Du Roc

Arena 301 1213 Hilversum Nederland Kaart
31-356892019

Over het restaurant Du Roc

Restaurant Du Roc is het lesrestaurant van de horecaopleiding van het MBO College Hilversum.
In ons sfeervol restaurant koken en serveren 'jonge aanstormende talenten in de horeca' onder begeleiding van ervaren vakprofessionals op maandag, dinsdag en donderdag een culinair 4 of 5 gangen diner, met keuze in hoofdgerecht, voor slechts € 19,50 of € 24,50, excl. dranken. Onze keuken is modern met klassieke invloeden, dagvers en biologisch georiënteerd. De menu's wisselen per twee weken. Onze studenten in de bediening adviseren en serveren hier graag een passend wijnarrangement bij vanaf onze moderne wijnkaart.
Tot ziens in Du Roc!

Meer informatie over restaurant Du Roc

9,1
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Du Roc

Irene G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Restaurant zag er leuk uit en bediening deed erg hun best. Vond zelf dat de supervisor wel meer had mogen begeleiden. Het eten vond ik zelf wat teleurstellend. Gepocheerd ei was erg koud alsof het uit de koeling kwam. De speltrisotto was erg flauw en de aardappelchips erg vet. Al met al leuk om een keer geweest te zijn maar zou niet teruggaan.
Marij D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
We hebben weer heerlijk gegeten. Leuk om te zien hoe de studenten het geleerde in praktijk brengen. De prijs kwaliteit is uitstekend. De wijnen bij de verschillende gerechten ook goed gekozen.
Sjanie L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Alles was prima, voor herhaling vatbaar
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Het was een feestelijke avond! Heerlijk, een uitgebreid Kerstmenu zonder zorgen en heel verzorgd.
Bedankt Du ROC!
Marius D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Wat een topdiner gisteravond in Restaurant Du Roc. allereerst viel het ons op wat een TOP personeel er loopt. De meisjes en jongen letten echt overal op en vragen veel aan je. Wij waren met 11 personen en we hebben ellemaal genoten. Ook het voortreffelijke eten, wat een mooi diner, goed uitgebalanceerd en ook erg lekker. Wij hadden twee gasten met lactose en glucose vrij dieet en ook zijn hebben heerlijk gegeten. Acht alles klopt. Dank voor dit alles.
Lieve groet van ons Marius en Simone de Jong
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Een aangename sfeer! De studenten gedroegenzich zeer wellevend. Duidelijk dat routine ontbrak. Juist daardoor was de glimlach ontwapend waarmee je tegemoet werd getreden. Bijzonder genoten. Voor herhaling vatbaar!
Sophia K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Hadden een wijnarrangement met Kerstdiner. De glazen werden helaas minimaal gevuld.. Was vorig jaar beter.
Een min puntje.
Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Zo als ieder jaar geweldig.wat een inzet en een motivatie.
Doet voor een sterren restauranti niet onder.
W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Weer een bijzonder Kerstdiner. Heerlijk gegeten en een bijzonder goed bijpassend wijnarrangement. De studenten die ons bedienden waren enthousiast en zeer gastvrij. Een voorbeeld voor menig professioneel restaurant
Thijs R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Full house vraagt om goede sturing van de leerlingen. Dat bleek lastig. Blijft wel altijd leuk te zien hoe jonge onervaren maar ook oprecht enthousiaste mensen met hun ontwikkeling bezig zijn!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Ben al meerdere keren bij DuRoc geweest, maar het is iedere keer weer een klein feestje. Ook de keuze van de ingrediënten is steeds weer bijzonder. Voor wie er nog niet is geweest, het is zeker de moeite waard om hier eens te eten.
Irmgard B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
We hebben heeeeerlijk gegeten. Subliem. Wat uit gezocht dat diner. We hebben dat biertje niet genomen bij het kaas gerecht. We hebben een portje daarbij genomen. Verder heerlijk.
Ina J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
De cursisten waren erg professioneel .ze zitten pas in het eerste jaar van de opleiding.
Een pluim voor de docenten die dit allemaal gestimuleerd hebben en hun energie hierin gestoken hebben.
Ook de leerlingen in de leskeuken waren zeer gedisciplineerd aan het werk dat zag je op beeld in het restaurant.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Zeer goed en verzorgd , maar je moet geen haast hebben.
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Leuke sfeer en de jonge bediening is erg leergierig
Ellen A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Samen met mijn zus hebben we genoten van de ontvangst perfecte bediening en de heerlijke maaltijd.
Komen zeker nog een keer terug.
Wens iedereen in deze drukke tijd alle goeds en misschien tot volgend jaar.
Dank namens ons,
J B.
Heerlijke gerechten
Attente bediening
Goede informatie gekregen van gerechten en bij behorende wijnen

Enthousiasme van “personeel” is geweldig!!

Wij komen zeker terug.
P. D.
Goed als altijd.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Mooi restaurant, erg gezellig, heerlijk eten en zeer goede bediening.
Prijs kwaliteit was uitmuntend en zeker voor herhaling vatbaar
Ga zo door studenten
F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Een mooi afscheidsdiner gehad in een sfeervolle ambiance. Heerlijke gerechten en een fijne bediening. We komen hier zeker nogmaals.