Drovers Dog Wibaut

Wibautstraat 206 1091 GS Amsterdam Nederland Kaart
31-202213744

Over het restaurant Drovers Dog Wibaut

Robuust en relaxed

Meestal moet je een keuze maken tussen een vrolijk koffietentje en een verfijnd restaurant. Drover's Dog heeft het allebei! Dit Australische gourmet café brengt de relaxte sfeer die Australie zo goed kent naar Amsterdam. Nonchalante perfectie is misschien de beste beschrijving als je het broodje hamburger op de plank geserveerd krijgt. Het fijne interieur van robuust hout, een Oosters tapijt en wat ongecompliceerde bloemen en planten is de kers op de taart!

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Wibaut

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00

Abdel A.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk eten en uitstekende service. De gastvrouw en gastheer waren erg aardig tegen ons en we hoefden niet lang op het eten te wachten. Ik kom hier nog een keer terug, dank jullie wel!
Valerie R.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten hier met de Albert Heijn actie. Voor €27,50 eet je met z'n tweetjes heerlijk een voor-hoofd-nagerecht. Het eten stond al snel op tafel, misschien iets te snel als je van plan was een rustig uitgebreid diner te hebben. In ieder geval niet eindeloos lang hoeven wachten op het heerlijke eten!

Bedankt! Wij zouden de volgende keer even vragen of u een korte pauze zou willen hebben tussen de gangen door. Bedankt voor deze goede feed-back.
Ies B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima ontvangst door Rick. Goede bediening en erg lekker Australisch eten. Sommige obers spreken alleen Engels, maar geen probleem. Hebben genoten. Terras is prima en overkapt/verwarmd indien nodig. Roken alleen buiten terras toegestaan. Uitstekend!
Bedankt voor deze uitstekende review. Graag tot de volgende keer!
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Stoer ingericht restaurant. Geen heel uitgebreid menu, maar stuk voor stuk lekkere gerechten. Heel beleefde en vriendelijke bediening.
Hartelijk dank voor uw positive review!
jcnutt .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Erg vriendelijke bediening, zijn erg goed geholpen. Zijn er al veel vaker geweest. Gelukkig stond de fish (zonder chips) op het menu, want daar kwam ik voor. I.v.m. best lange wachttijd, kregen we drankje gratis en nagerecht, wat we écht niet meer op konden, hebben we mogen meenemen! Dank was top!
Bedankt voor de review, en nogmaals excuus voor de langere wachttijd. Graag tot de volgende keer!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wat een heerlijk eten hebben ze hier en de kangaroo en de frambozen cheesecake was zo lekker. Goede kwaliteit.
vind alleen het op een rijtje naast elkaar zitten niet zo gezellig.

Bedankt voor de mooie review, helaas zijn we soms genoodzaakt de tafels dicht bij elkaar te zetten. Dank.
Frederike D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Superleuk tent waar de Australian vibe echt in het DNA zit! Personeel heeft er zin in en is attent, goede wijnen en een leuke kaart met goede diversiteit aan gerechten met veel smaak. Dessert is niet te missen. Sfeertje is gezellig, maar het enige minpuntje... als je niet zo lang bent zijn de stoelen vrij laag bij de tafels.
Bedankt voor deze mooie review. De Australische DNA is altijd ons speerpunt. Excuus voor de lage stoelen...
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Vriendelijk ontvangst. We hadden gebruik gemaakt van de AH-actie. Op de website stond "a la carte", maar er was toch sprake van een keuzemenu. Houdt daar rekening mee. Voorgerecht met carpaccio en truffelmayonaise en het hoofdgerecht met een vegaburger was eens wat anders, beiden waren smaakvol maar niet bijzonder. Als nagerecht hadden we een pure chocolade cake, deze was heerlijk! De keuze was echter beperkt door de ah-actie. Al met al een sfeervolle tent met een aardige bediening; ik zou hier alleen niet snel terugkomen voor een diner, maar wel voor een koffietje of een pubquiz!
Wij hebben dit veranderd op de website, bedankt voor de notificatie. Erg fijn dat het menu toch naar wens was. Hopelijk tot volgende keer! Dank namens Drovers Dog
MelissaC .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Bij binnenkomst werden we nog snel en vriendelijk begroet maar naarmate de avond vorderde werd de service steeds slechter. Uiteindelijk stonden onze borden er tijdens het vragen van de rekening nog altijd en dit terwijl we toen al ruim een half uur klaar waren met eten.

