Droste’s dineren en logeren

Uelserweg 95 7651 KV Tubbergen Nederland Kaart

Over restaurant Droste’s dineren en logeren

Gewoon lekker eten

Een eerlijke keuken, geen gedoe, geen poespas, maar gewoon heel erg lekker eten. Je kunt het ook wel bistronomie noemen! Chef-kok Hans ter Huurne kookt met de seizoenen mee en gebruikt het liefst producten uit Twente. Die smaken net even lekkerder, vindt hij. Kom binnen in de herberg en geniet van een gezellig etentje!

Meer informatie over restaurant Droste’s dineren en logeren

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Simjo .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Alles is naar wens verlopen, zowel qua atmosfeer als kwaliteit. Bediening uiterst correct en vriendelijk, zowel bij binnenkomst als aan tafel. Komen beslist nog een keer terug
Mchivandenhoven .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Uitstekend gegeten met ruime keuze uit het a la carte menu. Vlotte service. Harald Droste is een voortreffelijk gastheer, die alles ziet.
Kleding personeel mag van mij wel wat verzorgder, het is nu wel erg informeel en een allegaartje
Vandijkmcjr .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Droste is super: mooie locatie, gezellige herberg zoals Harold het zelf betitelt, leuke inrichting, erg goede bediening en zeer goede kwaliteit eten ! Voor herhaling vatbaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het was super de ontvangst ,vriendelijk, prachtige entourage heel verrassende maaltijden en super lekker...
Geen twijfel om daar weer heen te gaan.....Dank u wel!!!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Prima ontvangst in deze Twentse Herberg. We maakten gebruik van de AH Restaurantactie. Fijn, dat we van de volledige kaart mochten kiezen. We kozen vooraf een herfstsalade, heerlijk, mooie smaken, mooie portie. Als hoofdgerecht kozen we een tournedos, heerlijk mals vlees maar wel heel erg veel. Dessert was ook goed.
We komen terug in deze herberg, waar rust en smaken samenkomen.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Een smaakvol en eigentijds restaurant met een originele en mooie menukaart. Streekprodukten eigentijds verwerkt. Heerlijke smaken. We hebben genoten! Ook de kleinere kaart lijkt ons mooi. We komen zeker weer eens terug!
H.berkien .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij gebruikten de AH -bonnen en hadden een vrije keuze uit de kaart. Amuse , voorgerechten en hoofdgerechten waren uitstekend. Een van ons had het vegetarisch hoofdgerecht gekozen. Zoals wel vaker in restaurants krijg je de indruk dat het een hoofdgerecht is waarbij vlees of vis is weggelaten , zonder dat er een vervanging voor in de plaats komt. Daardoor was het te weinig en stond het in schril contrast met de drie andere hoofdgerechten aan tafel. Toen wij hier de bediening op aanspraken , werd er overigens sportief op gereageerd.
Een extra dessert amuse gaf ons een goed gevoel.
Frank U.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Voor mijn vrouw en ik was het een erg aangename ervaring om hier te mogen eten.
Met het binnenkomen was het meteen al prettig en vertrouwd. We werden persoonlijk verwelkomd, de jassen aangenomen en opgehangen (waar kom je dat nog tegen).
Naar onze tafel begeleid en de stoel werd voor mijn vrouw netjes aangeschoven. We voelden ons helemaal op ons gemak.
Het eten was erg lekker, de bediening was vriendelijk en snel terwijl wij ons helemaal niet gehaast voelden.
Omdat wij met de AH actie daar aten dachten we toch dat we wel een dijk van een rekening zouden krijgen. Maar hier was echt het tweede diner gratis. (Dat is in andere restaurants, die aan de AH actie meedoen, wel vaker anders.)
Dus, voor Droste’s dineren en logeren
Uelserweg 95 7651 KV Tubbergen: Een groot compliment voor de keuken en de bediening/ ontvangst
140958 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Ben voor de 2 de keer naar Droste geweest met de ah restaurant actie en ben weer teleurgesteld naar huis gegaan brood werd weer zonder doek gesneden carpaccio was lekker maar ossenhaas met meerprijs was het niet waard,frites kost extra en niet vers en nagerecht smaakt niet lekker en geen bediening gezien
C V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Helemaal goed. Terechte vermelding als BIB gourmand Michelin! Ontspannen sfeer. Prettige bediening. Gerechten passen bij de streek en zijn erg lekker.
Hettt R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Lekker gegeten. Iedereen was enthousiast. De bisque was heerlijk, de polderhoenfilet en de runderlende ook en de bowl van bosbessen smaakte iedereen voortreffelijk!
De afstand (Deventer - Tubbergen) meer dan waard.
E D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Hier gegeten met de AH restaurantactie. Geen apart menu maar gewoon à la carte. Ook nog buiten de kaart om extra keuze. Deze staan op het raam geschreven.
Enkele gerechten zijn te bestellen met een toeslag. Bijvoorbeeld de heerlijke zwezerik en de wilde eend.
Heerlijk gegeten en goede wijn gedronken. Karaf kraanwater op tafel.
Bedienend personeel gastvrij en vriendelijk.
Geraldfjr .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben gereserveerd via de AH actie met een 3 gangen menu. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Zeer genoten van alle gerechten vd 3 gangen menu. Zowel de vis als vleesgerechten waren subliem. Zeer goede smaakcombinaties. Echt genieten. Het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. We voelden ons echt welkom. Het restaurant , café en tuinkamer hebben een heerlijke sfeer. Ook zonder een AH actie komen we hier zeker weer terug.
Quiana .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Ongedwongen, vriendelijk bediening. Mooie ambiance en prettige sfeer. Prachtige omgeving óók! Zeker de moeite waard!
Theo A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Bijzonder goed gegeten en gedronken:
Alles met zorg toebereid, goed op elkaar afgestemde smaakcombinaties, mooi opgediend.

