Drovers Dog Wibaut

Wibautstraat 206 1091 GS Amsterdam Nederland Kaart
31-202213744

Over restaurant Drovers Dog Wibaut

Robuust en relaxed

Meestal moet je een keuze maken tussen een vrolijk koffietentje en een verfijnd restaurant. Drover's Dog heeft het allebei! Dit Australische gourmet café brengt de relaxte sfeer die Australie zo goed kent naar Amsterdam. Nonchalante perfectie is misschien de beste beschrijving als je het broodje hamburger op de plank geserveerd krijgt. Het fijne interieur van robuust hout, een Oosters tapijt en wat ongecompliceerde bloemen en planten is de kers op de taart!

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Wibaut

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00

Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk eten, service kan beter. Elke keer moesten we ons best doen iemand te vinden die naar ons tafeltje keek. Verder top tent, ziet er erg mooi uit binnen!
Raymond U.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Drovers Dog was goed. Een lekkere Angus beef burger gegeten. De DJ was goed( lekkere 80's 90's nummer mixen (funky/soul/top40/hiphop) en er Mashups van maken. Dit vond ik een dikke plus. Het was alleen best koud binnen.
Laurens E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik had niet veel verwachtingen, maar ik was erg verrast over de kwaliteit van de gerechten en zelfs de rode huiswijn die erg goed was. De Cocktail vond ik persoonlijk iets minder, maar erg goed. Ik denk wel dat de menu kaart wat leuker aangekleed kan worden mbt vormgeving, omdat alles een beetje door elkaar staat. Verder super leuke tent.
Semra A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het eten was over het algemeen erg lekker. Vooral de hot chips in a bowl als side dish! De cocktails waren heerlijk, maar mijn latte machiato werd lauw geserveerd, hetgeen een minpunt was. Verder had ik als hoofdgerecht de tuna steak waarbij ik vergeten was aan te geven dat ik 'm goed doorbakken wilde hebben. De tonijn werd rare geserveerd. Ik vroeg of ze hem konden terugnemen om 'm goed te doorbakken. Vervolgens kreeg ik 'm medium rare terug. Ook dat was een tegenvallertje. Vanwege de lekkere smaak van de gerechten en de goede cocktails kom ik er echter nog wel graag terug!
Anne-schuit .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Leuke sfeer, het eten basic maar lekker. De wijn was wat prijzig gezien de hoeveelheid, de sla bij de kipkluifjes was zéér basic en t koekje bij de koffie/thee ontbrak maar de sfeer en bediening was prima. We komen hier vast nog eens terug.
Sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Fijne plek, heel relaxed, ook als het vol zit. Met goeie bieren -tap & fles- en wijnen. En nu ook een flink overdekt terras erbij.
Jaap WIllem V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Spareribs waren overheerlijk. Perfect gegaard en lekker gekruid. Ook de bierselectie was top.
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Leuk restaurant met een goede sfeer. Eten en wijn was erg lekker. Wij zaten in een hoekje, dus moesten af en toe wat moeite doen om aandacht te krijgen van de bediening. We hebben een erg leuke avond gehad!
Marissa-v .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hadden een bon via NuDeal. Het vlees was heerlijk mals, sappig en goed gekruid. Hele vriendelijke en attente bediening, alles stond vrij snel op tafel en zag er zeer verzorgt uit. Wij dronken de huiswijn de ene rood de andere wit, die was lekker en vriendelijk geprijsd. Het was helaas iets te fris om buiten te zitten maar bij mooi weer is dat ook zeker een aanrader.
Shirl4 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk tasting gehad van spareribs, kip, kangoeroe spies en verse hamburger, uitstekende smaken, heerlijke cocktails, en dat alles met ontzettend vriendelijk personeel en service, we komen zeker terug!
Louise1803 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vond het eten echt erg lekker, de sfeer was goed, bediening was aardig. Zou Drovers Dog ook aanbevelen aan vrienden! Enige minpunt dat het eten erg laat werd geserveerd!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Wij waren op een argeloze maandag hierheen gegaan omdat we in het bezit waren van vouchers
Wat we kregen was goed{enkel moeilijk deelbaar voor 2 personen} hier houd ik wel van,goede bbq smaak,lekker van de grill,volgende keer het echte menu maar ,s bekijken,want er gingen mooie gerechten voorbij
Jackson13 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hebben via Groupon een BBQ gehad. Het was heerlijk. Lekker relaxed sfeertje in een schitterende tent. De bediening was perfect en heel hartelijk. Zo kun je nog eens van een avondje uit genieten.
Laura_96 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Bediening vaak wat sloom en onoplettend, maar wel heel vriendelijk. Heel lekker eten, en goede prijs kwaliteit verhouding. Sfeer was goed, er was ook een DJ aanwezig! Hele leuke avond gehad, zou er zeker nog eens komen.
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Vooral de Spareribs die zo van het botje vallen, zo gaar. Maar eigenlijk was alles lekker. We zaten recht tegenover de bar waarwe de lekkerste drankjes gemaakt zagen worden. Al met al een aanrader, vooral ook door de sfeer!
Meijer001 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
het eten was geweldig en vooral op de plank gereserveerd voor twee personen. wij hadden de australische bbq het vlees was super zacht. de bediening erg vriendelijk en je hoeft niet lang te wachten op je drinken. ik beveel het iedereen aan wij waren op de wibautstraat 206 .
Jowita1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Zeer lekker gegeten bij Drovers Dog. De bediening was alleen een beetje slordig, mijn vriendinnen hadden de beetburger besteld, maar er werd 'beefburger' verstaan en ook moesten we iets langer dan normaal op de drankjes wachten. Maar we kregen wel weer een drankje van het huis en de goede burgers waren er vervolgens wel binnen 5 min dus al met al was het een goede ervaring. Super leuke tent verder, goede inrichting en chille sfeer.
Grzesznik .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Prima gegeten: ik heb nog nooit zulke malse spareribs gehad. Al het vlees was uitstekend (we hadden een proeverij via NuDeal), de sla wat droog maar lekker, de patat goed. Glutenvrij was geen probleem, alles wat ik niet (zeker) mocht hebben werd netjes vervangen door iets anders. Enige nadelen: het geluid van de Wibautstraat (nu hadden we ook een ongelukkige dag: voetbal in de ArenA, dus veel ME-busjes met sirenes), de harde stoelen buiten, en de sausbakjes hadden wel iets groter gemogen. Verder alles zeer in orde!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Hier voor het eerst gegeten via een Social Deal-bon. We kregen een soort proeverij van de verschillende soorten vlees die zij serveren. Dit alles was erg lekker en smaakt naar meer. Het is een leuke lokatie waar je op een druk punt zit, maar daar toch helemaal geen hinder van hebt. Het was mooi weer dus we konden lekker buiten zitten op het terras. ook binnen ziet het er mooi uit en heb je zicht op de keuken. De bediening is (net zoals bij de andere vestigingen) gemend Nederlands-Engels.
Weydom .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het was de eerste keer. Maar de indruk was meteen goed. Vriendelijk personeel (spraken wel alleen Engels), de sfeer was goed en het eten (kangoeroe) en drinken (Drovers Grog en Tropical Ralphie van Two Chefs Brewing) was heerlijk. In plek om vaker naar toe te gaan.