Du Passage

Passage 44 2511 AE Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Du Passage

De hele dag genieten

In deze sfeervolle zaak geniet je van smaakvolle gerechten uit de internationale keuken. Ontbijt, lunch, diner of een borrel; je bent hier de hele dag van harte welkom. De bediening is ontzettend vriendelijk en zorgt dat het je aan niks ontbreekt. Een plek waar je maar al te graag terugkomt!

Meer informatie over restaurant Du Passage

Maandag t/m Zaterdag 08:30 - 20:00

Sadhana2016 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Afgelopen zaterdag met mijn echtgenoot hier wezen lunchen en het was geslaagd. We zijn vriendelijk ontvangen en het eten was ook lekker. Wij waren hier 6 jaar geleden al geweest en de volgende keer als wij naar Den Haag gaan komen we hier zeker weer langs!
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gegeten op een zaterdag avond voor het 40 jarig jubileum van mijn ouders met 6 personen. Middenin het centrum van Den Haag, vlakbij de parkeergarage.. We mochten kiezen om beneden of boven te zitten. We hebben voor boven gekozen. Personeel zeer vriendelijk en kundig. We kozen voor het driegangen keuzemenu, want hier stond voor een vast prijs voor ieder wat wils op. Heerlijke tomatensoep, capaccio, crostini met zalm, super gepresenteerd en geserveerd. voor het hoofdgerecht kunnen we ook uit meerdere gerechten kiezen, ook voor vegetariers twee goede gerechten. Ook de presentatie van deze gerechten was prima. De gerechten waren ruim voldoende zodat er voor het nagerecht nog maar weinig ruimte overbleef. Ook ruime keus in toetjes. Wij waren blij verrasd en komen zeker terug.
MohiniS .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
We hadden een vriendinnen uitje en hebben heerlijk gegeten bij Du Passage. De salades zijn een aanrader! Het wordt op een verrassende wijze opgediend waardoor het niet alleen een lust voor de tong maar ook voor de ogen is. De bediening is toegankelijk en denkt met je mee over je keuzes van gerechten. Het decor is netjes. Volgende keer gaan we er zeker weer naartoe!
Tamar L.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Hier zondag gelunched , leuk restaurant op een leuke plek in den haag . We namen de lunch van de dag, een focacia met tonijn , en een carpacio oo een spelt broodje. Daarbij een chardonnay . Bediening was vlot en vriendelijk en er kwamen zeer smakelijke gerechten voorbij. Absoluut een aanrader voor dd lunch!
J0p .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Prima locatie, personeel en heerlijke (kip-)salade welke een reden is om terug te blijven komen! Goed om even snel 'tussen het shoppen door' te bezoeken, maar kan ook prima om wat langer gezellig te tafelen.
Maartjegroen .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Twee weken geleden bij du passage geweest om wat te eten. Leuke locatie in centrum Den Haag en hier is de bediening altijd gezellig. Ik heb gekozen voor de royal Dutch burger en die smaakte heerlijk. Mijn collega ging voor de royal brunch burger en hij was ook zeer tevreden over de kwaliteit van zijn gerecht.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Veel voor weinig, zo zou je een 3 gangen menu (€ 19,50) bij Du Passage in de Haagse Passage het beste kunnen omschrijven. De service is vriendelijk en snel maar door de drukte in de zaak moesten we wel even wachten. Toen we hadden vermeld dat de bios wachtte ging het sneller. Vooraf crostini met gerookte zalm en bij de andere partij garnalensoep, gewoon lekker. Daarna een goede (barbeque) biefstuk met veel groenten en lekkere friet en een burrito, goed klaar gemaakt met kip, bonen en zure room. De desserts zijn waarschijnlijk pre fab maar best lekker. Het is een klein keukentje maar wat eruit komt is goed. En een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Gezellig voor een koopavond en een voordelig uitje
Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
In de mooie Passage in den Haag ligt dit restaurantje. We zaten boven, is minder gezellig dan beneden, vandaar de 8.
Italiaanse bol met ossehaas en oestersaus en groente was heerlijk, en betaalbaar (5,95)
Minpuntje: tosti met gebakken ei is € 7.50!
Boven is er weinig aandacht voor de gasten, dat geeft de 6 aan.
Motta24 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Voor het eerst 3 dagen in Den Haag geweest. In alle vroegte zijn wij 's ochtends op pad gegaan en kwamen wij terecht in een prachtige zaak midden in de monumentale Passage.
Hier werden wij hartelijk welkom geheten door een gezellige frisse jonge dame die ons heerlijke koffie bracht. Ook wist ze leuke verhalen te vertellen over de passage en de geschiedenis. Dit kom je niet vaak meer tegen onder de jeugd. Ze attendeerde ons op een heerlijk Portugees gebakje bij de 2 ronde koffies. Pastel de natta genaamd.
Wij zijn tijdens de lunch terug gekomen om de overheerlijke erwtensoep te proeven. Wat een feestje was dat! Complimenten voor de chef die deze zo heerlijk heeft gemaakt!
