Dubbel-Op 'De Kemphaan'

Kemphaanpad 8 1358 AC Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dubbel-Op 'De Kemphaan'

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Pannenkoeken zijn prima en eigenaren zijn vriendelijk hardwerkende mensen. Maar soep stelt weinig voor. Veel was op toen wij kwamen en het duurde lang voordat het werd aangevuld. Lange wachtrij voor de pannenkoeken. Voor dit alles is het toch aardig aan de prijs. Vroeger in Lelystad was het veel beter geregeld en dat voor slechts 11 euro pp. Jammer.
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
We hebben erg lekker gegeten bij Dubbelop! Het was geen probleem voor Dubbelop om voor m'n vriendin veganistische pannenkoeken te maken. Ook deze waren erg lekker. Het personeel en de eigenaar zijn super vriendelijk en klantgericht. Wij komen zeker weer!
Arantha .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Vandaag "uit eten" geweest bij pannenkoekenhuis dubbel op. Pannenkoeken waren te dun, te vet, en eigenlijk gewoon smaakloos. Toen wij poffertjes bestelden bij de open keuken van het restaurant, was het duidelijk te zien dat deze in de magnetron bereid werden......... Het ziet er uit alsof je aan het eten bent in de kantine van een voetbalvereniging. Personeel was wel vriendelijk, maar dat was het ook wel. Geen aanrader dus. Voor het eten wat je bij dubbel op voor je kiezen krijgt, is 14,95 nog best een hoog bedrag. Zonde van het geld en de tijd.
JWPJiens .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Pannenkoeken bij Dubbel-Op zijn heerlijk; ruime keuze aan ingrediënten en verse bereiding waar je bij staat. Wat dat betreft zou ik er zeker weer gaan eten.
De ambiance is echter smoezelig en doet zeer goedkoop aan (allegaartje aan meubilair, goedkope potten appelmoes, smoezelige keuken waar je zo in kan kijken en een spoelbak met vuile vaatdoek en fles brandolie náást het buffet met rauwkost en sausjes).
Kinderen kunnen vanuit hun speelhoek zo naar buiten lopen zonder dat dat opvalt.
Damestoilet: twee toiletten waarvan er één niet op slot kan en de ander erg vies is.
Bedienend personeel is vriendelijk, maar voor een volgend drankje komen ze niet spontaan langs maar moet je naar ze toe lopen terwijl ze met elkaar aan het kletsen zijn.
Borden die per abuis de grond vielen werden zo in de kast gezet terwijl de ze tussen de scherven van een kapot gevallen bord lagen...
Andreas K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Geweldig leuk restaurant! We hebben genoten van de heerlijke vriendelijkheid van de familie, het pannenkoekenconcept en terras met zalig zonnetje. Aanrader!
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Wij hadden een high tea gereserveerd in de panoramazaal ivm een 65 jarige verjaardag. Toen we aankwamen bleek de lift kapot en deze kon op zondag niet gerepareerd worden. Omdat een van de gasten rolstoelafhankelijk is was dit een probleem. Er werd naar een oplossing gezocht en we verhuisden naar het nieuwe restaurant even verderop. Hier werd een deel van de ruimte voor ons in orde gemaakt. Twee dames verzorgden de bediening en we zijn door hen in de watten gelegd. De high tea was eenvoudig, maar smaakvol. De thee werd geserveerd in, voor iedereen, een " persoonlijke" kop met potje. We hebben genoten.
Roelof V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
De cijfers geven voor eten, service en decor zijn toch wat moeilijk, maar dat ligt geheel aan mezelf.
Voor het decor zou ik bijvoorbeeld graag zien dat alle stoelen bijvoorbeeld gelijk waren, hoewel het wel iets knus heeft en voor het eten zou ik het lekker vinden wanneer de pannekoeken nog groter waren, maar dat is dus mijn eigen mening.

Verder niets dan lof voor dit restaurant.
Zoals al ergens eerder gelezen is het een Nederlandse wokformule, nu niet met veel groenten en vlees, maar met pannekoekenbeslag.
Vaak staan er op aanbiedingssites ook dit soort dingen, onbeperkt pannekoeken eten maar voor sommige toppings moet je dan extra bijbetalen en dat is hier niet het geval en voor € 14,95 per persoon kan je dit echt niet laten!
Ook het buffet met o.a. shoarma, kipkluifjes, gehaktballetjes en het saladebuffet zijn aan te raden.
