Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Heemstedestraat 25 1059 CX Amsterdam Nederland Kaart
31-206692233

Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Proef Australië

In deze mooie zaak in Amsterdam-Zuid geniet je van een op en top Australisch diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om je lunch of diner helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Dinsdag t/m Zondag vanaf 09:00
- Snacks 16:00 - 18:00

Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Met onze restaurantzegels in de hand, werden we vriendelijk ontvangen. We kregen een speciaal AH menu waarop voldoende keus was voor een lekkere maaltijd. Het was een ontspannen, goed verzorgde avond. De hoofdgerechten waren heerlijk en de voorgerechten konden beter.
Blanche W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Fijn dat er altijd een fles water met munt op de tafel staat! Het eten is simpel maar goed en de desserts zijn echt geweldig. Een goede plek als casual uit eten wilt gaan.
Suzanne S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eten was niet heel bijzonder, maar wel gewoon lekker. Alleen het voorgerecht van inktvis viel een beetje tegen, enigszins vettig en teveel beslag
Nathanya P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Geweldige avond gehad, heerlijk gegeten en vriendelijk bediend. Top restaurant, de kangaroe filet was het allerlekkerste!
WAUW!! Dank voor deze dikke 10!
René B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Wij waren bij vestiging in Heemstedestraat (west).

Voorgerecht kipstukjes, deze waren verrukkelijk! De anderen hadden vegetarische soep en carpaccio, dit smaakte ook prima.

Ik had kangaroo filet met rode wijn. Lekker om eens te proeven, wel wat bitter door de wijn.

Mijn ouders hadden Angus burger en mijn partner spareribs. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

Echt een restaurant om voor terug te komen.
Wat een fantastische recensie!!!
TonRentier .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Kangoeroe is een aanrader.
Zou wel leuk zijn als het bedienend personeel de Nederlandse taal beheerst.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijke burger, voldoende knoflook in ieder geval ????????...
Snelle en vriendelijke bediening!!

Parkeren in fe buurt ook goed te doen.
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zoals gebruikelijk bij Drovers Dogs, lekker eten. Het voorgerecht, de carpaccio zag er goed uit, he oog wil ook wat.
Zowel mijn vrouw als ik vonden het erg lekker. Het hoofdgerecht Kangoeroe eveneens, de zoete aardappel was perfect. Het toetje Citroencake erg apart, valt wel erg zwaar. We komen zeker voor de zoveelste keer terug. Leuke zaak en goede bediening.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De gerechten waren wisselend van kwaliteit. Het kangeroovlees en het toetje rocky mountain waren erg lekker. De angusburger nogal doorsnee en de patat levenloos. De vis van de dag (18,50!!) was een schandalig klein stukje zalm. Ook het voorgerecht, een salade op de dagkaart, was erg prijzig voor wat het was. Een bak sla met een minuscule vinaigrette voor 9 euro
Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden de deur uit bent gegaan. We begrepen dat er wel extra vinaigrette naar uw tafel is gebracht, maar blijkbaar was dit niet genoeg helaas. We doen er alles aan om onze gasten een fijne ervaring te laten beleven en horen het graag als iets niet (helemaal) bevalt. Gelukkig smaakten de kangoeroe en het dessert wel! We hopen u graag nog eens terug te zien en mocht iets dan niet bevallen, laat het ons weten, we bieden altijd een alternatief aan!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
eet hier vaker .goed eten eerlijke prijs goede bediening super restaurant.Het enige restaurant in de omgeving waar het druk is.Verse dagsoep super lekker
Wauw, alweer zo'n mooie recensie!!! Heel fijn dat u steeds weer bij ons komt én een mooie recensie schrijft! Tot gauw!
Sjoerd M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Zeer vriendelijk.
Het eten was goed en lekker, zeker de kangaroobiefstuk. De zalm was goed en lekker klaar gemaakt.
De carpaccio had te veel mayonaise, dit kan minder.
Wat een mooie recensie, dank hiervoor. Dergelijke opmerkingen over het eten nemen wij zeker serieus, dus we zullen hier iets mee doen!
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wederom smakelijk gegeten, salades goed en angus burger ook. Niet bijzonder of verrassend, gewoon smakelijk; patatjes lekker, evenals de witte en rode wijnen per glas. Gratis water altijd prettig. Heerlijke zoetigheden. Bediening correct en vriendelijk. Enige minpunt de klemmende wc deur die tot paniek leidde bij aantal vrouwelijke gasten.
Mooie recensie, hartelijk dank!! Aan de toiletdeur wordt gewerkt, dank voor de opmerking hierover!
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Weer eens lekker gegeten. Kangeroobiefstuk, en Zalm. Het is lekker en de bediening er vriendelijk. We zijn hier al vaker geweest. Leuke gezellige zaak met goed porties
Prachtige recensie! Graag tot ziens in ons restaurant!
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Drovers Dog. We komen hier regelmatig en het eten is altijd goed. Bediening is erg vriendelijk, maar kan soms net iets oplettender. Grootste deel van de bediening heeft Nederlands als tweede taal, maar daar gaan ze erg charmant mee om. Echte aanrader!
Hartelijk dank voor de mooie recensie en eerlijke feedback. We proberen iedere dag de beste service te verlenen, mocht dit niet lukken om wat voor reden dan ook, dan horen we het inderdaad graag!
Jacq H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij waren met 4 personen via de AH actie. Hier was een kleinere aangepaste kaart voor met 3 voor- en 3 hoofdgerechten.
De kangaroe was heerlijk en de burgers enorm. Twee van ons wilden geen dessert, men gaf aan dat we dit dan mee naar huis konden nemen: prima service.
Prachtige recensie! Dank hiervoor!!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prettige ontvangst, internationaal personeel, de zalm in vel was heerlijk rosé
Hartelijk dank voor de mooie recensie!
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het was super leuk (en lekker natuurlijk) ;) hele fijne mensen die er werken, erg vriendelijk en goede service. Eten was top!
Wat een fantastische recensie!!! Hier worden wij heel blij van!!
Camilla A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Was mijn 2e keer en was weer heel leuk en gezellig, goede service en weer heerlijk gegeten. Relaxed en ongedwongen sfeer. Een aanrader, ik kom zeker terug.
Rosanne1511 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker eten, grote porties. Als ze kleinere porties zouden hebben en iets goedkoper zouden zijn, zouden we waarschijnlijk vaker terug komen. Wel prima te doen met de Albert Heijn Restaurant actie!
EvaStoelinga .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Met de ah actie hier gegeten. We mochten alles kiezen van de kaart, dus dat was fijn. Vooraf de inktvis, die blijkbaar gefrituurd was. Veel te zout en de inktvis was tussen al het gefrituurde deeg bijna niet te ontdekken. De carpaccio was wel erg lekker. Ook de hoofdgerechten en het dessert vielen in de smaak, al was alles wel erg machtig.
Bediening was prima.
Wat jammer dat u de inktvis niet heeft kunnen ontdekken... Het is inderdaad baby inktvis, dus wel kleine stukjes, maar die moet u natuurlijk wel kunnen zien en proeven! Goed om te horen dat alles verder erg lekker was en dat de bediening ook prima was. We zien u graag nog een keer terug in ons restaurant!