Na uren heerlijke rond gelopen te hebben door Den Haag zijn we voor een avondmaal nogmaals naar Du Passage geweest. Ook dit was weer boven verwachten. Het meisje van de ochtend was inmiddels afgelost door een zeer vriendelijke jonge dame die ons ondanks dat het best druk was genoeg aandacht gaf en openstond voor een gezellig praatje.
Wij hebben allebei een overheerlijke Black Angus Steak gegeten. Om je vingers bij af te likken. Dit was de dag hap van die dag. De leuke serveerster vertelde ons dat ze met een nieuwe menukaart bezig zijn, maar dat ze het moeilijk vinden om gerechten van de kaart te halen, omdat eigenlijk alles wel veel wordt besteld. Dit geloof ik gelijk. Erg veel succes daarna, want alles is even heerlijk.
Hartelijk dank voor deze heerlijke dagen Den Haag lieve dames & heren uit de bediening en keuken. Zeker voor herhaling vatbaar.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Neergestreken tijdens de politieacties in het Haagse. Leuk droog te zitten in de Passage.
We hebben het gelaten bij een paar eenvoudige consumpties om tijd tussen lunch en diner in de maag wat op te vullen. Bediening , middelmaat. Opvallend je moet meer betalen als binnen aangegeven staat , beetje Franse instelling.
Amsje .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Bestelde portie poffertjes. Het waren taaie bleke gesudderde deegballetjes, die in niets op een poffertje leken. Ik kreeg de indruk dat ze uit de magnetron kwamen en bij navraag bleek dit ook zo te zijn. De serveerste vertelde dat ze er "nooit" klachten over kregen!!! Ze had ze zelf nog nooit geproeft! De pannenkoeken werden wel zelf gebakken of ze me daar een plezier mee konden doen! Graag. Maar dit was een dikke taaie, niet gare, onsmakelijke deeglap. Niet echt n goede kok die poffertjes uit de magnetron serveert en geen pannenkoeken kan bakken.
Bikinibroek123 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Voor de 4e keer hier komen eten met mijn man. We werden weer hartelijk ontvangen. We hadden een 3 gangen menu op, wat weer overheerlijk was! Als vooraf hadden wij een carpaccio, die was heel mooi opgemaakt en lekker. Als hoofdgerecht hadden wij een biefstuk en een tonijnsteak. Die waren ook heerlijk en dat was ook een goede hoeveelheid. Als nagerecht hadden wij een chocoladecake en een tartufo limoncello. Die waren ook heel mooi opgemaakt en lekker. De wijnen waren ook uitstekend. De bediening had ook goede kennis over de wijnen en de gerechten. Kortom: het was weer een heerlijk avondje uit! Mijn complimenten voor de keuken en de bediening.
ZAR .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Het bedienend personeel kan zeer onklantvriendelijk overkomen. Het wil vaak snel naar huis en communiceert niet al te vriendelijk. Dit geeft mij geen welkom gevoel. Jammer want het is een leuke tent met goed eten. Al met al is het geen aanrader.
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Vaste klant bij Du Passage. Het personeel wordt steeds onvriendelijker. Ze zeggen bijv. als je er net komt zitten: ''We gaan zo dicht..dus we brengen de rekening meteen!"
Alsof je er niet echt gewenst bent. En ze graag naar huis willen en niet echt zin hebben in de bediening. Eten en drinken is verder ok.
Lutjebroek139 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Ik kom regelmatig in Du passage! Ik vind de gerechten erg lekker vooral de kipsalade! Mijn complimenten voor de kok die van elk gerecht een feestje maakt. De huiswijn is ook erg lekker evenals de koffie! Ook de bediening is goed frisse jonge meiden die de trap op en af rennen om iedereen te voorzien van eten en drinken. Je hoeft nooit lang te wachten absoluut mijn complimenten! Ook de sfeer is goed en het ziet er na de verbouwing echt prachtig uit! Zij verdienen van mij een dikke 10 op alle fronten!
Een zeer tevreden klant.
Foodlov3r .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Lekkerste lunchroom ooit. Ik kom er eigenlijk alleen voor de maaltijdsalades, alhoewel de broodjes ook lekker zijn. Hun maaltijdsalade is echt een enorme aanrader! Ik heb nergens zo'n lekkere salade gegeten.
Jettyklijnsma .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Op zondag hebben wij hier een overheerlijk ontbijtbuffet gegeten. Erg leuk om zo de zondag te beginnen en daarna de stad in te gaan.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Du Passage is een echt gezellig restaurantje. De kok maakt lekker eten en speelt prima in op extra wensen zoals een andere saus bij de biefstuk of een gerecht delen op twee borden als je niet zo? grote trek hebt. Zeer vriendelijke bediening zonder opdringerigheid. Kortom, een aanrader.
Arwin .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Onlangs met een Groupon kennis gemaakt met Du Passage (gelegen in De Passage in het centrum van Den Haag). De zaak is leuk ingericht en bij binnenkomst welkom geheten door de serveersters.