Perfecte service: vriendelijk, kennis van zaken en ervoor zorgen dat de gasten zich op hun gemak voelen.

Ook met de AH-restaurantactie-korting hadden wij het gevoel er welkom te zijn.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Weer uitstekend gegeten bij Droste. Mooie entourage, uitermate vriendelijke en deskundige medewerkers; komen er zeker vaker!
Silvold .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk voorgerecht, origineel, smaakvolle pastrami torentjes. Hoofdgerecht was spannend met kabeljauw en eekhoorntjesbrood. Flinke moot heerlijk gegaarde kabeljauw. Ik bej dol op eekhoorntjesbrood; zeer tevreden over dit gerecht. En dan het dessert: watermeloen salade als basis met verrukkelijke aanvullingen. Wat een heerlijk fris dessert. Personeel was buitengewoon behulpzaam. Aanrader!
René S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Een pré bij Droste is dat je á la carte kunt eten met eventueel een kleine toeslag voor b.v. tournedos. Het koele tafelwater( kraan) was gratis. De carpaccio als voorgerecht was zoals altijd prima. Voor het hoofdgerecht kozen wij bavette. Deze viel qua opmaak en malsheid tegen. Daarentegen waren de nagerechten ( kersencompositie en crème brulee ) goed. De timing van de keuken was niet goed en er zat te veel tijd tussen de gangen. Echter de bediening was zeer vriendelijk en maakte veel goed.
Toke M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Zowel voor-, hoofd- als nagerecht waren uitmuntend. De bisque vooraf met krabbetjes en grijze garnalen had een prachtige smaak en de bijpassende wijn was heerlijk; het hoofdgerecht: zeewolf op een bedje van andijvie met een verrukkelijk sausje was heel verfijnd en het toetje, bestaande uit meloen, rode bessencompote met ijsschotsen van merengue was behalve een schilderijtje, ook heerlijk. De bediening was perfect en heel vriendelijk. Zij gaven ons het gevoel dat ze blij waren dat we bij hun kwamen dineren.