Dudok Tilburg

Veemarktstraat 33 5038 CT Tilburg Nederland Kaart

Over restaurant Dudok Tilburg

Perfecte uitvalsbasis in Tilburg

Centraal gelegen in de stad Tilburg staat het restaurant Dudok. Dudok Tilburg bevindt zich in het monumentale patronaatsgebouw St. Jozef en is de perfecte uitvalsbasis voor een avondje eten, drinken en tafelen! De lekkerste brasseriegerechten, met eigentijdse twist, kan je vinden op de menukaart. De chef-koks koken ook graag met specialiteiten en producten uit de streek, waardoor er gerechten op de menukaart staan die niet in alle vestigingen verkrijgbaar zijn.

Meer informatie over restaurant Dudok Tilburg

Dinsdag t/m Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Duur
Erg rumoerig
C L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Via Groupon een High Tea besteld voor 2 personen. Voor de betaalde prijs vond ik de hoeveelheid aan de magere kant. De beroemde appeltaart was zo groot dat wij er naar moesten zoeken. Model postzegel dus. De kwaliteit was matig( appeltaart) redelijk (hartige hapjes) tot goed (scones en bonbons).
Ook bleek dat klanten die zonder groupon een high tea bestelden, wat ik gezien heb, grotere taartstukken en er beter uitziende hartige hapjes kregen.
Gezien het feit dat wij via groupon tegen een gereduceerde prijs de High Tea hadden gekocht maakte het toch nog tot een geslaagde middag.
Als je dezelfde High Tea tegen de normale prijs van € 53,00 voor 2 personen zou kopen had ik me bestolen gevoeld. De kwaliteit, kwantiteit- prijsverhouding klopt dan echt niet. Ik heb bij meerdere zaken een High Tea gehad maar dit was zeker de minste tot nu toe.
Conclusie: Was leuk voor 1 keer maar gezien het ruime aanbod in de omgeving Tilburg zal ik niet meer naar DUDOK gaan voor een High Tea
Scv222 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met een grote groep gegeten in Dudok.
Geen idee wat de organisatie moest afrekenen. Mijn keus vooraf was vlees.
Jammer ik kreeg carpaccio. Dat gerecht mag van mij van de Nederlandse kaart. Komt mijn neus uit. Lekker makkelijk, zo van de groothandel, op mijn bord. Vervolgens een zeer grote biefstuk met uien. Ik had trek en mijn biefstuk was goed te eten. De dames om me heen schrokken zich een hoedje en kwamen maar tot de helft. Zonde.
Het dessert was prima. Chocolade mousse, ijs enz. Prima!
Jammer dat je bij Dudok in heel het land, zo'n waardeloze akoestiek aantreft. Dat heeft natuurlijk met de inrichting te maken.
De bediening, zeer vriendelijk en vlot. Complimenten!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Dudok ligt lekker centraal in een oude kerk/abdij gebouw in Tilburg, mooie gebouw en goed omgebouwd tot een restaurant.
De kaart is niet bijzonder maar wel goed, helaas missen de gerechten wat finesse en ook zouden de gerechten wat beter op smaak gebracht kunnen worden.
De gerechten zijn ook wat aan de prijs voor wat je krijgt.
Bediening is verder netjes en vriendelijk.
Aamsmits .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Met Groupon een high-tea gekocht bij Dudok Tilburg.
Uitstekende kwaliteit!
Echte scones met echte clotted cream. Dat is zeldzaam in Nederland.
Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar. Zeker voor de Groupon-prijs.
Ptkemperman .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Een jaar geleden zijn we hier (via Groupon) terecht gekomen. Dit bezoek is echter dermate goed bevallen, dat we afgelopen weekend voor de 4e keer terug zijn gekomen. De gerechten zijn heerlijk, de service is prima en de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed. Echt een aanrader! Ook de aankleding van het restaurant nodigt uit voor een bezoek.
Marjavoets .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
High tea op zondag 24 januari. heerlijk, bediening goed, deed zijn uiterste best maar door heel groot gezelschap (meer dan verwacht, aldus de bediening) dat het hele restaurant innam, stonden tegen ons aan terwijl wij aan tafel zaten, wilde zelfs bord van onze tafel pakken, konden wij elkaar nauwelijks verstaan, duurde het lang voor de high tea zelf en ook nieuw gevraagd theewater, bij ons kwam. Volgende keer aub. een samenzijn voor een overlijden in een aparte zaal plaatsen i.p.v. tussen de andere gebruikers van het restaurant.
Tinusjes .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Met een grouponbon een brunch voor 4 personen gedaan.
3 hadden de tomaten soep en ik had de paprika soep.
Beide soepen waren heerlijk.

