Dubbelop

31-204635674

Meer informatie over restaurant Dubbelop

Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
De mensen die hier werken zijn echt super vriendelijk en door de openingstijden is dit een handige tent om in de buurt te wonen. Ze hebben erg veel verschillende dingen op de kaart staan en alles heel prima!
Johan F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Je kunt hier ontbijten, lunchen en dineren. Het betreft een grill/steakhouseje met bijzonder lekker gekruide gegrilde gerechten. Niet alleen vlees maar ook lekkere groentetjes. Ze bezorgen veel en als je bestelt krijg je je bestelling in een kartonnen doos. Het is net een cadeautje.
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Lekkere broodjes en soepjes voor de lunch, met zorg gemaakt en net even wat aparter van samenstelling dan te doen gebruikelijk in dit soort gelegenheden. De TV mag wel wat zachter staan.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Ik heb gebruik gemaakt van de bezorgservice van Dubbelop. Zin in spare ribs. Die vielen erg tegen: heel vet, een slechte kwaliteit vlees. Patat ok, wel goeie sausjes. Moest op donderdagavond meer dan 75 minuten wachten op de bezorging. Daarom een lage beoordeling van de service.
Anna T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
Prima plek om een broodje te eten. Heel veel verschillende soorten beleg en de bediening is altijd top en ontzettend vriendlijk. Wij vonden de krabsalade en broodje warme beenham erg lekker.