Eten was wel erg lekker en goed geprijsd. Nu nog wat doen aan de service en ik zou zeker weer terugkomen voor het eten.
Bedankt voor uw bezoek, maar helaas onze excuses voor de nalatige service. Dit is absoluut niet de bedoeling. Ik hoop dat bij uw volgende bezoek uw beter word behandeld door onze bediening.
Barla L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Leuke tent met een Australisch tintje buiten het centrum maar uitstekend met de metro te berijken. Wij hebben genoten van de Angus burger en een prima soep resp. salade vooraf. Leuk is Australische limonade (Bundaberg) die je verder niet krijgt in Nederland. Attente service,
Bedankt en graag tot de volgende keer!
Joan A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Het eten was heerlijk, de wijn ook en de bediening vriendelijk en enthousiast ! En dat voor een ympathieke prijs !
Zeker een herhaling waard !
Hartelijk dank en graag tot ziens!
Dave W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heel leuke plek, met een mooie aankleding en dito sfeer. Ik vind dit restaurant de beste van de 3 restaurants die ze hebben in Amsterdam.
Wat goed om te horen dat u onze locatie zo goed vind. Graag tot ziens!
Caroline D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Zaterdag 1-4 gegeten met een groep van 27 man, 2 uur! gewacht op ons hoofdgerecht, men had dit al op toen kwam men nog met schaaltjes friet???!! 1 man bediening op 27 mensen....wij waren heel erg ontevreden.
Jammer!

Nogmaals onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Helaas is er op deze avond een hoop mis gegaan aan onze kant. Wij hopen dan ook dat u onze excuses kunt aanvaarden en als het mogelijk is zodoende een extra kans zou willen geven in de toekomst. Dank.
pauline11 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Heerlijk gegeten tijdens muzikale Acoustic evening. Top kwaliteit en top bediening. Al met al een hele gezellige sfeervolle avond.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Erg leuk restaurant, met eigen stijl en identiteit, helemaal doorgevoerd tot in de gerechten en cocktails, goed gedaan. Erg lekker gegeten en gedronken. Tasmanian Devil cocktail moet je proeven! Wel wat rumoerig, maar we konden elkaar nog goed verstaan. De twee serveersters liepen elkaar een beetje in de weg, maar dat was niet erg vanwege hun zeer klantvriendelijke houding. Aanrader dus!
info561 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima gegeten, de Salt/pepper Squid is een aanrader en de Kangaroo biefstuk was over-heerlijk . Bediening is vriendelijk, behulpzaam en snel .
trudy K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben met 5 personen hier lekker gegeten. Vriendelijk en gastvrije bediening. Lekker gegeten. Special van de dag lamrack was heerlijk. Goede sfeer.
Teunis B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken
Gezellig en relaxed
Goede outfit inside and outside
Vriendelijke en leuke bediening
Een echt aanrader
max N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Kwaliteit van het eten is goed. Prijs/kwaliteit verhouding is ook zeer goed. Het restaurant zelf is redelijk rumoerig maar wel gezellig.
Fenna K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Als je van vlees houdt dan is Drivers Dog een prima restaurant. Gelukkig kon ik ook een vegetarische salade krijgen, bestaand uit onder meer pompoen en blauwe kaas. Gevraagd werd of ik extra kip in de sla wilde of apart erbij. Ik stemde in met apart erbij. Helaas was dat toch te veel gevraagd: de kip zat erin. De sla viel verder tegen: veel groen, weinig pompoen en de kaas moest ik met een vergrootglas zoeken.
De hamburger was veel, de patat oké.
De wijn, een Australische shiraz, was te warm geserveerd maar na even in de koelast te hebben gestaan was die lekker.