Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Heemstedestraat 25 1059 CX Amsterdam Nederland Kaart
31-206692233

Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Proef Australië

In deze mooie zaak in Amsterdam-Zuid geniet je van een op en top Australisch diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om je lunch of diner helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Tram 2 stopt op het Hoofddorpplein, 3 minuten lopen van onze locatie

Dinsdag t/m Zondag vanaf 09:00
- Snacks 16:00 - 18:00

Jouw recensie over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

• Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
gegeten middels AH voucher, 2e gerecht gratis. Snelle en vriendelijke service. Voorgerecht duurde iets lang maar hoofdgerecht niet.
louise I.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Attent en vriendelijk personeel, het eten zag er verzorgd uit en smaakte lekker.gezellige atmosfeer.We waren met de AH aktie en de aangepaste kaart voldeed prima.
Super recensie! Graag tot een volgende keer!
E.D. G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Qua wachttijd mag er wel wat veranderen. Wat ik apart vond was dat mensen met een AH reservering ergens apart werden gezet.
Wat jammer om te horen dat u lang heeft moeten wachten op eten en/of drinken. Dat is zeker niet de bedoeling. Wat betreft de tafels die bij ons waren die avond voor de AH deal: het moet puur toeval zijn geweest dat deze tafels bij elkaar hebben gezeten. Wij plaatsen namelijk niet onze "AH-tafels" speciaal bij elkaar...
vivianharbers .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Drie gangen menu met de AH restaurant actie. Mijn vriend en ik hadden beiden 3 verschillende gerechten gekozen, allemaal even lekker. Kleine opmerking: over de carpaccio bij een van de voorgerechten zat naar mijn smaak teveel truffelmayonaise wat ontzettend overheerste. Verder perfect! Goede en vriendelijke service. Hele avond fijn buiten gezeten, prima te doen met een kleedje.
Wat fijn om te horen dat jullie zo lekker gezeten en gegeten hebben! Toch jammer dat er naar uw smaak iets te veel truffelmayonaise op de carpaccio zat... Wellicht is het een idee om dit de volgende keer 'on the side' te vragen, dan kunt u de hoeveelheid perfect doseren. Graag tot ziens!
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prima kwaliteit van het eten. Zoals we gewend zijn van dit restaurant. Alles was weer perfect. De bediening is nog beter geworden. Prima ga zo door
Wat goed om te horen dat de bediening nog beter is geworden! En goed om te horen dat het eten ook weer lekker was. Hartelijk dank voor deze mooie feedback!!
Jason J.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Leuke sfeer en aardig personeel! Hadden er met collegas lekker op het terras kunnen eten/drinken! Zou het zeker aanraden
Mooie recensie! Hartelijk dank voor de feedback en graag tot ziens bij één van onze Dogs!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Ik heb hier al 3x eerder gegeten en altijd zeeeeer tevreden! Nu waren we familie (6 man) en hadden we wat minder geluk. De carpaccio was op en dit werd ons pas verteld toen we het wilde bestellen. Gevolg: 6 teleurgestelde gezichten die binnen 1 minuut een andere keuze moesten maken. Nadat we ons voorgerecht op hadden moesten we 1,5 uur wachten op ons hoofdgerecht! Schijnbaar waren ze ons vergeten. Er werd een gratis mandje brood aangeboden, maar dat hadden we al op voor het voorgerecht. Als we nog meer brood zouden eten zouden we het hoofdgerecht niet op kunnen. We besloten dus te wachten. Uiteindelijk kwam het hoofdgerecht. Het was lekker als altijd, maar de helft van ons gezelschap was over zijn/haar honger heen, en de andere helft had nog zo'n honger dat het hoofdgerecht naar binnen werd geschrokt. Na het hoofdgerecht nog de lekkere rocky roads genomen. Toen we wilde afrekenen ontstonden er weer problemen. We hadden gereserveerd met de AH bonnen, maar dit waren ze vergeten toen ze ons de kaart gaven. We hadden dus een verkeerde menu kaart. Het duurde een half uur voordat de rekening eindelijk gereed was. Al met al dus vooral veel gewacht en geen carpaccio. Dit keer dus niet tevreden! Jammer..
Beste Mike,

