Dubbel-Op 'De Kemphaan'

Kemphaanpad 8 1358 AC Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Dubbel-Op 'De Kemphaan'

Kip&Ei restaurant Dubbel-Op 'De Kemphaan' is gevestigd op een stadslandgoed te Almere. Het restaurant heeft een uitgebreide menukaart aan lekkernijen. Boven het pannenkoekenrestaurant heeft Dubbel-Op een panoramarestaurant op de eerste etage met een prachtig uitzicht over de AAP-eilanden. Hier kun je terecht voor een groepsarrangement op maat. Ook vanaf het ruime terras heb je uitzicht over het water en op de eilanden. Ervaar het zelf eens en kom gezellig langs bij Dubbel-Op!

Ons Bosrestaurant Buitengewoon Lekker is ook gevestigd op de Kemphaan.

Meer informatie over restaurant Dubbel-Op 'De Kemphaan'

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Dubbel-Op 'De Kemphaan'

Fred S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Vorige week heerlijk gegeten in het restaurant. Schnitzel met heerlijk frites en salade, appelmoes. Zeer verzorgd opgediend. Mijn man had de kipsaté. Vond het heerlijk. Wij gaan er zeker terug. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Tot gauw. Fred en lia strunk
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Het was echt verschrikkelijk. Opgewarmde magnetron pannenkoeken, gehaktballetjes van de Lidl en van die saté stokjes van de jumbo van 89 cent die je op moet warmen in heet water. Vette kipkluifjes. En op n gegeven moment waren de kip-balletjes op en werden het varkensvleesballetjes. Echt jammer. Het kostte 66€!! Als ik dat had geweten was ik met mijn gezin naar de Mac gegaan voor dat geld. Echt erg. De patat was wel lekker ???? maar wat n flop zeg. Mij zie je er niet meer
Scarlett K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Na andere recensies te hebben gelezen die erg goed waren zijn we hier op 19 maart met een grote groep geweest. Er was ons verteld over een buffet wat men aan kon bieden wat uitgebreid en lekker klonk. Helaas viel het eten heel, heel erg tegen. Er was niets vers aan het hele vlees. Opgewarmd uit zakjes zo smaakte het. Buffet was ook niet erg uitgebreid. De locatie was leuk, maar we hadden voor dat geld goedkoper, lekkerder en uitgebreider in het Hajé restaurant aan de weg kunnen eten. Het was echt een domper op een gezellige dag en iedereen vond het zonde van z'n geld.
Waarschijnlijk is het eten a la carte beter, want anders begrijp ik niet waar die goede cijfers vandaan komen.
jmlk .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Op 26 december (tweede kerstdag) na het borrelen met 5 volwassenen en 4 kleine kinderen gefonduud. De menukaart is zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. Prijs kwaliteit is zeer goed. Boullion fondue was uitstekend met meer dan voldoende vlees, groenten en sausjes (wij zijn grote eters). Zeer attente bediening en kindvriendelijk. Hoewel wij in het zuiden van het land wonen komen wij zeker terug met de (klein)kinderen. Gratis parkeerplaatsen. Voor kinderen is er veel te doen en te leren in de directe omgeving (dagje uit en staats bosbeheer).
Antoinette K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Pannenkoeken zijn prima en eigenaren zijn vriendelijk hardwerkende mensen. Maar soep stelt weinig voor. Veel was op toen wij kwamen en het duurde lang voordat het werd aangevuld. Lange wachtrij voor de pannenkoeken. Voor dit alles is het toch aardig aan de prijs. Vroeger in Lelystad was het veel beter geregeld en dat voor slechts 11 euro pp. Jammer.
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hebben erg lekker gegeten bij Dubbelop! Het was geen probleem voor Dubbelop om voor m'n vriendin veganistische pannenkoeken te maken. Ook deze waren erg lekker. Het personeel en de eigenaar zijn super vriendelijk en klantgericht. Wij komen zeker weer!
Andreas K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Geweldig leuk restaurant! We hebben genoten van de heerlijke vriendelijkheid van de familie, het pannenkoekenconcept en terras met zalig zonnetje. Aanrader!
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Wij hadden een high tea gereserveerd in de panoramazaal ivm een 65 jarige verjaardag. Toen we aankwamen bleek de lift kapot en deze kon op zondag niet gerepareerd worden. Omdat een van de gasten rolstoelafhankelijk is was dit een probleem. Er werd naar een oplossing gezocht en we verhuisden naar het nieuwe restaurant even verderop. Hier werd een deel van de ruimte voor ons in orde gemaakt. Twee dames verzorgden de bediening en we zijn door hen in de watten gelegd. De high tea was eenvoudig, maar smaakvol. De thee werd geserveerd in, voor iedereen, een " persoonlijke" kop met potje. We hebben genoten.
Roelof V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
De cijfers geven voor eten, service en decor zijn toch wat moeilijk, maar dat ligt geheel aan mezelf.
Voor het decor zou ik bijvoorbeeld graag zien dat alle stoelen bijvoorbeeld gelijk waren, hoewel het wel iets knus heeft en voor het eten zou ik het lekker vinden wanneer de pannekoeken nog groter waren, maar dat is dus mijn eigen mening.

