Over het restaurant Dubbel

Een laagdrempelig café-restaurant waar de huiskamersfeer overal voelbaar is. Alsof je bij je beste vrienden op bezoek gaat zonder dat je je een seconde ongemakkelijk voelt. Een warm ingericht café met dito bar. In het restaurant kun je aan twee zijden over de drempel stappen en genieten van dagverse gerechten. Met uitzicht op het water van de gracht, als je wilt! Borreltijd? Neem een lekker speciaal bier of een gin-tonic: dubbel genieten!

Meer informatie over restaurant Dubbel

Maandag t/m zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Dubbel

Bob M.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Warme maaltijd deels koud, vlees niet goed warm, saus op burger zo koud dat het een koude hap werd.
Personeel voorkomend. Vooraf toegezegde tijd om hoofdgerecht te reserveren niet nagekomen. Maar liefst 30 minuten later waardoor haastig gegeten moest worden.
m.hovingj .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hebben wederom heerlijk gegeten voordat we naar een voorstelling gingen. We komen graag de volgende keer weer
Fijn geholpen.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Kom hier al jaren met regelmaat om vooraf een hapje te eten, indien wij naar een voorstelling gaan.
Prima, informeel en heel gezellig, ook het personeel is altijd erg vriendelijk!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Prima eetcafe vlakbij theaters en andere 'places of interest'. Vriendelijke bediening, prima kaart, gerechten kwamen snel.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig, zeer correct, vriendelijk en leuk personeel. Lekkere gerechten, mooi formaat en mooi dat ze rekening houden dat je naar een voorstelling en De La Mar moet.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Lekker eten, bruin café sfeer. Houden, als je vooraf aangeeft dat je naar theater gaat, heel goed rekening met de tijd! Leuk tentje!
Ireen W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Service altijd goed en echt vriendelijk, heel belangrijk.
Sfeervolle gelegenheid midden in het centrum van Amsterdam.
In de zomer fijn terras.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Geen lekkere patat deze keer. Bruin (soort aardappel?????) Maar ook niet knapperig. Wel andere gekregen, was iets beter maar niet top.
Jos C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijke Spare-Ribs gegeten, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel met vlotte bediening. Dit alles voor een bescheiden bedrag in een aangename setting.
Klein werkpuntje, rijstgerecht had met een saus gemogen.
Verder gezelligheid troef, aanrader!
Ireen W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Het personeel is altijd vriendelijk, gezellige omgeving. Porties lijken alleen
kleiner dan wij ons herinneren van bezoeken in vorige jaren?
Dank voor de goede service we komen snel weer.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Redelijk goed gegeten. Weinig uitgesproken smaak en een beetje kleine portie. Mijn disgenoot, die het signatuur gerecht koos, was beduidend beter af.
Het was druk en de tafeltjes staan erg dicht op elkaar.
Esmay P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer snelle en vooral ook vriendelijke service, zelfs op een drukke avond. Daarnaast was het vlees erg lekker en zijn de prijzen fatsoenlijk.
Fenna89 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was lekker. De spareribs erg mals.
We zaten in een hoekje, erg krap tegen de muur aan. Bediening was vriendelijk maar meer ook niet. De werkkleding kwam wat onverzorgd over.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima - geen pretentious, betaalbaar en goed voedsel, attente en vriendelijke bediening.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Prima cafe-restaurant om een hapje te eten voordat je naar het theater gaat. No-nonsense gerechten voor een betaalbare prijs. Muziek was niet onze keuze.
L.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Prima service, de kaart is overzichtelijk, eten was goed bereid. Sfeer was goed. Snelle service.
Wel irritant dat de recensie minimaal 120 tekens moet bevatten en je anders geen recensie kunt achterlaten.
nicole B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Online gereserveerd, leuk eetcafé met ongedwongen sfeer. Eten was lekker met super frietjes! Ook wentelteefjes vielen in de smaak
Leuke zaak!
ada V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
wij kwamen er om te eten voor een voorstelling het eten was prima, goede vriendelijke bediening, leuke sfeer .
We komen zeker terug.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Natuurlijk: het is gezellig druk tijdens de kerstvakantie. Maar een eenvoudig gerecht als kaasfondue smaakt echt beter als het heet wordt geserveerd, met meer kaas in de pan dan een bodempje. Dit voorkomt bijbestellen en geeft zowel gasten als personeel rust. Dit is verkeerde zuinigheid!