Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Proef Australië

In deze mooie zaak in Amsterdam-Zuid geniet je van een op en top Australisch diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om je lunch of diner helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oud Zuid

Dinsdag t/m Zondag vanaf 09:00

TonRentier .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Kangoeroe is een aanrader.
Zou wel leuk zijn als het bedienend personeel de Nederlandse taal beheerst.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijke burger, voldoende knoflook in ieder geval ????????...
Snelle en vriendelijke bediening!!

Parkeren in fe buurt ook goed te doen.
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zoals gebruikelijk bij Drovers Dogs, lekker eten. Het voorgerecht, de carpaccio zag er goed uit, he oog wil ook wat.
Zowel mijn vrouw als ik vonden het erg lekker. Het hoofdgerecht Kangoeroe eveneens, de zoete aardappel was perfect. Het toetje Citroencake erg apart, valt wel erg zwaar. We komen zeker voor de zoveelste keer terug. Leuke zaak en goede bediening.
Marjolein B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De gerechten waren wisselend van kwaliteit. Het kangeroovlees en het toetje rocky mountain waren erg lekker. De angusburger nogal doorsnee en de patat levenloos. De vis van de dag (18,50!!) was een schandalig klein stukje zalm. Ook het voorgerecht, een salade op de dagkaart, was erg prijzig voor wat het was. Een bak sla met een minuscule vinaigrette voor 9 euro
Jammer om te horen dat u niet geheel tevreden de deur uit bent gegaan. We begrepen dat er wel extra vinaigrette naar uw tafel is gebracht, maar blijkbaar was dit niet genoeg helaas. We doen er alles aan om onze gasten een fijne ervaring te laten beleven en horen het graag als iets niet (helemaal) bevalt. Gelukkig smaakten de kangoeroe en het dessert wel! We hopen u graag nog eens terug te zien en mocht iets dan niet bevallen, laat het ons weten, we bieden altijd een alternatief aan!
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
eet hier vaker .goed eten eerlijke prijs goede bediening super restaurant.Het enige restaurant in de omgeving waar het druk is.Verse dagsoep super lekker
Wauw, alweer zo'n mooie recensie!!! Heel fijn dat u steeds weer bij ons komt én een mooie recensie schrijft! Tot gauw!
Sjoerd M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Zeer vriendelijk.
Het eten was goed en lekker, zeker de kangaroobiefstuk. De zalm was goed en lekker klaar gemaakt.
De carpaccio had te veel mayonaise, dit kan minder.
Wat een mooie recensie, dank hiervoor. Dergelijke opmerkingen over het eten nemen wij zeker serieus, dus we zullen hier iets mee doen!
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wederom smakelijk gegeten, salades goed en angus burger ook. Niet bijzonder of verrassend, gewoon smakelijk; patatjes lekker, evenals de witte en rode wijnen per glas. Gratis water altijd prettig. Heerlijke zoetigheden. Bediening correct en vriendelijk. Enige minpunt de klemmende wc deur die tot paniek leidde bij aantal vrouwelijke gasten.
Mooie recensie, hartelijk dank!! Aan de toiletdeur wordt gewerkt, dank voor de opmerking hierover!
Giel S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Weer eens lekker gegeten. Kangeroobiefstuk, en Zalm. Het is lekker en de bediening er vriendelijk. We zijn hier al vaker geweest. Leuke gezellige zaak met goed porties
Prachtige recensie! Graag tot ziens in ons restaurant!
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Drovers Dog. We komen hier regelmatig en het eten is altijd goed. Bediening is erg vriendelijk, maar kan soms net iets oplettender. Grootste deel van de bediening heeft Nederlands als tweede taal, maar daar gaan ze erg charmant mee om. Echte aanrader!
Hartelijk dank voor de mooie recensie en eerlijke feedback. We proberen iedere dag de beste service te verlenen, mocht dit niet lukken om wat voor reden dan ook, dan horen we het inderdaad graag!
Jacq H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij waren met 4 personen via de AH actie. Hier was een kleinere aangepaste kaart voor met 3 voor- en 3 hoofdgerechten.
De kangaroe was heerlijk en de burgers enorm. Twee van ons wilden geen dessert, men gaf aan dat we dit dan mee naar huis konden nemen: prima service.