Alle 4 hadden we de Tranches in zoutkorst gegaarde varkensfricandeau op een sesam bagel met ijsbergsla en truffelmayonaise.
Deze was lekker.

Het toetje de appeltaart is super lekker

Bediening was vriendelijk
De kachel mag wel ietsjes hoger.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Een gezellig avondje met spel en eten in het gezelschap van een gemêleerde groep dames.
We zaten boven, daar was het wel een beetje koud (temperatuur mag echt hoger!)
Drie gangen die met tussenposes werden geserveerd.
Keuzes uit 3 voor en hoofdgerechten en 2 nagerechten. Ik at de carpaccio, de dorade en het chocoladetoetje. Van mijn buurtjes hoorde ik dat ook de andere (ook vegetarische) gerechten in de smaak vielen. Het toetje (keuze uit appelgebak of chocolade) viel wat zwaar en de portie was ruim bemeten, liever iets minder en dan verfijnder.
Er wordt goede witte wijn geschonken en ze serveren er glazen kraanwater naast als je daar om vraagt. (perfect!!)
Leuke bediening, gezellige avond en lekker gegeten!
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Op een doordeweekse dinsdag hier een hapje gaan eten met z’n 2-en. Het was best druk (gezellig!) en dat was ik niet gewend van Dudok Tilburg. Voor een eetcafé zijn de gerechten best aan de prijzige kant. Als hoofdgerecht zijn er wel goedkopere opties, maar dat zijn dan vooral de burgers. De kwaliteit van het eten is goed en daarnaast zijn sommige gerechten verrassend en niet standaard. Ik had de rode paprika soep vooraf en deze was lekker! Als hoofdgerecht koos ik voor een gerecht dat ik eerder al een keer had gehad; de schaaldier risotto. Deze was anders dan de keer ervoor, maar wel weer heerlijk (net als de vorige keer)! Als dessert de chocoladetruffeltaart gekozen. Al het gebak bij Dudok is eigenlijk wel erg prima. Mijn vriendin had de wortelsoep, visburger en warme appeltaart en heeft ook genoten. De kwaliteit van de bediening verschilt. De jongeman die ons het meeste hielp deed het prima en straalde plezier uit, maar dat geldt niet voor iedereen. Dit had ik 2,5 week geleden ook al gemerkt bij een high tea bij Dudok Tilburg op een vrijdagmiddag. Jammer, daar zullen ze echt beter op moeten letten. Al met al was deze dinsdagavond lekker en gezellig!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Met twee Grouponvouchers op zak naar Dudok. Ditmaal beiden een voorgerecht met vissoorten. Perfect klaargemaakt en mooi opgediend. Glutenvrij? Geen probleem, wij brengen u prima glutenvrije broodjes.
Als hoofgerecht beiden een kaasfondue......... overheerlijk. Met broccoli, venkel, bloemkool, brood, etc. Beslist voor herhaling vatbaar. En de bediening? Die is uit de kunst. Vriendelijk, vlot, attent.
Tyas V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Met een club vrijwilligers hier voor het diner heen gegaan. Het ziet er hartstikke mooi uit, ik was even bang dat we een dure tent hadden uitgekozen. Maar nee hoor- hele schappelijke prijzen en lekker eten. Perfecte plek om met een gezellige groep naar toe te gaan.
Paulusvught .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Uitnodigende sfeer in het oude patrionaatsgebouw. Binnen erg mooi met semi open keuken. Terras is minder met hek eromheen en tussen de hoogbouw. Vriendelijke bediening, maar slechte communicatie onderling. Voor Lunch Clubsandwich gekozen. Gewoon goed zoals hij hoort te zijn. Lekkere wijn erbij (Chardonnay), € 4,50 vond ik aan de hoge kant.
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
High Tea in de 'tuin' van dit restaurant. Geen uitzicht omdat er direct omheen hoogbouw is. Rommelige omgeving. Het duurde erg lang eer de 'high tea' op tafel stond terwijl het niet bijzonder druk was. De 'high tea' was uitstekend verzorgd en de prijs waard. Lekkere, zeer gevarieerde hapjes. Warm, koud, zoet en hartig, zoals het hoort en niet te karig. Diverse zakjes met voor ons onbekende theesoorten, geserveerd op een bord, waarbij je bij gebrek aan voldoende informatie op het theelabeltje niet altijd wist wat je in de kopje deed. De pot met theewater koelde vrij snel af. Op verzoek werd dit wel weer snel omgewisseld.
Dennis013 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Zaterdag geluncht bij Dudok op terras. Een aantal gerechten zijn van de kaart gehaald, zoals de 'croque dudok'. Jammer, want daarvoor ging ik speciaal naar deze zaak. Bediening was vriendelijk, maar kon niet aangeven waarom bepaalde gerechten van de kaart gehaald zijn. De tosti die ik bestelde was droog en de binnenkant nog koud. Zaak zit vol met Groupon-klanten (high tea). Denk dat ze het daarvan moeten hebben. Zaken in Rotterdam en Arnhem zijn beter!
KikiB .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Heerlijk geluncht. Een mooie frisse salade gegeten met een lekkere verse jus. Los van het eten, het is ontzettend fijn om in een archtectonisch mooie plek te zijn. Knap gedaan!
Tijn M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Geen beste avond gehad bij dit restaurant. Er zat een groep vrijgezellenfeest te vieren, die naarmate de avond vorderde steeds luidruchtiger werd. Personeel greep totaal niet, terwijl de andere bezoekers echt tot last waren. Verder was het een avond van wachten en nog eens wachten. Het eten was verder ok, maar niets bijzonders. De burgers van de kinderen waren veel te doorbakken (hoe moeilijk kan het zijn?). 19,50 voor een beetje reblochon met wat ongekookte groenten is nogal duur en ook de prijs/kwaliteit van de wijn scheef (de verkeerde kan op). Tenslotte zou ik de baas aanraden samen met zijn personeel een week stage te gaan lopen in een willekeurig restaurant in Amerika, om te leren hoe je goede, vlotte service. Op de bon met 20% korting voor het volgende diner kan alleen reageren met dat ik deze zelfs niet mijn vijanden cadeau ga doen. Jammer van de mooie entourage.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Met een Groupon actie een twee gangen menu gekozen. De coquilles van het voorgerecht waren enigszins mysterieus gepaneerd maar uiterst goed gebakken.
De sateh van het hoofdgerecht was aan de kleine kant - grote eters kunnen beter een andere keuze maken - maar prima van smaak en bijgerechten.
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Hier tweemaal met Groupon gegeten, een High Tea en een twee-gangen-naar-keuze menu. De high tea was super, ook voor de volle prijs zou hij zijn geld waard zijn. Lekkere hapjes, en vooral ook een heleboel ( verschillende ). De thee is een beetje saai, gewoon zakjes, maar wel wat exclusievere zakjes en dit kom je vaak tegen bij high tea's. Wij waren met 1 persoon minder dan de bon en kregen zelfs aangeboden om het glas Proseco wat we minder kregen alsnog te serveren.

