Over het restaurant Duble

Eetcafé Duble in Amsterdam heeft oog voor verbinding. Kleuren, geuren en smaken zijn hier zorgvuldig op elkaar afgestemd. Iedere tafel heeft zijn eigen sfeer, maar toch vormt het interieur een licht en vrolijk geheel. Dit geldt ook voor de menukaart. Mediterrane gerechten uit Turkije, Griekenland, Spanje en het Midden-Oosten vormen een smakelijk geheel. Kiezen wordt nog moeilijk! Een deel van de ingrediënten wordt zorgvuldig uitgezocht bij lokale moestuinen en leveranciers. Dat smaakt altijd.

Meer informatie over restaurant Duble

trem 3 en 12 /

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag - donderdag en zondag 17:00 - 00:00
Vrijdag - zaterdag 17:00 - 00:00

Uitmuntend
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Duble

Paul B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Deborah D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Als je binnenkomt zie je een hele gezellige en sfeervolle inrichting. De bankjes zitten erg lekker met veel kussens. Het eten is super lekker en heel goed op smaak gebracht! Ik ben gek op babaganoush en bij Duble had ik denk wel de lekkerste ooit gegeten. De keuken is een mix van Turks, Grieks, Italiaans en Spaans. De chef en zijn vrouw zijn erg vriendelijk. Mocht je jonge kinderen hebben, dan hebben ze kinderstoeltjes en vermaak zoals sjoelen, kleuren en lezen. Ook is er ruimte voor een kinderwagen.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker eten en leuke bediening. Relaxte sfeer. We hebben een prima avond gehad.
Natalie P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Wat een ontzettend leuk restaurant! Alles was heerlijk: van de voorgerechtjes tot en met het goddelijke toetje. En wat een aardige, servicegerichte bediening. Ik hou van afwisseling en probeer graag iets nieuws uit, maar hier kom ik zeker nog een keertje terug!
Johanna G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Erg lekker gegeten, fijn team, lekker dichtbij!
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Top plekje. Snel weer terug om andere gerechten te proberen. Niet zo duur, uitstekend mediterraan eten en zeer vriendelijke bediening.
Marjo L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Lekker gegeten in dit sfeervolle restaurant met fijne bediening en goede menukaart! Keuze uit voor-, hoofdgerecht of combinatie van verschillende voorgerechtjes. Aanrader!!
Fikret K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ik heb hier de lekkerste Souflaki gegeten. Wat was dat lekker mals en op smaak. Gambas met gember is ook een aanrader en vergeet de RAKI niet....
Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Duble. Zalm carpaccio en watermeloen sashimi als voorgerechten. Dorade en lams koteletjes als hoofdgerechten. Huisgemaakte baklava als dessert. Alles even heerlijk bereid! En wat een vriendelijke ontvangst door de beide eigenaars. Doordat het vanwege het mooie weer nu redelijk rustig was, hadden zij ook tijd voor een praatje. Een warm onthaal wat we graag nog eens gaan beleven.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wij waren aangenaam verrast. Zeer aardige mensen en een mooi interieur. De zalmcarpaccio was heerlijk. En ook de lamskoteletten en dorade. Bijgerechten zoals de rjjst ook met veel smaak en zorg bereidt. We komen zeker nog terug om de overige gerechten te proeven.
victoire B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten en de service was subliem.
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Wat een feest daar in de dit nieuwe restaurant! Heerlijk buiten met vriendinnen gegeten. Wat een genot om eens een hele schaal vol super lekkere vongole te ten in plaats van ze in de pasta te moeten zoeken! Aleeen daarom al een bezoek waard! Maar er is meer, er is VEEL meer lekkers voor zowel vegetariers en carnivoren! Heerlijk!
We zijn super blij dat u er van hebt genoten