Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Due Napoletani

Neapolitan cuisine has ancient historical roots that date back to the Greco-Roman period, which was enriched over the centuries by the influence of the different cultures that controlled Naples and its kingdoms, such as that of Aragon and France.

Since Naples was the capital of the Kingdom of Naples, its cuisine took much from the culinary traditions of all the Campania region, reaching a balance between dishes based on rural ingredients (pasta, vegetables, cheese) and seafood dishes (fish, crustaceans, mollusks). A vast variety of recipes is influenced by the local aristocratic cuisine, like timballi and the sartù di riso (it), pasta or rice dishes with very elaborate preparation, while the dishes coming from the popular traditions contain poor but nutritionally healthy ingredients, like pasta e fagioli (pasta with beans) and other pasta dishes with vegetables.

Halve fles mineraalwater

Woensdag t/m zondag 13:30 - 23:00

Lunch ONLY under Reservation

louise M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
de score geeft het al aan. het restaurant is een familiebedrijf en dat bepaalt dan ook de persoonlijke sfeer en ontvangst. er wordt gekookt met hele verse en goede ingredienten. echt italiaans
Elfrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met 2 vriendinnen HEERLIJK gegeten en gedronken.
Top gastvrouw en heer.
10 uit 10
Maartje H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Harde stoelen
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten duidelijke mooie verse producten. Passie voor datgene wat geserveerd wordt. Gastvrij . Een mooie ervaring.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
We hadden telefonisch gereserveerd, maar dat was niet doorgekomen. De zaak was leeg en nadat de eigenaar/kok gevraagd werd of het kon mochten we plaats nemen. Het eten was redelijk, wat duur voor pastagerechten en ik kreeg een berg gemalen peper op mijn paste ipv verse peper. Als nagerecht hebben we Tiramisu en Sablagione genomen. We hadden gereserveerd met Restaurantkaart waarbij we 50% korting op het eten kregen. Bij het afrekenen bleek dahoortt de nagerechten niet onder de korting vielen... Toen we aangaven dat dit toch bij de regeling hoort, kregen we te horen dat de eigenaar daar anders over dacht en kwam zijn partner met een kaart met "My Rules". We hebben heeeeeel snel maar betaald en komen er niet meer terug.
Er was van alles aan de hand, maar wat enorm stoort is dat de eigenaar erg overtuigd is van zijn eigen kunnen en kwaliteiten en zeer dominant, ongastvrij en oneerlijk is.
cees.broekhuijsen .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Buitengewoon vriendelijke ontvangst en prettige bediening. Leuk gesprek over verse ingrediënten, 'groene' Italiaanse tomaten en de manier van eten in Italië. Heerlijke gerechten, zeer goed bevallen. Aanrader!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Voor de tweede maal in korte tijd hier weer uitstekend gegeten. Vriendelijke bediening, plezierige sfeer, en zelfbereide gerechten (Napolitaans!).
ary M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
prima ontvangst lekker dichtbij parkeren service okay en lekker gegeten
Komodo57 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Hier gegeten met 2 personen met een Groupon-voucher. De gastvrouw, Surinaamse getrouwd met een echte Napolitaan die in de keuken staat, beviel het niet (gezien haar gezichtsuitdrukking) dat we onze jassen aan de stoel wilden hangen i.p.v. in de garderobe. Maar verder was ze uiterst attent. Met de Groupon lag het 3-gangen menu grotendeels vast. Dat was wel jammer, maar het eten was desondanks erg lekker. Ikzelf nam als voorgerecht een heerlijke carpaccio, bereid met verse producten zoals de ossenhaas en de knapperig rucola met parmagiano-kaas er royaal bovenop. Mijn tafelgenoot koos voor de salade Caprese met buffermozzarella. Niet mijn ding, maar hij vond het lekker. Het hoofdgerecht was een pasta, geflambeerd met whiskey bereid in een enorme parmezaanse kaas. Leuk om te zien en bovendien heel erg smakelijk. Het toetje, een Napolitaanse(?) appeltaart punt, was een lekker afsluiting. De erbij geserveerde rode wijn (met een licht bubbeltje zo leek het) was niet te zwaar en makkelijk te drinken. Al met al een geslaagd etentje. Hoewel zonder Groupon het een vrij dure avond zou zijn geworden.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, hartelijke bediening, kortom: prima!
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Zeer persoonlijke ontvangst en erg goede gerechten. Heerlijke ravioli met truffel gegeten en alle gerechten waren erg goed.
