Dubrovnik

Meer informatie over restaurant Dubrovnik

• Amex , Pin
Hendrie B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Ik kom graag in dit restaurant, maar kwam erachter dat ik hiervoor nog nooit een recensie had geschreven, dus werd hoog tijd.
Zal is beginnen met de conclusie; Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, bediening goed, decor kan beter.
Dit is een familie restaurant vader en zoon in de bediening, moeder in de keuken.
En moeders.... die kan koken!!!
Als voorgerecht had ik de Jadran salade, dacht zoiets als een Garnalen cocktail, maar nee deze gaat een stapje verder en echt rijkelijk gevuld met garnalen, erg lekker.
Als hoofdgeracht hadden de schotel van de kok, een combinatie van verschillende soorten vlees. Daar ik niet zo'n grote fan ben van lamsvlees vroeg ik of die vervangen kon worden. Dat was dus geen probleem.
Het vlees was perfect gegaard/gegrilled, en erg lekker gekruid. met lekker bijgerechten. we hebben zitten smullen. Nagerecht paste er echt niet meer bij dus afgesloten met een Krusko koffie en zijn echt voldaan naar huis gegaan.
Als je voorbij het decor kan kijken, wat dat is naar mijn mening wat achterhaald, dan moet je hier een keer gaan eten, het is zijn geld echt meer dan waard.
Bouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Eigenlijk gewoon een heel leuk restaurant. Het eten is niet bijzonder verfijnd, maar het is wel allemaal erg lekker, met zorg bereid en precies wat je van een Balkan restaurant mag verwachten. Het interieur is misschien wat gedateerd, maar ergens klopt het ook wel weer. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Een gezellig restaurant. Het interieur kan wel een oppepper gebruiken. We halen nog wel eens wat daar maar nu maar eens in het restaurant zelf gegeten. Het eten is lekker en zeker niet duur. De bediening is ook vriendelijk.
Ook wij hadden het dat het pinnen niet lukte en we de volgende dag terug konden komen om te betalen. We gaan er zeker nog een keer eten.
Petra
Carla O.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Lekker gegeten in een wat ouderwetse(qua aankleding) maar wel heel persoonlijke sfeer. Dat was vooral te danken aan de eigenaar?/gastheer die ons begroette en ons gedurende het diner persoonlijk en vriendelijk bediende.
Ik kreeg wel de indruk dat 'de keuken' kant en klare of misschien liever gezegd half-producten niet schuwt. Mijn voorafje van paprikasalade zou uit een pot kunnen komen hetgeen aan de smaak niet veel afdeed maar ik miste het 'geblakerde randje" en boontjes uit de diepvries hebben niet zo mijn voorkeur.
Afgezien van dit soort misschien kleine puntjes van aandacht werd alles mooi en smakelijk opgediend.
Het vertrouwen van de gastheer in ons was wel erg groot toen na afloop het pin-apparaat het niet bleek te doen en ons werd aangeraden de volgende dag te komen betalen. Waar vind je dat nog??
Misha K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Wat een super restaurant is dit zeg! Gisteren (6/12/2014) zijn we hier geweest en we hebben in tijden niet zo goed gegeten! We moesten even wachten op het eten, maar hebben niet voor niets gewacht want wat was het lekker! Dit is echt een aanrader voor iedereen die van vlees en vooral heel goed en lekker eten houd! Top!
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
We hebben hier gisteren met z'n zessen gegeten. We hebben het voorafje bescheiden gehouden; brood met heerlijke kruidenboter. Als hoofdgerecht hadden we verschillende grillgerechten en scampi. Het gegrilde vlees was heerlijk mals, en er waren lekkere sauzen bij. En de scampi waren ook tongstrelend. De wijnen waren heerlijk. De bediening was perfect. Qua prijs voel je je absoluut niet opgelicht. En dat decor... niks mis mee; lekker zo laten. Iedereen is met een voldaan gevoel weer naar huis gegaan. Dit is zo'n plekje waar je graag nog een keer naar toe gaat.
Wilm6 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Gezellig familierestaurant waar je persoonlijk welkom wordt geheten door de eigenaar. Decor is wat gedateerd maar wel passend. Eten is heerlijk. Vooral de rijst en de sausen verdienen een compliment. Qua hoeveelheid was het wat aan de kleine kant. We aten de lamsspies en lamskoteletjes. En een Kroatische koffie met likeur na. Aanradertje!
29-10-1976 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Heerlijk gegeten in restaurant Dubrovnik de bediening is heel vriendelijk en het eten voortreffelijk het vlees is super mals. Wij aten het 4 gangen diner dat was super. Bij de koffie kregen we nog een lekker glaasje kroeskovatz. De inrichting is wat gedateerd maar doet ook wel echt Kroatisch aan. We komen zeker terug een echte aanrader.
Wil N.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Altijd komen we weer terug bij dit restaurant, gedreven door een "gedreven" familie. De keuken produceert de heerlijkste gerechten, die door de eigenaar in stijl worden opgediend. De entourage mag dan wat oubollig zijn, maar wie let daar op als je de heerlijkste (Balkan)gerechten voorgeschoteld krijgt. Ook niet onbelangrijk: De prijzen vallen erg mee!
Als je er nog niet geweest bent moet je het beslist proberen.
Wie er al geweest is komt zeker terug
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Als je door de inrichting en locatie heen kijkt, is dit een voortreffelijk restaurant voor de liefhebber van Balkan gerechten. Hier eet je subliem bereid vlees, heerlijke vis en authentieke rijst, salade en sauzen. Van vernieuwing en verrassing is geen sprake; de kaart is al eeuwen hetzelfde en dat is er ook aan te zien, maar je komt hier dan ook puur voor de smaak van het eten, de prima prijs en heerlijk ouderwetse keurige bediening. Een warm ontvangst, een drankje voor vertrek en een nog immer niet perfect Nederlands sprekende gastheer; het hoort allemaal bij de beleving. Wat mij betreft, verandert hier niets, het is goed zo.
IngedeJong .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Wie komt bij Dubrovnik binnenkomt waant zich gelijk in de Balkan. Je wordt ontvangen door een zeer vriendelijke gastheer die je naar je tafel begeleid. Ze hebben een hele ruime menukaart, dus voor ieder wat wils, en zelfs daarbuiten zijn er mogelijkheden en staat de leuke kokkin open voor verzoeken. Aanrader is de Balkan schotel met veel lekker vlees! Maar ook de vis is erg goed, met de overheerlijke knoflooksaus, misschien niet zo´n goed idee als je daarna nog op stap gaat.. En als toetje een lekker likeurtje uit de Balkan. Al meerdere avonden lekker gegeten en ik kan niet wachten om weer te gaan.
Wil N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Uitstekend restaurant op een plaats waar je het niet verwacht!
Het interieur kan wel een opknapbeurt hebben. Dat geldt niet voor het eten; nergens eten we beter originele Balkan gerechten dan hier. De eigenaar is bijzonder attent vriendelijk. Bij de koofie krijg je een lekker glaasje Kruskovac. Wat wil je nog meer?
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Het interieur komt echt uit het jaar kruik en de stoelen zien er echt heel vies uit. Echter, de bediening is zeer vriendelijk en netjes. Het eten is ook zeer lekker! Wij hebben de Balkan Schotel geprobeerd en het vlees is dan ook echt op authentieke wijze bereid. Het vlees is heerlijk gekruid en mals en ook de bijgerechten (Groenten en Frietjes) waren van een goede kwaliteit.

Zoals gezegd, voor het uiterlijk hoef je er niet heen te gaan maar voor het eten des te meer!