer opnieuw heerlijke hapjes op tafel werden gezet) kwamen ze vol enthousiasme ons vertellen hoe geweldig mooi en lekker het allemaal was. Ook voor ons werd er perfect gezorgd door de bediening. Steeds weer kwamen de hapjes en drankjes ook onze kant op en tussen handen schudden en zoenen door konden wij daar ook met recht van genieten! Aan het eind van de dag hadden we een diner gepland met de daggasten. Op tafel lagen mooie menukaarten die speciaal voor ons diner waren gemaakt. Een verassing! Ook het menu was zeer uitgebreid met vlees en vis en heel veel ander lekkers waarvan we weer ongelofelijk hebben genoten met z'n allen. ANCHE DELIZIOSA!! Na afloop werd onze bruidstaart aangesneden die we elders hadden laten maken ( ook in Italiaanse stijl en verrukkelijk), want, zo gaf Tonino bij de gesprekken vooraf aan " de bruidstaart is een dolce dus die hoort in het Italiaans na afloop van het diner aangesneden te worden". Er bleef uiteraard een groot stuk taart over maar volgens traditie konden we die invriezen en hebben we na en jaar verder opgegeten. Onze hele trouwdag is mede door Tonino en z'n mensen onvergetelijk geworden. Tonino, ILaria e Pepe, la ringrazio molto di aver fatto Il nostro matrimonio memorabile. We zouden hem zo weer op dezelfde manier over doen en hebben we een perfecte Italiaanse bruiloft in Rotterdam gehad! Uiteraard komen we nog steeds graag bij Tonino en is er een mooie band ontstaan voor zover die er nog niet was. Amici per la Vita!! Ook een aantal van onze gasten komen er nog steeds graag!
Geachte AnitaErik2, dank dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uwe keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we u spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino. Hartelijke groeten, Tonino Arsieni
espa4u .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Een geweldig restaurant voor fijnproevers. Een stukje Italië in Rotterdam. Geweldige bediening, klasse keuken, uitgebreide kaart zeer gastvrij ontvangst. Dit alles schiet te kort in vergelijking met de ervaring die je hier hebt.
Geachte espa4u, Dank dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we u spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino. Hartelijke groet, Tonino Arsieni
isja .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Het adres als je van een goede Italiaan houdt. We hadden gereserveerd en maar goed ook want het zat behoorlijk vol. We kozen voor het driegangen menu met de lamb-rack. Mijn partner had een Vitello Tonnato vooraf, ik een Trenette. Echt overheerlijk en duidelijk typisch Italiaans, niet de verhipte all you can eat versie, gewoon authentiek, met een goede salade en wat aardappeltjes en aubergine. We hadden geen zin in een zoet nagerecht en ondanks dat het niet bij het menu hoorde heeft Tonino himself toch een kaasplankje samengesteld voor ons. De huisgemaakte limoncello was diabolisch lekker. De wijnen ook overigens. En de bediening was uitermate vriendelijk en correct. Je hebt een beetje het idee dat je bij Tonino in de eetkamer zit en zo moet het ook zijn.
Geachte isja, Dank u dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we uw spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino. Hartelijke groet, Tonino Arsieni
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Aanrader! Italiaans op z'n best. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Hier wordt nog overal zorg aan besteed. Authentiek Italiaans. Alles op en top vers en toetjes zoals nergens anders. Bovendien leuk kunst aan de muren. Ik ga zeker weer!
Geachte marion169, Dank u dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we uw spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino. Hartelijke groet, Tonino Arsieni
Tilly P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Ik heb afgelopen woensdag met een vriendin, heerlijk gegeten bij Due Tonino. We aten vitello tonnato, heerlijk, gevolgd door ravioli al limone met een glas pinot grigio.
Als dessert hadden wij een stuk perenricottataart en paastaart met stukjes gekonfijte fruit (echt zalig!) Wij hadden een vakantie gevoel ( het decor versterkt dat ).De bediening was uitstekend.
De prijzen zijn zeker niet te hoog voor de geleverde kwaliteit.
Het lijkt ons heerlijk om van de zomer ook het terras uit te proberen. in kort een topper,wij komen terug.
Geachte tilly13, Dank u dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we uw spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino. Hartelijke groeten, Tonino Arsieni
faber O.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Samen met drie collega's hier gegeten voor diner en erg genoten. De bediening was snel en speelden goed in op onze snelheidswensen. De aankleding rustiek is leuk en past goed bij het restaurant.
Het eten was geweldig, is van harte aan te bevelen.
Geachte faber1983, Dank u dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we u spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino. Hartelijke groet, Tonino Arsieni
Thimothy .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen Zaterdag spontaan besloten ergens een hapje te gaan eten. Dat werd due Tonino om de hoek. Bij binnenkomst werden we leuk in het Italiaans verwelkomt en waande wij ons in Italiaanse sferen door het mooi en mediterrane decor. Vervolgens aan een tafeltje gezet waar nog geen twee peuters passen, laat staan twee volwassenen. Een op het oog mooi en uitgebreid menu, maar niets was minder waar. Na bijna een uur gewacht te hebben op de carpaccio verscheen deze vervolgens nog half bevroren op tafel. Ondertussen te hongerig om die terug te sturen en nog steeds genietend van elkaars aanwezigheid namen we het voor lief. Daarna duurde het andermaal ellenlang en na een keer informeren verscheen het hoofdgerecht dan eindelijk na 2.5 uur. Een pasta voor mijn vriendin en.. warempel de mix van vlees ipv vis voor mij. Dit zou binnen tien minuten hersteld worden. Yeah right. Na weer een half uur verschenen de correcte gerechten op tafel, althans een gerecht dat ik mijn hond nog niet zou geven. De witvis was nog koud, slibtong niet goed schoongemaakt en de gamba te lang gekookt. De pasta van mijn vriendin stond waarschijnlijk al die tijd onder een warmhoudplaat,
want die was ook niet te nassen. Gaandeweg dit proces al meerdere malen ons onvrede laten blijken. Dit werd niet gehoord. Uiteindelijk meer dan de helft van onze maaltijden laten staan en netjes de rekening betaald. Daarin werden wij ook op geen enkel vlak gecompenseerd. Ik heb zelf 6 jaar in de horeca gewerkt en je hebt altijd wel van die irritante mierenneukers. Dit was gewoon dramatisch.