Over het restaurant Droste’s dineren en logeren

Gewoon lekker eten

Een eerlijke keuken, geen gedoe, geen poespas, maar gewoon heel erg lekker eten. Je kunt het ook wel bistronomie noemen! Chef-kok Hans ter Huurne kookt met de seizoenen mee en gebruikt het liefst producten uit Twente. Die smaken net even lekkerder, vindt hij. Kom binnen in de herberg en geniet van een gezellig etentje!

Meer informatie over restaurant Droste’s dineren en logeren

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 21:00

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Droste’s dineren en logeren

Aukje K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Het eten was wederom voortreffelijk , maar het is nu de hoogste tijd dat het interieur vervangen wordt. De stoelen in het café waren vies(de bekleding), maar ook gedateerd. De stoelen in het restaurant moeten ook vervangen worden. Je kunt er niet lang op zitten. Ik krijg na twee uur enorme rugpijn. Bovendien is de stoffering vuil. Doe hier iets aan firma Droste. Pas dan kom ik terug.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening. Wachttijd tussen de gerechten door prima. Komen zeker terug!
Alleen meubilair, bekleding stoelen eetzaal en serre zijn wel een keer aan vervanging toe. Veel vlekken.
Rosee V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de service was prima, de ambiance uit de kunst. Jammer vonden we het dat ten opzichte van de vorige keren er een speciale kaart was voor IENS-gasten.
Iet D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We zijn erg content. Er zijn weinig restaurants waar tussen de gangen door zo veel ruimte gelaten wordt, dat je aan een volgende gang toe bent. We vonden alleen de stoelen wat aan de harde kant.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij zijn erg verwend, heerlijk gegeten van verfijnde gerechten. Mooi opgediend door uitermate vriendelijk personeel. Kortom een echte aanrader.
Erve S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het eten was erg lekker en he proeft gewoon dat alles vers is !!
We hadden eerst een huisgemaakte ijsthee en die was heerlijk !!
We komen zeker een keer terug.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hebben uitstekend gegeten, de service en ontvangst was uitstekend. Personeel was uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam en namen alle tijd. Prima gelegenheid.
Ria N.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk eten alle smaken goed op elkaar afgestemd. Een plek om nogmaals te bezoeken. Gunstige prijs kwaliteit verhouding met de AH actie.
Theo A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
In alle opzichten erg goed:
Gezellig terras (buiten eten of drankje vooraf in de laatste avondzon)
Verzorgd keuzemenu van uitstekende kwaliteit
Vlotte en vriendelijke bediening
Interessante wijnkaart
fintelmanw .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We vonden de keuze erg beperkt. Het vlees was niet gaar taai. Groente zeer weinig en moest je extra bij kopen. Kleine portie's. Wel vriendelijke mensen en bediening. Geen aanrader. Prijs en verhouding kloppen niet
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Volop genoten van 3-gangen menu. Er werd bijzonder veel aandacht besteed aan het gluten vrije dieet.
Wij komen zeer zeker terug bij bij Droste in Tubbergen.
MariavanArij .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vrolijke vlotte meiden die hard werkten.
Prima kok, goede smaak combinaties.
Mooi opgemaakte borden. Kortom...
Voor ons een heerlijke ervaring zonder een enkel minpuntje!
jwhschoondermark .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het is elke keer weer een feestje om bij Droste's te eten. Het ontvangst is hartelijk, het personeel vriendelijk en kundigen het eten verfijnd.
Joop Gerda en Ellen Schoondermark
baksvgeffen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We komen al erg lang in dit restaurant. Het is het proberen waard. We worden altijd zeer plezierig ontvangen en de kwaliteit is zeer goed.
Janny D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
waarom biedt het restaurant de gasten het "slechtste" tafeltje aan terwijl er voldoende betere en niet gereserveerde tafels de hele avond onbezet blijven??
hannekeheino .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Zoals ons bekend, weer genoten van eten, bediening en sfeer. Het is steeds weer een feestje. We komen beslist weer genieten.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
De sfeer was goed en het eten prima alleen bij het nagerecht was de saus na mijn mening te overheersend, maar we zullen er nog wel weer gaan eten
erikvanveen .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Doordat we met de AH diner actie gingen eten was het gunstig geprijsd. We hadden voor het goed smakende menu geen 37€ per persoon over gehad, daarvoor was de keus van het hoofdgerecht ook te beperkt: boerderijeend of schol.
Overigens was de bediening prima, attent, niet opdringerig en beleefd.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen. Eerst buiten ontspannen een drankje gedronken. dsaarna kregen wij een perfect AH menu voorgeschoteld.Een zaak om zeker nog eens terug te komen.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Voorgerecht met makreel was niet geweldig. In de huid van de makreel zat een hard stuk. Voorgerecht carpaccio was geweldig goed
Bij Droste voel je je werkelijk welkom, vriendelijk personeel, goede bediening. Al met al een aanrader!!!