Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Proef Australië

In deze mooie zaak in Amsterdam-Zuid geniet je van een op en top Australisch diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om je lunch of diner helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Dinsdag t/m Zondag vanaf 09:00

Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wederom smakelijk gegeten, salades goed en angus burger ook. Niet bijzonder of verrassend, gewoon smakelijk; patatjes lekker, evenals de witte en rode wijnen per glas. Gratis water altijd prettig. Heerlijke zoetigheden. Bediening correct en vriendelijk. Enige minpunt de klemmende wc deur die tot paniek leidde bij aantal vrouwelijke gasten.
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Weer eens lekker gegeten. Kangeroobiefstuk, en Zalm. Het is lekker en de bediening er vriendelijk. We zijn hier al vaker geweest. Leuke gezellige zaak met goed porties
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Drovers Dog. We komen hier regelmatig en het eten is altijd goed. Bediening is erg vriendelijk, maar kan soms net iets oplettender. Grootste deel van de bediening heeft Nederlands als tweede taal, maar daar gaan ze erg charmant mee om. Echte aanrader!
Jacq H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij waren met 4 personen via de AH actie. Hier was een kleinere aangepaste kaart voor met 3 voor- en 3 hoofdgerechten.
De kangaroe was heerlijk en de burgers enorm. Twee van ons wilden geen dessert, men gaf aan dat we dit dan mee naar huis konden nemen: prima service.
Prachtige recensie! Dank hiervoor!!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prettige ontvangst, internationaal personeel, de zalm in vel was heerlijk rosé
Hartelijk dank voor de mooie recensie!
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het was super leuk (en lekker natuurlijk) ;) hele fijne mensen die er werken, erg vriendelijk en goede service. Eten was top!
Wat een fantastische recensie!!! Hier worden wij heel blij van!!
Camilla A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Was mijn 2e keer en was weer heel leuk en gezellig, goede service en weer heerlijk gegeten. Relaxed en ongedwongen sfeer. Een aanrader, ik kom zeker terug.
Rosanne1511 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker eten, grote porties. Als ze kleinere porties zouden hebben en iets goedkoper zouden zijn, zouden we waarschijnlijk vaker terug komen. Wel prima te doen met de Albert Heijn Restaurant actie!
EvaStoelinga .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Met de ah actie hier gegeten. We mochten alles kiezen van de kaart, dus dat was fijn. Vooraf de inktvis, die blijkbaar gefrituurd was. Veel te zout en de inktvis was tussen al het gefrituurde deeg bijna niet te ontdekken. De carpaccio was wel erg lekker. Ook de hoofdgerechten en het dessert vielen in de smaak, al was alles wel erg machtig.
Bediening was prima.
Wat jammer dat u de inktvis niet heeft kunnen ontdekken... Het is inderdaad baby inktvis, dus wel kleine stukjes, maar die moet u natuurlijk wel kunnen zien en proeven! Goed om te horen dat alles verder erg lekker was en dat de bediening ook prima was. We zien u graag nog een keer terug in ons restaurant!
Jo Eet ..
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wat een deceptie was dit bezoek. Bij binnenkomst maakten we onze reservering bekend. Het meisje liep weg en wij achter haar aan. Bleek ze een bestelling te gaan opnemen en niet onze tafel te wijzen. We moesten aan iemand anders vragen waar onze tafel was. We zaten vervolgens erg krap op twee andere tafels. De kwaliteit van het eten is helaas achteruit gegaan. De frietjes veel te zout net als de inktvis vooraf. En de zalm dreef in het vet. Op de tekening bleek dat het voorstel van de serveerster om te starten met brood en olijfjes maar liefst 8 euro was en helemaal niet bijelkaar hoorde. Dat is niet fair tegenover je gasten. Jammer.
Heel spijtig om te horen dat u geen prettige ervaring heeft gehad bij ons. Hier is duidelijk iets niet goed gegaan.
Wij zijn trots op de kwaliteit van ons menu, ons prijsniveau en op onze service! Elke dag doen we ons best om de hoge verwachtingen van onze gasten te overtreffen. En gezien de doorgaans zeer positieve recensies, lukt dit vaak ook. Helaas lukte dit in uw geval echter niet.
Het was ons niet duidelijk dat u niet tevreden was, wij bieden namelijk altijd een alternatief aan als iets niet in orde is. Het belangrijkste voor ons is dat elke gast blij en tevreden de deur uit gaat!
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten! De beste burger in Amsterdam :) En ook erg vriendelijke bediening, heel attent. We komen hier zeker terug!
Heel erg goed om te horen dit!! Dank voor de prachtige recensie!!
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Ik had de inktvis en het gerecht met de struisvogelbiefstuk, en vond het erg lekker. Verder een relaxte sfeer om gezellig met vrienden of familie te eten.
Fijne recensie! Hier worden wij blij van! Wij denken overigens wel dat u kangoeroe heeft gegeten i.p.v. struisvogel ;-)
KarRon .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zeer klantvriendelijke bediening. Het voorgerecht "gefrituurde inktvisjes" viel tegen en dat werd goed opgelost door het aanbieden van een ander voorgerecht.
Mooie recensie, dank hiervoor! Fijn om te horen dat u van u heeft laten horen wat betreft de squid en dat het direct is opgelost door onze staff. Zo zien wij dat graag!
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker gegeten met goede veel taallige bediening wat erg leuk is. Eten is uitstekend vooral de burgers zijn geweldig. Goed bezet restaurant met heel veel jong publiek.
Fantastische recensie!! Hier doen wij het voor!!!
Erna B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. 5 euro voor een mandje brood vooraf vond ik wel wat aan de prijs !
geweldige capaccio en heerlijke roasted kangaroo mmmhhhhh
Hartelijk dank voor uw mooie recensie! We waarderen en respecteren iedere opmerking, dus we nemen uw opmerking over het brood zeker mee..! Verder heel fijn om te horen dat de bediening zeer vriendelijk was en dat het eten erg lekker was, hier doen we het voor! Graag tot ziens in ons restaurant.
Henny R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteren met vrienden heerlijk gegeten bij Drovers Dog. Vooral de salade met babyspinazie was voortreffelijk. Gastvrij en attent personeel, wat wil je nog meer!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
alle gerechten zijn super goed bereid,beter dan verwacht.Mijn complimenten.Heerlijk gegeten en gedronken.Ik kom dus vaker hier.Professionele kok en patissier zijn hier bezig.Bravo!
Robin O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gegeten met vrienden via de AH-restaurantactie. Erg fijn dat je uit de volledige kaart kan kiezen. Je gaat na het 3-gangendiner gegarandeerd met een volle maag naar huis!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het restaurant zelf ziet er leuk uit, prima sfeer. Over het eten kan ik heel kort zijn, heerlijk!

Ben gaan eten via de actie van AH en kreeg een aangepast menu, waar genoeg keus op stond.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vorige week vrijdag voor het eerst gegeten in dit restaurant. In één woord: geweldig!! Was met een groep van acht, en we zijn verwend door het personeel. Snelle service, heel vriendelijk personeel, leuk concept.

Zelf heb ik de kangaroosteak gehad, en die was geweldig. Mijn collega's vonden hun gerechten ook heerlijk (mooie burgers !!). Na een ambachtelijk taartje en een goede kop koffie gehad.

Ik kom hier snel weer terug!