Verder niets dan lof voor dit restaurant.
Zoals al ergens eerder gelezen is het een Nederlandse wokformule, nu niet met veel groenten en vlees, maar met pannekoekenbeslag.
Vaak staan er op aanbiedingssites ook dit soort dingen, onbeperkt pannekoeken eten maar voor sommige toppings moet je dan extra bijbetalen en dat is hier niet het geval en voor € 14,95 per persoon kan je dit echt niet laten!
Ook het buffet met o.a. shoarma, kipkluifjes, gehaktballetjes en het saladebuffet zijn aan te raden.
Er is zelfs soep!
Elke combinatie die je wil is mogelijk en de service is ook prettig: niet te vaak vragen of je nog wat drinken wil, en er niet raar van opkijken als je als 2 volwassenen 2x een kan met limonade besteld.
De laatste pannekoek kon ik niet helemaal meer op en hiervoor werden geen extra kosten in rekening gebracht.
De dame en heren die die avond achter de pannen stonden: knap hoor, zoveel pannekoeken tegelijk kunnen bakken en ook nog eens kunnen onthouden wie wat heeft besteld.
We willen graag nog een keer terugkomen hier en willen dan eventueel een zeer uitgebreide recensie schrijven voor onze site, die binnenkort de lucht in gaat.
John B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Afgelopen zaterdag hebben wij met zo'n 20 personen (volwassenen en kinderen) heerlijk gegeten en ons prima vermaakt. En wat een gastvrijheid en service!!
Niets was te veel, velen genoten van de "prijs" pannenkoek met forel. Toppertje!
En wat zo mooi is van dit concept: voor elk wat wils (inclusief salades, pasta of friet) of pannenkoeken zoveel je wilt.
Dank voor mooie (en lekkere) avond.
Kick D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Vandaag hebben wij weer heerlijk met kleinzoon pannenkoeken gegeten bij Dubbel-Op het blijft een feest voor de kleine man en ook wijzelf genieten elke keer weer van de heerlijke door ons zelf samengestelde pannenkoeken en komen zeker weer terug want tegen het concept van onbeperkt eten voor een vastgestelde prijs en de kwaliteit die echt prima in orde is kan geen andere pannenkoekenbakker in Almere op
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Toevallig belandde ik 's-morgens op de parkeerplaats van de Kemphaan, omdat de wegen bij de Stichtse Brug afgesloten waren en ik daar niet kon parkeren, wat ik van plan was. Mooie gelegenheid, zo dacht ik, om na mijn wandeldag hier een pannenkoek te gaan eten. Ik was rond vijf uur 's-middags weer terug bij de Kemphaan, maar helaas bleek het restaurant gesloten. Of het door mijn teleurgestelde en/of hongerige blik kwam, weet ik niet, maar toen ik vertelde een lange wandeldag achter de rug te hebben werd er - ondanks de sluitingstijd - toch nog een pannenkoek met appel en ananas gebakken. Zoveel service kom je niet vaak tegen. Misschien om die reden smaakte de pannenkoek mij voortreffelijk. De locatie is ook bijzonder, een door het architectenbureau Santman van Staaden fraai vormgegeven complex, dat midden op het landgoed is gelegen aan een grote waterpartij. Terras en restaurant bieden een mooi uitzicht o.a. op de apeneilanden van de Stichting AAP, een van de andere participanten in het landgoed.
