Drovers Dog Wibaut

Wibautstraat 206 1091 GS Amsterdam Nederland Kaart
31-202213744

Over het restaurant Drovers Dog Wibaut

Robuust en relaxed

Meestal moet je een keuze maken tussen een vrolijk koffietentje en een verfijnd restaurant. Drover's Dog heeft het allebei! Dit Australische gourmet café brengt de relaxte sfeer die Australie zo goed kent naar Amsterdam. Nonchalante perfectie is misschien de beste beschrijving als je het broodje hamburger op de plank geserveerd krijgt. Het fijne interieur van robuust hout, een Oosters tapijt en wat ongecompliceerde bloemen en planten is de kers op de taart!

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Wibaut

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00

Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
we hebben lekker gegeten en ontspannen genoten van een avondje uit. Alleen vind ik de tafeltje wel erg dicht op elkaar staan. Bij ons was het niet druk maar als er meer gasten zijn dan is er weinig prive.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een aanrader is dit restaurant. Heerlijk eten, prima service, leuke inrichting. We kwamen hier via de AH restaurant actie. Prima menu opties, maar de rest van de kaart zag er ook prima uit. Kortom hier komen we zeker nog eens. Ook zonder AH actie.
JR D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten. Wel een beetje Ausie sfeer. Engelstalige bediening. Redelijke prijzen. Kortom goed voor even een lekkere hap. Niks mis mee.
renee V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima eten. Prima bediening. Goede omgeving.
Gisele01 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuk, sfeervol etablissement. Wij werden heel goed, aardig en gastvrij bediend door Sammy die bijvoorbeeld ongevraagd het gratis kraanwater aanvulde. Complimenten aan de keuken voor het lekkere eten. Absoluut de moeite waard!
Hans en Griesje .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Dineren bij Drover's dog is groot succes. Vriendelijke ontvangst zoals alleen de Aussies het kunnen ;-)
er was genoeg keuze en vooral voor ieder wat wils. ook voor mensen die op de calorieën letten. De smaken waren heerlijk en verrassend. wij komen zeker nog een keer terug voor de mixed grill. die werd een tafeltje werderom bested maar die zat er zo overheerlijk uit!! Het dessert is een belevenis. Er is een gezellig terras met genoeg ruimte. al met al, voor herhaling vatbaar! niet alleen om te dineren, maar ook een leuke plek om even een biertje te drinken.
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het duurde een uur voordat we ons eten kregen. We zijn weg gegaan voordat we gegeten hebben
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Beetje uit de route maar het eten en de service is boven gemiddeld goed. Jammer dat binnen de muziek iets te hard stond waardoor je elkaar minder goed kon verstaan. Drovers Dog is een aanrader voor casual food extra.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Ivm de AH actie dit restaurant uitgekozen. Leuke bediening, relaxte informele omgeving en heerlijk gegeten. De Angus burger is een aanrader!! Wij komen terug. ????
Thanks for the fantastic review Bob! Hope to see you again soon mate!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Ondanks de drukke avond waar de bediening attent en service gericht. Het driegangen menu smaakte heerlijk. De cheesecake met passievrucht topping was goddelijk.
Goede betaalbare wijn, brood met aoli erbij en een karaf water zijn pluspunten.
Wij komen snel terug om de andere gerechten van de kaart te proeven.
Were really happy you enjoyed everything Ingrid! Thanks for the great review )) Hope to see you again soon!
Daniëlle W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
leuke hippe tent, muziek kan tikkie zachter, maar wij zijn 50+ dus zal daar wel aan liggen ;-) We hebben er met de AH diner actie gegeten en dat werd leuk ontvangen en er was een prima menu voor samengesteld, heerlijke betaalbare fles witte wijn erbij....leuke avond gehad.
Tiest .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk buiten kunnen zitten en ondanks de relatief drukke Wibautstraat daar eigenlijk geen moment last van gehad. Service was goed en vriendelijk, voorgerecht (soep en carpaccio) waren lekker al mag de carpaccio van mij fijner worden gesneden, de kangeroe filets waren precies goed gebakken en het dessert (iets met Rocks) was erg lekker, maar die kun je ook makkelijk met z'n tweeën eten.
Almere61 V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten , voorgerecht kwam redelijk snel maar uiteindelijk best lang op hoofdgerecht moeten wachten
Bediening erg vriendelijk
Gezellige zaak
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Leuk restaurant aan de rand van Amsterdam. Prima eten en goed meegedacht door het restaurant met melkallergie. De hamburger mag ietwat minder waterig. Service is super! Aanrader!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de Ah actie! Heerlijk 3 gangen menu en super relaxed personeel. We komen zeker terug wat een bijzonder restaurant.
Thanks for the great review Bas! Hope to see you again soon!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
heerlijk gegeten leuke spontane bediening die het werk ook leuk vinden,stralen ze uit.moment van drankjes aanvullen kan iets beter,maar ja we drinken graag.super gezellige avond gehad.
Dank! De volgende keer zullen wij scherper letten op uw lege glazen en deze aanvullen zodra het kan.
Abdel A.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk eten en uitstekende service. De gastvrouw en gastheer waren erg aardig tegen ons en we hoefden niet lang op het eten te wachten. Ik kom hier nog een keer terug, dank jullie wel!
Bedankt voor deze uitstekende review, en tot gauw!
Valerie R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten hier met de Albert Heijn actie. Voor €27,50 eet je met z'n tweetjes heerlijk een voor-hoofd-nagerecht. Het eten stond al snel op tafel, misschien iets te snel als je van plan was een rustig uitgebreid diner te hebben. In ieder geval niet eindeloos lang hoeven wachten op het heerlijke eten!

Bedankt! Wij zouden de volgende keer even vragen of u een korte pauze zou willen hebben tussen de gangen door. Bedankt voor deze goede feed-back.
Ies B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima ontvangst door Rick. Goede bediening en erg lekker Australisch eten. Sommige obers spreken alleen Engels, maar geen probleem. Hebben genoten. Terras is prima en overkapt/verwarmd indien nodig. Roken alleen buiten terras toegestaan. Uitstekend!
Bedankt voor deze uitstekende review. Graag tot de volgende keer!
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Stoer ingericht restaurant. Geen heel uitgebreid menu, maar stuk voor stuk lekkere gerechten. Heel beleefde en vriendelijke bediening.
Hartelijk dank voor uw positive review!