Du Roc

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Du Roc

Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Eten als in een sterrenrestaurant voor weinig geld. Niet alleen de kwaliteit van de gerechten, maar ook de aankleding is op sterrenniveau. De bediening is natuurlijk wel minder, omdat de leerlingen dat nog moeten leren.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Erg goed initiatief en gezien de ervaring van het personeel een prima plek om wat te eten. Zeker met de rekening achteraf.

Verbeterpunten? Die zijn er. We kregen bijvoorbeeld geen uitleg over het concept of dat er 5 gangen waren. Daarnaast zou ik, omdat er niks a la carte te kiezen is, vragen of mensen ergens allergisch voor zijn. Dat kan een anre verrassing voorkomen.

Verder; keep up the good work!
Gitta H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Geweldig eten en charmante bediening van ROC leerlingen die net begonnen zijn en dat ook eerlijk melden.
De kwaliteit van het eten geeft veel meer ervaring aa. De reden is dat er een superervaren kok als supervisor de scepter zwaait in de keuken en alles controleert.
C.R. V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Het menu was weer voortreffelijk en de opmaak verrassend. Het wijn arrangement een aanrader. De leerlingen deden het leuk en goed.
Tapenade .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het is een studentenrestaurant, dwz gerund door studenten. In de service was het niet te merken, iedereen was erg professioneel. Wel was het jammer dat er iets misging in de keuken waardoor we lang moesten wachten. Maar het eten was verrukkelijk.
Uiteetsterin S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten: 6 kleine gerechten die allemaal even lekker waren !
De bediening ( van het mbo) proberen het zo goed mogelijk te doen... en dat lukt !
Je zou het haast niet door willen vertellen !
KLL .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Lekker en gezellig dineren voor weinig geld. Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar. Het personeel heeft goed zijn best gedaan. Ga zo door.
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Zoals gewoonlijk bijzonder lekker gegeten voor weinig geld. Kwaliteit van een sterrenrestaurant voor de prijs van een eetcafé.
marlies D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het is geweldig alleen zou er iets aan geluiddemping moeten gebeuren Voor oudere mensen vaakmet gehoor problemwn minder aantrekkelijk maar voor de rest een 9
Eduard B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Hoge kwaliteit voor een absurd laag bedrag. Geen kaart met keuze vrijheid maar een keuze uit menu varianten. Inrichting wat sober. Deze ROC opleidingsschool zal mij vaker terug zien. Het proberen waard.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Waar vind je dat nog? Bij binnenkomst neemt een jongeman onze jassen in ontvangst en begeleidt ons naar het restaurant. Prettige sfeer. Studenten die hun best doen om alles in de puntjes te laten verlopen. We hebben een 4-gangen diner genomen. Dat smaakte heerlijk, hoewel naar mijn idee soms teveel zout is gebruikt. Daarbij een speciaal wijnarrangement voor elke gang een andere wijn. Prima keuzes en een goede begeleiding van het diner. Dat alles voor een prettige prijs. Aan te bevelen!