Du Roc

Arena 301 1213 Hilversum Nederland Kaart
31-356892019

Over het restaurant Du Roc

Restaurant Du Roc is het lesrestaurant van de horecaopleiding van het MBO College Hilversum.
In ons sfeervol restaurant koken en serveren 'jonge aanstormende talenten in de horeca' onder begeleiding van ervaren vakprofessionals op maandag, dinsdag en donderdag een culinair 4 of 5 gangen diner, met keuze in hoofdgerecht, voor slechts € 19,50 of € 24,50, excl. dranken. Onze keuken is modern met klassieke invloeden, dagvers en biologisch georiënteerd. De menu's wisselen per twee weken. Onze studenten in de bediening adviseren en serveren hier graag een passend wijnarrangement bij vanaf onze moderne wijnkaart.
Tot ziens in Du Roc!

Meer informatie over restaurant Du Roc

Jouw recensie over het restaurant Du Roc

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
We zijn keurig ontvangen en aan tafel was geheel naar wens. We komen zeker weer terug.
K. D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
het eten behalve het voorgerecht was prima. Erg storend is nog steeds dat bij goede bezetting je moeilijk kunt converseren vanwege geluidshinder
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad. Allen (6) hebben genoten van het eten, het aparte servies en een goed contact met de bediening. Wat ik persoonlijk miste was een vers bloemetje op tafel. Er stond een bakje met vetplantjes. Het tafellinnen was uitmuntend gestreken en schoon.
Anne J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Een leuke ervaring, die we zeker gaan herhalen
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
De mensen die bediende waren erg behulpzaam en vriendelijk. Erg bekwaam. Eten was erg goed, smaakvol en ik heb de aardappelen of rijst en pasta niet gemist.
Winterteen .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Het eten was uitstekend. De service prima. Een beetje lawaaiige groep maar daar kunnen zij ook niets aan doen.
Goedgoedgoedgoed
V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten! Gerechten waren heel smakelijk, bediening was vriendelijk. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
We waren zeer verrast door de kwaliteit van de keuken en de sfeer in het restaurant. De bediening was erg vriendelijk. Het voorgerecht kwam wat snel (een van ons had zijn aperitief nog maar net gekregen) maar wij begrijpen dat het hier geen normaal restaurant betreft en dat de keuken gasten graag op tijd wil bedienen. Men mag wat vaker vragen of de gasten nog wijn willen, je moet dat eigenlijk vragen net voor de volgende gang geserveerd wordt. Maar dat zijn schoonheidsfoutjes. Wij komen hier zeker terug!!
S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het geluid is lastig, je kunt elkaar wat moeilijk verstaan.
Jammer, dat jullie een ander waterbeleid hebben. Voorheen was het mogelijk naast de wijn glazen water te bestellen.

Verder niets dan lof.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Alle gerechten weer zeer verfijnd en overheerlijk. De rog met hollandaisesaus goddelijk. Hartelijke ontvangst en zeer goede bediening.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, gastvrije ontvangst en uitstekende services. En wat fijn dat het wijnarrangement ook in halve glaasjes wordt aangeboden. Wij komen zeker (en waarschijnlijk heel regelmatig) terug!
Albertine S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Gezellige avond, heerlijk gegeten, goede service. We komen zeker terug. Misschien is het een idee om op tafel ook een menu neer te leggen.
huub V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk eten in een mooie ruimte, met direct zich op de keuken! Goede, attente service van leuke jonge mensen. Echt een aanrader.
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
In het kader van de vegetarische week een compleet 5-gangendiner zitten smullen. Dat hoop ik vaker te kunnen doen. Ga vooral door met vegetarische avonden. Ook onze niet-vegetarische vrienden vonden het lekker.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Vaak langs gereden en nu geprobeerd. We hebben heerlijk gegeten en nog even gesproken met de bediening. Iets vaker langs de tafels lopen om drinken aan te bieden, zou de omzet voor de school kunnen verhogen, maar we hebben het bezoek zeker positief ervaren en komen vast nog eens terug.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prima bediening door enthousiaste studenten, die echt passie tonen voor het vak en inhoudelijk geïnteresseerd en geïnformeerd zijn mbt de gerechten en de dranken. Het smaakte allemaal voortreffelijk. Het duurt wel ruim 3 uur voordat alles is geserveerd en je kan afrekenen. Vonden wij een beetje lang. We komen zeker nog een keer.
Binnenpretje .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Er was vuurwerk en er werd voor mij gezongen omdat ik jarig was. Met (bijna) alles is rekening gehouden. Het enige minpunt was - ik heb coeliakie / gluten intollerantie - en de Kabeljauw werd op een bedje van Spelt-rijst geserveerd. Dat was jammer want Spelt bevat gluten! Gelukkig kon ik het zelf scheiden van elkaar.

Ook was het leuk geweest als er een chocolaatje o.i.d. voor bij de Thee was, nu waren er heerlijk-uitziende cakejes maar die mocht ik niet vanwege mijn allergie.

We komen desondanks graag nog eens!
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Du Roc is een lesrestaurant waar wel eens iets niet helemaal goed gaat. Het enthousiasme van de leerlingen vind ik dat echter meer dan compenseren.
K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Bij binnenkomst direct een goede indruk. Bediening vriendelijk, vrolijk.
Echter de soepl- en dessertlepel kwamen links terecht.
Weinig verstand van wijn.
Het was een gezellig diner.
Luuc J.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Met familie gegeten ter gelegenheid van mijn verjaardag. Ontzettend leuke ervaring. Warme ontvangst en een mooi gedekte tafel. Prima gerechten en bediening.

Maar bovenal bijzonder om in deze setting persoonlijk kennis te maken met een leuk team gemotiveerde leerlingen die de horeca generatie van de toekomst gaan vormen. Leuke verhalen over hun ervaringen en motieven om voor dit vak te kiezen.
Kijkje in de keuken mogen nemen, waar onze dochters direct hun eigen dessert mochten maken.

Wij komen zeker nog een keer terug!