Er is zelfs soep!
Elke combinatie die je wil is mogelijk en de service is ook prettig: niet te vaak vragen of je nog wat drinken wil, en er niet raar van opkijken als je als 2 volwassenen 2x een kan met limonade besteld.
De laatste pannekoek kon ik niet helemaal meer op en hiervoor werden geen extra kosten in rekening gebracht.
De dame en heren die die avond achter de pannen stonden: knap hoor, zoveel pannekoeken tegelijk kunnen bakken en ook nog eens kunnen onthouden wie wat heeft besteld.
We willen graag nog een keer terugkomen hier en willen dan eventueel een zeer uitgebreide recensie schrijven voor onze site, die binnenkort de lucht in gaat.
PeggyvanWegen .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Wat fijn was het om ergens binnen te lopen, om bij het naar buiten gaan me te realiseren, dat alles voor mij, in dit horecabedrijf klopte! Heerlijk! De locatie is mooi en er is in de omgeving van alles te doen. We (ik en een lieve vriend) hadden na een korte wandeling in de omgeving zin om wat te eten en te drinken voor de lunch. Wat we dus deden bij Dubbel-Op, buiten werden we al vriendelijk begroet door de kok en, wat later bleek, eigenaar van de zaak. Eerst even naar het toilet, want ja, ik moet als 44 jarige vrouw nu eenmaal wat vaker dan vroeger. Op een van de toiletten was de lamp stuk maar toen ik na de lunch, voordat we vertrokken, nog een keertje een bezoek bracht was de peer al vervangen, ik had het ook even doorgegeven en er was meteen iets mee gedaan. Het zijn voor mij als gast ook écht de kleine dingen die meetellen in mijn beoordeling. Na een tafeltje gekozen te hebben, beneden bij het bargedeelte, kwam de zon al snel door en dan zit je achter al dat glas toch wel heerlijk. Een leuke, aardige, spontane serveerster kwam bij ons om te vragen of we al iets wilden drinken en na dat ik tot wel drie keer van drankje was gewisseld, ik kan nogal wispelturig zijn! Sorry nog hiervoor maar het was gelukkig, voor mij en de serveerster niet al te druk, kreeg ik een heerlijke grote mok cappuccino. Ben vergeten wat mijn vriend te drinken had. Toen kwam de kaart in beeld en ondanks dat ik bij een grote kaart al snel door de bomen het bos niet meer zie was het voor mij geen groot probleem om een keuze te maken. De kaart is duidelijk en er is, denk ik, voor een ieder wat wils. Mijn hart gaat uit naar stichting Aap en dus voor mij een broodje aap (met eiersalade) omdat van elk broodje Aap 10 cent naar stichting Aap gaat, wederom zijn het voor mij de kleine dingen die het hem doen. Het broodje smaakte goed, lekker krokant en was rijkelijk belegd. Mijn vriend had een pannenkoek, met spek en nog iets anders, weet niet meer wat, die er niet alleen voor het oog prachtig bruin gebakken uit zag maar ook goed heeft gesmaakt. De serveerster hoorde ons praten over de verschillende peper en zoutvaatjes die voor de ramen staan en ook daar nam ze even de tijd voor om het verhaal achter de peper en zoutvaatjes te vertellen, leuk. We hebben met zijn tweeën heerlijk genoten van een geweldige gastvrijheid, de kok/eigenaar kwam nog even een praatje maken aan tafel, wat ook gezellig was. Even samenvatten: heerlijk eten en lekkere warme drank, snel, vakkundig en een vriendelijke serveerster, gefeliciteerd nog met je vaste contract. Genoten met hoofdletters, vandaar dus ook die tien, want weet je, ik heb echt wel een klein web van een lief klein spinnetje in een hoekje bij het raam gezien maar na zoveel Brabantse gezelligheid in Almere ben ik verkocht. En mag dat web van mij gewoon blijven zitten, ik vind dat spinnetje ook gewoon gezellig! Heel veel lieve groeten uit Brabant, succes met alles in de nabije toekomst en ik kom graag nog een keertje eten als ik in de buurt ben. Peggy van Wegen en Gerard Trines.
Jorian94 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Afgelopen zaterdag hebben wij met zo'n 20 personen (volwassenen en kinderen) heerlijk gegeten en ons prima vermaakt. En wat een gastvrijheid en service!!
