Drovers Dog Amsterdam Oost

Eerste Atjehstraat 62 1094 KP Amsterdam Nederland Kaart
31-203703784

Over het restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Proef Australië

Een favoriet onder velen voor lunch en diner! In deze mooie zaak in Amsterdam-Oost, aan een schattig pleintje, geniet je van een op-en-top Australische lunch of diner. Laat je verrassen door de smaken van 'down under' en die fijne Australische gastvrijheid. Om het helemaal af te maken neem je er een heerlijk local biertje bij.

Meer informatie over restaurant Drovers Dog Amsterdam Oost

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 09:00

mary F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Heel erg leuk personeel. Mooie lokatie en prachtige ruimte, dus heerlijk zitten. Nog 1 klein tipje: de toiletten waren niet schoongemaakt. Ik denk dat dat die avond vergeten was ofzo want verder was het heel netjes in het restaurant. Maar ik denk dat het wel belangrijk voor het geheel is als de toiletten schoon en fris zijn! Dus zou dit wel elke dag even checken!
Maar verder dus alles een 10!
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Je krijgt een aparte menukaart voor de Albert Heijn aktie.
Je kunt er niet met kaart betalen. Vriendelijke bediening. Heerlijk terras buiten, leuk pleintje in Oost!
Pascale G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het is een mooi plekje in Oost, licht, opgeruimd en rustig (toen wij er waren). Bediening was vriendelijk en wij konden ons Engels oefenen. Eten was prima. Wel weinig keuze voor vegetariërs, de veggie-burger was geen aanrader. Maar de kangaroo daarentegen was zeer smakelijk. De toetjes waren geweldig.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We zaten buiten aan het pleintje op een prachtige plek in Amsterdam Oost. Hier geen rolkoffers, deelfietsen en drukte. Maar wel Amsterdamse gezelligheid. Eten was voortreffelijk. Heerlijk van smaak en mooi opgediend. Wijn ook heel erg lekker. Toetje ( keuze uit home made cakejes) viel wat tegen. We hadden een AH menu. Maar komen zeker zonder nog eens terug. En pluim voor de bediening. Zelden zulk lief en gastvrij personeel ontmoet in de horeca. We hadden een topavond.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Dit was de tweede keer dat wij hier aten. Het was een iets mindere ervaring dan vorige keer wat de kwaliteit van de gerechten betreft. De pompoensalade bevatte erg weinig feta, waardoor deze een beetje saai was. Het andere hoofdgerecht, de vis was prima, al had er wel frites of iets anders bij aangeboden kunnen worden (het was vis en groente). De toetjes als vanouds verukkelijk. Service en sfeer prima in orde!
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hebben lekker en gezellig gegeten met de AH-zegelactie, jammer dat de bediening zo onervaren was en dat we heel heel heel lang hebben moeten wachten op het hoofdgerecht. Maar ga het zeker nog een keer proberen.
Harold Z.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten waren zeer smakelijk. Alleen de Ierse en Spaanse koffie waren aan de "slappe" kant. Zeker voor herhaling vatbaar, dit restaurant!
Paula S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heel gezellige sfeer bij Drovers Dog, leuk restaurant in rustig buurtje... Leuke inrichting, je voelt je gelijk op je gemak... ☺
Hanna T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Leuke plek maar het eten viel tegen. De salade was lekker maar de feta was wel erg minimaal (1 stukje...). Als hoofdgerecht hadden we de vegaburger. Was niet zo bijzonder, beetje droog en flauw van smaak. De patat was wel erg lekker.
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Voorgerecht spies van kangoeroe/pompoensalade:erg smakelijk! Voor het eerst kangoeroe gegeten:heerlijk! De burger is ook voortreffelijk! Desserts moeilijk te kiezen, 4 verschillende gedaan en alle 4 verrukkelijk! De witte huiswijn ook goed te drinken en Tia Maria niet in zo'n zielig klein glaasje maar een lekkere bel! Vlotte aardige bediening. Kortom een aanrader, wij komen zeker terug!
Marlies M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij waren met de AH restaurant actie. Lekker gegeten, leuke enthousiaste bediening, ruime keuze,. goede locatie, etcetera. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!
Harry L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Gewoon verrassend, prettige en vakkundige bediening, heerlijke gerechten (aanrader als voorgerecht: de inktvis) prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Goede pauzes tussen de gerechten.
Hebben buiten gezeten en dankzij grote parasols hoefden wij voor een klein regenbuitje niet naar binnen te verhuizen. Prima en gezellige ambiance.
Gertjan N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk restaurant, eten was erg lekker en er werken een stel leuke meiden in de bediening die erg enthousiast en betrokken zijn
Wil P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Hoewel er regen, onweer en wind voorspeld was, hebben we heerlijk buiten kunnen eten. Eten was lekker: Wij hadden vooraf carpaccio en als hoofdgerecht resp. heek op bedje van erwtenpuree en kangoeroefilet met pompoenpuree en zoete aardappel. Het personeel was bijzonder vriendelijk en voorkomend. Een aanrader.

Minpuntje is dat er voorbijgangers, zoals dronkenlappen, dwars door het terras kunnen lopen en dat dit keer ook deden. Grote bloempot om het wat af te sluiten misschien een idee?
Leeuwtje12 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij hebben alle vier een ander voorafje gegeten, ze waren alle vier heerlijk. De bediening is attent en vriendelijk zo gauw het water op was werd er al een nieuwe fles neer gezet. Ik kan niet anders zeggen dan een top avond. We gaan er zeker nog een keer naar toe.
Thank you for the fantastic review Leeuwtje! Hope to see you again soon at Drovers Dog!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heel leuk plekje, aan mooi en rustig pleintje in Indische buurt. Het was niet warm genoeg om buiten te zitten helaas, want het terras is prachtig. Heel vriendelijke bediening en verrassend lekker gegeten met een bon van de AH restaurantactie. We konden van alles kiezen, vlees, vis, vega. Inrichting is gezellig, hip. Je zou zo in Een trendy wijk in Berlijn kunnen zitten. Top avond gehad.
Thanks for the great review Ellen! See you on our terras soon! ))
tamtamtam .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Fijn restaurant met gezellige sfeer & leuke inrichting. 3 gangenmenu was simpel, maar smaakte prima. Onze serveerster was een topper: vriendelijk, vrolijk & vertelde veel.
Cheers for the great review! Happy you enjoyed your evening. See ya soon!
TheCeKay .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben lekker gegeten, op terras, en de bediening is erg vriendelijk. Misschien toch tip om een dessert kaartje te maken . Persoonlijk vind ik het handiger dan naar binnen lopen.
Overall, beoordeel ik het als een aanrader
Winny K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
leuke lokatie, helaas geen terrasweer dus niet buiten gezeten, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wij komen nog een keer terug met of zonder AH-actie.
prlwitkowski .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima restaurant. Eenvoudig met prima eten en service. Gelegen aan een rustig pleintje in een buurt in opkomst. Echt een aanrader!