Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Heemstedestraat 25 1059 CX Amsterdam Nederland Kaart
31-206692233

Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Proef Australië

In deze mooie zaak in Amsterdam-Zuid geniet je van een op en top Australisch diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om je lunch of diner helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Tram 2 stopt op het Hoofddorpplein, 3 minuten lopen van onze locatie

Dinsdag t/m Zondag vanaf 09:00
- Snacks 16:00 - 18:00

Ron N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met de ah-iensbonnen hier terechtgekomen. Zeker geen teleurstelling. Zeer vriendelijke bediening en prima eten. Er is voor deze actie een menu samengesteld. Carpaccio was heerlijk en de garnalensalade eveneens. Iets te koud maar met het zomerse weer zo op temperatuur. Kangaroebiefstuk was heerlijk. Lekker gebakken en sappig. Hamburger was ook erg lekker. Geen zoute hap maar smaakvol vlees. Nagerecht mocht vanuit de vitrine gekozen worden. Zelf hou ik niet zo van cakes maar koffie was ook een optie. Een ongedwongen sfeer met leuke bediening. Een adres om terug te komen
Nynke O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een gezellige en warme plek met goede bediening en een leuke sfeer. De spare ribs waren anders dan anders en érg smakelijk!
tweelingzusjes .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zaterdagavond met 2 personen gegeten via de AH actie. Er was een aparte kaart voor de AH actie met voldoende keuze voor het voorgerecht en hoofdgerecht. Voor het nagerecht kun je kiezen uit de vitrine met heerlijke cakes en chocolade. Alles smaakte heerlijk, goede wijn erbij en prettig zo´n karaf met water (gratis) op tafel. De bediening is supervriendelijk. Een gezellig, informeel en levendig restaurant en altijd druk bezet. Ook een fijn straatterras.
WAUW!! Wat een fantastische recensie!!! Hartelijk dank hiervoor en graag tot ziens in één van onze Dogs!!
Jo2sa E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor de 2de keer met AH voucher gegeten. Nu in een andere Drovers Dog. Ook hier heerlijk gegeten.
De inktvis echt SUPER LEKKER krokant. Veggie burger ook verrassend lekker.
Fijne portie grote. Konden weer niet kiezen bij het dessert......
We komen graag weer terug.
Wat een mooie recensie!! Hier worden we erg blij van!! Heel graag tot ziens in één van onze Dogs!
Levon D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik eten was goed. De sfeer gezellig een prachtige interieur en aardige medewerkers zeker een aanrader voor vrienden en familie.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Te lang zitten wachten op het hoofdgerecht. Fried chicken burger was stuk kipfilet gepaneerd op een broodje. Was droog en een onappetijtelijk gerecht. Bij onze opmerkingen hierover naar het personeel werd er vervelend op geantwoord en geen begrip getoond. Groene salade was inderdaad een bak rucola zonder iets! Het verzoek om wat dressing of vinaigrette werd niet beantwoord. Verzoek om sausje bij spareribs werd beantwoord dat dat niet hoorde bij deze versie. We hadden een gezellige avond samen maar werd veel minder leuk door het gebakkelij van de serveerster. We hoefden het hoofdgerecht niet af te rekenen en er werd later excuses gemaakt. Netjes, maar het etentje wat leuk begon eindigde niet leuk.
Gewaardeerde gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Er is inderdaad iets niet goed gegaan met de communicatie en het blijft vervelend als dat niet direct kan worden opgelost. Sportief dat jullie aangeven dat er excuses gemaakt zijn en dat we de hoofdgerechten van de rekening hebben afgetrokken.
We hadden natuurlijk veel liever gehad dat ook jullie de avond tevreden hadden afgesloten. Wellicht een andere keer? In elk geval altijd welkom bij één van onze Dogs!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima gegeten, eenvoudige kaart, broodje hamburger, spareribs, lamsrackje, dat werk. Zaterdagavond, gezellig druk maar niet te lang gewacht op ons eten. Ook kregen we het allemaal tegelijk en het was warm, iets wat vaak ook in duurdere restaurants niet lukt. De dagspecial was een broodje kipburger, dat bleek een platgeslagen kipfiletje met een dikke paneerlaag uit de frituur, had beter gekund. Drankjes waren niet goedkoop, 4 euro voor een glas bier. De toetjes waren prima, veelal zelfgebakken taarten en cakes. Zwaar maar erg lekker. Je kunt er prima met kinderen eten !
Dank voor uw feedback! Wat jammer dat de kipburger niet is bevallen... Deze dagspecial doet het juist wel heel goed, ook op onze andere locatie aan de Wibautstraat. Onze speciaal biertjes zijn inderdaad geprijsd vanaf €4,-, maar een vaasje bier van de tap kost €2,50. In ieder geval blij te lezen dat de algehele ervaring prettig is geweest!!
