Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Due Napoletani

Neapolitan cuisine has ancient historical roots that date back to the Greco-Roman period, which was enriched over the centuries by the influence of the different cultures that controlled Naples and its kingdoms, such as that of Aragon and France.

Since Naples was the capital of the Kingdom of Naples, its cuisine took much from the culinary traditions of all the Campania region, reaching a balance between dishes based on rural ingredients (pasta, vegetables, cheese) and seafood dishes (fish, crustaceans, mollusks). A vast variety of recipes is influenced by the local aristocratic cuisine, like timballi and the sartù di riso (it), pasta or rice dishes with very elaborate preparation, while the dishes coming from the popular traditions contain poor but nutritionally healthy ingredients, like pasta e fagioli (pasta with beans) and other pasta dishes with vegetables.

Halve fles mineraalwater

Lunch ONLY under Reservation

Jouw recensie over het restaurant Due Napoletani

Annet K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Goed eten, vers en uitermate smakelijk.
Taharqua C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk eten en goede bediening!
Jim N.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijke, echt Italiaanse, zelfs uit Napels komende gerechten die vers worden bereid! Een alleraardigste gastvrouw en een kok die het verdient dat de zaak elke dag vol zit! Om je vingers bij af te likken!
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
"rare" bediening, slecht eten, 20% korting nooit gehad. Ik begrijp de goede reviews niét, wij komen hier nooit meer! ...............................
You promised not to come before (but here you are) .. and just to correct you .. no slots was open for 20% so you had no right to get it.. i want to say much more but, an dutch person who thinks to know the Italian kitchen better than a Italian yet buys their products at AH & not in an Italian store says all...
Jantine K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten maar je moet geduld hebben. Wel de moeite waard om op te wachten.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Auguri!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Gastvrij ontvangen. Heerlijk 3 gangen gegeten en leuk gebabbeld.. zeker voor herhaling vatbaar!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Warm ontvangen door de gastvrouw. Heerlijk gegeten. Voor, tussen en hoofdgerecht allen vers gemaakt. Als nagerecht namen wij limochello ijs en één van de vele tiramisu smaken. Echt verrukkelijk!! Wij hebben genoten van dit bezoek. Een heuse aanrader!
Geke B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Wat gezelliger aankleden met bijv sfeerlicht
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
na een wat stroeve ontvangst een heerlijke avond gehad. Lekkere gerechten met mooie ingrediënten. Bijvoorbeeld de carpaccio heb ik lang niet zo gegeten.
Er is niet al teveel ruimte tussen de tafels, wij vinden dat wel gezellig maar je moet geen prive gesprekken willen houden. De tira misu van de dag is echt een aanrader, tenminste die wij hadden :-)
Ariadne T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wat een verrassing met heerlijk eten en bijzondere bediening. Surinaamse eigenaresse Haidi met tweelingzus en dochter in de bediening en Italiaanse eigenaar (echtgenoot en papa) Nunzio in de keuken. Verse en lekkere gerechten plus grappige conversaties met Haidi die volledig zichzelf is op haar waterschoenen (hoe geweldig is dat?!) en alle tijd neemt om het 'tiramisu systeem' (50 smaken die afwisselend worden aangeboden) uit te leggen. De tiramisu Haidu met Baileys was overigens om je vingers bij af te likken. Ben blij om weer eens iets nieuws te hebben geprobeerd en kom zeker nog eens terug met de kinderen voor de tiramisu zonder alcohol en koffie (vooraf even bellen en bestellen is het advies) ;-)
Merel D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Zeer vriendelijke bediening en erg lekker eten, maar de belichting gaf het geheel een goedkope sfeer. Toen ik binnenkwam had ik door de ambiance (met name de verlichting) echt het idee dat het eten alleen maar tegen kon vallen, maar het eten was dus erg goed!

