Drovers Dog Amsterdam Oost

Eerste Atjehstraat 62 1094 KP Amsterdam Nederland Kaart
31-203703784

Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Proef Australië

Een favoriet onder velen voor lunch en diner! In deze mooie zaak in Amsterdam-Oost, aan een schattig pleintje, geniet je van een op-en-top Australische lunch of diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om het helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 09:00

Jo2sa E.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Voorgerechten en hoofdgerechten erg lekker en de kangaroe was nieuw voor ons. De nagerechten waren niet echt verrassend maar wel lekker.
Er was maar een meisje in de bediening en het was best druk. Ondanks de drukte was ze erg vriendelijk en spontaan. We hoefden niet lang te wachten.
We komen graag nog een keer.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Geweldig gegeten .
Kangoeroevlees voor de eerste keer. Heerlijke wild smaak sensatie .
Angusburger 180 gram perfect klaar gemaakt .
Professionele vriendelijke bediening (hij heet Jacob).
Ah menu uitgevoerd of wij vaste gasten waren uitstekend ,wij komen zeker nog een keer terug.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gegeten met AH Restaurantactie. De burger als hoofdgerecht was subliem. Lastig eten, zo'n grote burger, maar dat is zeker geen kritiekpunt. Kangoeroespiesjes als voorgerecht waren ook uitstekend. Goed op smaak gebracht en lekker mals. Interessant ook om een keer kangoeroe geprobeerd te hebben. Alleen al vanwege de prima prijs-kwaliteitsverhouding is dit restaurant een aanrader.
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We moesten te veel zelf de aandacht zoeken van de bediening, ik vind dit persoonlijk heel erg vervelend. We moesten echt heeeel rustig eten om ons drankje nog tijdens het eten te kunnen nuttigen. Bediening overigens wel hele lieve, aardige meiden, maar geen "leiding of ervaring?"
Matthia J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten!! Enige minpuntje is dat ze niet zo snel zijn, maar dit restaurant is zeker een aanrader!
mirte V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Heerlijk terras waar je heerlijk in de zon kan zitten. Super aardige bediening die je echt een leuke middag of avond willen bezorgen en lekkere, vernieuwde kaart die zeer goed geprijsd is!
Silvia K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
We komen hier regelmatig voor brunch. De gerechten zijn altijd heerlijk en bediening is vriendelijk. Zeker een aanrader!
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
We hadden van te voren gereserveerd en dat was denk ik maar goed ook. Alles zat namelijk vol toen wij op vrijdagavond om half 9 binnenkwamen. Ze hebben een mooie kleine kaart. De porties zijn precies goed. Je krijgt een fles water met een takje munt op tafel en dat vind ik altijd bijzonder sympathiek. De bediening is snel en gastvrij. We hebben met z'n drieën gegeten en waren, zonder dessert, 68 euro kwijt. Alle drie voorgerecht, hoofdgerecht en een drankje. Wij komen terug!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Op 12 Maart samen met mijn dochter gegeten. Sinds onze laatste keer daar was het interieur veranderd en de kaart aangepast. Kaart is beperkt maar voldoende variatie en een mooie balans. Ikzelf houd niet van menukaarten waar je door talloze pagina’s heen moet worstelen om een gerecht te kiezen.
We zijn begonnen met warm brood met ailoi. Altijd lekker. Virgin Mary cocktail (alcohol vrij) was even wennen voor haar maar wel lekker pittig. Voor mijn een glas rode huiswijn Shiraz-Cabernet. Mooi op temperatuur en goed van smaak.
Als voorgerecht: Beef carpaccio en die was goed. Echter al snel “spijt” van mijn keuze vanwege mijn dochter haar keuze voor de Kangaroo Skewers: supermals vlees en erg lekker gekruid. De mango paste perfect erbij. Echt een aanrader.
Als hoofdgerecht een Beef Asian Style (Noodles) voor mijn dochter. Lijkt een beetje vreemd recept op de menukaart maar ik moet zeggen dat het smaakvol was en meer dan voldoende.
Ik had de Lamb hamburger die als Special werd aangeprezen die avond. De Hamburger was als vanouds: Hartstikke goed. Ik heb er nog nooit één bij The Dogs gegeten die niet goed was.
Als toetje: Home made Chocolate Mousse en een Dame Edna Blance. Beiden heerlijk.
Prima gegeten, leuke avond gehad, gezellige ambiance en sfeervol restaurant. Voor de prijs hoef je het niet te laten. De rekening voor ons beiden bedroeg € 60,-
Kwaliteit – prijsverhouding is zonder meer goed te noemen.
Guido M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De gerechten zijn over het algemeen uitstekend, idem de prijs-kwaliteit verhouding. Deze avond kon het personeel het niet bijbenen waardoor de wachttijd echt te lang werd en de dessertbon zoek raakte. Ondanks de drukte overigens wel vriendelijk en hulpvaardig. Zeker een tweede bezoek waard.
Lisaaa .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Het meisje die ons hielp was echt heel leuk, alleen ons tafeltje stond wel heel dicht op het tafeltje naast ons. Het leek net alsof we met zn 4en uit eten waren ipv met zn 2en. Verder heel lekker gegeten en hele goedkope, lekkere cocktails. Maar de meid die er werkt is echt een topper!
Jane W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Hele aardige bediening en top eten voor een mooie prijs!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een gezellig restaurant op een leuke plek met uitstekende, vriendelijke bediening.
Het voorgerecht van salt and pepper squid was prima, goed van smaak. De hoofdgerechten waren wat teleurstellend. De steak was groot (300 gram) en werd (zonder dit vooraf te vragen) behoorlijk rare geserveerd. Van de steak was 200 gram goed te eten de rest zat vol zemen en was niet echt eetbaar. De kangoeroe biefstuk was redelijk maar de rode wijn saus was erg zout. De toetjes waren daarentegen heerlijk. Het viel me wel op dat het merendeel van de mensen hier gaan voor de hamburgers. Deze zien er ook erg goed uit.
We zullen hier zeker terug komen maar dan wel voor de hamburger.
suzanne_88 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij onze onderburen. We komen hier regelmatig en de bediening is altijd even behulpzaam en het eten altijd goed. Vegetarische opties zijn ook goed.
WaarIsMijnFastfood .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met AH restaurantactie gegeten. Positief verrast door het eten en de relaxte sfeer. Aanrader!
Enige wat wel ietwat jammer is, is dat het restaurant vrij snel leegloopt. Lang nagenieten op de zondagavond zit er niet in.
Roos G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
we hebben lekker gegeten, de bediening was heel erg aardig en ook attent, de inrichting was wat meer los en ontspannen, zeker een aanrader ook voor in de middag of voor alleen een koffie !
susan91 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Gezellig restaurant. Niet te groot en een goede sfeer, waar je in lekker kunt eten. Wij hebben er via de AH actie het AH menu gegeten en dat was prima en dus uiteindelijk ook een hele leuke prijs.
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hele leuke meiden die serveren! Fijn gegeten met de AH actie. We waren met z'n drieën en er werd goed met ons meegedacht.
Mgevers G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016