Drovers Dog Wibaut

Wibautstraat 206 1091 GS Amsterdam Nederland Kaart
31-202213744

Over het restaurant Drovers Dog Wibaut

Robuust en relaxed

Meestal moet je een keuze maken tussen een vrolijk koffietentje en een verfijnd restaurant. Drover's Dog heeft het allebei! Dit Australische gourmet café brengt de relaxte sfeer die Australie zo goed kent naar Amsterdam. Nonchalante perfectie is misschien de beste beschrijving als je het broodje hamburger op de plank geserveerd krijgt. Het fijne interieur van robuust hout, een Oosters tapijt en wat ongecompliceerde bloemen en planten is de kers op de taart!

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Wibaut

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant Drovers Dog Wibaut

Marte M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Erg aardige bediening, lekker eten en mooie tent.
nicole H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer klant vriendelijk staan je goed te woord leggen alles goed uit helpen bij keuzes en weten wat ze aanbieden!
Wij komen zeker nog een keer terug!
Natashia W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Eten is kwalitatief erg goed. We hadden het AH actiemenu. Als hoofdgerecht hadden we allebei de burger. De beste burger die ik ooit heb gehad. Ik kom hier zeker terug om een keer terug om a la card te eten.
Het enige negatieve vond ik de muziek. Het geluid stond te hard. Was type muziek voor een café.
loesvhulst .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We werden enthousiast ontvangen. Het eten is fantastisch, wij bestelden de lamsrack en onze vrienden de tonijnsteak. Perfect met frietjes erbij en een heerlijk toetje om af te ronden, verschillende stukken taart kun je uit kiezen. Bij binnenkomst werd ons verteld dat er om 19.30 uur een pubquiz begon, een triviantspel. Ook netjes, als je daar geen zin in had, kun je op tijd weer weggaan. Een ervaring om nog een keer te ondergaan!
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Voor het type restaurant beslist de goede inrichting. Leuke kaart, aardige bediening, goed gegeten, maar de wachttijden voor de gerechten waren simpelweg veel te lang, zonder dat daar verder een uitleg voor werd gegeven.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
een reuzescherm met rugby is niet leuk. Het eten was lekker een drie gangen ah iens
menu waarvan vooral de kangaroe lekker was
Dear Auke,
Sorry for the disturbance of the rugby. This was a one-off occasion. I hope that eventually you enjoyed your evening at Drovers Dog.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Op 27-9-2017 bij Drovers Dog Wibaut gegeten met de AH restaurantactie. Terwijl met de actie wordt aangegeven dat je de tweede maaltijd gratis krijgt, kregen we met drie personen een rekening van 91 euro. We hebben ieder 2 drankjes gehad, dus daarmee liep de rekening niet op. Bij aankomst in het restaurant werd er door een serveerster erg kribbig gereageerd op de AH actie. Ik vind dat je er als restaurant niet aan mee moet doen als je niet achter de actie staat. Het eten was wel lekker, maar de prijs is hoog en de actie heeft het niks goedkoper gemaakt, het voelde als misleiding. Een andere serveerster was wel vriendelijk, maar eigenlijk voelde ik me na de reactie van de eerste serveerster al niet meer welkom wat niet goed was voor de sfeer.
Dear Edwin,
Thanks for your feedback. That price does seem on the high side. And our excuse for the unwelcoming personeel. This should never be the case.. If you still have a copy of the receipt can you email us a copy and we will look into the amount for you and check if it was correct or if something went wrong.