Als diner had ik een hoofd en een nagerecht. Hoofdgerecht de eendenborst, heel erg lekker en ook mijn tafelgenoten waren allemaal erg tevreden. Friet moet je apart betalen, geen punt, maar ook erg smakelijk. Toetje de appeltaart en de moelleux gedeeld, beiden voor herhaling vatbaar.

Bediening is vriendelijk maar komt niet al te vaak langs. Dat kun je ook positief opvatten, ze dringen je zeker niks op. Kortom, echt een aanrader.
Tinusjes .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Met een groupon brunch hier gegeten.Het eten was heerlijk.De appeltaart was super lekker.De bediening was goed, maar werd wat minder attent toen het wat drukker werd.
Vanhestrasing .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Met gezin genoten van een goed verzorgde High tea. We hadden groupon bonnen voor 4 personen; altijd lastig voor gezin met 5. Maar er werd direct een kopje voor de tea bijgezet. En qua hapjes was er genoeg. Lekkere warme quiche & scones - smaakvol belegde en verse boterhammen - en natuurlijk de zoete hapjes. Bediening was erg vriendelijk; of er dingen waren die we niet lusten en aanbieden van diverse thee soorten. Enige aanbeveling die wij hebben is dat voor 4 à 5 p de theepotten een maatje groter mogen - zodat je niet continue moet vragen om het water bij te vullen.