Due Fratelli

Hoofdstraat 140 7811 EV Emmen Nederland Kaart
31-591201913

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Due Fratelli

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Due Fratelli

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Doodleuk werd ons verteld dat hij niet mee doet met iens. Voor niets naar Emmen dus. Wel gereserveerd en bevestigd. Geen enkele tegemoetkoming. We zijn maar weggegaan. Wat een sof.
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vandaag gereserveerd via de AH restaurant actie, alles bevestigd, maar toen we daar aankwamen werd ons verteld dat het restaurant al 5 maanden niet meer meedoet aan de restaurant actie en dat er ook niet meer gereserveerd kon worden via Iens. Heel vreemd en niet zo gastvrij. Er werd niets aangeboden om ons tegemoet te komen. Dus onverrichter zake weer weg gegaan. Jammer!
Rian G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We waren zeer teleurgesteld Hadden reservering gedaan. Bij aankomst zagen wel dat het restaurant gesloten was in verband met vakantie.
Dus voor niets gereden.
Eeuwoud K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ik had gereserveerd met de restaurant actie AH en toen we gingen eten weigerden ze deze actie. Ik vind dat zeer klantonvriendelijk, wel reclame maken en daarna weigeren. Zeer arrogant en klantonvriendelijk!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Het was door evenement wat drukker, daar was geen rekening mee gehouden, slechts 1 persoon in de bediening, alles duurde erg lang. Er werd niet bijgehouden welk tafeltje wat besteld had, af en toe kwam er wat uit de keuken en werden diverse tafels afgegaan of ze dat besteld hadden.....
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
hadden gereserveerd maar bij aankomst vertelden ze ons dat ze niet meer meededen.
Terwijl wij voor 17.00 hr hadden besproken een zeer slechte zaak.
Jo B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Prima restaurant om een lekker pizzaatje te eten. Niet voor een romantisch diner.