Du & Ich

Berkelstraat 10 6301 CC Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over restaurant Du & Ich

Dineren in een van de leukste straatjes van Valkenburg

Du & Ich is sowieso een plek die je vaste stek in Valkenburg moet worden. Dit is een restaurant waar je de heerlijkste steaks of daghappen kunt proeven. Met een interieur ingericht met vrolijke kleuren en prachtige tierlantijntjes. Een interieur waar je maar net van moet houden, maar voor de meeste mensen de place to be in omgeving Valkenburg. Om niet te vergeten: in een van de leukste straatjes van de stad!

Meer informatie over restaurant Du & Ich

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 22:00
Knooster .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Afgegaan op de positieve reacties. Helaas voor mij geen succes. Ivm zwangerschap aangegeven dat het vlees doorbakken moest zijn, hier bleek geen rekening mee gehouden te zijn. Vlees was rose. Smaak was verder ook ver te zoeken, jammer..
Rosalie H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Topzaakje in Valkenburg. Prima eten voor een prima prijs. Inrichting hoort helemaal bij de zaak, las recensies die nogal negatief waren. Niet mee eens dus, het is er leuk juist. Gewoon naar binnen gaan, vriendelijke ontvangst en fijne menukaart en heerlijke muziek.
Michelke .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk gegeten: boven verwachting goed! Ribjes, schnitzel en dameblanche gegeten en volledig naar onze smaak! Sfeer is druk/krap maar het werkt in dit geval helemaal perfect!
Pmverwegen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Weer lekker gegeten en gedronken, hou je van intiem rustiek restaurant bevelen wij het ten zeerste aan.
Gezellig contact met de eigenaars. Nemen tijd voor je en wat betreft de menukaart is er genoeg keuze, bescheiden maar goed.
Marien K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Prima restaurant waar je in eerste instantie voorbij zou lopen. Dankzij iens de gok genomen en hier gegeten tijdens ons verblijf in Valkenburg. Prima eten, prima sfeer. Alleen de aankleding zou wat gezelliger mogen. Het nodigt niet per se uit om hier naar binnen te stappen en dat is jammer want het eten is meer als prima!
Jorn G.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij du & ich! Leuk klein restaurant waar een gezellige sfeer hangt. Beniening is zeer vriendelijk en het eten is top! Vooral het Limburgs zuurvlees is een aanrader, heerlijk! Dit alles voor een zeer fijne prijs. Kortom, echt een aanrader om te gaan eten!
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
In tegenstelling tot veel andere restaurants in Valkenburg staat gastvrijheid hier hoog in het vaandel. Het eten is eenvoudig maar wel met zorg bereid. Met de eigenaar en zijn vrouw leuk kunnen praten, je hebt het gevoel dat je welkom bent.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Wederom heerlijk gegeten bij Du & Ich. Tomatensoep vooraf, saté van varkenshaas en een Dame Blanche als dessert. Alle gerechten gewoon heerlijk. Blijft voor mij een vaste stek als ik in Valkenburg ben.
Renée P.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Na een dagje Thermae wilden we nog even wat eten voor we naar ons hotel terug zouden gaan. We aten met een bon van social deal; €12 p.p. voor een soepje, hoofdgerecht en dame blanche of koffie/thee. In sommige restaurants krijg je duidelijk een bon-behandeling en wordt je eigenlijk de deur al uitgekeken als je binnenkomt met een voucher. Dat was hier absoluut niet het geval. We waren echt gast, zoals het hoort. Uiterst vriendelijk personeel.

Persoonlijk zou ik in mijn zaak op een andere manier sfeer creëren. Het was niet ongezellig hoor, maar de inrichting is een beetje druk. Demp liever de lampen een beetje en zet wat mooie groene planten neer en een mooie kaars hier en daar.

Als voorgerecht kregen we heerlijke, huisgemaakte tomatensoep. Deze werd gepresenteerd in een klein pannetje met een schattig - en vers! - klein broodje erbij. Het plastic wegwerpcupje met kruidenboter deed deze verder leuke presentatie een beetje teniet.

Als hoofdgerecht hadden we echte wienerschnitzel en malse - maar niet te vette - spareribs. Perfect beetgare bloemkool en lekkere frieten erbij. Ook hier deed het a la 1995 koolslaatje de rest een beetje teniet.

Lekker gegeten. Royale porties. Daardoor als dessert een kop thee genomen. Lekkere, Fair trade thee in een leuke, originele verpakking.

Al met al een prima eetcafé om een hapje te eten na een dagje uit of voor een avond borrelen.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
De zaak is een beetje een poppenkast met allemaal tierelantijnen, maar zeker niet ongezellig en brandschoon. Ik heb hier heerlijk gedineerd. Gerechten zijn ook allemaal ruim voldoende. Eenvoudige kaart, maar alles met zorg bereid. Eten zoals het hoort.