Over het restaurant Dubbel

Een laagdrempelig café-restaurant waar de huiskamersfeer overal voelbaar is. Alsof je bij je beste vrienden op bezoek gaat zonder dat je je een seconde ongemakkelijk voelt. Een warm ingericht café met dito bar. In het restaurant kun je aan twee zijden over de drempel stappen en genieten van dagverse gerechten. Met uitzicht op het water van de gracht, als je wilt! Borreltijd? Neem een lekker speciaal bier of een gin-tonic: dubbel genieten!

Meer informatie over restaurant Dubbel

Maandag t/m zondag vanaf 17:00

Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hoofdgerecht saté en dessert wentelteefje was prima, prijs-kwaliteit ook. Locatie is top! Had wel een beetje het gevoel dat 'eenmaal klaar' met alles dat we een beetje de deur uit gekeken werden, dat was jammer.
Marry K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten, een prima service en ontvangst, kortom een top avond !
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Sinds 2 jaar weer eens neergestreken hier voor de verjaardag van onze dochter. Het was een aardig etentje, maar toch mis ik iets vergeleken met diverse vorige keren. Dat maakte dat wij het wat minder 'af' vonden. Waar het precies aan ligt, hebben we niet echt kunnen pinpointen. Jammer dat je bij Iens niet nog specifieker kunt evalueren (koos nu voor 'redelijk', wilde niet 'goed' aangeven). Maar echt onder de indruk in de categorie eetcafe, zoals in het verleden...nee dat zijn we helaas niet meer en dat is jammer!
Kasper26 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Eten was heerlijk, prima locatie vlak bij het Leidseplein, personeel kwam erg geïrriteerd over en begon in het Nederlands te klagen over de buitenlandse gasten, de jongedame met donkere haren deed daar niet aan mee en deed haar werk wel leuk.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima gegeten! Wij zochten een gezellig restaurantje aan het Leidseplein. We wilde beslist niet in de grotere restaurants die het Leidseplein ook kent. Voor ons een goed alternatief!
Marlie E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten
Bediening krijg je energie van
Verder is het eten erg betaalbaar
Ik ga er zeker nog een keer heeb
Top!
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Verrassend goed, tussen de tientallen restaurantjes tref je Dubbel. Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten voor betaalbare prijs. Gevarieerde kaart. Goed te combineren met bezoek aan theater (De La Mar).
Sven D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Prima eten, porties niet heel groot maar wel erg lekker en goed. Prijs voor Amsterdam ook prima. Bediening de ene keer prima, soms wat rommelig. Moesten 4x vragen wat we besteld hadden. Maar voor de rest perfect
Injo .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gezellig en goed restaurant in zowel prijs als kwaliteitverhouding. Bediening is goed. Als voorgerecht brood (lekker vers en niet zuinig) met kruidenboter en olie en Thaise viskoekjes (deze waren niet lekker, droog en smakeloos). Voor de rest allebei een heerlijke biefstuk met frites en salade, prima. Tja Thaise viskoekjes moet je natuurlijk niet in een Nederlands restaurant gaan eten, dus vandaar een mooie cijferlijst, we komen zeker terug.
Kvic .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Via iens bij deze parel tussen de toeristen restaurants op een 'rustige' plek rond het Leidseplein terechtgekomen. De bediening is vriendelijk en het interieur stijlvol. Er is voldoende ruimte tussen de tafels. Als voorgerecht hadden we carpaccio en het hoofdgerecht was de malse bavette. Het eten was van goede kwaliteit. Zeker een aanrader.
judith V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Voorafgaand aan een ander uitje hadden wij (groep van 6 personen) een tafel gereserveerd. Met de tijd dat wij weg moesten werd keurig rekening gehouden. Gezellige sfeer, heerlijk eten en dat voor gemiddeld € 30,-- per persoon. (broodplankje voor, hoofdgerecht, toetje en twee keer dinken). Echt een aanrader. Wel reserveren want het is hier terecht erg druk. Lekker centraal geleden vlakbij Leidseplein en Rijksmuseum.
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Voorafgaand aan theaterbezoek met een grtoep mensen gegeten bij Dubbel. Ondanks dat we een grote groep hadden werd met het tijdstip keurig rekening gehouden. En ook met die tempodruk was het eten van uitstekende kwaliteit, zeker voor de prijs.
Als voorafje hadden de meesten salade van noordzeekrab. Echt goed. Veel krab mooi opgediend en de smaak van de krab was prima behouden gebleven (geen onnodige toeters/bellen/sauzen). Daarna had het merendeel gegrilde tonijn (in vershillende garingen dat wel). Deze was pefect gegrild en geserveerd met knapperige groenten. Verder prima service. Een aanrader, met een prima prijs/prestatieverhouding.
Misha V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ik heb hier gegeten voorafgaand aan een voorstel in de la Mar. De bediening vroeg meteen of wij naar een voorstelling gingen en zo ja, hoe laat de aanvang was. Er wordt rekening mee gehouden met uitserveren. Dat vind ik pas service. De bediening was erg vriendelijk, relaxt en leuk in omgang. Je voelt je direct heel welkom.