Miret E.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Lekker gegeten. Prettige persoonlijke bediening. De salade had een scherp rood pepertje dat ik wat te heftig vond. Verder was het eten uitstekend van smaak. Wel aan de prijzige kant maar t.o.v. de kwaliteit nog acceptabel. Zeker aan te bevelen als je niet echt op de centjes hoeft te letten (en dat hoefden wij niet want we hadden een diner cadeau bon).
Ottevangers .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
De bediening is vriendelijk en redelijk vlot, de wijn is lekker en dat was het dan wel aan goeds. Water is niet verkrijgbaar, alleen in de fles tegen aangepaste prijs. De antipasto was flink aan de prijs en bood alleen wat plakjes standaard vleeswaar en een handje rucola. De primo was beslist geen verse pasta maar gewoon uit een pak en de saus vooral wat tomaten uit blik met zo veel rode peper en rauwe knoflook dat er verder niet veel te proeven viel. Wat parmakaas of een stukje brood kon er niet van af, maar wel een flinke hand rucola er bovenop. De saltimbocca was dunne lapjes rundvlees, geen salie te bekennen en nauwelijks gebakken maar in een dikkige scherpe saus met rauwe knoflook gegaard. Als groente: rucola met wat limabonen uit een blik en ingesneden tomaatjes. Als dressing rauwe ui en grofgehakte knoflook. We hebben maar geen toetje genomen en zijn snel vertrokken.
Wil G.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Zeer gemoedelijke locatie, wij waren in de middag, om 14.00 uur, dus verder geen andere gasten. Deed niets af aan sfeer en gezelligheid, muziekje op de achtergrond en de patroon van het restaurant was erg vriendelijk en liet ons genieten van onze lunch. Kwaliteit van het eten prima, advies voor het drinken uitstekend. Een aanrader om naar toe te gaan!
Mignonne G.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben via de AH-restaurantaktie gereserveerd. De kwaliteit van eten en drinken was behoorlijk, maar goed aan de prijs. Ondanks de AH-aktie waren we met zijn tweeën toch 85,00 euro kwijt. Euro 3,35 voor een kopje koffie zonder koekje of iets vinden wij duur. Wij vroegen naast onze wijn om een karaf kraanwater maar dat was niet mogelijk. Alles bij elkaar toch een beetje teleurstellend.
J S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met Albert Heijn kaart gegeten. Bediening is heel erg ongemakkelijk en opdringend, eten is op z'n best matig (Niet lekker voor de prijs die je betaalt) te noemen. Wijn was niet goed maar er werd niks aan gedaan. Dit is precies wat er mis is met restaurants in Nederland als je snapt wat ik bedoel (passie loos en niet kwalitatief).
Afrader als je van eten houd!
Wicher P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Due Napolitani is een klein en prachtig familiebedrijf. Ze zijn er erg trots op dat alles bij hen vers is en ook vers wordt bereid. En dat merk je ook, het eten is om je vingers bij af te likken zo lekker. Een aantal gerechten wordt ook live aan tafel bereid. Door dit concept kan het soms even duren voordat je bestelling klaar is, zeker als het wat drukker is. Maar wat je krijgt is werkelijk van uitstekende kwaliteit. Daar betaal je ook voor, maar de prijs-kwaliteitverhouding is precies goed.
Wij hebben erg genoten en komen zeker een keer terug. Arrivederci!
J.donkers D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gegeten met AH bonnen. Joviale bediening. Het was behoorlijk vol op een vrijdagavond maar alles verliep vlot en hartelijk.
emiledonkers .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met de AH restaurantactie hier gegeten. Gelukkig maar, want zonder die actie is de prijs kwaliteitverhouding zeer ongunstig. Op onze opmerking dat de mortadella bedorven was, kwam geen respons. gastvrouw reageerde verbaasd toen we om brood vroegen bij de te kleine en te koud geserveerde carpaccio; brood moest nog gebakken worden, dan maar zonder brood. Op een deur staat een niet mis te verstane melding dat kraanwater niet wordt geserveerd. Een groot minpunt en geen teken van goed gastheerschap. Gastvrouw bedoelt het goed, maar komt toch koud en gebiedend over, terwijl de kok als een brombeer rondloopt. Sfeerloos
Pien T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Bij binnenkomst word je gelijk geconfronteerd met het lelijke decor. Gordijnen en zelfs een spandoek met het logo van voetbalclub Napoli erop. Daarnaast was de gastvrouw erg aanvallend en niet erg vriendelijk. De carpaccio vooraf was erg simpel, geen pijnboompit of truffelmayonaise te bekennen, en dat voor ongeveer €15 Het vleesgerecht met tomaten saus had veel te weinig vlees en te veel saus en kostte zo'n €25. De prijs kwaliteit verhouding klopt hier dus voor geen meter. Wij wilden geen toetje meer nemen, maar werden door de AH actie ertoe verplicht. Dat was ook geen succes, het kwam duidelijk uit een pak. Toen het toetje niet helemaal werd opgegeten, werd de kok zelfs boos en vroeg ons waarom. Wij kregen daarna de rekening en zagen helaas dat de goedkoopste gerechten van de rekening werden gehaald, zonder dat het ons was gemeld. Zeker geen aanrader dus.