Du Cap

7,1
Erg lang
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
We zijn afgelopen vrijdagavond met een club meiden hier een hapje gaan eten. De zaak lijkt nog niet helemaal uit de verbouwing te zijn, want dit leek ons wel heel industrieel. Op zich, deed het weinig afbreuk aan de sfeer. Er heerst een gezellige, ongedwongen sfeer met prima akoestiek. De bediening was wel vriendelijk maar traag en niet altijd even opmerkzaam. Maar waar we meer problemen mee hadden was de tijd tussen de gangen. We hebben bijna 50 minuten moeten wachten op de voorgerechten en ook voor de volgende gang kwam waren we 45 minuten verder. Misschien een tactiek om mensen meer drank te laten afnemen? Het eten was allemaal goed op smaak en lekker, hoewel mijn tournedos "well done" was, en dat was niet hoe ik deze had besteld. Dat werd heel netjes opgelost, direct en zonder problemen kreeg ik een nieuwe die uitstekend gebakken was. Daarbij was het fijn dat er ook weer verse friet op het bord werd toegevoegd en geen "oude" onderdelen op het bord met de nieuwe tournedos werden geserveerd. Prettig! Goede elementen, maar het tempo van uitserveren moet echt omhoog!
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wij hebben een fantastische ervaring gehad! Visgerecht wat voor twee personen op de kaart staat werd voor drie personen geserveerd en was erg lekker. Ook de hamburger was zalig!
De koffie kregen we gratis omdat de kok van mening was dat het te lang duurde voordat we ons eten kregen!
Het adres al met diverse vrienden gedeeld en het is het ritje van Rotterdam naar Amsterdam zeker waard!
Het meisje wat ons bediende was niets teveel en daar kunnen ze in het Rotterdamse nog wat van leren!

Wij gaan binnenkort terug, op zeker!

Robert S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Het was een mooie dag vandaag: na ruim veertig jaar weerzien met medebewoners studentenflat aan de Bilderdijkkade. Lunch en diner waren vanzelfsprekend gepland in dezelfde buurt. Als er een lunchreservering is van een groep van 23 personen, zorg dan dat de tafels en stoelen fatsoenlijk gereed staan. Niet dus. Dat er maar keuze uit twee soepen is, tot daar aan toe, maar dat er van een basale soep als tomatensoep maar vijf borden meer waren ...??? Vervolgens waren de kroketten aan de koude kant en de burgers taai. Na een middagwandeling keerden we toch nog met zeventien personen hoopvol terug naar Du Cap voor een herkansing. Helaas. Verbrande brochettes, droge lamskoteletjes, minischaaltjes groente voor vier personen, rommelige bediening was het resultaat. De reunie was een groot succes, maar hier komen we niet meer terug.
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Met 9 volwassenen en een peuter gegeten in Du Cap. Het enige wat ik me van het eten zal herinneren is dat de peuter met z'n kinderburger menu met afstand de beste deal had. Zolang het bambino gerecht niet hun troefkaart is, kan ik ze bij Du Cap ernstig aanraden een tikkeltje meer tijd en moeite in zowel de kaart als de bereiding van de gerechten te steken. Over de bediening hadden we niet te klagen; we hebben ze amper gezien en het was nauwelijks moeite om de bestelling even aan de bar door te geven...
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Blijft een goed terras en mooie locatie maar de service weet deze eigenaar ook niet te verbeteren ook al was t een heel aardig meisje. Duurt soms lang maar dat is de locatie denk ik. Salade ceasar was top prijs kwaliteit, brood vers en smaakte gewoon erg goed! Dus kan t aanraden als je geen haast hebt en lekker in de zon wil zitten.