Drovers Dog Amsterdam Oost

Eerste Atjehstraat 62 1094 KP Amsterdam Nederland Kaart
31-203703784

Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Proef Australië

Een favoriet onder velen voor lunch en diner! In deze mooie zaak in Amsterdam-Oost, aan een schattig pleintje, geniet je van een op-en-top Australische lunch of diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om het helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 09:00

Roos G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
we hebben lekker gegeten, de bediening was heel erg aardig en ook attent, de inrichting was wat meer los en ontspannen, zeker een aanrader ook voor in de middag of voor alleen een koffie !
susan91 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig restaurant. Niet te groot en een goede sfeer, waar je in lekker kunt eten. Wij hebben er via de AH actie het AH menu gegeten en dat was prima en dus uiteindelijk ook een hele leuke prijs.
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hele leuke meiden die serveren! Fijn gegeten met de AH actie. We waren met z'n drieën en er werd goed met ons meegedacht.
Mgevers G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben weer genoten.
Anouk P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg lekker gegeten en super vriendelijke bediening! De kangoeroo smaakte top en de patatjes waren erg lekker. Gaan we zeker nog een keer naartoe.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
De mensen die in dit cafe/restaurant werken hebben zeer goed begrepen wat gastvrijheid inhoudt. Je wordt behandeld alsof je een oude vriend bent waarvan men heel blij is dat die weer eens langskomt. Daarnaast zijn de gerechten heerlijk, is het cafe leuk ingericht en ligt het aan een mooi, rustig pleintje. Een echte aanrader dus.
Felix D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was erg lekker! De keuze van het AH-menu was wel wat beperkt. Verder was de service erg goed, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Al eerder gegeten in Drovers dog, Wibautstraat, super lekker en uitstekende bediening. Nu uitgeweken naar de 1e Atjeh straat. Wat een afknapper.....
Brood was oud en zwart geroosterd, voorgerecht carpaccio dreef in de mayo, het hoofdgerecht was koud, de garnering op de borden al geruime tijd van te voren gestreken. Verkleurd en ingedroogd, Kangaroo steak was mals, maar idem koud. Ongezellige ambiance. Wat een afknapper ! Gereserveerd via AH deal, gelukkig ging er 50% vanaf, maar nog steeds te veel betaald voor een laf en grauw diner voor 6 personen.
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het personeel is hier zó aardig! Geen moeite is ze teveel. Het eten is eenvoudig maar lekker. Met kinderen kun je hier ook prima eten.
ineke-lauwen .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst; flessen met munt-water stonden al op tafel. Malse kangoeroe, creatieve vega-burger, heerlijke krokante frietjes. De serveerster bood aan om de nagerechten in een doggy-bag te doen, mochten we vol zitten. Ook de inktvis was goed gaar en niet te taai. Gezellige, huiselijke sfeer.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gewoon lekker en zeer goed betaalbaar. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar het eten is hier gewoon erg lekker. Van kangaroesteak tot hamburger. Alles is op smaak. De wijnen zijn lekker en niet duur. Dit gecombineerd met een zeer vriendelijke bediening zorgt er voor dat je een heerlijke avond hebt.
nevetsbos .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We werden goed ontvangen, leuke bedoening die toch vlot helpt en slim serveert (weten nog wie wat heeft besteld etc.). Voorgerecht was prima, miste een beetje pit. De burger was vrij vet, maar was goed van smaak. De frieten waren grappig gekruid, lekker, maar iets te zout naar mijn mening.
khdrix .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De bediening was heel gastvrij, je zit er goed in een moderne inrichting met de intimiteit van een woonkamer. Het eten was uitstekend bereid en werd mooi geserveerd. En waar vind je nu een kangoroesteak? Een beetje wilder van smaak dan een gewone steak; heerlijk!
adlineam .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Fantastisch kangaroosteak gegeten met heerlijk sweet potato. Wat ik ook heel erg waardeerde is dat we een doggy bag met nagerecht mochten meenemen omdat ik na een voorgerecht en hoofdgerecht vol zat. Wij genieten dus ook nog eens na. Een geslaagde avond.
k.demoes .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wat een teleurstelling. Een matige salade en zoute intvis met mayonaise als voorgerechten. Nadat we hadden gezegd direct het hoofdmenu te willen, het weghalen van de borden van het voorgerecht duurde best wel lang, hebben we een uur moeten wachten op onze hoofdgerechten. De hamburger en de kangeroofilet. De eerste had ijskoude tomaat en salade en een droog broodje. Niet echt prettig eten. Daarbij vreselijk gekruide patat, die later opeens betaald moesten worden, terwijl gevraagd werd, waarmee de burger geserveerd moest worden: salade of patat. De kangoeroe, er werd niet graagd hoe je hem wilde, was redelijk rood, maar niet het meest sappige stukje vlees dat ik gegeten heb. De pompoenachtige dressing erbij was niet echt lekker en de zoete aardappel werd niet herkend als zoete aardappel, was veel te zwaar.
Jammer genoeg waren de sugarsnaps gezouten.
Al met al dus vreselijk lang gewacht en gezeten daar, kregen wel glas wijn ter compensatie, maar de rode wijn shiraz cabernet was vrij zuur, voor gerechten die heel teleurstellend waren. Bediening was vreselijk traag, hoewel wel vriendelijk.

