Dubbel & Dwars

Venedie 5 1601 HA Enkhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Dubbel & Dwars

In de prachtige binnenstad van Enkhuizen vind je restaurant Dubbel & Dwars. Een modern, warm en industrieel ingericht restaurant, waar je terecht kunt voor de beste koffie, diverse soorten gebak, lunch en natuurlijk een smakelijk diner!

Met een schitterend en zonovergoten terras is het buiten heerlijk vertoeven. Zowel buiten als binnen kun je genieten van het uitgebreide aanbod gerechten tijdens de lunch. Van frisse maaltijdsalades en soepen tot rijkelijk belegde broodjes van het vers afgebakken boerenlandbrood. Dat moet je geproefd hebben!

Ook haal je hier je hart op met een smakelijke borrel om vervolgens over te gaan tot een sfeervol diner. Diverse overheerlijke plateau’s met een verrassende en smaakvolle combinatie van vis, vlees en vegetarische gerechten, die perfect samengaan met één van de bijpassende wijnen op (speciaal)bieren.

Naast deze plateaus kun je ook à la carte dineren, waarmee je kennis maakt met de specialiteiten van het restaurant. Proef bijvoorbeeld de befaamde Bourgondische schotel met steak, lamsvlees en smaakvol gemarineerde spareribs. Om je vingers bij af te likken!

Wil je ook een onvergetelijk avondje uit beleven en heerlijke gerechten proeven? Schuif dan aan bij Dubbel & Dwars in Enkhuizen en ervaar sensationele gerechten die je niet snel zal vergeten!

Meer informatie over restaurant Dubbel & Dwars

Jouw recensie over het restaurant Dubbel & Dwars

Amanda K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, ging per ongeluk iets mis maar dit werd keurig netjes verholpen en ook snel. Wij hebben relaxt kunnen genieten van een lekkere lunch. Vriendelijk personeel en gezellige inrichting
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Nieuwe kaart, fantastische smaken. Complimenten!!!!
Babet V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening !!!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Pluspunten; een gezellige ruimte en sfeer. Lekker eten met genoeg keus voor iedereen.

Een minpuntje (voor mij); de kapstok hangt direct naast de open keuken, waardoor je met een flink geurende jas naar buiten loopt.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We hebben een leuke avond gehad bediening spontaan en het eten was erg goed ????zeker de moeite om hier te gaan eten ????
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wat een leuke ober die de High Wine begeleidde, hij maakte het met zijn enhousiasme, feitjes en product kennis helemaal af! Leuk gezelschap en Dubbel&Dwars biedt je de perfecte omgeving!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Met vrienden geluncht , snelle en vriendelijke bediening.
Leuke inrichting, zeer aan te bevelen.
Goede wijnkaart, redelijke prijzen
NICK D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Goed, hoge kwaliteit, top service
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer!
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Goed gegeten, leuke plek boven.
Lizette H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten, goede service. Gewoon gezellig en goed.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wat een heerlijke vis van de dag schotel serveren jullie ,TOP .
Nat S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Ik hoorde veel goeds over deze plek dus toen mijn collega's uit wilden eten, hebben wij dit restaurant gekozen.
Op maandagavond was het terras vol met mensen maar goed, wij reserveren het tafeltje van tevoren.
Het menu bevat veel keuze maar weinig wat pure smaak heeft. Te veel sausen eet ik niet graag omdat je geen echte smaak van het eten proeft. Ik geloof dat ze die sauzen lekker maken maar dit is gewoon niet mijn ding.
Ten tweede wat ik nog erger vond dat alles met patat geserveerd word. Geen keuze. De serveerster kon niets anders voor mij aanbieden maar ze zij dat bij de vis van de dag ik sowieso gestoofde groenten krijg.
Ten slotte, die vis vond ik goed. Niet bijzonder maar ik kon wel de smaak proeven. Patatjes at ik niet (net als mijn collega's). Groenten die bij de vis waren, vond ik heel weinig.
Dus na het avondeten had ik eigenlijk nog honger.
Ik zou adviseren tegen de restaurant eigenaren om het menu uitgebreider te maken met andere bijgerechten dat hun gasten een keuze kunnen maken en blij zijn met wat ze eten.
M M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Je voelt je er thuis, het is er gezellig. Vriendelijk personeel.
Allemaal lekker ongedwongen.
Wij komen er graag
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Een zeer leuke plek om samen te komen. Het verkeer dat langs komt, is wel eens storend, maar daar kan nu eenmaal niets aan gedaan worden. Dus dat nemen we maar voor lief ;).
Lekker en gevarieerd eten en vriendelijk personeel!
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
heerlijk gegeten en alles naar wens
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Met zijn vieren op terras geluncht. Personeel is geweldig en kundig. Goede wijn keuze bij salade en broodje gekregen. Een top restaurantje waar ik heel graag kom. Dus.... Tot gauw!
N.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Prima bediening, wel een paar minpuntjes, o.a. was de witte wijn niet koud. En we vonden het hoofdgerecht, we hadden de visschotel, iets aan de magere kant maar de smaak was prima ook de patatjes waren over heerlijk.
Wel bewondering voor de bediening want het was erg druk.
Yolanda P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten! Werd moeite gedaan om tafel buiten te krijgen, terwijl je dit normaal niet kan reserveren.
Perfecte bediening. Helaas was de wachttijd tussen voor en hoofdgerecht ietsje te lang.
Zeker een aanbeveling om hier te gaan eten!