Drovers Dog Wibaut

Wibautstraat 206 1091 GS Amsterdam Nederland Kaart
31-202213744

Over het restaurant Drovers Dog Wibaut

Robuust en relaxed

Meestal moet je een keuze maken tussen een vrolijk koffietentje en een verfijnd restaurant. Drover's Dog heeft het allebei! Dit Australische gourmet café brengt de relaxte sfeer die Australie zo goed kent naar Amsterdam. Nonchalante perfectie is misschien de beste beschrijving als je het broodje hamburger op de plank geserveerd krijgt. Het fijne interieur van robuust hout, een Oosters tapijt en wat ongecompliceerde bloemen en planten is de kers op de taart!

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Wibaut

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00

Teunis B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
max N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Kwaliteit van het eten is goed. Prijs/kwaliteit verhouding is ook zeer goed. Het restaurant zelf is redelijk rumoerig maar wel gezellig.
Fenna K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Als je van vlees houdt dan is Drivers Dog een prima restaurant. Gelukkig kon ik ook een vegetarische salade krijgen, bestaand uit onder meer pompoen en blauwe kaas. Gevraagd werd of ik extra kip in de sla wilde of apart erbij. Ik stemde in met apart erbij. Helaas was dat toch te veel gevraagd: de kip zat erin. De sla viel verder tegen: veel groen, weinig pompoen en de kaas moest ik met een vergrootglas zoeken.
De hamburger was veel, de patat oké.
De wijn, een Australische shiraz, was te warm geserveerd maar na even in de koelast te hebben gestaan was die lekker.
martine V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Lekker gegeten en fijn geholpen
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten en gebruik gemaakt van de aanbieding Drovers Famous Angus Beef Burger inclusief een glas wijn. Wij hebben er zelf nog een fles heerlijke wijn bij genomen en vooraf voortreffelijke lams-sticks genomen. De bediening is erg attent en komt vragen of je het volgende gerecht al geserveerd wil hebben of dat je nog even de tijd wilt nemen. Perfect!
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De bediening was prima, Het eten was koud. De frites lauw. Het eten was niet bijzonder. Niet iets om naar terug te gaan.
Farnoosh B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Afgelopen vrijdag hier geweest, leuk ingerichte tent maar daar is ook alles mee gezegd. De vegetarische burgers waren koud en smaakloos, helaas was dat zelfs niet te verbloemen met een liter cocktailsaus die erover heen zat. Al met al viel de prijs kwaliteit verhouding vies tegen en de menukaart is verbloemd met mooie ingrediënten die niet terug te proeven zijn.
Beste Farnoosh, hartelijk dank voor jouw bezoek en recensie. Spijtig dat het eten niet naar jullie wens was. Dat kan gebeuren omdat smaken verschillen. Wat ons echter verward is de beschrijving van onze Vegaburger. Cocktailsaus gebruiken we nooit! En dan de hoeveelheid saus; minder dan een theelepeltje huisgemaakt muntyoghurt en een klein beetje homemade tomato-chutney is alles wat we toevoegen. Kom gerust eens een keer terug om jezelf te overtuigen dat die VegaBurger echt de moeite waard is!
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk eten, service kan beter. Elke keer moesten we ons best doen iemand te vinden die naar ons tafeltje keek. Verder top tent, ziet er erg mooi uit binnen!
Raymond U.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Drovers Dog was goed. Een lekkere Angus beef burger gegeten. De DJ was goed( lekkere 80's 90's nummer mixen (funky/soul/top40/hiphop) en er Mashups van maken. Dit vond ik een dikke plus. Het was alleen best koud binnen.
Laurens E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik had niet veel verwachtingen, maar ik was erg verrast over de kwaliteit van de gerechten en zelfs de rode huiswijn die erg goed was. De Cocktail vond ik persoonlijk iets minder, maar erg goed. Ik denk wel dat de menu kaart wat leuker aangekleed kan worden mbt vormgeving, omdat alles een beetje door elkaar staat. Verder super leuke tent.
Semra A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Het eten was over het algemeen erg lekker. Vooral de hot chips in a bowl als side dish! De cocktails waren heerlijk, maar mijn latte machiato werd lauw geserveerd, hetgeen een minpunt was. Verder had ik als hoofdgerecht de tuna steak waarbij ik vergeten was aan te geven dat ik 'm goed doorbakken wilde hebben. De tonijn werd rare geserveerd. Ik vroeg of ze hem konden terugnemen om 'm goed te doorbakken. Vervolgens kreeg ik 'm medium rare terug. Ook dat was een tegenvallertje. Vanwege de lekkere smaak van de gerechten en de goede cocktails kom ik er echter nog wel graag terug!
anne-schuit .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Leuke sfeer, het eten basic maar lekker. De wijn was wat prijzig gezien de hoeveelheid, de sla bij de kipkluifjes was zéér basic en t koekje bij de koffie/thee ontbrak maar de sfeer en bediening was prima. We komen hier vast nog eens terug.
Sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Fijne plek, heel relaxed, ook als het vol zit. Met goeie bieren -tap & fles- en wijnen. En nu ook een flink overdekt terras erbij.
Jaap WIllem V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Spareribs waren overheerlijk. Perfect gegaard en lekker gekruid. Ook de bierselectie was top.
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Leuk restaurant met een goede sfeer. Eten en wijn was erg lekker. Wij zaten in een hoekje, dus moesten af en toe wat moeite doen om aandacht te krijgen van de bediening. We hebben een erg leuke avond gehad!
marissa-v .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wij hadden een bon via NuDeal. Het vlees was heerlijk mals, sappig en goed gekruid. Hele vriendelijke en attente bediening, alles stond vrij snel op tafel en zag er zeer verzorgt uit. Wij dronken de huiswijn de ene rood de andere wit, die was lekker en vriendelijk geprijsd. Het was helaas iets te fris om buiten te zitten maar bij mooi weer is dat ook zeker een aanrader.
shirl4 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk tasting gehad van spareribs, kip, kangoeroe spies en verse hamburger, uitstekende smaken, heerlijke cocktails, en dat alles met ontzettend vriendelijk personeel en service, we komen zeker terug!
louise1803 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vond het eten echt erg lekker, de sfeer was goed, bediening was aardig. Zou Drovers Dog ook aanbevelen aan vrienden! Enige minpunt dat het eten erg laat werd geserveerd!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Wij waren op een argeloze maandag hierheen gegaan omdat we in het bezit waren van vouchers
Wat we kregen was goed{enkel moeilijk deelbaar voor 2 personen} hier houd ik wel van,goede bbq smaak,lekker van de grill,volgende keer het echte menu maar ,s bekijken,want er gingen mooie gerechten voorbij
Jackson13 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hebben via Groupon een BBQ gehad. Het was heerlijk. Lekker relaxed sfeertje in een schitterende tent. De bediening was perfect en heel hartelijk. Zo kun je nog eens van een avondje uit genieten.