Over het restaurant Dubbel

Een laagdrempelig café-restaurant waar de huiskamersfeer overal voelbaar is. Alsof je bij je beste vrienden op bezoek gaat zonder dat je je een seconde ongemakkelijk voelt. Een warm ingericht café met dito bar. In het restaurant kun je aan twee zijden over de drempel stappen en genieten van dagverse gerechten. Met uitzicht op het water van de gracht, als je wilt! Borreltijd? Neem een lekker speciaal bier of een gin-tonic: dubbel genieten!

Meer informatie over restaurant Dubbel

Maandag t/m zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Dubbel

Ireen W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het personeel is altijd vriendelijk, gezellige omgeving. Porties lijken alleen
kleiner dan wij ons herinneren van bezoeken in vorige jaren?
Dank voor de goede service we komen snel weer.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Redelijk goed gegeten. Weinig uitgesproken smaak en een beetje kleine portie. Mijn disgenoot, die het signatuur gerecht koos, was beduidend beter af.
Het was druk en de tafeltjes staan erg dicht op elkaar.
Esmay P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer snelle en vooral ook vriendelijke service, zelfs op een drukke avond. Daarnaast was het vlees erg lekker en zijn de prijzen fatsoenlijk.
Fenna89 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was lekker. De spareribs erg mals.
We zaten in een hoekje, erg krap tegen de muur aan. Bediening was vriendelijk maar meer ook niet. De werkkleding kwam wat onverzorgd over.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima - geen pretentious, betaalbaar en goed voedsel, attente en vriendelijke bediening.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Prima cafe-restaurant om een hapje te eten voordat je naar het theater gaat. No-nonsense gerechten voor een betaalbare prijs. Muziek was niet onze keuze.
L.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Prima service, de kaart is overzichtelijk, eten was goed bereid. Sfeer was goed. Snelle service.
Wel irritant dat de recensie minimaal 120 tekens moet bevatten en je anders geen recensie kunt achterlaten.
nicole B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Online gereserveerd, leuk eetcafé met ongedwongen sfeer. Eten was lekker met super frietjes! Ook wentelteefjes vielen in de smaak
Leuke zaak!
ada V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
wij kwamen er om te eten voor een voorstelling het eten was prima, goede vriendelijke bediening, leuke sfeer .
We komen zeker terug.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Natuurlijk: het is gezellig druk tijdens de kerstvakantie. Maar een eenvoudig gerecht als kaasfondue smaakt echt beter als het heet wordt geserveerd, met meer kaas in de pan dan een bodempje. Dit voorkomt bijbestellen en geeft zowel gasten als personeel rust. Dit is verkeerde zuinigheid!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Wij waren iets later dan de gereserveerde tijd en moesten even wachten tot een tafeltje vrij was. Door de jonge bediening werd hier op een positieve manier mee om gegaan. Het voorafje duurde even, waardoor het hoofdgerecht dicht op het voorgerecht werd geserveerd. Doordat we met jonge kinderen waren, vonden we dat geen probleem. De Italiaanse kaasfondue was erg goed.
Francesco H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs, vlotte bediening. We hadden om 5 uur gereserveerd, restaurant liep snel vol maar we werden absoluut niet weggekeken. Aanrader!
Karen O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
De tafeltjes staan erg dicht op elkaar. Weinig privacy op deze manier.
Prijs/kwaliteit verhouding prima. Snelle en vriendelijke bediening.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Heerlijk gegeten, fijne gelegenheid, goeie locatie, wat wil je nog meer. ideaal voor kleine en grote groepen. We komen graag terug.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Helaas 1 iemand Ziek geworden s avonds en s nachts . Zij had piepkuiken en de rest allemaal wat anders. Lag t aan het kuiken? In ieder geval is zij na 40 minuten op de wc gaan zitten en daar niet meer vanaf gekomen en ook vannacht nog paar x.
De rest heeft goed gegeten.
Schoonveld R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Een van de weinige goede eetgelegenheden in de buurt van het Leidseplein. Goede kwaliteit en een prettige sfeer, mede door de aardige bediening.
Elma V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Weer prettig gegeten. De kaart mag wel weer eens veranderd worden naar onze mening. Maar het eten is goed en het is er ongecompliceerd gezellig.
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
De gerechten waren heel lekker. We komen zeker nog een keertje terug. Bediening zeer vriendelijk, met humor. Een minpuntje: zeer slechte akoestiek.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Afgelopen zondag hier geweest met een groep van zes. We waren vroeg, om 16.59 uur, de zaak gaat om 17.00 open. Het scheelde naar ons idee maar een haartje of we waren niet binnengelaten ! Eerst een drankje gedaan, daarna hoofdgerechten besteld. Die bevielen prima, mijn saté (goed gekruid, juiste formaat stukken vlees, goed bereid, smakelijke patat/ salade/ saus beviel ook prima. Daarna zaten we een kwartier tegen een tafel met leeggegeten borden aan te kijken. De bediening liep druk heen en weer, maar niet naar onze tafel. Toch een dessert besteld, mijn keus zag er op de kaart heel aardig uit maar bleek een eenvoudig bolletje ijs me iets vaags met ananas.
Kortom. een redelijk eetcafe, zeker niet meer dan dat.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Leuke afwisselende kaart. Ondertussen 3x geweest en 3x iets anders genomen. Iedere keer heel lekker. Mijn keuzes waren, Jamaicaanse piepkuiken, kaasfondue en groentecurry.