Over het restaurant Dubbel

Een laagdrempelig café-restaurant waar de huiskamersfeer overal voelbaar is. Alsof je bij je beste vrienden op bezoek gaat zonder dat je je een seconde ongemakkelijk voelt. Een warm ingericht café met dito bar. In het restaurant kun je aan twee zijden over de drempel stappen en genieten van dagverse gerechten. Met uitzicht op het water van de gracht, als je wilt! Borreltijd? Neem een lekker speciaal bier of een gin-tonic: dubbel genieten!

Meer informatie over restaurant Dubbel

Maandag t/m zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Dubbel

Schoonveld R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Een van de weinige goede eetgelegenheden in de buurt van het Leidseplein. Goede kwaliteit en een prettige sfeer, mede door de aardige bediening.
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Weer prettig gegeten. De kaart mag wel weer eens veranderd worden naar onze mening. Maar het eten is goed en het is er ongecompliceerd gezellig.
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
De gerechten waren heel lekker. We komen zeker nog een keertje terug. Bediening zeer vriendelijk, met humor. Een minpuntje: zeer slechte akoestiek.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Afgelopen zondag hier geweest met een groep van zes. We waren vroeg, om 16.59 uur, de zaak gaat om 17.00 open. Het scheelde naar ons idee maar een haartje of we waren niet binnengelaten ! Eerst een drankje gedaan, daarna hoofdgerechten besteld. Die bevielen prima, mijn saté (goed gekruid, juiste formaat stukken vlees, goed bereid, smakelijke patat/ salade/ saus beviel ook prima. Daarna zaten we een kwartier tegen een tafel met leeggegeten borden aan te kijken. De bediening liep druk heen en weer, maar niet naar onze tafel. Toch een dessert besteld, mijn keus zag er op de kaart heel aardig uit maar bleek een eenvoudig bolletje ijs me iets vaags met ananas.
Kortom. een redelijk eetcafe, zeker niet meer dan dat.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Leuke afwisselende kaart. Ondertussen 3x geweest en 3x iets anders genomen. Iedere keer heel lekker. Mijn keuzes waren, Jamaicaanse piepkuiken, kaasfondue en groentecurry.
Schoonveld R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Dit is een van de weinige goede restaurants in deze buurt. Goed uitgebalanceerd menu met mooie gerechten. Kwalitatief uitstekend eten en een prettige bediening. Een aanrader!
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Nette en vriendelijke bediening,. De vijgen salade, tonijntartaar, zeebaars en dubbeleburger smaakten allen uitstekend. Dubbel is echt een aanrader voor een dagje Amsterdam
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hebben hier met twee personen prima gegeten voor een goede prijs. Vriendelijke bediening en lekkere huisgemaakte ice tea. wij waren hier op een zondag avond en het was vrij rustig. Gezellige sfeer, ik kom hier zeker weer eens terug.
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk eten, zeker voor die prijs. Prettige bediening. Jammer dat er twee grote groepen waren die echt heel veel herrie maakten en deden alsof het restaurant van hen alleen was.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk eten en precies genoeg per persoon. Goede en vriendelijke bediening! Goede prijs kwaliteit verhouding. Super restaurant!
Liza55 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Leuk restaurant met op de kaart verrassende gerechten. Niet alledaags. Vriendelijk personeel en lekkere muziek.
We hebben er lekker gegeten en gezeten.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten! Wat een goede kwaliteit, en goede service. Echt een aanrader voorafgaand aan een theater- of filmvoorstelling rondom het Leidseplein.
marije A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lekker gegeten, spareribs en ribeye, beiden zeer smakelijk! Bediening erg aardig!! Leuke sfeer, kalm en zeer prettig publiek. Locatie uitstekend, net even buiten de drukte en op loopafstand van Fien de la Mar theater. Aanrader!
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Hier al meerdere malen gegeten en elke keer waren we erg tevreden over eten en bediening. Dit keer was het ook prima voor elkaar in een lekker vol restaurant. Tot de volgende keer zou ik zeggen.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Geweldige service. Bij aankomst bij het restaurant hadden we heel erge dorst. We kregen onmiddellijk een kan met kraanwater om onze eerste dorst te lessen. We waren met drie personen, waaronder een persoon met een beperking. Deze persoon heeft veel moeite met eten, vooral als het om sla gaat. De kok heeft keurig de sla voor haar fijn gemaakt zodat ze het heel makkelijk kon eten. Ook het tempo waarin de gerechten werden opgediend werd aangepast. We hebben genoten van deze gastvrijheid en topservice.
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hoofdgerecht saté en dessert wentelteefje was prima, prijs-kwaliteit ook. Locatie is top! Had wel een beetje het gevoel dat 'eenmaal klaar' met alles dat we een beetje de deur uit gekeken werden, dat was jammer.
Marry K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten, een prima service en ontvangst, kortom een top avond !
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Sinds 2 jaar weer eens neergestreken hier voor de verjaardag van onze dochter. Het was een aardig etentje, maar toch mis ik iets vergeleken met diverse vorige keren. Dat maakte dat wij het wat minder 'af' vonden. Waar het precies aan ligt, hebben we niet echt kunnen pinpointen. Jammer dat je bij Iens niet nog specifieker kunt evalueren (koos nu voor 'redelijk', wilde niet 'goed' aangeven). Maar echt onder de indruk in de categorie eetcafe, zoals in het verleden...nee dat zijn we helaas niet meer en dat is jammer!
Kasper26 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Eten was heerlijk, prima locatie vlak bij het Leidseplein, personeel kwam erg geïrriteerd over en begon in het Nederlands te klagen over de buitenlandse gasten, de jongedame met donkere haren deed daar niet aan mee en deed haar werk wel leuk.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima gegeten! Wij zochten een gezellig restaurantje aan het Leidseplein. We wilde beslist niet in de grotere restaurants die het Leidseplein ook kent. Voor ons een goed alternatief!