Drovers Dog Amsterdam Oost

Eerste Atjehstraat 62 1094 KP Amsterdam Nederland Kaart
31-203703784

Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Proef Australië

Een favoriet onder velen voor lunch en diner! In deze mooie zaak in Amsterdam-Oost, aan een schattig pleintje, geniet je van een op-en-top Australische lunch of diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om het helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Annette B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellige tent.
We hebben lekker gegeten met de AH bonnen. De kangoeroe biefstuk was niet doorheen te komen maar we kregen meteen nieuwe toen we dit melden. Erg aardig personeel. Zeker iets om naar terug te gaan.
Mello87 W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prima avond gehad bij Drover's Dog. We waren er zelf wat later op de avond waardoor er genoeg ruimte was en rustig hebben kunnen zitten. Gastheren waren attent en zeer vriendelijk en gerechten kwamen erg snel op tafel. Zowel voor, hoofd als nagerecht was zeer smaakvol en porties leken aan de kleine kant maar bleken na afloop ruim voldoende.
Xander S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Jeffrey H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Bediening is erg vriendelijk en het eten heerlijk. Knus en gezellige sfeer, zeker een aanrader! Was hier met de AH actie en zal hierna ook zeker vaker terugkomen.
Yorick B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vriendelijk personeel. Lekker eten!
Erg van genoten. De specialiteiten, zijn inderdaad, erg lekker. Ik kom graag nog een keer terug, en zal ook anderen dit restaurant aanraden.
Mariette A.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
gezellig laagdrempelig leuke vlotte bediening mooie locatie eten was prima. we komen zeker nog een keer terug! alleen de wijn viel een beetje tegen, er komen fantastische wijnen uit Australie en Nieuw Zeeland dus dat zou geen probleem moeten zijn..
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed en vriendelijk ontvangen door het personeel. Ze hadden al een hoekje gereserveerd voor 8 personen. Eten was goed voor iedereen een gerecht wat hij of zij lekker vonden. Een aanrader als je even wat anders wilt eten dan een standaard restaurant.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Vlees prima/pompoensalade = bak rucola/
SUPERLANG WACHTEN OP ETEN!!/daarom geen toetje maar moesten toetje wel betalen!!
Cimarmata .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
wij vinden allemaal goed en kangaroo vlees wel best lekker ! Wij zijn tevreden mee. wij hebben goed gebruiken zegels van AH. wij vinden deze samenwerken heel goed en gaan door.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij er met vrienden en werden vriendelijk geholpen. Ook heerlijk gegeten. Wij vonden het een gezellig restaurant. Echt iets om weer eens terug te komen.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
We maakten gebruik van de AH actie. Erg lekker gegeten! De ontvangst was enthousiast en vriendelijk. Grote porties. Zeker een aanrader!
Ivon N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten, Alleen zou ik bij het hoofdgerecht de kangoeroe in 1 stuk serveren zodat het sappiger blijft dan in meerdere stukjes. Maar de smaak was verder prima. Ook veel keus uit de desserts cakes. Top
Onno V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met de ah bonnen met vier pers gegeten. Bediening voorkomend en attent. Altijd snel in actie.
Carpaccio goed, squid en kangeroe biefstuk voortreffelijk. wijn redelijk goed, desserts fantastisch.
Wel erg volla maag na afloop, 3 gangen is best wel zwaar, brood vooraf hadden we kunnen overslaan. Nog eens eten? Ja zeker! En een fijn rustig terras, als het weer meezit.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad met de AH-actie. De vis van de dag was mosselen en dit was wat weinig zeker omdat een van ons minstens drie lege schelpen had. Hele vriendelijke bediening, gezellige inrichting en sfeer. De keuze met de AH-actie is kleiner dan de reguliere kaart maar wel voor elk wat wils!
Gwen S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Met een groep van 8 personen gegeten. Alles mooi tegelijk opgediend. Een leuke menu kaart. Weer eens wat anders maar geen gekke liflafjes. Al met al leker gegeten, top service en een gezellige ambiance :).
joanneblok .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben genoten! Een hartelijk persoonlijk welkom en een heel ontspannen sfeer. Personeel was attent en dacht heel erg met ons mee. Het eten was heerlijk: gevarieerd, verzorgd, en precies goed.Als we dichter bij zouden wonen zouden we hier graag regelmatig terugkomen. Van harte aanbevolen!
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Bij binnenkomst netjes en snel geholpen.
Personeel vriendelijk.
Voldoende keuze AH actie. Ivm koemelkallergie flexibel.
Echt een aanrader.
Marith V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima eten en vriendelijke bediening. Gegeten met AH bonnen. Ruime keuze in gerechten. Lekkere gerechten met veel smaak. Het nagerecht hebben we mee gekregen naar huis. Voor herhaling vatbaar!
Hidde R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wij waren met de Albert Heijn actie en hebben heerlijk voor het eerst Australians gegeten. Porties waren groot waardoor we geen toetje namen en dit kwam ook niet op de rekening.
Marving .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Altijd even vriendelijk geholpen hier! We voelen ons altijd welkom. Ongedwongen inrichting, maar wel erg gezellig. De kangoeroe is zalig, maar de dagvis van gisteren was ook heerlijk.