DT Twins Grillhuysch

Vrijdag en Zaterdag 14:00 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Fieneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij DT Twins. Heerlijk eten, mooi opgediend, goede porties. Restaurant steekt met kop en schouder boven vele collega's uit. Je kunt zien dat ze daar erg hun best voor hebben gedaan. Zowel take-away, als een volwaardig, gezellig restaurant. Vlotte bediening, goede muziek. Wij komen zeker een keer terug!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Vandaag wezen eten bij de Twin in Tiel. Zeer gast vrij ontvangen , fijne bediening en zeer goed eten. Wij waren op zoek naar kalfs spareribs en deze hebben ze hier en ze waren super lekker.
Klein min puntje weinig groente erbij.
Karin I.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Sfeervol restaurant. Het eten is van hoge kwaliteit. Alles vers. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit is zeker een aanrader voor een gezellig etentje met familie of vrienden maar ook voor zakelijke diners. Laat u verassen door de heerlijke Turkse keuken bij DT Twins. Echt een aanrader. Voor mij nummer 1 in Tiel.