Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Due Napoletani

Neapolitan cuisine has ancient historical roots that date back to the Greco-Roman period, which was enriched over the centuries by the influence of the different cultures that controlled Naples and its kingdoms, such as that of Aragon and France.

Since Naples was the capital of the Kingdom of Naples, its cuisine took much from the culinary traditions of all the Campania region, reaching a balance between dishes based on rural ingredients (pasta, vegetables, cheese) and seafood dishes (fish, crustaceans, mollusks). A vast variety of recipes is influenced by the local aristocratic cuisine, like timballi and the sartù di riso (it), pasta or rice dishes with very elaborate preparation, while the dishes coming from the popular traditions contain poor but nutritionally healthy ingredients, like pasta e fagioli (pasta with beans) and other pasta dishes with vegetables.

Halve fles mineraalwater

Lunch ONLY under Reservation

Jouw recensie over het restaurant Due Napoletani

Mayella U.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten, hele lieve mensen en een fijne sfeer. Wanneer we weer in Amsterdam komen, gaan we hier zeker terug!
Margreeth S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie,
Vriendelijke bediening en een top kok, we komen hier zeker terug.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een verborgen pareltje. Gastvrije bediening. Het was erg rustig in het restaurant, de weg langs het restaurant hoor je wel, niet storend.

De gerechten: top! Mijn partner had als voorgerecht de Caprese Napolitana, fantastische kwaliteit mozzarella! Een eenvoudig gerecht maar door de kwaliteitsingrediënten een topper. Ikzelf koos de antipasti van salami's, een mooie combinatie van mild tot pittig met geroosterde aubergine erbij.
Beiden hadden we de Lasagna als tussengerecht: 7 laagjes, prachtig op smaak, en geen kinderachtige portie.
Hoofdgerecht: mijn partner koos de 'Pollo di Mama', malse kip in een zeer smakelijke saus. Ikzelf koos voor de Saltimbocca, door de kwaliteit van het rundvlees smolt deze zowat op je tong.

Ik kon als nagerecht de tiramisu niet weerstaan. De eigenaar maakt zo'n 50 verschillende soorten, maar niet tegelijk. Deze avond was er een variant met Bailey's. Wat kan ik zeggen... deze chef verstaat zijn vak. De tiramisu was zacht, niet zompig, heerlijk.

Absolute aanrader dit restaurant!
Harry F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Prijskwaliteit eten prima. Eenvoudige ambiance, Minpuntje: tafels (te) dicht op elkaar. Heel vriendelijke bediening!
Virginia H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Thanks!!!
Loe M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Was hier vorige maand met mijn vriendin.
vriendelijke ontvangst door gastvrouw. saltimbocca was lekker mals, maar iets te zoutig. Decor gedateerd. eten & drank iets aan de prijzige kant.
Laurence B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heel lekker gegeten, gastvrouw ontzettend vriendelijke dame.
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Bij de eerste bestelling was ik verbaasd over wat er allemaal niet was, geen lambrusco, geen jus d'orange, geen alcoholvrij bier. bij de hoofdbestelling werd het vervelend , nog 1 portie lasagne, terwijl het begin van de avond was! De menukaart vond ik erg onduidelijk , en het duurde vrij lang voor we het eten kregen. (toch minstens een uur) Nu waren we met onze volwassen kinderen en was dat niet erg want we zaten gezellig. Maar toen het eten kwam was dat wat de kwaliteit betreft een teleurstelling. de pizza's waren erg flauw van smaak, de lasagne was als portie klein, mijn zoon (31) vond de lasagne van Albert Heijn lekkerder (!) Mijn man had vis, maar kon nauwelijks smaak ontdekken. Terwijl we ervaren restaurantgangers zijn, dol op Italiaans eten! Met het dessert werd het zo bizar dat we moesten lachen. Er was tiramisu, de serveerster liet ons een bord zien met 24 soorten tiramisu,"maar we hebben er maar één" Die was gelukkig goed van smaak. Ik begrijp niets van die goeie recensies, wij komen niet terug
Solveig F.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Fantastic ❤️
Rita C.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke avond heel lekker gegeten een aanrader rita en louis
Lonneke D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heel vriendelijke bediening. Zelfgemaakte tiramisu, heerlijk!
Jacky V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Erg goed eten, op het eerste gezicht geen luxe restaurant maar prik er doorheen en het eten zal je verbazen.
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst, Vitello Tonato was erg koud (bevroren ?) Hoofdgerecht Runderhaas bereid in boter was uitmuntend, pizza margherita was beneden pijl, slap ,waterig rauwe champignons. hier had ik meer van verwacht.
Lekkere witte huis wijn maar voor dat geld mag er wel wat meer in het glas.
Denver M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Geweldig eten en een fantastische service.

Dennis
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eenvoudig ingericht restaurant met hartelijke eigenaren in keuken en bediening en Napolitaanse gerechten met verse ingrediënten. Aan de prijs en de weigering om kraanwater te schenken (naast de bestelde, prijzige wijn) is bijzonder ergerlijk.
Wicher P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten bij Due Napoletani is geweldig goed. Het restaurant heeft de focus volledig op de kwaliteit van de gerechten gelegd. Daar wordt je echt niet in teleurgesteld. Het is een echt Napolitaans familierestaurant, gerund door vader in de keuken en moeder en de kinderen in het restaurant. De bediening is allervriendelijkst en professioneel, maar ook familiaal. En die laatste twee grootheden kunnen soms een beetje met elkaar wringen. Niet op een onprettige manier overigens, we zouden er zo nog eens heen gaan. Oh ja, als je toevallig Juventus fan bent,: trek een ander shirt aan :-D
Mikael N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Très bon resto napolitain
Reinder S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De lunch gegeten bij De Napoletani. Erg goed bevallen, goede kwaliteit en prima service.
Ondanks dat er maar twee tafels bezet waren was het er gezellig.
Janny W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten alleen het afrekenen is één grote truc in het nadeel van de klant. Je bent veel even bezig om het helder te krijgen en dat geeft je geen goed gevoel!
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst.
Prima gegeten,echt Napolitaans.
Wel prijzig zowel het eten als de wijn.
Maar het blijft een aanrader.