Meer informatie over restaurant Dudok Arnhem

Erg voordelig
Erg kort
Arnoud H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zaterdagmiddag hebben we gegeten bij Dudok. Een sfeervolle brasserie. Als vegetariër is het niet altijd makkelijk om lekker te eten voor een schappelijke prijs. Hier bestelde ik als hoofdgerecht de lasagne van aubergine met puree van zoete aardappel met noten en halloumi. Een schot in de roos, het was verrukkelijk. Een heerlijke evenwichtige combinatie van smaken en structuren. En dat voor €12,-. Als toetje bestelde we nog een tiramisu en een lekker frisse cheese cake. Allebei even lekker. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader. We komen graag nog een keer terug.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Op een zaterdag togen we naar Dudok om er te gaan ontbijten. De kaart beloofde een ontbijt tot een uur of vier. Het was nog voor de middag; dus dat zou geen probleem moeten zijn. Dat was het wel. Het ontbijt stond niet meer op het kaartje, dus werd er in de keuken navraag gedaan. Er was wél ontbijt, maar dat kostte te veel werk. 'Er komt te veel bij kijken', zei de ober, ons afwimpelde. Schande om zo met je gasten om te gaan en op zaterdagmorgen geen moeite wilt doen om een ontbijt klaar te maken. Ik ben erg teleurgesteld en Dudok heeft een goede klant verloren.
Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk geluncht in de stadstuin.
Vandaag prachtig zonnig weer.
12- uurtje en een dudok uitsmijter.
Smaakte prima en goede prijs kwaliteit.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Hier een diner genoten met een Groupon voucher (2 halen, 1 betalen). Een 3-gangen menu à la carte met keuze uit de gehele kaart zonder bijbetalen.
Dan eet je dus voor weinig geld een acceptabel 3-gangen menu. Wij kozen vooraf een tonijntartaar, hoofdgerecht entrecote en dessert pannacota aardbeien. Enige mindere om te vermelden was de minimale hoeveelheid salade bij het hoofdgerecht. De kwaliteit van het diner was prima.

Dudok is een hele grote zaak, waar maar een paar tafeltjes bezet waren. De sfeer is dan minder. Gelukkig zaten we in de knusse binnentuin, dan valt het lege restaurant niet op.

De bediening was keurig. Het ging allemaal niet zo snel. Als de zaak vol zit zou dat wel een probleem kunnen zijn.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Zeer lekker klein ontbijtje op. Altijd gezellig op de zaterdag ochtend. Buiten op het terras in zon. Wat mensen kijke. Alleen de stoeltjes zitten wat ongemakkelijk. Niet comfortabel. Een kussentje erin zou fijner zijn
Afke B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Leuke, hippe, ingerichte tent, voldoende zitplek. Wel een grote ruimte die ze hebben geprobeerd op te delen in kleine knusse zitplekjes. Niet helemaal geslaagd. Prijs gebak aan de hoge kant maar wel erg smaakvol. Avondeten zeker lekker maar niet heel bijzonder. Bediening laat vrijwel altijd (erg) lang op zich wachten, zeker een minpunt.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met een Groupon gegeten. Twee drie gangen menu's voor de prijs van 1. We hadden een leuk plekje langs de rand. Vriendelijke bediening. Het was gezellig druk en rumoerig. De salades mag niet helaas niet meer als voorgerecht kiezen. Verder genoeg keuze. Vooraf de caprese en carpaccio. Lekker stukje brood met boter erbij. Daarna de hamburger, niet heel bijzonder. En de kabeljauw uit de over, heerlijk. Daarna nog een groot stuk Dudok appeltaart, erg lekker zoals altijd, en de Lenin cheesecake in een potje.
Thoan .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Geluncht met een vriendin. Toen we aankwamen mochten we zelf een plekje uitzoeken. Uitstraling is goed, een gezellig rumoer op de achtergrond van de overige gasten.
Een vriendelijke serveerder nam onze drankjes op. Er is ruime keuze in thee en sappen. Een paar minuten kwam een andere serveerster controleren of we al waren geholpen, erg vriendelijk. Toen onze drankjes werden gebracht gelijk onze lunchkeuze doorgegeven. Binnen 15 minuten hadden we het aan tafel. Erg lekker!
Het is allemaal iets aan de prijzigere kant maar de kwaliteit is er ook na!
AdjeBosch .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Sfeer was goed en ook de lunch. Tomatensoep smaakte goed enn ook de dudok clubsandwich was goed belegd. Goed geluncht.
Titia V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Vanmiddag met vier personen bij Dudok gelunched. Bediening was vriendelijk maar kan niet zonder fouten een bestelling opnemen. Een drankje kwam na drie keer vragen. Net als het bestek dat we uiteindelijk zelf hebben gepakt. De lunchgerechten kwamen verrassend snel. Helaas waren de garnalenkroketten, half lauwe garnalenkroketjes met bijna fabrieks maisbrood. Op een bord gekwakt en dat voor 12,50. De clubsandwich hetzelfde verhaal. Allen de gewone kroket was warm. Wij kwamen hier altijd graag, maar aflees is wat sleets net als de muren die ook wel een verfje kunnen gebruiken
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Laatst met de kinderen bij Dudok gegeten. De ambiance is leuk met een leestafel en hoge plafonds in een voormalig bankgebouw. De kaart heeft een relatief beperkte omvang maar voor kinderen is er een heel leul menu met zalm, ravioli, biefstuk etc. Ook een leuke plek om te lunchen. Een aanrader tijdens het winkelen in de binnenstad van Arnhem
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Ideale locatie voor een overleg en vervolgens een vorkje te prikken, in een voormalig bankgebouw tegenover de Eusebiuskerk in Arnhem.
2 x de entrecote met bearnaisesaus besteld, medium rare. Niks mis met de entrecote, gegrilde groenten op het bord, jammer van de kant- en-klare saus. Het garnituur, frietjes, mayonaise en sla is karig te noemen.
H81 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Met z'n tweeën (met lekkere trek) aangeschoven bij Dudok. Na een aantal keer zwaaien contact kunnen maken met de bediening. Ons enorm verheugd op een lekkere verse focaccia en een broodje pulled pork. Beiden een aanfluiting! De focaccia kwam volgens mij uit de vriezer, met een boel rucola er over heen gestrooid om dit te compenseren. Het broodje vlees bevatte dermate veel rode kool dat de zurige sappen overheersten. Zeer teleurstellend geheel. Wij komen hier niet meer terug.
Tommy V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
We wilden voor het eerst sinds lange tijd een lekker ontbijt met familie (4 personen). Mijn ervaringen met Dudok waren al erg slecht maar mijn zus wilde perse in de zon zitten en zowaar daar scheen de zon. Ze gaan om 10.00 open ja, maar tot 11.00 zijn ze aan het schuiven en tafels aan het neerzetten, dus zeg dan gewoon 11.00. Decor was er dus nog niet, een 1.

