Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Due Napoletani

Neapolitan cuisine has ancient historical roots that date back to the Greco-Roman period, which was enriched over the centuries by the influence of the different cultures that controlled Naples and its kingdoms, such as that of Aragon and France.

Since Naples was the capital of the Kingdom of Naples, its cuisine took much from the culinary traditions of all the Campania region, reaching a balance between dishes based on rural ingredients (pasta, vegetables, cheese) and seafood dishes (fish, crustaceans, mollusks). A vast variety of recipes is influenced by the local aristocratic cuisine, like timballi and the sartù di riso (it), pasta or rice dishes with very elaborate preparation, while the dishes coming from the popular traditions contain poor but nutritionally healthy ingredients, like pasta e fagioli (pasta with beans) and other pasta dishes with vegetables.

Halve fles mineraalwater

Laurence B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Bij de eerste bestelling was ik verbaasd over wat er allemaal niet was, geen lambrusco, geen jus d'orange, geen alcoholvrij bier. bij de hoofdbestelling werd het vervelend , nog 1 portie lasagne, terwijl het begin van de avond was! De menukaart vond ik erg onduidelijk , en het duurde vrij lang voor we het eten kregen. (toch minstens een uur) Nu waren we met onze volwassen kinderen en was dat niet erg want we zaten gezellig. Maar toen het eten kwam was dat wat de kwaliteit betreft een teleurstelling. de pizza's waren erg flauw van smaak, de lasagne was als portie klein, mijn zoon (31) vond de lasagne van Albert Heijn lekkerder (!) Mijn man had vis, maar kon nauwelijks smaak ontdekken. Terwijl we ervaren restaurantgangers zijn, dol op Italiaans eten! Met het dessert werd het zo bizar dat we moesten lachen. Er was tiramisu, de serveerster liet ons een bord zien met 24 soorten tiramisu,"maar we hebben er maar één" Die was gelukkig goed van smaak. Ik begrijp niets van die goeie recensies, wij komen niet terug
Solveig F.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Fantastic ❤️
Rita C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke avond heel lekker gegeten een aanrader rita en louis
Lonneke D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heel vriendelijke bediening. Zelfgemaakte tiramisu, heerlijk!
Jacky V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Erg goed eten, op het eerste gezicht geen luxe restaurant maar prik er doorheen en het eten zal je verbazen.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst, Vitello Tonato was erg koud (bevroren ?) Hoofdgerecht Runderhaas bereid in boter was uitmuntend, pizza margherita was beneden pijl, slap ,waterig rauwe champignons. hier had ik meer van verwacht.
Lekkere witte huis wijn maar voor dat geld mag er wel wat meer in het glas.
Denver H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Geweldig eten en een fantastische service.

Dennis
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eenvoudig ingericht restaurant met hartelijke eigenaren in keuken en bediening en Napolitaanse gerechten met verse ingrediënten. Aan de prijs en de weigering om kraanwater te schenken (naast de bestelde, prijzige wijn) is bijzonder ergerlijk.
Wicher P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten bij Due Napoletani is geweldig goed. Het restaurant heeft de focus volledig op de kwaliteit van de gerechten gelegd. Daar wordt je echt niet in teleurgesteld. Het is een echt Napolitaans familierestaurant, gerund door vader in de keuken en moeder en de kinderen in het restaurant. De bediening is allervriendelijkst en professioneel, maar ook familiaal. En die laatste twee grootheden kunnen soms een beetje met elkaar wringen. Niet op een onprettige manier overigens, we zouden er zo nog eens heen gaan. Oh ja, als je toevallig Juventus fan bent,: trek een ander shirt aan :-D
Mikael N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Très bon resto napolitain
Reinder S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De lunch gegeten bij De Napoletani. Erg goed bevallen, goede kwaliteit en prima service.
Ondanks dat er maar twee tafels bezet waren was het er gezellig.
Janny W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten alleen het afrekenen is één grote truc in het nadeel van de klant. Je bent veel even bezig om het helder te krijgen en dat geeft je geen goed gevoel!
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst.
Prima gegeten,echt Napolitaans.
Wel prijzig zowel het eten als de wijn.
Maar het blijft een aanrader.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Beperkte kaart om uit te kiezen, niet de officiele kaart. Echter de maaltijd was heerlijk.
J.A. G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima eten, zeer aan te bevelen.
melliesa A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Langsgelopen, op de bonnefoi, heel authentieke, gezellige, theatrale Italiaan (een verontwaardigd klinkend 'che cazzo hai fatto??' galmt vanuit de keuken). Hier krijg je ook ECHT geen cappuccino na 11u s'ochtends, de lakmoesproef voor elke Italiaans restaurant. Gerund door een familie, overal familiefoto's en artefacten uit Napels. Heerlijke verse volle smaken, het eten is top! Vriendelijk personeel. Andere tafels kregen de restanten van de pizza's mee in doggybag, goede service. Tevens afhaalmogelijkheid en achterin een grote tafel voor feestjes, dus hier kun je voor alle gelegenheden prima vertoeven. In de 'huisregels' bij de kassa staat: leave any issues you have outside. Dat lukt hier prima, ik ga gauw weer even wegdromen in de warmte van een stukje Italie in Amsterdam, want de "40 soorten huisgemaakte tiramisu", waar de ober me mee verlekkert moet ik natuurlijk nog wel een keer proeven.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben prima gegeten en voelden ons echt gast bij dit enthousiaste echtpaar. We waren hier voor de tweede keer en we verwachten zeker weer eens daar te gaan eten als we in Amsterdam zijn.
Hans ..
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Was weer een tijdje geleden, dat we bij Haidi en Nunzio aten. Weer erg goed. Weinig opsmuk, gewoon een erg goede balans qua smaak. En prettige bediening.
marian63 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Verplicht 3 gangen via AH bon, echt niet ok! Bij 3 gangen denk ik aan voor, hoofd en nagerecht! Nee je was verplicht 3 gangen te nemen exclusief toetje! Dat was voor ons allemaal veel te veel! En een kostbare avond! Dit doe ik niet meer!!!