Drovers Dog Wibaut

Wibautstraat 206 1091 GS Amsterdam Nederland Kaart
31-202213744

Over het restaurant Drovers Dog Wibaut

Robuust en relaxed

Meestal moet je een keuze maken tussen een vrolijk koffietentje en een verfijnd restaurant. Drover's Dog heeft het allebei! Dit Australische gourmet café brengt de relaxte sfeer die Australie zo goed kent naar Amsterdam. Nonchalante perfectie is misschien de beste beschrijving als je het broodje hamburger op de plank geserveerd krijgt. Het fijne interieur van robuust hout, een Oosters tapijt en wat ongecompliceerde bloemen en planten is de kers op de taart!

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Wibaut

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Drovers Dog Wibaut

Frederique M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Vriendelijke bediening, heerlijk vlees, lekkere biertjes. Jammer dat frietjes er niet standaard bijzitten. Deze dienen apart te worden besteld. Ik ga hier zeker nog eens naar toe.
Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
De Wibautstraat is echt een leuke uitgaansstraat geworden en Drovers Dog hoort daar zeker bij. Een levendig restaurant, geluidsniveau is behoorlijk, met industriële inrichting en Engelstalige bediening. Prima kaart met goede prijs / kwaliteit verhouding. Bediening zat redelijk bovenop ons, maar het was dan ook niet zo druk. De rib's waren heerlijk, het vlees viel zo van het bot!
lex V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima plek, ontspannensfeer en goede service
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Als hoofdgerecht de mixed gril,
De bijbehorende hamburger is lastig te delen. Wellicht is het leuk om twee kleine varianten te maken.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een plankje proeverij voor 2 personen. Was best lekker: heerlijk burgertje, lekkere varkenskrabbetjes. De kip op stokje vond ik niet denderend, kangaroe op stokje was aardig, niets speciaals.
Gepofte zoete aardapppel + puree lekker, coleslaw mwah.
mandy L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Verjaardag gevierd. Bediening snel en attent. Wel veelal Engelstalig. Voor ons geen probleem, voor anderen wellicht we? Eten lekker, geen hoogstandjes maar gewoon prima
jose V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een perfecte lunch, vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Niets op aan te merken. We zullen er een volgende keer terugkomen
Deborah N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Tot 3 keer eten gekregen wat we niet besteld hadden. Een keer kan gebeuren, maar 3 keer gaat wel heel ver. Eten daardoor pas gekregen toen vriend al klaar was met volledig hoofdgerecht. Veel excuses ontvangen en eten van het huis, maar toch jammer dat de serveerster in questie ons geen blik waardig meer gunde en ook niet excuses geen excuses aanbood.
tinkywinky_5 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Gezellige sfeer, snelle en attente bediening, eten was goed, cocktails heerlijk! En ik moet 120 tekens dus bij deze hoppa ja
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
top plek, heerlijke lunch eggs benedict en pulled pork (aanrader) komen we zeker terug, leuk en ruim terras ook voor de zomer
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Wij komen hier vaker omdat het eten zo lekker is. Meestal is de muziek mij dan te hard, maar nu stond die uit en dat was perfect.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker eten, snelle vriendelijke service, gezellige sfeer.
Tafeltjes stonden wel enigszins dicht op elkaar, maar dit was niet storend. Zelfs doordeweeks waren een groot aantal tafeltjes bezet 2 personen. Mogelijk dat het als het helemaal vol zit wel iets vervelend kan worden, maar als er meer grote groepen zijn er juist ook iets meer ruimte tussen de tafels gecreëerd wordt.
en de porties varieerden wel redelijk veel van verschillende gerechten. Aan het tafeltje naast mij zat een man die meer friet over had dan dat mijn gehele gerecht omvatte. Hij vond het redelijk grote portie, terwijl ik zelf het idee had dat het wel een iets grotere portie had mogen zijn.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Super lekker gegeten, sfeer is goed en personeel is vriendelijk. Aanrader dus. De kangaroo loin was heel mals en de alioli mayonaise is fantastisch!
Delia K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten. Het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk en behulpzaam. De sfeer was prima.
Tessa D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Top tent met heerlijke ontbijt/lunch en bijbehorende bloody mary's! Sfeer goed, veel ruimte en een groot (overdekt) en verwarmd terras. Aanrader.
Marte M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Erg aardige bediening, lekker eten en mooie tent.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Na een succes ervaring in juli gingen wij enthousiast naar dit restaurant. Ondanks de een rustige avond had het bedienend personeel oog voor haar klanten. De gin tonics en burgers smaakten prima, maar het lange wachten op het personeel maakte de avond minder geslaagd. Jammer!
nicole H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer klant vriendelijk staan je goed te woord leggen alles goed uit helpen bij keuzes en weten wat ze aanbieden!
Wij komen zeker nog een keer terug!
Natashia W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Eten is kwalitatief erg goed. We hadden het AH actiemenu. Als hoofdgerecht hadden we allebei de burger. De beste burger die ik ooit heb gehad. Ik kom hier zeker terug om een keer terug om a la card te eten.
Het enige negatieve vond ik de muziek. Het geluid stond te hard. Was type muziek voor een café.
loesvhulst .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We werden enthousiast ontvangen. Het eten is fantastisch, wij bestelden de lamsrack en onze vrienden de tonijnsteak. Perfect met frietjes erbij en een heerlijk toetje om af te ronden, verschillende stukken taart kun je uit kiezen. Bij binnenkomst werd ons verteld dat er om 19.30 uur een pubquiz begon, een triviantspel. Ook netjes, als je daar geen zin in had, kun je op tijd weer weggaan. Een ervaring om nog een keer te ondergaan!