Er zaten jawel 2 stellen, er liepen 2 serveerders "rond" met holsters voorzien van alle gemakken. Wij bestellen 2 normale ontbijtjes en 2 gebakken eitjes (stevig geprijsd maar goed). Er zaten nog steeds maar 2 stelletjes...
Een half uur later wordt er van alles neergezet, iets wat we niet bestelde. We moesten zelf meedelen dat dit dus niet goed gaat. Dan krijg je een bekakt gezicht terug en wordt het van je tafel afgehaald en bij het andere stel neergezet. Een half uur later wordt ons eitje neergezet, het is inmiddels 11.15. Service een 1.
Zodra we een hap uit ons croissant nemen is deze gewoon taai en dik. Zus zegt; ik eet het wel op., het is maar EUR 13,50. Nee dus wilde de bediende het laten proeven, dit kan toch niet......
Eten een 1.

Weg met Dudok uit Arnhem, zo een mooie locatie verdiend een goede lunchtent. Ernaast zit Arnhems meisje, ik hoop dat zij binnenkort om 10.00 open gaan.

Marco7180 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Hier gegeten met een aanbieding van Groupon. Vaak gezien dat dit een negatief effect heeft op het restaurant en/of eten, maar in dit geval niet. Eten was erg lekker, goede porties. De service was goed, men was vrolijk en in voor een grapje. Decor is de laatste jaren niet veranderd (hoewel er nu leuke schilderijen hingen van "museum van moderne kunst Arnhem").
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Geweldige high tea gehad op tweede Paasdag. Goede kwaliteit van alles, heel smaakvol. Volgens mij echt handgemaakte bonbons. Tegenwoordig ontbreken de echte scones vaak maar bij Dudok gelukkig niet. Prima hoeveelheid. Perfect met kleine kinderen, zij kregen ieder hun eigen tray met hapjes afgestemd op hun smaak! Omdat kleine kinderen niet veel thee drinken bestelden we voor hun wat fris en tegen 16.30 uur had een van ons wel zin in een biertje. Bij vertrek hoefden we niet af te rekenen...da´s wel een verrassing! Ik kan het aanraden. Juist de ambiance maakt dat je er met kleine kinderen prima terecht kan zonder je opgelaten te voelen...
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
De taart en de koffie waren heerlijk, maar de bediening krijgt een 1, wat mij betreft een -1
Drie keer gevraagd of serveerster bij ons wilde komen, geen reactie. Zelf naar de bar gelopen. Wat betreft de borrel ook.. We zijn maar opgestapt.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Dudok is een heel gezellige plek om met een groep vrienden/collega's wat te eten of drinken. Het eten is goed, en de taartjes voor bij de koffie zijn ook erg lekker. Je moet hier niet zijn voor een romantisch diner, daarvoor is het te groot en te rumoerig. Maar met een groepje mensen kom ik zeker nog eens terug!
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Beste mensen van Dudok,

Middels deze weg willen wij jullie allemaal graag nog even bedanken voor gisteravond. We hebben heerlijk gegeten in een voortreffelijke ambiance.

Wat ons nog het meest aanspraak was de kinderkaart. Geen suffe friet met kipnuggets, kroket of frikandel. Nee, gewoon een overheerlijke kleine kaart met kleine porties normaal eten voor de kinderen.
Super veel complimenten hiervoor. Onze Josephine heeft de zalm in zijn geheel verorberd en vond hem superlekker.

Hartelijke groet en ga zeker zo door. Tot snel.

Walter van den Boogaard / Sophie Hefti
Gerdameijers .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Leuke tentje om snel een koffie te doen.
Personeel beetje onervaren.
Locatie maakt het allemaal goed gelegen op een plein met kerk leuk in de zomer.