Due Tonino

Goudsesingel 67 3031 EE Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Due Tonino

Mensen met een passie voor Italië kunnen hier hun hart ophalen. Het concept van Tonino bestaat al sinds 1991 en wordt nog steeds verbeterd waar het mogelijk is : een snelle (verse!) pasta of pizza, maar juist ook tafelen op z'n Italiaans met talrijke antipasti, primi, secondi e dolci en altijd keuze uit seizoensgebonden gerechten.

Halve fles mineraalwater

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

Voordelig
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Lekker weer, dus we zaten buiten. De bediening was aardig, niet altijd even attent.
Het eten was zonder meer goed. Geen hoogstandjes, maar lekker met een goed prijs/kwaliteit-verhouding. Heerlijk wijntje erbij. Alleen hoofdgerecht, omdat we daarna nog naar een afspraak moesten.
Gaan we een volgende keer nog wel eens proberen, maar dan wat uitgebreider.
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zeer goed Italiaans restaurant. Wij komen hier nu regelmatig de afgelopen 3 jaar, en keer op keer is het eten heerlijk! Een echte aanrader voor de personen van de authentieke Italiaanse keuken en sfeer houden. Mooi decor, goede bediening, maar bovenal spreken de gerechten en de Italiaanse wijnen voor zich!
Bedankt en tot de volgende keer.
Ulrich S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Geweldige ervaring! Na enige tijd vonden we het buiten te koud. We werden op geweldige wijze van een nieuwe warme plek voorzien! Deze plek is zonder twijfel een absolute aanrader!
Bedankt voor de feedback, het is altijd leuk om klanten te krijgen met verstand voor ons werk.
Connerjohn .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten, kom zeker nog een keer terug. Een klein verbeterpuntje is dat het allemaal best wat sneller mag gaan. Maar dit is persoonlijk, er zullen best mensen zijn die het fijn vinden om 2 uur de tijd te nemen.
Geachte connerjohn ,
Dank u dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons met mooie cijfers te belonen.
Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Hopelijk kunnen wij het de volgende keer sneller doen. Ik hoop dat we u spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino.
Hartelijke groeten,
Tonino Arsieni
Lex K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Wij, mijn man en ik, eten als 21 jaar bij Due Tonino. Het eten is er goed, uitstekend zelfs, de bediening is prima in orde en de ontvangst is doorgaans uiterst hoffelijk.
Als ik zelf eten klaar maak smaakt het een enkele keer ook iets minder of de bereiding duurt iets lange dan verwacht .... is dat een reden om een restaurant af te kraken ?
Wij zien in de loop van de afgelopen jaren steeds meer mensen die zeer regelmatig terug komen om te eten, je zou zeggen dat dat een goed teken is toch ?
Geachte lex56,
Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant.
Ik hoop dat we u spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino.
Hartelijke groet,
Tonino Arsieni
AnitaErik2 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
De foto onder de kop "feesten en evenementen" is genomen tijdens onze huwelijksreceptie bij Tonino! Wij zijn beiden fervente Italiegangers en wilden onze bruiloft een Italiaans sfeertje geven. Wij komen graag bij Tonino vanwege de heerlijke Italiaanse sfeer, fantastisch eten en vriendelijkheid van iedereen.
Dus was de keuze niet zo moeilijk om het grootste deel van onze trouwdag daar te vieren. Aanvankelijk had Tonino dit nog nooit gedaan en toen we het aantal gasten noemden moest hij wel even nadenken. Maar na een aantal gezellige gesprekken in Italiaanse sfeer ( Pepe,de kok kwam altijd weer met allerlei lekkers) en met een glas wijn erbij kwamen we tot een goed vooruitzicht in onze dag.