Niets was te veel, velen genoten van de "prijs" pannenkoek met forel. Toppertje!
En wat zo mooi is van dit concept: voor elk wat wils (inclusief salades, pasta of friet) of pannenkoeken zoveel je wilt.
Dank voor mooie (en lekkere) avond.
Sjors D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Wij waren op de kemphaan en hadden trek gekregen dus dachten we kom we gaan een pannenkoek eten bij dubbel op.
Nou daar hebben we spijt van alle pannenkoeken waren zwart aangebrand .
De 1 was nog vetter dan de ander drinken krijg je er in plastic bekers
Dit was eens maar nooit weer ik raad het iedereen af om daar te gaan eten.
Ik vraag u zich te melden via dubbelop@planet.nl met de informatie hoe laat u geweest bent en welke pannenkoeken u genuttigd heeft? Dit om de mogelijkheid het intern te onderzoeken en er op te kunnen reageren, waar wij nu geen kans voor hebben gekregen.
McDonald heeft kartonneen bekers, De Bilderberg kristalglas. Wij horeca veiligheidsglas i.v.m. veiligheid voor de kinderen die ook vaak op blote voeten en knieën kruipen. Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Reactie van proever:

goede morgen
het was niet alleen de pannenkoek maar ook het vlees wat er stond (kip kluifjes) waren lauw
en het drinken zat toch echt in een plastic beker en niet zoals je zegt in veiligheidsglas
Kick D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Vandaag hebben wij weer heerlijk met kleinzoon pannenkoeken gegeten bij Dubbel-Op het blijft een feest voor de kleine man en ook wijzelf genieten elke keer weer van de heerlijke door ons zelf samengestelde pannenkoeken en komen zeker weer terug want tegen het concept van onbeperkt eten voor een vastgestelde prijs en de kwaliteit die echt prima in orde is kan geen andere pannenkoekenbakker in Almere op
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Ik had al zeker 10 jaar geen pannenkoek meer gegeten, zonder ei, zonder gluten en zonder melk, dat is toch geen pannenkoek meer?
Bij Dubbel-Op vonden ze het heel vanzelfsprekend om daar toch een overheerlijke pannenkoek voor me te bakken. Ze vonden het helemaal geen probleem om die extra moeite te doen en ze kwamen me ook nog vragen hoe het had gesmaakt. Nou, daar kon ik heel duidelijk in zijn: het was in 1 woord geweldig!
Vriendelijke mensen, een prachtig uitzicht en lekker eten, wat wil je nog meer?
Bedankt lieve mensen.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Toevallig belandde ik 's-morgens op de parkeerplaats van de Kemphaan, omdat de wegen bij de Stichtse Brug afgesloten waren en ik daar niet kon parkeren, wat ik van plan was. Mooie gelegenheid, zo dacht ik, om na mijn wandeldag hier een pannenkoek te gaan eten. Ik was rond vijf uur 's-middags weer terug bij de Kemphaan, maar helaas bleek het restaurant gesloten. Of het door mijn teleurgestelde en/of hongerige blik kwam, weet ik niet, maar toen ik vertelde een lange wandeldag achter de rug te hebben werd er - ondanks de sluitingstijd - toch nog een pannenkoek met appel en ananas gebakken. Zoveel service kom je niet vaak tegen. Misschien om die reden smaakte de pannenkoek mij voortreffelijk. De locatie is ook bijzonder, een door het architectenbureau Santman van Staaden fraai vormgegeven complex, dat midden op het landgoed is gelegen aan een grote waterpartij. Terras en restaurant bieden een mooi uitzicht o.a. op de apeneilanden van de Stichting AAP, een van de andere participanten in het landgoed.
Gezin-uit-Almere .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Wederom heerlijk gegeten. Gezellige sfeer, uitstekende bediening. Er is voldoende keuze, de koks zijn lekker snel waardoor je niet lang hoeft te wachten op een pannenkoek. Mooie prijs voor een lekker hapje eten. Ook de macaroni heb ik zelf samengesteld en laten klaarmaken door de kok. Een perfecte macaroni-cheese!
De kinderen mogen voor het naar huis gaan nog even "grabbelen" voor een cadeautje, dan kan voor hun de avond niet meer stuk.
