Dudok Rotterdam

6,4
6,9
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Hier gedineerd met mijn zus met de Groupon actie. We mochten alles van de kaart kiezen. Wij kozen beiden voor een tonijntartaar als vooraf, visgerecht (kabeljauwstaart en zeebaars) als hoofdgerecht, cheesecake en the famous appeltaart als dessert. Heerlijk! Wij hebben niet lang hoeven te wachten op de gerechten. En het waren ruime porties. Service snel en correct.
Sophia W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Het was 2 okt. maar Dudok is een super restaurant. Altijd vriendelijk personeel. Kom vaker bij Dudok, altijd met plezier. Eten, altijd 3 gangen. Tot en met heden geen klagen, goede porties, altijd mijn smaak. Ook het maand menu, super, dat is echt een aanrader.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een uitgebreid ontbijt maar wel veel te kleine tafeltjes waardoor het allemaal onhandig eten is. Roerei wel een beetje weinig voor 2 personen. Verder alles van goede kwaliteit en service.
Elles1988 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hadden een high tea bij Dudok voor 6 personen. Dit was jammer genoeg een beetje een tegenvaller. Voor de echte zoetekauw is het wel een aanrader, wat vrijwel alle hapjes zijn zoet. Het enige hartige wat je kreeg waren mini pistoletjes en deze waren niet bijzonder. We zijn met trek naar huis gegaan. Zou voor een high tea niet snel terug gaan. Maar voor een kopje koffie en een lekker stukje taart zit je hier goed.
Gerdien95 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Afgelopen woensdag heb ik hier met mijn moeder en vriend gegeten. We hadden gereserveerd om 18.00 en bij de reservering werd gezegd dat het handig was om op tijd te komen. Dus wij waren er 10 minuten eerder. We kwamen aan en we moesten eerst plaats nemen bij een hoge tafel omdat ze ons tafel nog moesten dekken en klaarmaken. Niet heel netjes vind ik. Het voorgerecht (eendenborst) en het hoofdgerecht (risotto) was heerlijk. Natuurlijk hadden wij een appeltaart als dessert besteld. Maar we kregen eerst onze thee en koffie wat dus helemaal afgekoeld was voordat we de appeltaart kregen. Dat was jammer. Verder vind ik het decor enorm tegen vallen..
UtrechtSmaak .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De kwaliteit van onze lunch was prima. Zowel mijn linzensoep als de vissoep van een van mijn tafelgenoten was erg lekker. We moesten wel erg lang wachten. De mooie locatie maakt wel wat goed.

's Middags nog een drankje genomen op het terras. Er kwam geen bediening hoewel het op dat moment niet heel erg druk was. Na tien minuten toch maar eens binnen gaan vragen en werd er bediening beloofd. Die kwam echter niet. Toen maar binnen aan de bar besteld. Ook daarna duurde het weer erg lang totdat onze drankjes op tafel stonden. Wel prima biertjes en voor een van de anderen een goed stuk appeltaart.
Claudia1965 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
De appeltaart mag er goed zijn maar het ontbijt is ERG slecht. Zaterdagochtend ontbijt gedaan; er was weinig keuze, er stond of het Dudok ontbijt of wat joghurt met fruit op de kaart. Het Dudok ontbijt was een etagere met koud roerei, vette spek, viese worstjes, wat rosbief, supermarktkaas, goedkope jam, dito hagelslag, slap croissantje, oude muffin, supermarktbrood en smakeloze knäckebrood. Plus 1 (!!) kop koffie, voor 13.50 totaal. Echt niet meer doen! Andere zaken in de buurt hebben meer keuze, lekker brood, vers fruit en een betere bediening. Ik kan nog steeds niet rijmen waarom Dudok niet meer liefde stopt in goede ontbijtes.
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Even binnen gestapt voor DUDOK appeltaart. die is best lekker, Bediening tja koffie neerzetten en een stukje appeltaart dat kan iedereen maar ik zeg altijd maar; je hebt 4 spieren nodig om te lachen... 200+ om heel sacherijnig te kijken.