Een vorige recentie van een fijnproever
M H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Drover's Dog Oost had een apart AH-menu, met drie voorgerechten en vier á vijf hoofdgerechten waar je uit kon kiezen. Het dessert kon gekozen worden uit hun hele vitrine assortiment.
Op donderdagavond was het niet bijzonder druk (maar ook niet verlaten). Het personeel was vriendelijk, snel, professioneel en alleen Engels-sprekend. De inrichting was warm en gezellig met veel houtkleuren en kaarsjes.
Ik en mijn partner hadden beide hetzelfde voor- en hoofdgerecht genomen, namelijk gefrituurde pijlinktvis met aioli en wakame en de kangaroe steak met rode wijnjus en zoete aardappel respectievelijk. Alles was verrukkelijk en van goede kwaliteit. Enig kritiekpunt is dat de borden opgewarmd hadden mogen zijn, aangezien het eten best wel snel afgekoeld was. Als dessert hadden we een lamington (typisch Australische cake met citroen en kokos) en een fudge brownie met noten uitgekozen. Deze waren, net als de drankjes (biertje, mojito, cappuccino, drover's chai), redelijk maar niet bijzonder noemenswaardig. Een fles tafelwater met munt werd gratis en continu aangevuld. De totaalprijs kwam uiteindelijk uit op 49 euro.
Al met al een fijne avond gehad en met een te volle maag naar huis gerold. Drover's Dog is zeker voor herhaling vatbaar!
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Met het gezin wezen eten. Ik had meer verwacht van de kangoeroe beef, viel tegen wat smaak betreft. De wijn was wel lekker. Voor diner niet voor herhaling vatbaar. We gaan een keer de brunch proberen.
misha_blok .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bediening was heel aardig en behulpzaam!. Eten was heerlijk. Babysquid, classic Hamburger en de Kangaroo zijn aanraders. Als desert zeker de Pavlova nemen.
Zowel voor het eten als de bediening komen we hier terug!
linde.xx .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ontzettend leuk restaurantje, met hele aardige bediening. Het eten was ook heerlijk! Het enige minpuntje was dat de stukken kangoeroe vlees allemaal anders waren gegaard (rauw, medium, en doorbakken), maar dit nam niet weg dat het heel smakelijk was.
anke.lensen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben hebbennheerlijk gegeten oa kangoeroe steak wat echt een aanrader is. De patat was super lekker. De dame en heer in de bediening zeer hartelijk en gastvrij. De sfeer in het restaurant is ongedwongen.