Scully1 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Het is voor ons de 3e keer dat we zijn geweest. Leuk restaurant, zeer geschikt voor families met kinderen. Sfeer is heel gezellig en gemoedelijk. Het personeel is zeer vriendelijk en zeer service gericht. Absoluut aanrader!
Ageeth L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Vanmiddag een pannekoek spek /appel gegeten, ten eerste staat er op de kaart 28 cm, hij was niet groter dan 24 cm, dat viel dus tegen, dit gezegd tegen de bediening.Het antwoord was " zo worden ze hier geserveerd" ik zei nog zet het dan niet op de kaart, uiteindelijk het meisje kan er ook niks aan doen. Bij een pannenkoek Spek, denk je toch aan meegebakken plakjes ontbijtspek , maar er waren spekblokjes meegebakken , dit hoort echt niet in een pannenkoek, de smaak was redelijk, de porties poffertjes heel karig, kortom jammer dat er weinig aandacht aan de kwaliteit wordt besteed.mooie lokatie, veel bediening en erg vriendelijk.
Kick D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Kom al jaren bij Dubbel-Op altijd lekkere pannenkoeken gezellig met de kleinkids die het heel leuk vinden en altijd lekker smikkelen van hun zelf samengestelde pannenkoek en er wordt ook niet gek opgekeken wanneer je als volwassene 3 of 4x een pannenkoek laat bakken met door jezelf samengestelde ingredienten uit de buffetcounter en dat allemaal voor een vastgestelde prijs waar je bij een ander 1 pannenkoek voor kan eten.
Hier is het niet een pannenkoek voor een bepaalde prijs maar eet er zoveel als je kan voor een vooraf vastgestelde prijs.
Ook vinden de kleinkids het lekker als ze eens geen zin hebben in een pannenkoek of als aanvulling op een pannenkoek om dan patatjes of knakworstjes of kipkluifjes te eten maakt in de prijs niets uit
Kortom wij vinden Dubbel-Op TOP
Selena84 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Hoi,
Wij wonen net in Lelystad en vroegen naar een pannenkoekenrestaurant in de buurt. Helaas heeft Lelystad deze niet meer. Maar we hoorden dat Dubbel-op verhuisd was naar Almere. We denken we gaan daar eens kijken, we hoorden namelijk van mensen hier in de buurt dat het echt enorm leuk is en dat ze op alle diëten in kunnen springen. Komt dat goed uit mijn dochter heeft een gluten allergie en mag ook geen koemelk. Wij er naar toe. Echt een super locatie, we werden vriendelijk ontvangen en konden lekker op het terras zitten. Wij bestelden ons drinken en de pannenkoeken. Nog even na gevraagd of er rekening met de allergieën gehouden kon worden en dit was idd geen probleem. Onder het genot van ons drankje keken we heerlijk naar de aapjes en speelden de kinderen op het plein. Mijn pannenkoek, Het broodje van mijn man en de kip van mijn zoontje werden gebracht. Het zag er prima uit. De pannenkoek van mijn dochter duurde even wat langer omdat deze in een speciale pan gebakken werd. Deze werd door de kok persoonlijk gebracht. Wat een leuke mensen werken hier. Het eten was heerlijk, de pannenkoeken echt ambachtelijk gebakken en van elk broodje gaat er een x bedrag naar stichting aap. Top dus! Wij komen zeker terug. Zo zie je maar het kan een keer mis gaan, maar voor ons was het een super beleving op een super leuk landgoed.
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Verbrande en bittere smakende pannenkoek spek/gember. Verbrande pannenkoek appel/gember die ook nog niet gaar was. Dat probleem werd onderkend. Een nieuwe naturel pannenkoek had wederom zwarte randjes. Volgens de ober hoorde dat nu eenmaal bij pannenkoeken.... En hij kreeg nooit klachten.
De eerste twee pannenkoeken gingen van de rekening. De andere moest betaald. Nu ik op Iens kijk zie ik toch echt meer recensies die niet positief zijn. Jammer dat ze niets met de opmerkingen doen, want De Kemphaan is een goed pannenkoekenrestaurant meer dan waard.
Olaf V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Afgelopen zaterdag maar weer eens wezen lunchen en wederom een deceptie. De bierglazen zijn nog steeds vet je bier slaat gelijk dood.
Ik had de dubbel op snack, patat met kipkluifjes, wat kan je hier aan verpesten genoeg. De kluifjes leken wel 3 keer opgewarmd en waren zo droog als wat.in