Drovers Dog Amsterdam Oost

Eerste Atjehstraat 62 1094 KP Amsterdam Nederland Kaart
31-203703784

Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Proef Australië

Een favoriet onder velen voor lunch en diner! In deze mooie zaak in Amsterdam-Oost, aan een schattig pleintje, geniet je van een op-en-top Australische lunch of diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om het helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 09:00

mary K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Zeer leuk restaurant met heel vriendelijke bediening! Lokatie buiten is heel gezellig.
Water wordt ongevraagd neergezet en aangevuld. Prima!
Roeland K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten (salade met pompoen, kangoeroe, cheese cake toe) met een lekker glas wijn erbij en dat voor een hele schappelijke prijs dankzij de AH actie.
De bediening was uiterst prettig en de tafel aan dit sfeervolle pleintje gaf ons echt een vakantiegevoel.
Enige minpunt was dat de muziek zelfs buiten nog best overheersend was. Misschien voortaan een tikje lager zetten.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima eten en zeer efficiënte bediening. We begonnen met de kangoeroe spiesjes met mango salsa, daarna hebben we de kangoeroe biefstuk besteld en de runderburger. Allebei smakten prima, hoewel de kangoeroe biefstuk een beetje taai was. Als nagerecht hebben we de kokos-limoencake en de wortelcake besteld. Allebei waren heel lekker. De locatie is zeer rustig en gezellig, midden in een woonwijk. Kortom, een aanrader!
A. K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Lekker buiten gegeten. Leuke plek, vriendelijke bediening. Door de AH-actie was de prijs voor het eten wel heel gunstig.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Super lekker gegeten. Hoe het geserveerd werd, was ook goed! Vriendelijk personeel. Wij hadden restaurantactie en alsnog mega lekker gegeten voor een top prijs.
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Leuke tent op een schattig pleintje in Amsterdam Oost. Leuke bediening (die af en toe wat dingen door elkaar haalde) maar dat vergaf je haar meteen. Veel keuze en lekker eten. Porties zijn wel wat klein dus neem er friet oid bij. Aanrader!
Thanks for the review Rutger! Hope to see you again sometime soon!
Jordi D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, maar de beleving van het eten werd regelmatig verstoord door te luide en vrij heftige muziek. Dit werd ook opgemerkt door 1 dame van het bedienend personeel, maar er werd niets mee gedaan. Helaas ook een tijd op het eerste drankje moeten wachten. Het wijntje van mijn vrouw was er wel, maar mij bestelde biertje hadden ze helaas niet meer. Had wel al een ander biertje besteld, maar toch moest ik maar weer even wachten tot de rest bezorgd was aan de andere tafels... de proost liet dus even op zich wachten... Prima gegeten, maar voor de sfeer en bediening kom ik niet perse terug.
Hi Jordi,
Cheers for the review mate! Happy that you guys enjoyed the food we offer! Firstly, sorry that your beer of choice was not available and that you had to wait until your drink came.. Secondly, about the music... It was a live recording so there are some ups and downs with the volume there! We won't be playing that again during dinner service! Hope to see you again some time mate
K S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hadden geluk met het weer, lekker buiten gegeten op gezellig terras. De keuze binnen het AH menu was ruim en allemaal heerlijk. Leuk geserveerd, lekker glas wijn voor een prima prijs en verrassend; gratis tafelwater.
Bediening; vriendelijke, enthousiaste jonge mensen.
Een pluim en zeker voor herhaling vatbaar.
WOW! Im so glad you enjoyed your evening! Hope to see you again soon!! Neem de mooi weer terug!
h K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Leuke plek aan pleintje in oost, fijn dat je buiten kunt eten. Kangeroe spiesjes waren beetje taai, patat echt te zout, beter mensen zelf zout laten toevoegen. Burger beetje te vet, maar wel lekker. Chocolade-peren cake als toetje was prima. Wijn was uitstekend (wit, goed gekoeld). Bediening vriendelijk, zorgzaam, helemaal prima.
j.schavemaker8 S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie! Prima keuze en we komem zeker terug!
Elisa P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Erg leuk restaurant, we hebben heerlijk gegeten en de bediening verdient een absolute ????. We gaan zeker nog een keer terug met of zonder AH actie, die ze overigens op hele sympathieke manier hebben opgepakt.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Op de eerste zomerse avond van dit jaar konden we buiten eten, en dat is leuk bij Drover's Dog in de Eerste Atjehstraat, een restaurant met Australische keuken, dat daar knus aan een pleintje is gevestigd. Bediening door Britse jongeman en Nederlands meisje was prettig en voorkomend. (Brood en aïoli vergaten ze, niet erg.) Het eten was uitstekend. Wij namen de kangaroebiefstuk, die voortreffelijk was bereid. Wijn, ook Australisch, was eveneens dik in orde. Aanrader!
Aline M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten bij drovers dog! Gezellige inrichting en zeer vriendelijk bediening. Een restaurant wat ik aan zou raden aan mijn vrienden en zelf ook zeker nog een keer heen zal gaan.
Jo2sa E.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Voorgerechten en hoofdgerechten erg lekker en de kangaroe was nieuw voor ons. De nagerechten waren niet echt verrassend maar wel lekker.
Er was maar een meisje in de bediening en het was best druk. Ondanks de drukte was ze erg vriendelijk en spontaan. We hoefden niet lang te wachten.
We komen graag nog een keer.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Geweldig gegeten .
Kangoeroevlees voor de eerste keer. Heerlijke wild smaak sensatie .
Angusburger 180 gram perfect klaar gemaakt .
Professionele vriendelijke bediening (hij heet Jacob).
Ah menu uitgevoerd of wij vaste gasten waren uitstekend ,wij komen zeker nog een keer terug.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Gegeten met AH Restaurantactie. De burger als hoofdgerecht was subliem. Lastig eten, zo'n grote burger, maar dat is zeker geen kritiekpunt. Kangoeroespiesjes als voorgerecht waren ook uitstekend. Goed op smaak gebracht en lekker mals. Interessant ook om een keer kangoeroe geprobeerd te hebben. Alleen al vanwege de prima prijs-kwaliteitsverhouding is dit restaurant een aanrader.
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Leuk klein restaurant met lekker eten! Bediening was aardig, en het eten was snel. Echt een aanrader om een keertje te komen eten.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We moesten te veel zelf de aandacht zoeken van de bediening, ik vind dit persoonlijk heel erg vervelend. We moesten echt heeeel rustig eten om ons drankje nog tijdens het eten te kunnen nuttigen. Bediening overigens wel hele lieve, aardige meiden, maar geen "leiding of ervaring?"
Matthia J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten!! Enige minpuntje is dat ze niet zo snel zijn, maar dit restaurant is zeker een aanrader!
mirte V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Heerlijk terras waar je heerlijk in de zon kan zitten. Super aardige bediening die je echt een leuke middag of avond willen bezorgen en lekkere, vernieuwde kaart die zeer goed geprijsd is!