Over het restaurant Dubbel

Een laagdrempelig café-restaurant waar de huiskamersfeer overal voelbaar is. Alsof je bij je beste vrienden op bezoek gaat zonder dat je je een seconde ongemakkelijk voelt. Een warm ingericht café met dito bar. In het restaurant kun je aan twee zijden over de drempel stappen en genieten van dagverse gerechten. Met uitzicht op het water van de gracht, als je wilt! Borreltijd? Neem een lekker speciaal bier of een gin-tonic: dubbel genieten!

Meer informatie over restaurant Dubbel

Maandag t/m zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Dubbel

Karin E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk eten, zeker voor die prijs. Prettige bediening. Jammer dat er twee grote groepen waren die echt heel veel herrie maakten en deden alsof het restaurant van hen alleen was.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk eten en precies genoeg per persoon. Goede en vriendelijke bediening! Goede prijs kwaliteit verhouding. Super restaurant!
Liza55 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Leuk restaurant met op de kaart verrassende gerechten. Niet alledaags. Vriendelijk personeel en lekkere muziek.
We hebben er lekker gegeten en gezeten.
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten! Wat een goede kwaliteit, en goede service. Echt een aanrader voorafgaand aan een theater- of filmvoorstelling rondom het Leidseplein.
marije A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Lekker gegeten, spareribs en ribeye, beiden zeer smakelijk! Bediening erg aardig!! Leuke sfeer, kalm en zeer prettig publiek. Locatie uitstekend, net even buiten de drukte en op loopafstand van Fien de la Mar theater. Aanrader!
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Hier al meerdere malen gegeten en elke keer waren we erg tevreden over eten en bediening. Dit keer was het ook prima voor elkaar in een lekker vol restaurant. Tot de volgende keer zou ik zeggen.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Geweldige service. Bij aankomst bij het restaurant hadden we heel erge dorst. We kregen onmiddellijk een kan met kraanwater om onze eerste dorst te lessen. We waren met drie personen, waaronder een persoon met een beperking. Deze persoon heeft veel moeite met eten, vooral als het om sla gaat. De kok heeft keurig de sla voor haar fijn gemaakt zodat ze het heel makkelijk kon eten. Ook het tempo waarin de gerechten werden opgediend werd aangepast. We hebben genoten van deze gastvrijheid en topservice.
Nancy H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Hoofdgerecht saté en dessert wentelteefje was prima, prijs-kwaliteit ook. Locatie is top! Had wel een beetje het gevoel dat 'eenmaal klaar' met alles dat we een beetje de deur uit gekeken werden, dat was jammer.
Marry K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten, een prima service en ontvangst, kortom een top avond !
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Sinds 2 jaar weer eens neergestreken hier voor de verjaardag van onze dochter. Het was een aardig etentje, maar toch mis ik iets vergeleken met diverse vorige keren. Dat maakte dat wij het wat minder 'af' vonden. Waar het precies aan ligt, hebben we niet echt kunnen pinpointen. Jammer dat je bij Iens niet nog specifieker kunt evalueren (koos nu voor 'redelijk', wilde niet 'goed' aangeven). Maar echt onder de indruk in de categorie eetcafe, zoals in het verleden...nee dat zijn we helaas niet meer en dat is jammer!
Kasper26 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Eten was heerlijk, prima locatie vlak bij het Leidseplein, personeel kwam erg geïrriteerd over en begon in het Nederlands te klagen over de buitenlandse gasten, de jongedame met donkere haren deed daar niet aan mee en deed haar werk wel leuk.
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prima gegeten! Wij zochten een gezellig restaurantje aan het Leidseplein. We wilde beslist niet in de grotere restaurants die het Leidseplein ook kent. Voor ons een goed alternatief!
Marlie E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk gegeten
Bediening krijg je energie van
Verder is het eten erg betaalbaar
Ik ga er zeker nog een keer heeb
Top!
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Verrassend goed, tussen de tientallen restaurantjes tref je Dubbel. Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten voor betaalbare prijs. Gevarieerde kaart. Goed te combineren met bezoek aan theater (De La Mar).
Sven D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Prima eten, porties niet heel groot maar wel erg lekker en goed. Prijs voor Amsterdam ook prima. Bediening de ene keer prima, soms wat rommelig. Moesten 4x vragen wat we besteld hadden. Maar voor de rest perfect
Injo .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gezellig en goed restaurant in zowel prijs als kwaliteitverhouding. Bediening is goed. Als voorgerecht brood (lekker vers en niet zuinig) met kruidenboter en olie en Thaise viskoekjes (deze waren niet lekker, droog en smakeloos). Voor de rest allebei een heerlijke biefstuk met frites en salade, prima. Tja Thaise viskoekjes moet je natuurlijk niet in een Nederlands restaurant gaan eten, dus vandaar een mooie cijferlijst, we komen zeker terug.
Kvic .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Via iens bij deze parel tussen de toeristen restaurants op een 'rustige' plek rond het Leidseplein terechtgekomen. De bediening is vriendelijk en het interieur stijlvol. Er is voldoende ruimte tussen de tafels. Als voorgerecht hadden we carpaccio en het hoofdgerecht was de malse bavette. Het eten was van goede kwaliteit. Zeker een aanrader.
judith V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Voorafgaand aan een ander uitje hadden wij (groep van 6 personen) een tafel gereserveerd. Met de tijd dat wij weg moesten werd keurig rekening gehouden. Gezellige sfeer, heerlijk eten en dat voor gemiddeld € 30,-- per persoon. (broodplankje voor, hoofdgerecht, toetje en twee keer dinken). Echt een aanrader. Wel reserveren want het is hier terecht erg druk. Lekker centraal geleden vlakbij Leidseplein en Rijksmuseum.
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Voorafgaand aan theaterbezoek met een grtoep mensen gegeten bij Dubbel. Ondanks dat we een grote groep hadden werd met het tijdstip keurig rekening gehouden. En ook met die tempodruk was het eten van uitstekende kwaliteit, zeker voor de prijs.
Als voorafje hadden de meesten salade van noordzeekrab. Echt goed. Veel krab mooi opgediend en de smaak van de krab was prima behouden gebleven (geen onnodige toeters/bellen/sauzen). Daarna had het merendeel gegrilde tonijn (in vershillende garingen dat wel). Deze was pefect gegrild en geserveerd met knapperige groenten. Verder prima service. Een aanrader, met een prima prijs/prestatieverhouding.
Misha V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ik heb hier gegeten voorafgaand aan een voorstel in de la Mar. De bediening vroeg meteen of wij naar een voorstelling gingen en zo ja, hoe laat de aanvang was. Er wordt rekening mee gehouden met uitserveren. Dat vind ik pas service. De bediening was erg vriendelijk, relaxt en leuk in omgang. Je voelt je direct heel welkom.

Ik had als hoofdgerecht de hamburger smokey BBQ. Ik houd niet zo van vlees maar damn deze was lekker!!! Echt enorm zitten smullen. Als toetje had ik chocolade, maar deze viel erg tegen. De cheesecake van mijn buurvrouw was wel erg leuk.