We hebben genoten van de gerechten. Het begon met een uitmuntende romige garnalen soep met afgebakken knoflookbrood. De dames kozen als hoofdgerecht voor een maaltijd salade welke een behoorlijke proportie had, maar persoonlijk vond ik de smaak wat minder van de dressing. Aan de andere kant ben ik niet zo'n groente eter. Mijn Eigen hoofdgerecht "Lamsburger" geserveerd met friet was heerlijk en kwam op een flinke stuk brood. Mijn tafelgenoot kreeg het zelfs niet op.

Wij sloten af met een crème brulee en een warme chocoladecake met slagroom. Beide desserts waren een perfecte afsluiting van een leuk diner.

Enige kleine minpunt is dat de bediening soms wat onverschillig overkwam. Bijvoorbeeld bij het bestellen van drank of het vergeten van bestek bij het hoofdgerecht. Het eten maakt dit gelukkig ruimschoots goed.
Ingridmjw .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Afgelopen donderdagavond met mijn moeder voor de eerste keer bij Du Passage gegeten.
Een klein restaurant in de mooie Passage tegenover de Applestore. Er waren 2 tafeltjes voor ons gereserveerd zodat we konden kiezen waar we het liefst wilden zitten. Hoe attent. Wij kozen voor een plekje op het terras in de Passage. Op zo’n heerlijke nazomeravond wil je liever niet binnen zitten.
Vooraf genoten we van werkelijk heerlijke garnalensoep met knoflookbroodjes uit de oven. Hier alleen al kom je voor terug! Er werd aan ons gevraagd wanneer we het hoofdgerecht wilden hebben. Na zo’n geweldige start waren we benieuwd naar het vervolg. We werden niet teleurgesteld.
Ik nam de (grote) hamburger met bacon en kaas, mijn moeder nam de ribeye met gorgonzolasaus vergezeld door smakelijke Vlaamse frites met echte mayonaise en een gevarieerde groentegarnituur (wortel, haricots verts, maiskolfjes).
Eigenlijk hadden we geen plaats meer voor een dessert maar we hebben ons toch laten verleiden tot een creme brulee (lekker!) en een ijsdessert.
Wij hadden een Grouponvoucher, maar konden net als alle andere gasten uit alle gerechten kiezen. De porties waren royaal en de borden smaakvol opgemaakt. De wijn smaakte goed. Glaasje water krijg je er (gratis) bij. We sloten af met een heerlijke cappuccino.
Mede door de uiterst vriendelijke en attente bediening in een ontspannen sfeer werd onze avond top. Carlijn en vriendelijke collega: bedankt.