Het weer die dag (25 sept 2014) was prachtig evenals de aankleding van het buffet voor de receptiegasten. En wat een waanzinnig lekkere hapjes stonden er op tafel!!! DELIZIOSO!!! Wij ontvingen buiten de gasten met een goed glas prosecco en macarons en zodra ze binnen waren geweest om van het buffet te nuttigen ( wat ze overigens niet aangegeten konden krijgen omdat er steeds weer opnieuw heerlijke hapjes op tafel werden gezet) kwamen ze vol enthousiasme ons vertellen hoe geweldig mooi en lekker het allemaal was. Ook voor ons werd er perfect gezorgd door de bediening. Steeds weer kwamen de hapjes en drankjes ook onze kant op en tussen handen schudden en zoenen door konden wij daar ook met recht van genieten! Aan het eind van de dag hadden we een diner gepland met de daggasten. Op tafel lagen mooie menukaarten die speciaal voor ons diner waren gemaakt. Een verassing! Ook het menu was zeer uitgebreid met vlees en vis en heel veel ander lekkers waarvan we weer ongelofelijk hebben genoten met z'n allen. ANCHE DELIZIOSA!! Na afloop werd onze bruidstaart aangesneden die we elders hadden laten maken ( ook in Italiaanse stijl en verrukkelijk), want, zo gaf Tonino bij de gesprekken vooraf aan " de bruidstaart is een dolce dus die hoort in het Italiaans na afloop van het diner aangesneden te worden". Er bleef uiteraard een groot stuk taart over maar volgens traditie konden we die invriezen en hebben we na en jaar verder opgegeten. Onze hele trouwdag is mede door Tonino en z'n mensen onvergetelijk geworden. Tonino, ILaria e Pepe, la ringrazio molto di aver fatto Il nostro matrimonio memorabile. We zouden hem zo weer op dezelfde manier over doen en hebben we een perfecte Italiaanse bruiloft in Rotterdam gehad! Uiteraard komen we nog steeds graag bij Tonino en is er een mooie band ontstaan voor zover die er nog niet was. Amici per la Vita!! Ook een aantal van onze gasten komen er nog steeds graag!
Geachte AnitaErik2, dank dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uwe keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we u spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino. Hartelijke groeten, Tonino Arsieni
Espa4u .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Een geweldig restaurant voor fijnproevers. Een stukje Italië in Rotterdam. Geweldige bediening, klasse keuken, uitgebreide kaart zeer gastvrij ontvangst. Dit alles schiet te kort in vergelijking met de ervaring die je hier hebt.
Geachte espa4u, Dank dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we u spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino. Hartelijke groet, Tonino Arsieni
Isja .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Het adres als je van een goede Italiaan houdt. We hadden gereserveerd en maar goed ook want het zat behoorlijk vol. We kozen voor het driegangen menu met de lamb-rack. Mijn partner had een Vitello Tonnato vooraf, ik een Trenette. Echt overheerlijk en duidelijk typisch Italiaans, niet de verhipte all you can eat versie, gewoon authentiek, met een goede salade en wat aardappeltjes en aubergine. We hadden geen zin in een zoet nagerecht en ondanks dat het niet bij het menu hoorde heeft Tonino himself toch een kaasplankje samengesteld voor ons. De huisgemaakte limoncello was diabolisch lekker. De wijnen ook overigens. En de bediening was uitermate vriendelijk en correct. Je hebt een beetje het idee dat je bij Tonino in de eetkamer zit en zo moet het ook zijn.
Geachte isja, Dank u dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we uw spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino. Hartelijke groet, Tonino Arsieni
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Aanrader! Italiaans op z'n best. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Hier wordt nog overal zorg aan besteed. Authentiek Italiaans. Alles op en top vers en toetjes zoals nergens anders. Bovendien leuk kunst aan de muren. Ik ga zeker weer!
Geachte marion169, Dank u dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we uw spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino. Hartelijke groet, Tonino Arsieni
Tilly P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Ik heb afgelopen woensdag met een vriendin, heerlijk gegeten bij Due Tonino. We aten vitello tonnato, heerlijk, gevolgd door ravioli al limone met een glas pinot grigio.
Als dessert hadden wij een stuk perenricottataart en paastaart met stukjes gekonfijte fruit (echt zalig!) Wij hadden een vakantie gevoel ( het decor versterkt dat ).De bediening was uitstekend.