Feel free to contact us via email at info@drovers-dog.com

Henk J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Driegangenmenu was eigenlijk een tweegangenmenu want voor het dessert was er keuze uit diverse soorten cake, of als je dat niet wilt een kop koffie of thee.
Nou dat laatste vind ik geen derde 'gang' als je koffie of thee op de kaart zet.
Dat was jammer. Voor de rest leuke ambiance en lekker gegeten van gang 1 en 2.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Was niet per definitie slecht, maar zou er niet nog een keer gaan eten. Eten was niet bijzonder en bediening niet oplettend.
De tafel van Xeanette D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Super leuke chill locatie om prima te eten. Geen poespas, geen liflafjes, gewoon lekker en meer dan genoeg eten. Prijs / kwaliteit is ook goed en de bediening erg vriendelijk. Gewoon toptent!
Kamiel D.
Erg leuke tent, leuke inrichting, goed personeel en service en eten weer net even anders. Kom zeker terug!
Grtz!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Ambiance oke, echter oncomfortabele bistro klapstoelen op het terras. Eten gemiddeld (droge bol bij vega burger en de brownie brokkelde van droogheid uit elkaar. Geen frietje of garnering op je plankje bij je burger), service ronduit onder de maat. Veel fouten in de rekening en op het menu ("AH resto-actie-menu 27,50 p.p" ??? Koffie verkeerd = "latte" op het menu, maar let op: vraag je een latte macchiato, blijk je een "grande latte" te hebben ontvangen à 3,80 ipv de veronderstelde "macchiato" à 2,30. Deze laatste blijkt na afloop etentje een "espresso macchiato" te zijn. Lekker duidelijk - not), personeel is nergens van op de hoogte. 4 Koffies op rekening ipv 3 en er werd een dessert berekend die in het menu hoorde?! Duurde lang voordat we het personeel het concept vd AH actie aan het verstand gepeuterd kregen. Leek wel of wij de 1e waren die er gebruik van maakten daar??
Beste Daphne,
Sorry to hear your experience at Drovers Dog was not a pleasant one but thank you for your feedback. There should not have been any mistakes on the evening. However, this can happen and our apologies for that.
I hope that you will return to Drovers Dog on another occasion and we can regain for faith in Drovers Dog.
jennyarts .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
een heel goed restaurant eten was perfect de bediening was heel aardig , vond het snel gaan voordat het voorgerecht er was en ze kwamen netjes vragen als je bord leeg was of het gesmaakt had en voor de rest storen ze je niet
dit restaurant kan ik aanbevelen voor iedereen

Sterima .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prima restaurant, eerste kennismaking met Australische keuken, goede prijs-kwaliteitsverhouding! Voor herhaling vatbaar.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
De pepper 'n salt squid en de Angusburger zijn gerechten waar we steeds weer voor terugkomen.
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
we hebben lekker gegeten en ontspannen genoten van een avondje uit. Alleen vind ik de tafeltje wel erg dicht op elkaar staan. Bij ons was het niet druk maar als er meer gasten zijn dan is er weinig prive.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Een aanrader is dit restaurant. Heerlijk eten, prima service, leuke inrichting. We kwamen hier via de AH restaurant actie. Prima menu opties, maar de rest van de kaart zag er ook prima uit. Kortom hier komen we zeker nog eens. Ook zonder AH actie.
JR D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker gegeten. Wel een beetje Ausie sfeer. Engelstalige bediening. Redelijke prijzen. Kortom goed voor even een lekkere hap. Niks mis mee.
renee V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima eten. Prima bediening. Goede omgeving.
Gisele01 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Leuk, sfeervol etablissement. Wij werden heel goed, aardig en gastvrij bediend door Sammy die bijvoorbeeld ongevraagd het gratis kraanwater aanvulde. Complimenten aan de keuken voor het lekkere eten. Absoluut de moeite waard!
Hans en Griesje .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Dineren bij Drover's dog is groot succes. Vriendelijke ontvangst zoals alleen de Aussies het kunnen ;-)
er was genoeg keuze en vooral voor ieder wat wils. ook voor mensen die op de calorieën letten. De smaken waren heerlijk en verrassend. wij komen zeker nog een keer terug voor de mixed grill. die werd een tafeltje werderom bested maar die zat er zo overheerlijk uit!! Het dessert is een belevenis. Er is een gezellig terras met genoeg ruimte. al met al, voor herhaling vatbaar! niet alleen om te dineren, maar ook een leuke plek om even een biertje te drinken.