Du Château Brasserie

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Aardig ontvangen, goede gastvrouw. Het was niet druk, maar werd steeds goed verzorgd. Eten was goed klaargemaakt, maar daar mag wel wat meer aandacht aanbesteed worden. De soepen waren goed van smaak, maar erg zout.
Het vlees van beide hoofdgerechten, zowel de spare-ribs en het konijn waren goed gaar. Jammer dat de konijn iets te veel was verzopen in de erg aanwezige stroopsaus. Wel goed gegaard, vlees viel makkelijk van het bot af, echter door de aanwezige saus, viel de smaak van het vlees wat weg. Daarnaast was de geserveerde salade erg karig, slechts enkele blaadjes sla met wat dressing. Enkele toevoegingen zoals komkommer of tomaat zou wel lekkerder zijn. Al met al kan er meer aandacht aan de gerechten geschonken kunnen worden, terwijl de smaak erg goed is.

De aankleding, zeker het voorste gedeelte, is gedateerd en daar zou wel eens wat aan gedaan mogen worden. Het heeft nu nog echt de sfeer van een truckerscafé, terwijl de locatie en de kwaliteit van het eten daar te goed voor is.
Vief07 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Op basis van een voucher ergens gaan eten blijft altijd een verrassing. In deze zaak werd het prima opgepakt. Na binnenkomst liep het achtergedeelte al vrij snel vol. Wij hebben goed gegeten, eenvoudig doch echt lekker. Ruime porties. Tomatensoep en groentebouillon vooraf, zuurvlees, wildpasteitje en vispotje als hoofdgerecht. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, ook op de reguliere kaart. Het toetje, een stevig stuk appeltaart, bleek teveel. Wellicht iets meer tijd tussen de gangen hanteren een volgende keer. Bediening zeer vriendelijk en attent.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Wederom heerlijk gegeten in Du Château. Vooraf had ik een heerlijke salade met geitenkaas en gebakken spekjes met een goede dressing. Als hoofdgerecht heerlijk konijn op Limburgse wijze en als afsluiter een Dame Blanche. Ook deze was prima. Verder zeer prettige attente bediening.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Je moet niet op het interieur letten (ik vrees wel dat dit klanten kost), maar verder heb ik hier prima gedineerd met attente bediening. Geen hoogdravende kaart, gewoon goed.
KeesW .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Wij kwamen hier met een voucher en kregen een ongelofelijk goed diner. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht en het desert waren perfect. complimenten voor de kok en de vriendelijke bediening
Marinke V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Prima twee gangen menu genoten op een locatie net naast de rijksweg. Eten was vers; de uiensoep maakte ons al snel wat winderig. Het lokale product de geulforel was boterzacht en goed op smaak. Op het terras was prima te toeven. Het restaurant zelf is wat gedateerd. Dat mag ie wel wat opknappen.