Meer informatie over restaurant Dudok Rotterdam

7,2

Jouw recensie over het restaurant Dudok Rotterdam

Ruth C.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Lekker gegeten in een goede sfeer.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk gegeten met het gezin. Zeebaarsfilet met risotto was erg lekker. Ook de ossenhaas was erg mals .
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Gezellige sfeer. De zeebaars filet is een aanrader! Perfecte combi met de spinazie risotto! Het personeel is ontzettend lief!
Jole .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Gisteren, 2 augustus 2018, hebben wij bij Dudok wat gedronken en tosti's gegeten. Wat een uitermate slechte tosti's: dikke boterhammen (dus geen tostibrood), een klein stukje ham dat nog niet de helft van de boterham bedekte en een nog kleiner stukje smeltkaas. En dat voor Euro 6,00 per stuk!
Helena74 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Vandaag wilde ik deze nieuwe locatie van Dudok uitproberen. Helaas ben ik na een tijd wachten, zwaaien en genegeerd worden en seinen door de bediening weg gegaan zonder een bestelling te plaatsen. Jammer, prachtige plek in Rotterdam maar service is alles. Ook als je al naamsbekendheid hebt. Gelukkig kon ik zo doorlopen naar de buren bij Parqiet waar de klant wel welkom is
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Vanmiddag hier geluncht met zakenrelatie. Kwaliteit gerecht was goed, maar de service er om heen echt drama. 5 verschillende mensen die helpen, verkeerde gerecht krijgen, naar binnen gestuurd met tafelnummer om te betalen. Daar wordt gevraagd of alles naar wens was en als je dan neen zegt dan weten ze het helemaal niet meer. Al met al teleurstellend!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Prima voor een kop koffie, maar geen plek voor een avond uit. Alles is precies goed, niks overweldigends! Wel natuurlijk ook perfecte taarten.
Raimond O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prima restaurant, eten was lekker, bediening was aardig en het was leuk aangekleed vanbinnen. Er was alleen niet heel veel keus maar het eten smaakte wel goed.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Dudok heeft de naam en de inrichting. Hoog plafond, fraaie stijl en eenvoudige lunchgerechten op de kaart. Niks mis mee, je weet wat je krijgt. De gesprekken van de buren moeten je niet storen. En dan zit je gewoon een degelijk broodje te eten op een mooie plek.
zaantje82 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gedineerd in een prettige, ongedwongen sfeer. Bediend door meerdere medewerkers, die ons allemaal even oprecht als vriendelijk de juiste aandacht gaven. Ik kom zeker terug!
Letty D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten en prima bediening
fredrinter1959 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een mooie, maar ook zeer luidruchtige zaak, waarmee ik bedoel 'slechte akoestiek'. Dat is jam, want je verstaat elkaar niet goed als het druk is. Daar gaat meer energie inzitten, dan nodig en er is dus minder tijd om te genieten van het eten, dat prima is.
Nadia A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Erg lang op ons eten moeten wachten maar werd goedgemaakt met een drankje. Serveerster erg vriendelijk
petter L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gisteren geluncht met dochterlief, Salade met kip en garnalenkroketten met brood. De prijzen voor deze gerechten zijn € 14,50 en € 12,50 , met name voor de garnalenkroketten is dit een veel te forse prijs, 2 hele kleine kroketten passen op 1 boterham. Koffiedrinken prima maar zoek voor lunch een leuke andere gelegenheid.
Anton B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Met een groep van 10 personen geluncht.
Verschillende gerechten, allemaal smaakvol.
De gerechten werden redelijk snel geserveerd, de dranken niet altijd even snel.
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Leuke maar wel erg drukke zaak. Door de hoogte van de ruimte is het vrij rumoerig. Het eten was erg goed en de keuze was (ondanks dat we met een Groupon actie meededen) nog best goed (vlees, vis of vegetarisch bij voor en hoofdgerecht). Kwaliteit en smaak erg goed. De bediening had wat accurater gekund, nu zaten we al een half uur voor we überhaupt een menukaart kregen. Daarna duurde het ook vrij lang voor de keuzes waren opgenomen. Gelukkig ging het daarna wel sneller maar er zat ruim een uur tussen binnenkomen en het voorgerecht.
DanielT21 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wezen dineren met familie. Het eten was goed, alleen de bediening was slecht. Het duurde te lang en we moesten echt zwaaien om aandacht te krijgen. Te weinig personeel en een te grote ruimte met gasten. Met betalen ben ik maar naar de kassa gelopen en gezwaaid naar een personeel.
Antoon W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zo prachtig dat de oude sfeer behouden is, je word werkelijk in de tijd teruggezogen.
Door de bouw wel wat gehorig maar dat hoort erbij.
Erg druk, daardoor bediening ook wel af en toe te lang weg.
Eten, goed maar beslist geen sterrenniveau,1 Gnocchi en 2x zalm.
Ook voor de lunch beslist een aanrader
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Alles was top echt heerlijk gegeten
misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
was heerlijk eten maar wat moesten we lang wachten op onze bestellingen! Zowel eten als drinken heeft echt te lang geduurd. Om deze reden ook maar geen koffie na besteld... jammer we komen regelmatig ook in de vestiging in den haag maar hier verloopt het soepeler. Kwaliteit van het eten was goed en ook de entourage is prima.