een glimlach is voor je zelf leuk maar zeker ook voor je gasten ;-)
Faat123 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Vreselijk. Eten was koud en onsmakelijk. En de bediening die droomt, luisterd niet goed. Lang wachten en krijg je eindelijk je eten was het koud en de bord is half leeg. Misschien leuk voor een drankje maar niet om te eten.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Als we i Rotterdam centrum zijn kom we we vaker eten. Eten is heel goed en taarten lekker. Soms oogt de bediening wel ongecoördineerd . Voor kinderen is er een leuke speelhoek ingericht.
Riet P.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Gisteren met 24 personen bij Dudok gegeten Het meisje wat ons bediende was zeer vriendelijk je kon alles aan haar vragen en niets was haar te veel Door haar vriendelijke bediening is onze avond een succes geworden Het eten was uitstekend Goed verzorgd vers en een goede kwaliteit zowel het vlees als de vis gerechten Goede keuze mogelijkheden Als ik een advies moet geven zou ik de bovenruimte wat sfeervoller aankleden Toen ik er binnen kwam schrok ik Kreeg het idee dat wij in een opslagruimte waren geplaats Ik heb er allen begrip voor dat een groep van 24 personen heel moeilijk te plaatsen is op zondag avond Maar als je deze ruimte wat leuk aan kleed is hij zeer geschikt voor grotere groepen Zeker door de dubbelen glaswanden geen geluidoverlast en een leuk uitzicht op de beneden ruimte Nog een compliment wat zeker op zijn plaats is Wij maakten gebruik van een groupon aanbieding Dit was zowel aan de bediening of aangeboden menu niet te merken Alles a la carte zonder beperking met de prima service die er bij wordt geboden een prima manier om Dudok op de kaart te zetten en dan niet alleen voor zijn bekende warme appeltaart Maar zeker hun kwaliteit van een uitstekend menu
Segalfredo .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Een zondagochtend ontbijt gedaan bij Dudok.
Er kwam een etagère op tafel met op de bovenste etage een schaaltje gebakken bacon, een schaaltje roerei en een schaaltje worstjes. Op de middelste etage lagen een paar plakjes bleke rosbief en kaas die duidelijk niet vers was, aangezien de randen inmiddels donkergeel waren.
Op de onderste etage twee muffins, twee schaaltjes jam en wat hagelslag.
Hierbij werd een plank geserveerd met twee plakken bruin brood, twee plakken maïsbrood, twee croissants en twee crackers. Tel daarbij op twee kleine glaasjes jus d'orange en twee koppen thee en dat is voor € 13,50 per persoon het Dudok ontbijt. Wij vonden gelet op ontbijtervaringen elders zowel de verhouding prijs/kwaliteit als het aanbod onder de maat.
Voordat we een keuze van de kaart hadden gemaakt hadden we allebei al thee besteld. Aangezien bij het ontbijt thee was inbegrepen, verwachtten we dat dit verrekend zou worden. Dit bleek achteraf niet het geval te zijn. Slordig!
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Dudok is zo'n fijne klassieker waarvan je weet dat je erop kan vertrouwen. Onlangs weer prima geluncht met de kroketten. Erg smakelijk! Ook valt de appeltaart altijd erg goed in de smaak. De bediening is soms aan de trage kant maar dat geeft genoeg tijd om even van het mooie pand te genieten.
MissFoodie .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Langs gegaan voor dessert. Lekker gebak. De appeltaart is een aanrader.

Bediening is wispelturig. Dit keer attend, maar vergeetachtig. De vergeten munt thee werd wel direct gebracht.
Proever112020 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Wij komen hier vaak op zondagmiddag een broodje eten of genieten van taart/koffie. Het eten is nog steeds voldoende (niet bijzonder goed/slecht), maar goh, wat gaat de service achteruit. Afgelopen zondag: zelf zoeken naar een tafel, iemand aan zijn spreekwoordelijke jasje trekken om de tafel af te ruimen. Bestellen wordt bijna vragen om een gunst, weer zoeken, en dan wordt er toch een collega gestuurd. Uiteindelijk alles gehad, en dan ... de rekening. Wij zijn uiteindelijk maar zelf naar de kassa-achtig ding gelopen die in het midden van de zaal staat. Nee, relax is het zeker niet. Jammer dat er weinig alternatieven zijn waar je met een kind naar toe kan. Overigens toilet is boven en om binnen te komen, moet je een trap op. Niet handig mocht je met een buggy willen komen.
Alise K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Hier een twaalf uurtje gepakt. De vissoep was erg lekker. Lekker kroketje en wat eiersalade. Alles was lekker de service was snel en goed. Alleen zat ik vlak bij de deur = erg koud. Helaas altijd vol en kon niet echt kiezen.
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Afgelopen week bij Dudok in Rotterdam geluncht. Ik had de warme focaccia, mijn vriendinnen hadden bruinbrood met gerookte zalm en carpaccio. De laatste twee waren behoorlijke porties.
De warme focaccia met brie, appel en honing was daarentegen erg karig belegt. De focaccia was een homp brood van ongeveer 10 bij 10 en hoog ongeveer 6,5 cm. Dit was voor de helft belegt met een klein stukje brie, op de ander helft lagen drie stukjes appel. De brie was verborgen onder veel rucola. De stukjes appel waren over goten met een beetje honing. Het smaakte overigens heerlijk, maar zoals gezegd erg karig belegt. Het was het bedrag eerlijk gezegd niet waard.
De bediening was attent en vriendelijk. Dudok is gewoon Dudok, een vrij kale ruimte met veel tafels en erg druk tussen de middag.

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Met de kinderen een hapje gegeten bij Dudok in Rotterdam. Mooie zaak, vriendelijk personeel, en het eten was oké. Niet fantastisch, de porties zijn aan de kleine klant, maar prima voor een eetcafé. Het eten wordt snel opgediend en de kinderen hebben de ruimte.
Kmbrly .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Lekkere lunch gegeten bij Dudok. We hebben gekozen voor het '12-uurtje', een lunch met twee boterhammen naar keuze, soep naar keuze, een kroket en een bakje salade. Omdat wij allebei geen ei lusten hebben we gevraagd om een andere salade en dat was geen probleem. De linzensoep en vissoep waren erg lekker. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Marcel_12 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Na de Messiah in Dudok neergestreken om te evalueren en bij te praten. De bestelling laat helaas wel lang op zich wachten. Alhoewel de ober wel vriendelijk is, blijft het onder de maat.