Ageeth L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Vanmiddag een pannekoek spek /appel gegeten, ten eerste staat er op de kaart 28 cm, hij was niet groter dan 24 cm, dat viel dus tegen, dit gezegd tegen de bediening.Het antwoord was " zo worden ze hier geserveerd" ik zei nog zet het dan niet op de kaart, uiteindelijk het meisje kan er ook niks aan doen. Bij een pannenkoek Spek, denk je toch aan meegebakken plakjes ontbijtspek , maar er waren spekblokjes meegebakken , dit hoort echt niet in een pannenkoek, de smaak was redelijk, de porties poffertjes heel karig, kortom jammer dat er weinig aandacht aan de kwaliteit wordt besteed.mooie lokatie, veel bediening en erg vriendelijk.
Kick D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Kom al jaren bij Dubbel-Op altijd lekkere pannenkoeken gezellig met de kleinkids die het heel leuk vinden en altijd lekker smikkelen van hun zelf samengestelde pannenkoek en er wordt ook niet gek opgekeken wanneer je als volwassene 3 of 4x een pannenkoek laat bakken met door jezelf samengestelde ingredienten uit de buffetcounter en dat allemaal voor een vastgestelde prijs waar je bij een ander 1 pannenkoek voor kan eten.
Hier is het niet een pannenkoek voor een bepaalde prijs maar eet er zoveel als je kan voor een vooraf vastgestelde prijs.
Ook vinden de kleinkids het lekker als ze eens geen zin hebben in een pannenkoek of als aanvulling op een pannenkoek om dan patatjes of knakworstjes of kipkluifjes te eten maakt in de prijs niets uit
Kortom wij vinden Dubbel-Op TOP
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Verbrande en bittere smakende pannenkoek spek/gember. Verbrande pannenkoek appel/gember die ook nog niet gaar was. Dat probleem werd onderkend. Een nieuwe naturel pannenkoek had wederom zwarte randjes. Volgens de ober hoorde dat nu eenmaal bij pannenkoeken.... En hij kreeg nooit klachten.
De eerste twee pannenkoeken gingen van de rekening. De andere moest betaald. Nu ik op Iens kijk zie ik toch echt meer recensies die niet positief zijn. Jammer dat ze niets met de opmerkingen doen, want De Kemphaan is een goed pannenkoekenrestaurant meer dan waard.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Afgelopen zaterdag maar weer eens wezen lunchen en wederom een deceptie. De bierglazen zijn nog steeds vet je bier slaat gelijk dood.
Ik had de dubbel op snack, patat met kipkluifjes, wat kan je hier aan verpesten genoeg. De kluifjes leken wel 3 keer opgewarmd en waren zo droog als wat.in
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Pannenkoek smaakte naar meer en dus nog een besteld voor mijn vijf-jarige, die ook bijna helemaal op ging.
Ikzelf had 'broodje aap', prachtig opgediend broodje gezond.
Aardige bediening en snelle service. Gaan we beslist nog eens heen.
Kees A.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Wat vielen die pannenkoeken tegen. Veel te donker, zeg maar bijna zwart gebakken. Niet één keer, maar 4 keer en door verschillende bakkers. Die warme gaarbakken vond ik ranzig. Decor is armoedig niet congruent met de omgeving. Vrouw des huizes licht negatief ingesteld. Ga niet weer komen zelfs niet met mijn kleinzoon.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Pannenkoeken bakken appel met spek, het blijft moeilijk. Ook deze bakker bakt ze zwart geblakerd, terwijl dat helemaal niet hoeft. Ook zijn ze wat onsamenhangend en dun. Bediening is prima, geen flesje maar groot glas chocomel. Goed voor het milieu.
Nog even oefenen dan komt het goed. Locatie is goed en er is een fraai terras.
Goed parkeren en fraai wandelgebied rondom