Florine H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hebben met de Albert Heijn actie lekker gegeten! Wat mij betreft waren vooral de hoofdgerechten erg goed, de voorgerechten waren wat simpel, daar kan nog wel wat verbeterd worden. Verder hebben we vooraf een lekkere cocktail gehad en bij het eten een goede rode huiswijn, die wel veel te warm werd geserveerd. De bediening was jong, maar erg vriendelijk, er mag alleen wel een beetje meer op lege glazen worden gelet. En verder vind ik het zelf gek dat de rekening niet aan tafel wordt gebracht, zodat je die even rustig kan bekijken en ook bedenken wat je aan fooi wil geven. Al met al een leuke kennismaking met deze zaak.
Hartelijk dank voor de recensie en feedback. We streven altijd naar de beste service en naar het uitserveren van de beste kwaliteit van eten, dus we horen het graag als dat niet het geval is! Jammer om te horen dat de rode wijn wat te warm was, het is een kleine moeite voor ons om 'm dan wat te koelen voor de volgende keer. Goed om te horen dat de bediening vriendelijk was!! En wat betreft de rekening... Het is min of meer onderdeel van ons concept om, op de weg naar buiten, af te rekenen, wat onze gasten vaak juist wel prettig vinden! Je kunt rustig de tijd nemen voor de fooi, ook al sta je bij de counter, voor de volgende keer :-) Graag tot ziens!!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ik had gereserveerd voor het AH-restaurantmenu. Op de kaart stonden verschillende interessante gerechten.In tegenstelling tot andere restaurants werd er ook niet een meerprijs voor de gerechten gevraagd. We hebben ook verschillende gerechten geproefd en deze werden mooi, vers en zeer smakelijk opgediend. Gelukkig met weinig zout. De bediening was prima en persoonlijk. Het was een gezellige avond.
Hele fijne recensie!! Graag tot ziens!!
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten, genoeg keus, overheerlijke toetjes, erg vriendelijk personeel, een aanrader met zowel je partner, vrienden als familie!
Super recensie!! Hartelijk dank en graag tot ziens!
Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het eten was lekker, maar persoonlijk houd ik niet zo van gepureerde groente en aardappel e.d. Lijken net bergjes zalf of babyvoeding op je bord en verliest een hoop smaak. Jammer dat je voor het AH menu, friet en salade apart moest betalen.
Bedankt voor de recensie en feedback! Erg fijn om te horen dat u de service en sfeer bij ons prettig vond!! En jammer om te horen dat de zoete aardappel puree (geserveerd bij de kangoeroe) en de kastanje en peterselie mousse (geserveerd bij de vis) u niet helemaal hadden gesmaakt. We horen vaak van onze gasten dat ze dit erg lekker vinden, juist de smaken. Als u nog eens bij ons binnen komt, laat het ons weten, wij bieden namelijk graag een alternatief aan als iets u niet helemaal smaakt. Graag tot een volgende keer!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Gefrituurde kip vooraf is echt een aanrader en ook de kangoeroe is super. Goede porties en ontzettend smaakvol.
Arnold J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met zijn vieren (2 kinderen) gegeten. Hele vriendelijke bediening. Uitstekend klaargemaakte vis, de kinderen waren enthousiast over hun kindermenu. Een aanrader.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gezellig restaurant, goede service. Lekker gegeten!
Benjamin D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ik vond het een leuk ingericht restaurant met een gezellige sfeer. Ik vond het restaurant niet echt luxe/chique, maar dat vond ik juist wel fijn het had meer een casual look.
diti .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Super avond gehad heerlijk buiten genoten van wijn en spijs
Gastvrije vrije bediening
Zowel voor al als hoofdgerecht waren van uitstekende kwaliteit
WAUWWW!!! Super recensie!!!
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Met onze restaurantzegels in de hand, werden we vriendelijk ontvangen. We kregen een speciaal AH menu waarop voldoende keus was voor een lekkere maaltijd. Het was een ontspannen, goed verzorgde avond. De hoofdgerechten waren heerlijk en de voorgerechten konden beter.
Wat een fijne en eerlijke recensie! We zorgen altijd graag voor de beste service en het beste eten voor onze gasten, dus mocht iets niet helemaal bevallen, dan kijken we graag naar een alternatief.
Tot ziens in ons restaurant!
Blanche W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Fijn dat er altijd een fles water met munt op de tafel staat! Het eten is simpel maar goed en de desserts zijn echt geweldig. Een goede plek als casual uit eten wilt gaan.
Mooie recensie! Hartelijk dank!
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eten was niet heel bijzonder, maar wel gewoon lekker. Alleen het voorgerecht van inktvis viel een beetje tegen, enigszins vettig en teveel beslag
Nathanya P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Geweldige avond gehad, heerlijk gegeten en vriendelijk bediend. Top restaurant, de kangaroe filet was het allerlekkerste!
WAUW!! Dank voor deze dikke 10!