Prachtige recensie! Dank hiervoor!!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prettige ontvangst, internationaal personeel, de zalm in vel was heerlijk rosé
Hartelijk dank voor de mooie recensie!
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het was super leuk (en lekker natuurlijk) ;) hele fijne mensen die er werken, erg vriendelijk en goede service. Eten was top!
Wat een fantastische recensie!!! Hier worden wij heel blij van!!
Camilla A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Was mijn 2e keer en was weer heel leuk en gezellig, goede service en weer heerlijk gegeten. Relaxed en ongedwongen sfeer. Een aanrader, ik kom zeker terug.
Rosanne1511 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker eten, grote porties. Als ze kleinere porties zouden hebben en iets goedkoper zouden zijn, zouden we waarschijnlijk vaker terug komen. Wel prima te doen met de Albert Heijn Restaurant actie!
EvaStoelinga .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Met de ah actie hier gegeten. We mochten alles kiezen van de kaart, dus dat was fijn. Vooraf de inktvis, die blijkbaar gefrituurd was. Veel te zout en de inktvis was tussen al het gefrituurde deeg bijna niet te ontdekken. De carpaccio was wel erg lekker. Ook de hoofdgerechten en het dessert vielen in de smaak, al was alles wel erg machtig.
Bediening was prima.
Wat jammer dat u de inktvis niet heeft kunnen ontdekken... Het is inderdaad baby inktvis, dus wel kleine stukjes, maar die moet u natuurlijk wel kunnen zien en proeven! Goed om te horen dat alles verder erg lekker was en dat de bediening ook prima was. We zien u graag nog een keer terug in ons restaurant!
Jo Eet ..
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wat een deceptie was dit bezoek. Bij binnenkomst maakten we onze reservering bekend. Het meisje liep weg en wij achter haar aan. Bleek ze een bestelling te gaan opnemen en niet onze tafel te wijzen. We moesten aan iemand anders vragen waar onze tafel was. We zaten vervolgens erg krap op twee andere tafels. De kwaliteit van het eten is helaas achteruit gegaan. De frietjes veel te zout net als de inktvis vooraf. En de zalm dreef in het vet. Op de tekening bleek dat het voorstel van de serveerster om te starten met brood en olijfjes maar liefst 8 euro was en helemaal niet bijelkaar hoorde. Dat is niet fair tegenover je gasten. Jammer.
Heel spijtig om te horen dat u geen prettige ervaring heeft gehad bij ons. Hier is duidelijk iets niet goed gegaan.
Wij zijn trots op de kwaliteit van ons menu, ons prijsniveau en op onze service! Elke dag doen we ons best om de hoge verwachtingen van onze gasten te overtreffen. En gezien de doorgaans zeer positieve recensies, lukt dit vaak ook. Helaas lukte dit in uw geval echter niet.
Het was ons niet duidelijk dat u niet tevreden was, wij bieden namelijk altijd een alternatief aan als iets niet in orde is. Het belangrijkste voor ons is dat elke gast blij en tevreden de deur uit gaat!
Rosalie V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten! De beste burger in Amsterdam :) En ook erg vriendelijke bediening, heel attent. We komen hier zeker terug!
Heel erg goed om te horen dit!! Dank voor de prachtige recensie!!
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Ik had de inktvis en het gerecht met de struisvogelbiefstuk, en vond het erg lekker. Verder een relaxte sfeer om gezellig met vrienden of familie te eten.
Fijne recensie! Hier worden wij blij van! Wij denken overigens wel dat u kangoeroe heeft gegeten i.p.v. struisvogel ;-)
KarRon .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Zeer klantvriendelijke bediening. Het voorgerecht "gefrituurde inktvisjes" viel tegen en dat werd goed opgelost door het aanbieden van een ander voorgerecht.
Mooie recensie, dank hiervoor! Fijn om te horen dat u van u heeft laten horen wat betreft de squid en dat het direct is opgelost door onze staff. Zo zien wij dat graag!
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Lekker gegeten met goede veel taallige bediening wat erg leuk is. Eten is uitstekend vooral de burgers zijn geweldig. Goed bezet restaurant met heel veel jong publiek.
Fantastische recensie!! Hier doen wij het voor!!!