Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Heemstedestraat 25 1059 CX Amsterdam Nederland Kaart
31-206692233

Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Proef Australië

In deze mooie zaak in Amsterdam-Zuid geniet je van een op en top Australisch diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om je lunch of diner helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

- diner 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Cindy R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Was een goede ervaring Serveerster wist dat er room in de vega soep zat, toen een van ons zei dat ze vegan was.
Ik kon een ander bijgerecht bestellen dan op de kaart stond (zoete aardappel)

Alleen de rocky roads waren voorheen beter... Beetje een tegenvaller en erg duur (4.50!) voor een brok chocola met wat marshmellow. Zaten er noten/gedroogd fruit of iets dergelijks in dan maakt dat al een heel verschil.
Hallo Cindy, dank voor jouw review en fijn dat het eten en de bediening zo goed bevallen zijn. Tav onze huisgemaakte RockyRoad hadden we je iets beter moeten informeren. De afgelopen maanden hebben we nl. nogal wat nieuwe smaken toegevoegd. Als notenliefhebber hadden we je onze "Going Nuts in the Dark' moeten aanbieden. De naam zegt al Donkere(71%) Chocolade, MarshMallows, Sultana's & hele noten: Amandelen, Pecans, Walnoten & Hazelnoten. Dit alles bedekt met een laagje geroosterde Cocoa korreltjes.
Misschien de volgende keer?
I. H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prima eten, vriendelijke en snelle bediening. Terras is leuk. Het enige is dat we de kok buiten zagen roken met zijn chefshandschoenen aan en vroegen ons af hoe hygienisch dat was...
Maar verder prima.
jrijnen .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Gezellige ingericht. Aardig personeel. Heerlijk gegeten. Met een lekker muziekje op de achtergrond. Prima bereikbaar met het openbaar vervoer.
Mirije N.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Een heerlijke zaak met geweldig eten. Carpaccio, soep, manchego en ham als voor. Porties erg groot maar omdat het allemaal zeer goed smaakte ging het bijna op! Vlees mals, bijgerechten zeer smakelijk, service prima! Prijs naar verhouding erg goed. Kom graag terug.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Zoals altijd een heel vriendelijke cafe, met zeer goed eten en redelijke prijzen. Maar waar bleef de befaamde Drover's Dog pavlova?
Rosy E.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Lekker eten, vriendelijke personeel!!
Ellen A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Jammer dat de steak/biefstuk uitverkocht was, maar de crispy chicken (voorgerecht) en de burger waren erg lekker !! Bediening is goed en vriendelijk.
Carlos F.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Altijd fijn bij Drovers Dog. De daily special, eend, was erg lekker. Bediening is vriendelijk en snel. Producten van geode kwaliteit.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Altijd gezelligheid en goed eten. Prima bediening. Ben je hier nog nooit geweest, dan zeker een keertje doen en je komt zeker vaker.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuke tent en goed eten. Crispy chicken als voorgerecht is heerlijk mals (en veel!). Verder de spare ribs en kangoeroe steak waren ook zeer smakelijk. Uitgebreid assortiment aan taart en cake. Service verdient een pluim, werden zeer snel geholpen en men was attent.
Sophie B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Ze hebben heerlijke taartjes en de kangaroo steak is een echte aanrader! Het eten stond snel op tafel.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was prima maar zeker niet top! Helaas ook niet echt iets van een dessert. Tafel was plakkerig, glas niet echt schoon. Ik heb kangoeroe gegeten dat is best lekker. Verder is het helemaal niet duur. Ik zou er toch niet snel meer naartoe gaan. Leuk om een keer geweest te zijn. Personeel erg vriendelijk.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Goed eten en fijne bediening, prima om ook met klein kind te eten deze kan fijnspelen zonder andere te storen. Wel van belang dat niet iedereen van bediening Nederlands spreekt
Kathleen L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Gezellige sfeer, was blij een tafeltje te hebben gereserveerd. Knetterdruk
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heel ongedwongen gezellige sfeer. Echt héérlijke hamburger gegeten. De frietjes waren ook geweldig
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Zeer goed eten! Bediening kon soms wat sneller en stoelen waren wat klein voor lange mensen. Overall hele fijne en heerlijke ervaring!!
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik heb prima gegeten. Prettige sfeer ongedwongen. Eten was goed alles keurig verzorgd. Bediening was erg vriendelijk
Kom zeker nog een keer terug.
s.kamsteeg .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Bij binnenkomst was het al heel warm binnen en dat leek alleen maar erger te worden. Het was zelfs zo dat 1 vriendin naar buiten moest voor frisse lucht om dat ze er beroerd van werd. Ook zijn sommige stoeltjes zo krakkemikkig, dus echt aan vervanging toe.
trakeena .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima tent! Heerlijk gazpacho en soep, eenvoudig maar lekker, leuk bediening en heel belangrijk; betaalbaar! Kom zeker terug
Veel dank voor het schrijven van deze recensie! We verwelkomen u graag nog eens!
Pattypasta O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten met familie. We hadden wat haast, omdat we naar een voorstelling zouden gaan. De bediening was heel vriendelijk en geïnteresseerd. In het begin kwam het eten heel vlot, het wachten op de koffie en taart duurde helaas langer.
Het eten was erg lekker en we komen hier zeker nog eens terug.
Wat een super mooie recensie!! Veel dank hiervoor! De volgende keer zullen we ervoor zorgen dat ook uw koffie en taart lekker snel op tafel staan :-) Graag tot ziens!