Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Heemstedestraat 25 1059 CX Amsterdam Nederland Kaart
31-206692233

Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Proef Australië

In deze mooie zaak in Amsterdam-Zuid geniet je van een op en top Australisch diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om je lunch of diner helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Tram 2 stopt op het Hoofddorpplein, 3 minuten lopen van onze locatie

Dinsdag t/m Zondag vanaf 09:00
- Snacks 16:00 - 18:00

Jouw recensie over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik heb prima gegeten. Prettige sfeer ongedwongen. Eten was goed alles keurig verzorgd. Bediening was erg vriendelijk
Kom zeker nog een keer terug.
s.kamsteeg .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Bij binnenkomst was het al heel warm binnen en dat leek alleen maar erger te worden. Het was zelfs zo dat 1 vriendin naar buiten moest voor frisse lucht om dat ze er beroerd van werd. Ook zijn sommige stoeltjes zo krakkemikkig, dus echt aan vervanging toe.
trakeena .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima tent! Heerlijk gazpacho en soep, eenvoudig maar lekker, leuk bediening en heel belangrijk; betaalbaar! Kom zeker terug
Veel dank voor het schrijven van deze recensie! We verwelkomen u graag nog eens!
Pattypasta .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten met familie. We hadden wat haast, omdat we naar een voorstelling zouden gaan. De bediening was heel vriendelijk en geïnteresseerd. In het begin kwam het eten heel vlot, het wachten op de koffie en taart duurde helaas langer.
Het eten was erg lekker en we komen hier zeker nog eens terug.
Wat een super mooie recensie!! Veel dank hiervoor! De volgende keer zullen we ervoor zorgen dat ook uw koffie en taart lekker snel op tafel staan :-) Graag tot ziens!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Altijd leuke plek voor een informele maar goede maaltijd. Fijn eten en fijne bediening. Voor een toetje is meestal geen plek meer en die(cake) gaan dan gewoon mee naar huis.

Wat een mooie feedback! Veel dank voor het schrijven van deze recensie!
Car88 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het is een gezellig,sfeervol ingericht restaurant. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Het eten is erg lekker, door kleine aanpassingen net even anders dan elders. Zoals de truffelmayoniase bij de carpaccio en de gekruide frieten bij de hambuger. Ook de witte wortel/pastinaatsoep was ontzettend lekker! Zeker een aanrader dus
Hartelijk dank voor het schrijven van deze mooie gedetailleerde recensie!! Graag tot ziens bij Drovers Dog!
Liesbethboswijk .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima AH menu, we hebben heerlijk gegeten! De cheesecake is een aanrader! De (Engelssprekende) bediening was erg aardig. Wij waren erg tevreden.

Wat een super recensie!! Hartelijk dank voor deze feedback en heel graag tot ziens in onze Dog!
Eloy M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Fijne sfeer, leuk personeel, geen geld voor wat je krijgt.. Zeker een aanrader! Het was af en toe wel iets te luidruchtig, maar niet constant, dus dit viel te overzien
WAUW!!! Veel dank voor deze mooie feedback en FANTASTISCHE cijfers!!! Graag tot ziens!
s.kamsteeg .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Met de AH actie hier gegeten en was prima qua porties en heel erg lekker. We werden Vriendelijk ontvangen door het personeel. Een aanrader om nog te doen voor 29 oktober!
Super recensie! Veel dank hiervoor!!!
Ekolk K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Leuke sfeer, een prima locatie om met vrienden te eten. Vlotte bediening en genoeg keuze op het menu. Kortom een gezellige avond gehad.
Fijn om te horen dat u een leuke avond heeft gehad! En hartelijk dank voor het schrijven van deze recensie!! Graag tot een volgende keer!
A. O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gegeten met AH Restaurant-actie. Hadden daarvoor een speciaal menu. Prima keuzemogelijkheden en alles was lekker vers en het vlees mals. Entourage was eetcafe-achtig, al waren er veel families aan het eten. Rumoerig terras aan de weg, en de deuren stonden open. Ontspannen doch attente serveersters.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
eet hier vaak,goed voordelig en altijd lekker.een aanrader.Lekkere verse vegetarische soep Mijn favouriet de kangeroe altijd mals en super lekker.Bijzondere nagerechten taarten of cake of de famous RockyRoad superlekker
Hartelijk dank Joop voor het schrijven van (weer) een hele mooie recensie over ons!! We zien u graag weer terug!!!
m c R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
fijne gerechten, mooi geserveerd. de garnalen in de salade vooraf waren niet te proeven en dat gerecht was nogal azijnig, de soep was wat zwaar door de room maar zeer lekker!
hoofdgerechten en toetje waren voldoende qua hoeveelheid en zeer smakelijk. de wijn blinkt niet uit, maar volop gratis water werd erbij geleverd, dat hoort eigenlijk in all restaurants zo te gaan.
fijne avond, ook al was de akoestiek (veel glasoppervlak) nogal vermoeiend, maar het zat dan ook helemaal vol, op een gewone dinsdag, dat is dan wel een goed teken...
Irene A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We hadden Kangoeroe en crispy chicken. Kwaliteit van het eten was heel erg goed! Bediening snel en vriendelijk. Aanrader.
Wauw! Dank voor deze mooie feedback!!
Dorenda V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We kwamen met de AH actie en kregen prima plaats. Carpaccio was heerlijk en echt aan te raden. Salade met garnalen viel wat tegen in smaak Goede burgers. Lemon merengue pie ook wat minder. Lekkere wijn en hele fijne service. We hebben een gezellige avond gehad.
Prachtige recensie, helemaal super, bedankt! En graag tot ziens!
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
gegeten middels AH voucher, 2e gerecht gratis. Snelle en vriendelijke service. Voorgerecht duurde iets lang maar hoofdgerecht niet.
louise I.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Attent en vriendelijk personeel, het eten zag er verzorgd uit en smaakte lekker.gezellige atmosfeer.We waren met de AH aktie en de aangepaste kaart voldeed prima.
Super recensie! Graag tot een volgende keer!
E.D. G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Qua wachttijd mag er wel wat veranderen. Wat ik apart vond was dat mensen met een AH reservering ergens apart werden gezet.
Wat jammer om te horen dat u lang heeft moeten wachten op eten en/of drinken. Dat is zeker niet de bedoeling. Wat betreft de tafels die bij ons waren die avond voor de AH deal: het moet puur toeval zijn geweest dat deze tafels bij elkaar hebben gezeten. Wij plaatsen namelijk niet onze "AH-tafels" speciaal bij elkaar...
vivianharbers .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Drie gangen menu met de AH restaurant actie. Mijn vriend en ik hadden beiden 3 verschillende gerechten gekozen, allemaal even lekker. Kleine opmerking: over de carpaccio bij een van de voorgerechten zat naar mijn smaak teveel truffelmayonaise wat ontzettend overheerste. Verder perfect! Goede en vriendelijke service. Hele avond fijn buiten gezeten, prima te doen met een kleedje.
Wat fijn om te horen dat jullie zo lekker gezeten en gegeten hebben! Toch jammer dat er naar uw smaak iets te veel truffelmayonaise op de carpaccio zat... Wellicht is het een idee om dit de volgende keer 'on the side' te vragen, dan kunt u de hoeveelheid perfect doseren. Graag tot ziens!
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prima kwaliteit van het eten. Zoals we gewend zijn van dit restaurant. Alles was weer perfect. De bediening is nog beter geworden. Prima ga zo door
Wat goed om te horen dat de bediening nog beter is geworden! En goed om te horen dat het eten ook weer lekker was. Hartelijk dank voor deze mooie feedback!!