Drovers Dog Amsterdam Oost

Eerste Atjehstraat 62 1094 KP Amsterdam Nederland Kaart
31-203703784

Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Proef Australië

Een favoriet onder velen voor lunch en diner! In deze mooie zaak in Amsterdam-Oost, aan een schattig pleintje, geniet je van een op-en-top Australische lunch of diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om het helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

iknini .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk die Angus beef burger met frites, mijn collega heeft genoten van de kangoeroe biefstuk, lekker mals en goed rood! Altijd weer gezellig bij DD
Henri K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Personeel had weinig aandacht voor de gasten. Duurde erg lang voor er gevraagd werd, als de glazen leeg waren, of nog iets wilde drinken.
Luce V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Er viel wat te vieren: nieuwe verassende plek ! Lekkere Aussie drankjes en wijn eindelijk eens betaalbaar .
Eten : 3 gangen menu zo te kiezen dat alle smaken te verenigen zijn: van inktvis tot kangaroe tot hamburger .
Debby F.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima restaurant. Aardige bediening. Kleine (ah) kaart, kangaroe spiesje was lekker, pompoensalade wat weinig pompoen, hamburger goed, kangaroe steak ook. Lekkere chocolade taart.
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De salade was lekker ,maar was niet al te rijk gevuld met ingredienten....erg veel sla alleen
De kangeroefilet was iets te rauw.
Winny K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
gezellig, vriendelijk personeel, heerlijk eten, bereikbaar en daardoor een goede plek om met collega's de week af te sluiten.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Drovers Dog ademt een rustieke sfeer uit. De inrichting is basic met oude meubelen maar voldoet. De ruimte tussen de tafeltjes is wel erg klein en je moet behendig zijn om er tussenuit en tussendoor te kunnen. De bediening is vriendelijk en relaxed. Het eten ruimschoots en van goede kwaliteit. Uiteraard staat ee kangeroevlees op de kaart! De locatie ligt midden in de wijk en is met openbaar vervoer goed te bereiken. We zijn zeker een goede ervaring rijker.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellige tent.
We hebben lekker gegeten met de AH bonnen. De kangoeroe biefstuk was niet doorheen te komen maar we kregen meteen nieuwe toen we dit melden. Erg aardig personeel. Zeker iets om naar terug te gaan.
Mello87 W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prima avond gehad bij Drover's Dog. We waren er zelf wat later op de avond waardoor er genoeg ruimte was en rustig hebben kunnen zitten. Gastheren waren attent en zeer vriendelijk en gerechten kwamen erg snel op tafel. Zowel voor, hoofd als nagerecht was zeer smaakvol en porties leken aan de kleine kant maar bleken na afloop ruim voldoende.
Xander S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Met Ah actie hier gegeten. Simpel, kort keuzemenu met voldoende mogelijkheden. Eten was lekker en service heel vriendelijk en relaxed.
Jeffrey H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Bediening is erg vriendelijk en het eten heerlijk. Knus en gezellige sfeer, zeker een aanrader! Was hier met de AH actie en zal hierna ook zeker vaker terugkomen.
Yorick B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vriendelijk personeel. Lekker eten!
Erg van genoten. De specialiteiten, zijn inderdaad, erg lekker. Ik kom graag nog een keer terug, en zal ook anderen dit restaurant aanraden.
Mariette A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
gezellig laagdrempelig leuke vlotte bediening mooie locatie eten was prima. we komen zeker nog een keer terug! alleen de wijn viel een beetje tegen, er komen fantastische wijnen uit Australie en Nieuw Zeeland dus dat zou geen probleem moeten zijn..
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed en vriendelijk ontvangen door het personeel. Ze hadden al een hoekje gereserveerd voor 8 personen. Eten was goed voor iedereen een gerecht wat hij of zij lekker vonden. Een aanrader als je even wat anders wilt eten dan een standaard restaurant.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Vlees prima/pompoensalade = bak rucola/
SUPERLANG WACHTEN OP ETEN!!/daarom geen toetje maar moesten toetje wel betalen!!
Cimarmata .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
wij vinden allemaal goed en kangaroo vlees wel best lekker ! Wij zijn tevreden mee. wij hebben goed gebruiken zegels van AH. wij vinden deze samenwerken heel goed en gaan door.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij er met vrienden en werden vriendelijk geholpen. Ook heerlijk gegeten. Wij vonden het een gezellig restaurant. Echt iets om weer eens terug te komen.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We maakten gebruik van de AH actie. Erg lekker gegeten! De ontvangst was enthousiast en vriendelijk. Grote porties. Zeker een aanrader!
Ivon N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten, Alleen zou ik bij het hoofdgerecht de kangoeroe in 1 stuk serveren zodat het sappiger blijft dan in meerdere stukjes. Maar de smaak was verder prima. Ook veel keus uit de desserts cakes. Top
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met de ah bonnen met vier pers gegeten. Bediening voorkomend en attent. Altijd snel in actie.
Carpaccio goed, squid en kangeroe biefstuk voortreffelijk. wijn redelijk goed, desserts fantastisch.
Wel erg volla maag na afloop, 3 gangen is best wel zwaar, brood vooraf hadden we kunnen overslaan. Nog eens eten? Ja zeker! En een fijn rustig terras, als het weer meezit.