De prijzen zijn zeker niet te hoog voor de geleverde kwaliteit.
Het lijkt ons heerlijk om van de zomer ook het terras uit te proberen. in kort een topper,wij komen terug.
Geachte tilly13, Dank u dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we uw spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino. Hartelijke groeten, Tonino Arsieni
Faber O.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Samen met drie collega's hier gegeten voor diner en erg genoten. De bediening was snel en speelden goed in op onze snelheidswensen. De aankleding rustiek is leuk en past goed bij het restaurant.
Het eten was geweldig, is van harte aan te bevelen.
Geachte faber1983, Dank u dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we u spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino. Hartelijke groet, Tonino Arsieni
Thimothy .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen Zaterdag spontaan besloten ergens een hapje te gaan eten. Dat werd due Tonino om de hoek. Bij binnenkomst werden we leuk in het Italiaans verwelkomt en waande wij ons in Italiaanse sferen door het mooi en mediterrane decor. Vervolgens aan een tafeltje gezet waar nog geen twee peuters passen, laat staan twee volwassenen. Een op het oog mooi en uitgebreid menu, maar niets was minder waar. Na bijna een uur gewacht te hebben op de carpaccio verscheen deze vervolgens nog half bevroren op tafel. Ondertussen te hongerig om die terug te sturen en nog steeds genietend van elkaars aanwezigheid namen we het voor lief. Daarna duurde het andermaal ellenlang en na een keer informeren verscheen het hoofdgerecht dan eindelijk na 2.5 uur. Een pasta voor mijn vriendin en.. warempel de mix van vlees ipv vis voor mij. Dit zou binnen tien minuten hersteld worden. Yeah right. Na weer een half uur verschenen de correcte gerechten op tafel, althans een gerecht dat ik mijn hond nog niet zou geven. De witvis was nog koud, slibtong niet goed schoongemaakt en de gamba te lang gekookt. De pasta van mijn vriendin stond waarschijnlijk al die tijd onder een warmhoudplaat,
want die was ook niet te nassen. Gaandeweg dit proces al meerdere malen ons onvrede laten blijken. Dit werd niet gehoord. Uiteindelijk meer dan de helft van onze maaltijden laten staan en netjes de rekening betaald. Daarin werden wij ook op geen enkel vlak gecompenseerd. Ik heb zelf 6 jaar in de horeca gewerkt en je hebt altijd wel van die irritante mierenneukers. Dit was gewoon dramatisch.
Lulu010 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Voor het eerst met een grote groep (9 personen) gegeten bij Due Tonino. Ik had hoge verwachtingen, want ik heb hier eerder heerlijk gegeten met een vriendin.
Het is jammer dat deze verwachtingen niet uitkwamen voor een grotere groep. Vooraf bruschetta's die heerlijk waren en gefrituurde inktvisringen. Toen...een uur lang niets. Ook niemand van de bediening gezien, dus ook geen drankjes. De hoofdgerechten waren wisselend van kwaliteit. De pasta's waren in orde, maar de risotto's nog niet helemaal gaar en deels ook al afgekoeld. Het leek alsof er haast was geweest.
Om de dessertkaart te gaan vragen, moest ik zelf op zoek naar de bediening. Dessert waren overigens goed van smaak.
En...jammer dat je niet kunt pinnen! Dat is echt niet meer van deze tijd.
Als ik niet uit eerdere ervaring had geweten dat je -in deze prachtige Italiaanse ambiance- heerlijk kunt eten, was niet zo snel meer terug geweest. Voor een groep kies ik voortaan anders.
Hartelijk dank voor uw bezoek.
Natuurlijk jammer dat de ervaring niet was zoals van ons gewend bent.
Wij zullen eraan werken de wachttijd bij groepen die a la carte willen eten te verkleinen.
Lodiwereld .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Italiaanse gastvrijheid met uitgebreide, persoonlijke uitleg bij wijnen en spijzen. Eten was erg lekker, en kijkende naar wat onze buren kregen komen we zeker nog eens terug om dat ook te proberen! Bonuspunten voor de écht Italiaanse zelfgemaakte toetjes. Inrichting gezellig kitsch, genoeg om naar te kijken!
