Dudok Rotterdam

7,2

Jouw recensie over het restaurant Dudok Rotterdam

Nadia A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Erg lang op ons eten moeten wachten maar werd goedgemaakt met een drankje. Serveerster erg vriendelijk
petter L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gisteren geluncht met dochterlief, Salade met kip en garnalenkroketten met brood. De prijzen voor deze gerechten zijn € 14,50 en € 12,50 , met name voor de garnalenkroketten is dit een veel te forse prijs, 2 hele kleine kroketten passen op 1 boterham. Koffiedrinken prima maar zoek voor lunch een leuke andere gelegenheid.
Anton B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Met een groep van 10 personen geluncht.
Verschillende gerechten, allemaal smaakvol.
De gerechten werden redelijk snel geserveerd, de dranken niet altijd even snel.
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Leuke maar wel erg drukke zaak. Door de hoogte van de ruimte is het vrij rumoerig. Het eten was erg goed en de keuze was (ondanks dat we met een Groupon actie meededen) nog best goed (vlees, vis of vegetarisch bij voor en hoofdgerecht). Kwaliteit en smaak erg goed. De bediening had wat accurater gekund, nu zaten we al een half uur voor we überhaupt een menukaart kregen. Daarna duurde het ook vrij lang voor de keuzes waren opgenomen. Gelukkig ging het daarna wel sneller maar er zat ruim een uur tussen binnenkomen en het voorgerecht.
DanielT21 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wezen dineren met familie. Het eten was goed, alleen de bediening was slecht. Het duurde te lang en we moesten echt zwaaien om aandacht te krijgen. Te weinig personeel en een te grote ruimte met gasten. Met betalen ben ik maar naar de kassa gelopen en gezwaaid naar een personeel.
Antoon W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zo prachtig dat de oude sfeer behouden is, je word werkelijk in de tijd teruggezogen.
Door de bouw wel wat gehorig maar dat hoort erbij.
Erg druk, daardoor bediening ook wel af en toe te lang weg.
Eten, goed maar beslist geen sterrenniveau,1 Gnocchi en 2x zalm.
Ook voor de lunch beslist een aanrader
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Alles was top echt heerlijk gegeten
Cees Q.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lang weekend Rotterdam, alle hoogte punten afgeweest en Dudok als oude vertrouwde ingelast, altijd leven in de brouwerij, van alles te zien en relaxt! Wel druk, rommelig en rumoerig, maar dat weet je van te voren.
Heerlijk met zijn tweeën gegeten en genoten, ondanks de drukte liep het als een speer en de wachttijden waren alles-sinds acceptabel.
Cees Q.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
misharotterdam75 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
was heerlijk eten maar wat moesten we lang wachten op onze bestellingen! Zowel eten als drinken heeft echt te lang geduurd. Om deze reden ook maar geen koffie na besteld... jammer we komen regelmatig ook in de vestiging in den haag maar hier verloopt het soepeler. Kwaliteit van het eten was goed en ook de entourage is prima.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Wel in Den Haag, maar nog nooit bij Dudok in Rotterdam geweest. Voorbijlopend spontaan besloten er te gaan lunchen. Wat ons betreft goed bevallen. Gekozen voor de bekende Club sandwich en het 12-uurtje. Net zo goed als in Den Haag. Een herhaling is te verwachten.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met z'n 2en wat brood en een burger besteld. Moesten 1 uur en 45 minuten wachten, alleen het brood gehad en de drankjes. Dit terwijl het niet eens druk was! Extreem slechte bediening en nog slechtere keuken. We moesten wel even het brood en de drankjes afrekenen. Abdominaal dramatisch, hier komen wij nooit meer!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Eerste drankje duurde even maar eten is snel opgediend. Kwaliteit was zoals we dat van Dudok gewend zijn Heerlijk
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Hier gedineerd met mijn zus met de Groupon actie. We mochten alles van de kaart kiezen. Wij kozen beiden voor een tonijntartaar als vooraf, visgerecht (kabeljauwstaart en zeebaars) als hoofdgerecht, cheesecake en the famous appeltaart als dessert. Heerlijk! Wij hebben niet lang hoeven te wachten op de gerechten. En het waren ruime porties. Service snel en correct.
Sophia W.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Het was 2 okt. maar Dudok is een super restaurant. Altijd vriendelijk personeel. Kom vaker bij Dudok, altijd met plezier. Eten, altijd 3 gangen. Tot en met heden geen klagen, goede porties, altijd mijn smaak. Ook het maand menu, super, dat is echt een aanrader.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Een uitgebreid ontbijt maar wel veel te kleine tafeltjes waardoor het allemaal onhandig eten is. Roerei wel een beetje weinig voor 2 personen. Verder alles van goede kwaliteit en service.
Peer K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met zes personen gegeten. Gooide bediening en lekker eten. Wat maakt het een verschil als de bediening er zin in heeft! Lekkere beef wellington besteld die perfect van smaak bleek te zijn. Blijft een mooie zaak, maar voor de zaterdagavond wel erg veel geluid.
Elles1988 O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hadden een high tea bij Dudok voor 6 personen. Dit was jammer genoeg een beetje een tegenvaller. Voor de echte zoetekauw is het wel een aanrader, wat vrijwel alle hapjes zijn zoet. Het enige hartige wat je kreeg waren mini pistoletjes en deze waren niet bijzonder. We zijn met trek naar huis gegaan. Zou voor een high tea niet snel terug gaan. Maar voor een kopje koffie en een lekker stukje taart zit je hier goed.
gerdien95 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Afgelopen woensdag heb ik hier met mijn moeder en vriend gegeten. We hadden gereserveerd om 18.00 en bij de reservering werd gezegd dat het handig was om op tijd te komen. Dus wij waren er 10 minuten eerder. We kwamen aan en we moesten eerst plaats nemen bij een hoge tafel omdat ze ons tafel nog moesten dekken en klaarmaken. Niet heel netjes vind ik. Het voorgerecht (eendenborst) en het hoofdgerecht (risotto) was heerlijk. Natuurlijk hadden wij een appeltaart als dessert besteld. Maar we kregen eerst onze thee en koffie wat dus helemaal afgekoeld was voordat we de appeltaart kregen. Dat was jammer. Verder vind ik het decor enorm tegen vallen..
UtrechtSmaak .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
De kwaliteit van onze lunch was prima. Zowel mijn linzensoep als de vissoep van een van mijn tafelgenoten was erg lekker. We moesten wel erg lang wachten. De mooie locatie maakt wel wat goed.

's Middags nog een drankje genomen op het terras. Er kwam geen bediening hoewel het op dat moment niet heel erg druk was. Na tien minuten toch maar eens binnen gaan vragen en werd er bediening beloofd. Die kwam echter niet. Toen maar binnen aan de bar besteld. Ook daarna duurde het weer erg lang totdat onze drankjes op tafel stonden. Wel prima biertjes en voor een van de anderen een goed stuk appeltaart.