Over het restaurant Dubbel

Een laagdrempelig café-restaurant waar de huiskamersfeer overal voelbaar is. Alsof je bij je beste vrienden op bezoek gaat zonder dat je je een seconde ongemakkelijk voelt. Een warm ingericht café met dito bar. In het restaurant kun je aan twee zijden over de drempel stappen en genieten van dagverse gerechten. Met uitzicht op het water van de gracht, als je wilt! Borreltijd? Neem een lekker speciaal bier of een gin-tonic: dubbel genieten!

Meer informatie over restaurant Dubbel

Maandag t/m zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Dubbel

Nadia B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Erg onder de indruk hoe er met een klacht omgegaan werd. We werden serieus genomen, probleem werd direct verholpen (zelfs duurder gerecht aangeboden zonder extra kosten) en nog een gratis kopje koffie. Nergens meegemaakt dat dit zo netjes ging, complimenten aan de bediening ! Wij komen zeer zeker nog een keer terug (Aanrader: de biefstuk met zuurkool, verrukkelijk!)
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Helaas was mijn hamburger te rauw, ik kreeg een geheel nieuwe met frites, dat was goed, maar dan eet je wel later en dus in je eentje. Service krijgt van mij 3 sterren want de rekening klopte niet: €40,- teveel (was rekening van een andere tafel wellicht?). Pluspunten: Inrichting restaurant is gezellig en bediening is vlot.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Eenvoudige maar gevarieerde, redelijk geprijsde menu kaart. Ook aardige keuze in wijnen. Gezellige ambience en attente service.
W A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Goed no bullshit eten, vriendelijke bediening, er werd goed op ons gelet, we waren ruim op tijd bij de voorstelling in het De la Mar
JN B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Ons eerste bezoek aan Dubbel heeft een goede nasmaak achtergelaten. Voor herhaling vatbaar. Knusse huiskamer locatie. Wij zullen jullie aanbevelen bij vrienden. Prijs t.o.v. kwaliteit prima.
Zeer opvallend was dat er een flinke schaal rauwkost werd opgediend.
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk en gezellig gegeten met ons tweeën. Vriendelijk, goed en snel personeel! We komen zeker weer terug. Een aanrader!
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Hartelijke bediening en knusse blije sfeer. Ook was de kaasfondue lekker en geen overdreven porties, gewoon goed! De tafeltjes staan dicht op elkaar en dat maakt dat je elkander begroet en elkander een prettige maaltijd wensen kan.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Super goede bediening, vriendelijke en flexibel. Fijn dat de gerechten van de kaart iets konden aangepast voor de kinderen. Het eten is heerlijk!
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Vooraf gereserveerd voor een avond met familie. Interieur is gezellig, eten is goed en prijzen zijn normaal. Leuk menu van de dag hadden ze. Soepjes, tonijntartaar. zeebaarsfilet, ossenhaas en spareribs waren allemaal lekker klaargemaakt. Houden rekening met eventuele allergieën. Vriendelijke bediening en doen ook niet moeilijk bij kleine aanpassingen.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Eten was er vrij snel... Klaar binnen half uur. Kan fijn zijn, maar vond dit wel erg
vlot.... Wel erg lekker, niks op aan te merken
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs en in een prima ambiance met vriendelijke en vlotte bediening. Kortom gewoon super
B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Helaas was een aantal maaltijden uitverkocht. Verder een heel gezellig restaurant. Vriendelijke persooneel. Misschien te weinig personeel voor de drukte van deze avond.
Marjon S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Leuk restaurant met mooie kaart. Service was zeer goed. Over de inrichting waren we minder tevreden. Te veel tafeltjes op een te kleine ruimte. Wij hadden gereserveerd maar kregen “ een tussengepropt” tafeltje. Ik kon nauwelijks van mijn plaats af en moest naastgelegen tafel vragen aan te schuiven. Beetje jammer.
Eten was heerlijk en goed van prijs.
Marijn D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Ik kom hier altijd graag. Ongedwongen sfeer en vrindelijke bediening. Lekker eten en prettig als je nog naar een voorstelling gaat.
Corrie T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Lekker gegeten, vlotte en vriendelijke bediening!
Bij een volgend theater bezoek in Amsterdam zeker voor herhaling vatbaar.
Aan te bevelen
Annie G.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten en meteen naar onze gereserveerde tafel gebracht
Tijdens ons aperitief konden we rustig de kaart bekijken. Er werd goed rekening gehouden met de allergie die opgegeven werd. Het eten was op de juiste wijze klaar gemaakt en werd netjes geserveerd.
Wij hebben een leuke avond gehad met lekker eten. Een volgend bezoek zit er zeker in.
René D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Super vriendelijk personeel, gezellige tent. Eten was zeker niet verkeerd, spareribs zijn top, maar dan wel zonder het vet.

Prijs was ook goed.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
een goede ervaring. hoge service. snelle bediening. goede kwaliteit. gunstige prijs. kortom een aanrader als je in Amsterdam bent.
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
We hebben eerlijk gegeten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Het personeel was ook vriendelijk. Wij komen zeker nog terug.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Heerlijk eten vlotte vriendelijke bediening gezellige sfeer. We komen zeker nog er keer terug.
Houden tijd nauwlettend in de gaten voor bezoek aan theater