Drovers Dog Amsterdam Oost

Eerste Atjehstraat 62 1094 KP Amsterdam Nederland Kaart
31-203703784

Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Proef Australië

Een favoriet onder velen voor lunch en diner! In deze mooie zaak in Amsterdam-Oost, aan een schattig pleintje, geniet je van een op-en-top Australische lunch of diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om het helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

E.C. M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Het eten was zoals gewoonlijk erg lekker. De bediening moest echter nog even opstarten, waardoor het ook wel even duurde voordat we onze eerste drankjes en broodjes kregen.
Radboud W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Grappig concept, een Australisch restaurant. En ja, ze hebben kangoeroe op het menu. Lam was prima hoewel ze vergaten te vragen hoe je het wilde hebben. Ik kreeg het rood, zoals ik ook gewild zou hebben, maar mijn disgenoot had het liever iets meer medium gehad.
Aardige, ietwat joviale bediening zoals je ook zou verwachten in Australië. Leuk rustig plekje middenin Oost. Beetje aan de prijs misschien, maar verder wel een aanrader.
Lauren W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten, genoten van de sfeer op het terras en de service was uitstekend. Ik kom zeker nog een keer terug
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Op dit adres zijn we al een paar keer geweest en het was altijd weer goed. Fijn personeel, goede uitleg, en heerlijke gerechten. Ook de maaltijdsalades (met pompoen of calamari bijv.) zijn echt erg goed. De gebakken kabeljouw op de huid gebakken was perfect klaar gemaakt. De atmosfeer op het fijne terras is op een zomeravond zeer prettig. Een echt uitstekend buurtrestaurantje.
Annejet B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Erg lekker gegeten! Tonijn en kangoeroe vooraf, beide heerlijk! Hoofd ook top! Service er goed, leuk personeel! Komen graag nog eens terug!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Uitstekend ontvangen. Eten was goed. Voor herhaling vatbaar.
Pattypasta O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wij hebben hier met vrienden gegeten, omdat we 11 jaar getrouwd waren. De bediening reageerde hier enthousiast op en feliciteerde ons.
We hebben lekker gegeten. Het was de tweede keer dat ik bij deze locatie at en ik kom graag nog eens terug.
iknini .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk die Angus beef burger met frites, mijn collega heeft genoten van de kangoeroe biefstuk, lekker mals en goed rood! Altijd weer gezellig bij DD
Henri K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Personeel had weinig aandacht voor de gasten. Duurde erg lang voor er gevraagd werd, als de glazen leeg waren, of nog iets wilde drinken.
Luce V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Er viel wat te vieren: nieuwe verassende plek ! Lekkere Aussie drankjes en wijn eindelijk eens betaalbaar .
Eten : 3 gangen menu zo te kiezen dat alle smaken te verenigen zijn: van inktvis tot kangaroe tot hamburger .
Debby F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima restaurant. Aardige bediening. Kleine (ah) kaart, kangaroe spiesje was lekker, pompoensalade wat weinig pompoen, hamburger goed, kangaroe steak ook. Lekkere chocolade taart.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De salade was lekker ,maar was niet al te rijk gevuld met ingredienten....erg veel sla alleen
De kangeroefilet was iets te rauw.
Winny K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
gezellig, vriendelijk personeel, heerlijk eten, bereikbaar en daardoor een goede plek om met collega's de week af te sluiten.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Drovers Dog ademt een rustieke sfeer uit. De inrichting is basic met oude meubelen maar voldoet. De ruimte tussen de tafeltjes is wel erg klein en je moet behendig zijn om er tussenuit en tussendoor te kunnen. De bediening is vriendelijk en relaxed. Het eten ruimschoots en van goede kwaliteit. Uiteraard staat ee kangeroevlees op de kaart! De locatie ligt midden in de wijk en is met openbaar vervoer goed te bereiken. We zijn zeker een goede ervaring rijker.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellige tent.
We hebben lekker gegeten met de AH bonnen. De kangoeroe biefstuk was niet doorheen te komen maar we kregen meteen nieuwe toen we dit melden. Erg aardig personeel. Zeker iets om naar terug te gaan.
Melano W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prima avond gehad bij Drover's Dog. We waren er zelf wat later op de avond waardoor er genoeg ruimte was en rustig hebben kunnen zitten. Gastheren waren attent en zeer vriendelijk en gerechten kwamen erg snel op tafel. Zowel voor, hoofd als nagerecht was zeer smaakvol en porties leken aan de kleine kant maar bleken na afloop ruim voldoende.
Xander S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Met Ah actie hier gegeten. Simpel, kort keuzemenu met voldoende mogelijkheden. Eten was lekker en service heel vriendelijk en relaxed.
Jeffrey H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Bediening is erg vriendelijk en het eten heerlijk. Knus en gezellige sfeer, zeker een aanrader! Was hier met de AH actie en zal hierna ook zeker vaker terugkomen.
Yorick B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vriendelijk personeel. Lekker eten!
Erg van genoten. De specialiteiten, zijn inderdaad, erg lekker. Ik kom graag nog een keer terug, en zal ook anderen dit restaurant aanraden.
Mariette A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
gezellig laagdrempelig leuke vlotte bediening mooie locatie eten was prima. we komen zeker nog een keer terug! alleen de wijn viel een beetje tegen, er komen fantastische wijnen uit Australie en Nieuw Zeeland dus dat zou geen probleem moeten zijn..