Du Roc

Arena 301 1213 Hilversum Nederland Kaart
31-356892019

Over het restaurant Du Roc

Restaurant Du Roc is het lesrestaurant van de horecaopleiding van het MBO College Hilversum.
In ons sfeervol restaurant koken en serveren 'jonge aanstormende talenten in de horeca' onder begeleiding van ervaren vakprofessionals op maandag, dinsdag en donderdag een culinair 4 of 5 gangen diner, met keuze in hoofdgerecht, voor slechts € 19,50 of € 24,50, excl. dranken. Onze keuken is modern met klassieke invloeden, dagvers en biologisch georiënteerd. De menu's wisselen per twee weken. Onze studenten in de bediening adviseren en serveren hier graag een passend wijnarrangement bij vanaf onze moderne wijnkaart.
Tot ziens in Du Roc!

Meer informatie over restaurant Du Roc

Jouw recensie over het restaurant Du Roc

Els L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Hartelijke ontvangst en vlotte bediening.
Annette K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Dit is en blijft het beste restaurant van Hilversum. Elke keer weer verrassend en innovatief. Uitstekend!
mark V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Het beste restaurant in Hilversum. De gerechten zijn subtiel, origineel en vaak heel verrassend in samenstelling en in smaakcombinaties. Heerlijke groentegerechten. Borden met mooie opmaak. Porties zijn precies goed. Prima wijnen. Bediening prima (het zijn leerlingen wat de sfeer alleen maar leuker maakt). Gezellig en comfortabel. Er wordt slechts 1 menu geserveerd in dit lesrestaurant maar meer hebben we niet nodig. En de prijs voor deze kwaliteit? Heel erg bescheiden.
S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Een gezellig verjaardags etentje gehad bij restaurant Du Doc. Het eten was heerlijk. De bediening heel vriendelijk. De sfeer goed. In kort gezegd Top!!!!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Voortreffelijke gerechten, lekker op elkaar afgestemd. Bijna ging er iets mis in de gangen, maar dat is keurg opgelost. Alleen de verwarming ging uit, toen werd het heel koud.
Mischa T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Zeer aardige bediening, chique ambiance, het was er lekker rustig (qua muziek), waardoor we goed met elkaar konden praten.
Marleen P.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Het is iedere keer weer een feestje om bij het roc te eten.
K.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
al jaren komen we regelmatig eten in het lesrestaurant ROC Hilversum, vaak met wisselende gasten zodat die er ook kennis mee kunnen maken. We weten dat het gaat om mensen in opleiding en vinden het fantastisch zoals ze hier de gelegenheid krijgen praktijkervaring op te doen. Fouten mogen ze dus maken. We komen ook na deze keer graag weer terug, hoewel we gisteren het idee kregen dat er een ander bedrijfsbeleid is, wat natuurlijk heel goed mogelijk is.
Marike B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Op Valentijsdag bij du Roc gegeten. De tafels waren leuk gedecoreerd met rozenblaadjes, dit zag er feestelijk uit ! We werden ontvangen met een speciale cocktail. Daarna het 5 gangen menu. We begonnen met heerlijke in jenever gemarineerde zalm op een krokantje. Daarna gebraden knolselderij met roquefortsaus. Een niet alledaags maar heel bijzonder gerechtje. Leuk dat men durft te experimenteren! Als hoofdgerecht varkensrib en buikspek. Precies goed qua garing en echt heerlijk. Vervolgens een selectie van kazen en een petit dessert. Bij alle gerechten is veel aandacht besteed aan de opmaak. De leerlingen zijn enthousiast en we voelden ons erg welkom. Bij het afscheid kreeg iedereen nog een roos aangeboden, een leuk gebaar !
Yvon B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Op Valentijnsdag hier gegeten met echtgenoot. Prima ontvangen en ook tijdens het eten voldoende aandacht voor ons als gasten. Het eten zelf smaakte goed, en de borden waren prachtig opgemaakt, al had de portionering vooral bij het hoofdgerecht wat ruimer gemogen. Er waren geen bijgerechten, waardoor het wat karig was. Ik miste vooral groente. Twee miniscule worteltjes als versiering volstaat niet echt. Na afloop ontvingen wij beiden een prachtige roos. Leuke verrassing!
B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
de bediening zou wel meer interesse in de klanten tonen . klant gericht naar de klant.
het kan wel de prijs niet duur te zijn
S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
uiterst vriendelijke sfeer en bekwame bediening!

Je recensie moet op zijn minst 120 tekens bevattenJe recensie moet op zijn minst 120 tekens bevattenJe recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten
E.J. N.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten, leuk bediend.
Z.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Erg leuk om een keer te dineren.
Schoolproject voor ROC leerlingen.
Deze bereiden en serveren het diner uit
Eventueel met bijpassende wijnen voor een zeer gunstige prijs.
Vast menu welke om de 2 weken wisselt. Alleen door de weeks te bezoeken
Jeannette Z.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Werd drank aangeboden. Wilden er een paar wel wijn bij het al geserveerde eten, maar de sommelier liet op zich wachten. Terwijl anderen even niets anders te doen hadden....
En: we hadden aangegeven twee géén vis, ook nog een keer toen de gerechten genoemd werden vantevoren, kregen de twee tóch een visgerecht. Moesten ze haastig iets anders maken. Ons was verzekerd bij de reservering dat er rekening mee gehouden werd.
De porties mogen wat ons betreft wel iets groter, vorige keren waren we echt meer verzadigd. Zo kregen we twee kleine kaasplankjes voor zes personen, hadden er gerust drie kunnen zijn.
We hebben dit allemaal niet aangegeven omdat de sfeer fijn was, en dat wilden we natuurlijk niet verstoren.
Chris C.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
De beste prijs/kwaliteit verhouding ooit ervaren.
Van maandag tot en met donderdag eten en bediening die misschien niet vlekkeloos is (in ons geval wel),
maar zo overtuigt door goede bedoelingen dat het op het randje van aangrijpend is
Jeanette H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Het menu viel wat tegen, moest ook echt met kaas aangevuld worden , wijn was goed, alhoewel de witte wijn iets koeler mocht zijn.
Bediening was goed , maar wel erg haastig , weinig rust tussen de gerechten.
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
De kwaliteit van de gerechten viel deze keer erg tegen; we waren veel beter gewend. De prijs is verhoogd door een vijfde gang kaas die heel karig was. Bij het wijnarrangement werden de glazen zeer karig ingeschonken. Kortom voorlopig komen we niet terug.
Gerry D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, leuke en enthousiaste bediening... fijne avond! ????
Nicoline R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk eten in een gemotiveerde sfeer