Tip voor het restaurant: wij werden vlak naast een ander bezet tafeltje gezet terwijl er wel meer ruimte vrij was. Het is prettiger als de ruimte er is om niet zo dicht naast andere mensen te worden gezet zodat je wat meer privacy hebt in je gesprekken.
Angela F.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Goed Napolitaans restaurant. De echte Buffel mozzarella kun je hier op je bord terugvinden. En dat is een heerlijkheid. De pasta's zijn heerlijk en ook over de hoofdgerechten niets anders dan lof. De service van Heidi en haar zus was ook geweldig. Als je hier gaat eten kom je niet bij een Italiaan maar bij een Napolitaan. Wij hebben genoten.
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Fantastisch eten! Heerlijk vers en authentiek Italiaans eten.
Floor17-06 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Hier gekomen met de vomar actie 2e diner gratis. Helaas bij het afrekenen bleek alleen het hoofdgerecht in mindering te zijn gebracht. De actie houdt in dat het 2e diner , voor, hoofd, na, gerecht gratis is. Hier vervolgens erg onbeschoft over te woord gestaan.

Na contact met de Vomar zijn ze uit de actie gehaald. Echter kan ik fluiten naar m'n centen en helaas viel het eten ook erg tegen.
Lets see a DiNNER = Main course, nothing to do with dessert.. you state that we was removed from the Actie , this is false info since it stopped on Aug 31st like we did.. so you got everything you should have then looking at your reviews which ALL was cheap acties.. maybe you should try going out normally for once
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Echt een aanrader! En de tiramisu is fantastisch.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk, vers, echt Italiaans eten!! Kok is een echte Italiaan, fan van Napoli. Tafeltjes erg dicht tegen elkaar, maar akoestiek is redelijk dus je hebt er niet heel veel last van. Wil je echt Italiaans eten, ben je hier aan het juiste adres
Alexandra F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het eten was prima, ik vond het alleen nogal duur voor wat er op tafel kwam. De bediening was vriendelijk, maar niet erg snel en ook niet erg flexibel. We konden (naast de wijn) geen kraanwater bestellen en ook was het 'niet mogelijk' om voor het gratis menu van de AH-actie twee voorgerechten te kiezen i.p.v. een voorgerecht en een hoofdgerecht. Vreemd, want daarmee zou het restaurant goedkoper uit zijn geweest.
N.A. A.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Het eten is voortreffelijk. Alle lof voor de kok. Echt goed en 'echt Italiaans'. Wijn was ook heerlijk.
Maar helaas moesten we echt heel lang, veel te lang wachten op het hoofdgerecht.
De tafels staan te dicht op elkaar en de stoelen zijn vrij spartaans. Ik heb om een kussen voor mijn rug gevraagd.
In verband met de warmte stonden de ramen naar de Hobbemakade open. Daardoor veel verkeerslawaai en omdat er heel veel autoverkeer is, zal er ook fijnstof naar binnen komen. Geen prettig idee.
Als je zo dicht op elkaar zit, kun je de gesprekken van de buren volgen.
Maar nogmaals alle lof over het eten. Niet echt goedkoop, maar de kwaliteit/prijsverhouding klopt.
Sally D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Het eten was heerlijk, het personeel onbeschoft. Na mijn verzoek om een mes bij het avondeten kwamen er 3(!) Serveersters langs met de mededeling dat dat toch echt niet hoort.

Na het eten hebben we even aangekaart dat we het niet prettig vonden hoe het personeel de doodsimpele wens om me mes en vork te eten behandelde. Het was een heel onprettig gesprek (verwezen werd naar de huisregels) en de sfeer werd een beetje grimmig. We zijn dan ook afgedropen met een nare smaak in onze mond.
Hartelijk bedankt voor uw review. Echter bevat uw recensie enkele onwaarheden die ik graag wil opklaren. Ten eerste is uiteraard op een nette manier bekend gemaakt hoe het in Italië hoort. Hoewel het een grove belediging is naar alle Italianen toe om pasta te snijden, heeft mevrouw alsnog een mes ontvangen zodat mevrouw kon eten zoals zij dat wil. De omschreven ‘grimmige sfeer’ is ontstaan toen mevrouw aan tafel zat te mopperen dat zij wil doen zoals zij geschied. Het personeel heeft dit voorbij laten gaan.
Mevrouw vond het echter nodig om aan het einde van de avond nog het commentaar te leveren dat zei niet gediend was van de drietal opmerkingen die jegens haar gemaakt zouden zijn geweest. Er is echter eenmaal een opmerking jegens mevrouw gemaakt over de traditie/manier in Italië. Overigens heeft meneer zelf het personeel aangesproken, toen mevrouw even afwezig was, met de verontschuldiging voor het gedrag van mevrouw. Het personeel antwoordde hierop dat het er uiteindelijk om gaat dat het eten goed smaakt