Ik had als hoofdgerecht de hamburger smokey BBQ. Ik houd niet zo van vlees maar damn deze was lekker!!! Echt enorm zitten smullen. Als toetje had ik chocolade, maar deze viel erg tegen. De cheesecake van mijn buurvrouw was wel erg leuk.
Luut1945 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het was voor ons de eerste keer dat we dit restaurant bezochten. Prima service en vlotte bediening. Op de kaart stond Bavette als vlees, voor ons een nieuw woord maar het werd prima uitgelegd door diegene die ons bediende. Het smaakte ook voortreffelijk, heerlijk zacht en zeker een aanrader. Kortom als we weer in Amsterdam zijn hoeven we niet meer naar een restaurant te zoeken.
happer89 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
In een gebied waar je eigenlijk alleen maar toerist-trap zou verwachten. Maar niets in minder waar. De prijzen zijn misschien iets aan de hoge kant, maar dat heeft natuurlijk met de locatie te maken. De sfeer was prima, al was het er wel erg rustig en zaten we een beetje op de tocht. De saté van kippendijen, kaasfondue en tonijn waren allen lekker op smaak. De groente en krieltjes die bij de tonijn hoorde waren ook heerlijk. Bediening was vriendelijk.
Sophie1970 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Voor het eerst in dit eetcafe. Doet denken aan een bruin café qua inrichting en sfeer. De bediening was aardig en beleefd maar vergat ons brood met aioli. Bij navraag werd niet aangegeven dat het vergeten was, maar vroegen wij of de hoofdmaaltijd wat later kon komen. Maar die werd al geprepareerd. Uiteindelijk werd het brood geserveerd en van de rekening gehaald. De saté en ook de (zoete) spareribs waren heerlijk. Daarbij goede knapperige friet en lekkere (huis)wijn. De salade was wel lekker maar wat sober: wat coleslaw.
Als toetje vanille-ijs met slagroom en chocolade saus, ook prima.
Het was niet overweldigend maar toch een prima plek om te eten. Zeker in die omgeving, waar veel van mindere kwaliteit is.
topski .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Eerste keer bij Dubbel gegeten en zeker niet de laatste keer. Rondom het Leidseplein niet altijd even goede restaurants, maar zo'n honderd meter verderop is Dubbel, de moeite waard!
Wij hadden eerst pompoensoep, weliswaar iets te dun maar heerlijk van smaak. Daarna sateh, werkelijk heerlijk, knapperige groenten erbij, en de frieten waren echt heel erg lekker, ook goed heet, zoals het hoort.
Bediening heel snel en vriendelijk, attent. Decor niet heel bijzonder maar in het donker als een soort huiskamer, wij voelden ons er direct thuis! Zal het overdag eens gaan beoordelen, als het nog licht is, want dat ik bij Dubbel terug kom is zeker! Compliment, op deze drukke zondagavond!
Edgar L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Restaurant dubbel uitgekozen om voor een voorstelling bij De la Mar te gaan eten met ons gezin. Een sfeervol restaurant aan de gracht met een menu waar ieder voor een hele redelijke prijs wel iets lekkers kan kiezen. De bediening is alert en vriendelijk en het tempo is perfect. We bestellen vis, hamburger, kipsaté en een biefstuk. Eenvoudige maar prima opmaak, verse frieten en wat salade. Alles goed bevallen. Met een heerlijk dessert sluiten we af. Hier komen we graag weer eens terug.
Jinx Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Heerlijk gegeten met 4 vriendinnen. We werden blij verrast door de gekookte mosselen en de biefstuk en zalm waren heerlijk. De garnituren waren meer dan genoeg en de chardonnay was prima. Een karaf water was daarnaast geen probleem. Zeker voor herhaling vatbaar!
Janappie .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Prima eten en prima drinken bij de dubbel. Was uitgenodigd door vrienden normaal is dit type zaak niet mijn smaak maar was wel ok om een keer te proberen. Het is budget eten maar daar is de prijs ook naar dus was wel goed zo. Eten zag er goed uit maar echt overdonderd was ik niet. Gewoon prima. Bedienig was aardig en redelijk attent.