Over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Proef Australië

In deze mooie zaak in Amsterdam-Zuid geniet je van een op en top Australisch diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om je lunch of diner helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Dinsdag t/m Zondag vanaf 09:00

EvaStoelinga .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Met de ah actie hier gegeten. We mochten alles kiezen van de kaart, dus dat was fijn. Vooraf de inktvis, die blijkbaar gefrituurd was. Veel te zout en de inktvis was tussen al het gefrituurde deeg bijna niet te ontdekken. De carpaccio was wel erg lekker. Ook de hoofdgerechten en het dessert vielen in de smaak, al was alles wel erg machtig.
Bediening was prima.
Jo Eet ..
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wat een deceptie was dit bezoek. Bij binnenkomst maakten we onze reservering bekend. Het meisje liep weg en wij achter haar aan. Bleek ze een bestelling te gaan opnemen en niet onze tafel te wijzen. We moesten aan iemand anders vragen waar onze tafel was. We zaten vervolgens erg krap op twee andere tafels. De kwaliteit van het eten is helaas achteruit gegaan. De frietjes veel te zout net als de inktvis vooraf. En de zalm dreef in het vet. Op de tekening bleek dat het voorstel van de serveerster om te starten met brood en olijfjes maar liefst 8 euro was en helemaal niet bijelkaar hoorde. Dat is niet fair tegenover je gasten. Jammer.
Heel spijtig om te horen dat u geen prettige ervaring heeft gehad bij ons. Hier is duidelijk iets niet goed gegaan.
Wij zijn trots op de kwaliteit van ons menu, ons prijsniveau en op onze service! Elke dag doen we ons best om de hoge verwachtingen van onze gasten te overtreffen. En gezien de doorgaans zeer positieve recensies, lukt dit vaak ook. Helaas lukte dit in uw geval echter niet.
Het was ons niet duidelijk dat u niet tevreden was, wij bieden namelijk altijd een alternatief aan als iets niet in orde is. Het belangrijkste voor ons is dat elke gast blij en tevreden de deur uit gaat!
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Ik had de inktvis en het gerecht met de struisvogelbiefstuk, en vond het erg lekker. Verder een relaxte sfeer om gezellig met vrienden of familie te eten.
KarRon .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zeer klantvriendelijke bediening. Het voorgerecht "gefrituurde inktvisjes" viel tegen en dat werd goed opgelost door het aanbieden van een ander voorgerecht.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker gegeten met goede veel taallige bediening wat erg leuk is. Eten is uitstekend vooral de burgers zijn geweldig. Goed bezet restaurant met heel veel jong publiek.
Erna B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. 5 euro voor een mandje brood vooraf vond ik wel wat aan de prijs !
geweldige capaccio en heerlijke roasted kangaroo mmmhhhhh
Henny R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteren met vrienden heerlijk gegeten bij Drovers Dog. Vooral de salade met babyspinazie was voortreffelijk. Gastvrij en attent personeel, wat wil je nog meer!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
alle gerechten zijn super goed bereid,beter dan verwacht.Mijn complimenten.Heerlijk gegeten en gedronken.Ik kom dus vaker hier.Professionele kok en patissier zijn hier bezig.Bravo!
Robin O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gegeten met vrienden via de AH-restaurantactie. Erg fijn dat je uit de volledige kaart kan kiezen. Je gaat na het 3-gangendiner gegarandeerd met een volle maag naar huis!
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het restaurant zelf ziet er leuk uit, prima sfeer. Over het eten kan ik heel kort zijn, heerlijk!

Ben gaan eten via de actie van AH en kreeg een aangepast menu, waar genoeg keus op stond.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vorige week vrijdag voor het eerst gegeten in dit restaurant. In één woord: geweldig!! Was met een groep van acht, en we zijn verwend door het personeel. Snelle service, heel vriendelijk personeel, leuk concept.

Zelf heb ik de kangaroosteak gehad, en die was geweldig. Mijn collega's vonden hun gerechten ook heerlijk (mooie burgers !!). Na een ambachtelijk taartje en een goede kop koffie gehad.

Ik kom hier snel weer terug!
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zijn op 11 november door vrienden uitgenodigd te gaan eten met de AH restaurantactie. Konden gewoon uit het menu kiezen. De menukaart is beperkt, maar in zijn algemeenheid waren de porties ruim en er werd enthousiast gebruik gemaakt van room en boter/olie: in ieder geval nogal machtig. De kleine inktvisjes vooraf bleken gefrituurd - ik kan me niet herinneren dat dat zo op de kaart stond - en ik proefde niet echt inktvis. Mijn vegetarische hamburger daarentegen was smakelijk. Mijn tafelgenoten hadden bloemkool-venkelsoep vooraf (machtig, maar lekker) en carpaccio (bijna altijd goed, kun je je geen buil aan vallen) en kangoeroe en een beef hamburger als hoofdgerecht. De wijnsaus bij de kangoeroe was te veel, te dik en te zoet en werd door mijn partner niet echt gewaardeerd.
De sfeer echter was prima en ongedwongen. Uitstekende, oplettende bediening.
Over de prijs-kwaliteitverhouding kan ik niet echt iets zeggen (werden getrakteerd) maar als het inderdaad gemiddeld €28,= is, is het wel redelijk.
Marianne_tamis .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Aanrader is de kangeroe steak! De deur sluit alleen niet zo gied dus af en toe tochtte het behoorlijk, maar dat is het enige minpunt geweest. Aanrader!
Wilfred S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Altijd een gezellige sfeer bij Drovers Dog. Het eten is goed en de taart na afloop is altijd heerlijk! Maar bovenal is de bediening erg vriendelijk - zeker voor Amsterdamse begrippen. Men komt vaak langs, vraagt of alles naar wens is en is snel. Top dus!
Esther_M .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Goed eten en vriendelijk personeel. Vond de prijs wel wat hoog voor wat we kregen, maar niet overdreven duur. Lekkere drankjes uit Australie. Een aanrader als je van vlees houdt. Al was de zalm die ik had besteld ook erg lekker.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker eten, gemoedelijke sfeer. Aanraders zijn de burgers, met name de vega burger en kangoeroe steak. Bediening mag wel wat vrolijker zijn.