Geachte Lodiwerld, Dank u dat u de tijd neemt om ons restaurant te beoordelen en ons te belonen met mooie cijfers. Wij waarderen uw feedback en uw keuze voor ons restaurant. Ik hoop dat we u spoedig weer mogen verwelkomen in Due Tonino. Hartelijke groet, Tonino Arsieni
Nadineplaisier .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij Due Tonino. Het eten is niet heel bijzonder, maar gewoon lekker Italiaans eten. De sfeer is ook echt Italiaans. De bediening was super vriendelijk. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen en allergieën.
Samanthagreat .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Heerlijk italiaans gegeten. De knoflook saus had ik nooit eerder geproef en viel wel mee.
De margarita pizza was reuze lekker en de pasta was ook niet verkeerd.
Service is niet op peil.Moet wat langer wachten.
Decor is ook oud.
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Hapje bij Due Tonino is zeker niet verkeerd. Vooraf broodjes van het huis vooraf zijn prima. De smeersels ook alleen heb ik zelf nooit knoflooksaus als smeersel gekregen. Pizza Frutti di Mare was erg lekker; hele mosselschelpen en andersoortige schelpen maken het wel creatief. Bodem niet heel makkelijk snijbaar maar goed. Enkel puntje waar ik volgende keer op zou letten is vragen om niet al te veel knoflook; ik denk dat er op 1 pizza zeker 3 tenen zaten... Pizza Prosicutto van mijn tafelpartner was prima.
Service ontbreekt aan niets; vriendelijke eigenaar en vriendelijk personeel. 1 puntje van kritiek; er is geen pin mogelijkheid. Bij navraag werd er gezegd er is een pin om de hoek... Nu was het lekker weer maar bij pijpenstelen wordt je hier niet vrolijk van. Het is immers 2015! Daarom 1 punt minder bij service.
Decor is beetje druk en ietwat verouderd maar ook authentiek Italiaans te noemen. Binnen is het klein en 'knus' (je kan ook krap lezen). Terras buiten is wel een aanwinst.
Al bij al; wil je wat meer uitgeven en je echt in Italiaanse sferen begeven (met goede wijnkaart) ga hier dan heen. Qua prijs pizza's en entourage zijn er in de stad meer leuke pizzaria's te vinden.
04072012 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Wat is Italiaans eten fijn ! Vanavond met z'n 2; risotto gorgonzola en ravioli con limone (dat is met citroen en geen limoen ;-).
Wij houden van Due Tonino. Ga en proef !
Marnix W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Wat een heerlijk restaurant. Echt Italiaans. Zowel de bediening als het eten. En dat alles voor zeer redelijke prijzen. Je kunt het er net zo gek maken als jezelf wilt. Een pizza eten voor een paar euro's of helemaal los gaan, inclusief flessen wijn en prosecco. Dit laatste deden wij omdat we iets te vieren hadden. De bediening maakte het allemaal nog leuker en gezelliger. We hebben dan ook genoten. Voor een ieder die van heerlijk Italiaans eten houdt, zonder knipmessen en een leuke vlotte Italiaanse stijl van bedienen, ga dan naar Due Tonino. Echt een heerlijk restaurant aan één van de lelijkste straten van Rotterdam. Due Tonino zorgt ervoor dat deze straat mooier wordt en draagt de Italiaanse Driekleur met gepaste trots!
Sabine R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Super lekker gegeten bij dit gezellige, huiselijke restaurant. De bediening is erg vriendelijk: de jas wordt aangenomen en het vers gebakken brood en een bakje olijven stonden al snel op tafel. We hebben heerlijk gegeten: linguine allo scoglio en branzino al sale. De prijs-kwaliteit verhouding is echt top: heerlijk eten voor een normale prijs. De eigenaar vertelde dat zijn nieuwe terras halverwege juli klaar is en ik ben dan ook zeker van plan om er weer te gaan eten!