Du Roc

Arena 301 1213 Hilversum Nederland Kaart
31-356892019

Over het restaurant Du Roc

Restaurant Du Roc is het lesrestaurant van de horecaopleiding van het MBO College Hilversum.
In ons sfeervol restaurant koken en serveren 'jonge aanstormende talenten in de horeca' onder begeleiding van ervaren vakprofessionals op maandag, dinsdag en donderdag een culinair 4 of 5 gangen diner, met keuze in hoofdgerecht, voor slechts € 19,50 of € 24,50, excl. dranken. Onze keuken is modern met klassieke invloeden, dagvers en biologisch georiënteerd. De menu's wisselen per twee weken. Onze studenten in de bediening adviseren en serveren hier graag een passend wijnarrangement bij vanaf onze moderne wijnkaart.
Tot ziens in Du Roc!

Meer informatie over restaurant Du Roc

Jouw recensie over het restaurant Du Roc

Thijs R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Gerechten technisch hoogstaand niveau. Mooi smaak pallet!
Andre C.
C.R. V.
Popko B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Inmiddels al jaren tot de vaste klanten behorend ben ik nog steeds tevreden over de service en het eten.
Catharina G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We werden vriendelijk ontvangen. Ik was jarig en kreeg een standaard voor de felicitatieflap aan de tafel die ons was toegewezen. Het was geen probleem dat er toch minder collega's kwamen dan op gerekend. Ik heb heerlijk en verrassend gevarieerd vegetarisch gegeten met mijn partner. Ik kom zeker terug. Hulde!
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
We hebben het erg naar onze zin gehad. Leuk om studenten zo hard te laten hollen, het is natuurlijk niet helemaal eerlijk als je er met een baby komt. Dat gebeurd in een soortgelijk restaurant (maar dan geen school) natuurlijk niet veel.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Uitstekend gegeten met wijn arrangement. Mooie wijnen en goed passend bij de gerechten. De bediening luisterde goed naar de wensen omtrent het eten en de wijn.
Een aanrader om hier te gaan eten.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Vooral het voorgerecht was behalve zeer lekker ook een echt kunstwerkje.
B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
De toiletten zijn wat verder in de gang, dat is even zoeken. Je loopt een school in en hebt geen idee hoe ver je moet lopen.
Een onderdeel was wat zouter dan verwacht en daar werd heel goed op gereageerd. We komen zeker terug!!
pieter D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk en vrolijk bediend. Tempo is mooi, niet te snel en niet te langzaam. De wijnen smaken lekker bij de gerechten. En alles is natuurlijk super betaalbaar. Mooie kwaliteit voor weinig geld.
Ge L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Weer goed gegeten. Het zwijn was ietwat droog, maar wel smaakvol. De eerstejaars-bediening was wat zenuwachtig, maar het ging allemaal goed. Je moet ze wat ruimte gunnen en af en toe een complimentje geven doet wonderen. Wij komen zeker terug !
E.C.M. K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Al jaren een vertrouwd adres waar een positieve enthousiaste sfeer en lekker eten samengaan.
Gerie W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit uitstekend!
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We waren er op de allereerste avond van de nieuwe lichting. Ondanks de soms zichtbare spanning hebben de dames en heren het geweldig gedaan. Vriendelijk, vlot en een duidelijke uitleg van de geserveerde gerechten en bijpassende wijnen. Wij komen zeker snel terug.
Joh. D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Aardige ontvangst, rustige sfeer. Leuk te zien hoe de stagiairs hun werk opvatten. Zeer aanbevolen. En, niet onbelangrijk voor een restaurant: een heerlijke maaltijd. Opgewkt en tevreden weer naar huis
A. B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk eten. Voor enkele 'obers' de eerste avond in de bediening, dat was te merken.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten in Du Roc, complimenten voor de studenten die met weinig tot geen ervaring ons een heerlijk etentj
Hanneke U.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Fantastische en persoonlijke ontvangst. Helaas raakt de bediening het overzicht en de bestelling van onze drankjes kwijt. Na drie kwartier en een aantal reminders kwam het toch nog goed en heb en we uiteindelijk lekker gegeten. De extra amuse ter verzachting van het wachten was van harte welkom.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijk culinair gegeten, was niets op aan te merken, alleen het wijn arrangement liep niet zoals het zou moeten.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Eten was prima!
Bediening ook!
Alleen erg rustig en dat is erg jammer want met een voller restaurant toch meer sfeer!