Wat ontzettend vervelend dat er een aantal dingen voor u niet goed zijn gegaan afgelopen zondagavond. Onze oprechte excuses hiervoor. En dat terwijl u eerder bij ons, zoals u zelf zegt, zeer tevreden de deur uit bent gegaan..! We zouden het op prijs stellen even persoonlijk contact te hebben. U kunt ons hiervoor bereiken op het volgende telefoonnummer: 020 - 669 22 33 (graag vragen naar Maike of Mike).
Wij hopen van u te horen!
Jo R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker gegeten in prettige relaxte sfeer. Erg aardige bediening. Alleen jammer dat er 3 desserts niet beschikbaar waren.
Ninasinasappel .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gezellig gezeten en lekker gegeten! Waren met ah restaurant actie en we hadden genoeg keuze. Met een tevreden gevoel naar huis gegaan.
Mooie recensie!! En wat fijn dat jullie tevreden naar huis zijn gegaan! Graag tot een volgende keer!!
info704 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Leuk restaurant, goede sfeer, goed eten, goede wijn en vriendelijk personeel. Weer een restaurant die ook voor de AH-actie goed zijn best deed. We hebben genoten.
Fantastische recensie, hartelijk dank!! En graag tot ziens!!
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Leuk restaurant. De bediening was snel en beleefd. Goede parkeergelegenheid in de buurt. Zeker een aanrader om eens te bezoeken.
Wat een mooie recensie! Veel dank!! En graag tot ziens in één van onze Dogs!
Sidney E.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijke bediening die goed aandacht hebben voor de gasten.
Het eten was lekker en werd snel geserveerd. Alles was goed gegaard en mals waar het mals moest zijn.
Zeker van plan nog een keer terug te komen.
Super om te horen!! Heel graag tot een volgende keer!!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wij hebben hier zaterdagavond met z'n vieren gegeten via de AH restaurantactie. Prima en uitgebreide menukaart. De wijn en alle gerechten smaakten heerlijk, er zou iets meer groente bij mogen. De desserts waren niet zo uitgebreid als anders maar vonden we ook super (onze favoriet blijft de Rocky Road). De bediening is erg vriendelijk. Een gezellig en informeel restaurant, iets rumourig als het vol zit. De prijzen zijn precies goed voor wat je krijgt. Ook een leuk straatterras voor de zomerse dagen. Ben blij dat dit restaurant in deze buurt ligt want we komen er regelmatig terug.
Francine R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Goed eten, no nonsens sfeer, leuke en vlotte bediening en de hond mag mee, dat is ook prettig. Ook lekkere vegetarische gerechten. En hou een plekje over voor de huisgemaakte desserts (brownies, pavlova, cheesecake etc)!
Super recensie!! Hartelijk dank en graag tot ziens in ons restaurant!!
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met de ah-iensbonnen hier terechtgekomen. Zeker geen teleurstelling. Zeer vriendelijke bediening en prima eten. Er is voor deze actie een menu samengesteld. Carpaccio was heerlijk en de garnalensalade eveneens. Iets te koud maar met het zomerse weer zo op temperatuur. Kangaroebiefstuk was heerlijk. Lekker gebakken en sappig. Hamburger was ook erg lekker. Geen zoute hap maar smaakvol vlees. Nagerecht mocht vanuit de vitrine gekozen worden. Zelf hou ik niet zo van cakes maar koffie was ook een optie. Een ongedwongen sfeer met leuke bediening. Een adres om terug te komen
Wat een mooie eerlijke recensie! Hartelijk dank voor deze feedback en we zien u heel graag terug in één van onze Dogs!!
Nynke O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een gezellige en warme plek met goede bediening en een leuke sfeer. De spare ribs waren anders dan anders en érg smakelijk!
Wat goed om te horen dat de spare ribs zo bevallen zijn! Heel graag tot ziens in één van onze Dogs!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zaterdagavond met 2 personen gegeten via de AH actie. Er was een aparte kaart voor de AH actie met voldoende keuze voor het voorgerecht en hoofdgerecht. Voor het nagerecht kun je kiezen uit de vitrine met heerlijke cakes en chocolade. Alles smaakte heerlijk, goede wijn erbij en prettig zo´n karaf met water (gratis) op tafel. De bediening is supervriendelijk. Een gezellig, informeel en levendig restaurant en altijd druk bezet. Ook een fijn straatterras.
WAUW!! Wat een fantastische recensie!!! Hartelijk dank hiervoor en graag tot ziens in één van onze Dogs!!
Jo2sa E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor de 2de keer met AH voucher gegeten. Nu in een andere Drovers Dog. Ook hier heerlijk gegeten.
De inktvis echt SUPER LEKKER krokant. Veggie burger ook verrassend lekker.
Fijne portie grote. Konden weer niet kiezen bij het dessert......
We komen graag weer terug.
Wat een mooie recensie!! Hier worden we erg blij van!! Heel graag tot ziens in één van onze Dogs!
Levon D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik eten was goed. De sfeer gezellig een prachtige interieur en aardige medewerkers zeker een aanrader voor vrienden en familie.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Te lang zitten wachten op het hoofdgerecht. Fried chicken burger was stuk kipfilet gepaneerd op een broodje. Was droog en een onappetijtelijk gerecht. Bij onze opmerkingen hierover naar het personeel werd er vervelend op geantwoord en geen begrip getoond. Groene salade was inderdaad een bak rucola zonder iets! Het verzoek om wat dressing of vinaigrette werd niet beantwoord. Verzoek om sausje bij spareribs werd beantwoord dat dat niet hoorde bij deze versie. We hadden een gezellige avond samen maar werd veel minder leuk door het gebakkelij van de serveerster. We hoefden het hoofdgerecht niet af te rekenen en er werd later excuses gemaakt. Netjes, maar het etentje wat leuk begon eindigde niet leuk.
Gewaardeerde gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Er is inderdaad iets niet goed gegaan met de communicatie en het blijft vervelend als dat niet direct kan worden opgelost. Sportief dat jullie aangeven dat er excuses gemaakt zijn en dat we de hoofdgerechten van de rekening hebben afgetrokken.
We hadden natuurlijk veel liever gehad dat ook jullie de avond tevreden hadden afgesloten. Wellicht een andere keer? In elk geval altijd welkom bij één van onze Dogs!