Over het restaurant Droste’s dineren en logeren

Gewoon lekker eten

Een eerlijke keuken, geen gedoe, geen poespas, maar gewoon heel erg lekker eten. Je kunt het ook wel bistronomie noemen! Chef-kok Hans ter Huurne kookt met de seizoenen mee en gebruikt het liefst producten uit Twente. Die smaken net even lekkerder, vindt hij. Kom binnen in de herberg en geniet van een gezellig etentje!

Meer informatie over restaurant Droste’s dineren en logeren

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 21:00

Uitmuntend
9,3
9,2

Jouw recensie over het restaurant Droste’s dineren en logeren

raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke relaxte sfeer. Stoelen zijn slecht en een deel van het interieur zijn gedateerd. Het eten was goed, maar erg sober aangekleed. Geen groenten of bijgerechten. Wijn behoorlijk aan de prijs. Al met al toch wel de moeite waard, na een vernieuwing van de meubels komen wij zeker terug.
Erna B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Héél leuk restaurant, lekker eten, leuke inrichting en zéér service gericht personeel!
Be M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Goede ontvangt, heerlijke en eerlijke gerechten op een ontspannende lokatie gelegen restaurant en beslist voor herhaling vatbaar!
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellige avond in een leuk restaurant. De stoelen zijn niet erg comfortabel, maar passen wel goed bij de sfeer die gecreëerd wordt. Eten was goed, niet erg bijzonder: andere gerechten 'van de kaart' zien er prima uit. Bediening was vriendelijk en enthousiast.
Bernard89 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Een verassend leuk ingericht restaurant met een erg vriendelijke ontvangst en prima bediening .
Alle gerechten zijn met zorg bereid en leuk opgediend en alles was erg lekker.
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Na een prettige ontvangst werden we op vorstelijke wijze onthaald met een heerlijke maaltijd van goede kwaliteit.
Een ware Bib Gourmand-ervaring!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prachtige locatie, sfeervolle inrichting en vriendelijke ontvangst. Heerlijk brood met dipsels vooraf, amuse en karaf water op tafel. De menukaart is aantrekkelijk met mooie aantrekkelijke gerechten. Genoten van drie gangen, . Keurig opgediend. Precies goed, voor de grote eter is het wellicht handig hier frites bij te bestellen. Avondvullend.
andre A.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
eten erg lekker, zeer goede verse produkten, smaakvol geserveerd door erg vriendelijk personeel, tempo tussen de gangen precies goed, smaakvol ingericht.
Aukje K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. We zijn er geweest vanwege de AH actie. We konden kiezen van de reguliere kaart. Minpunt zijn de stoelen. Daar krijg je rugpijn van. Te kort zitvlak. Hier valt veel windt aan te behalen net als de stoelen in het café . Daarvan was de bekleding vuil. Jammer
pjv22 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Met de AH actie hier gegeten. Per gang keuze uit 2 gerechten. We hebben 5 van de 6 gerechten gehad, en alle 5 waren heerlijk. Goede kwaliteit van de producten. Ruim voldoende. Mooi gepresenteerd. Goede smaken. Bediening uiterst vriendelijk. Mooie belevenis. Zeker voor herhaling vatbaar.
vandijkmcjr .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
een mooi ingericht restaurant, rustgevende en rust uitstralende sfeer, prima leuke en hartelijke ontvangst en het eten was echt geweldig lekker. Klasse !!!
Aukje K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Het eten was wederom voortreffelijk , maar het is nu de hoogste tijd dat het interieur vervangen wordt. De stoelen in het café waren vies(de bekleding), maar ook gedateerd. De stoelen in het restaurant moeten ook vervangen worden. Je kunt er niet lang op zitten. Ik krijg na twee uur enorme rugpijn. Bovendien is de stoffering vuil. Doe hier iets aan firma Droste. Pas dan kom ik terug.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening. Wachttijd tussen de gerechten door prima. Komen zeker terug!
Alleen meubilair, bekleding stoelen eetzaal en serre zijn wel een keer aan vervanging toe. Veel vlekken.
Rosee V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en de service was prima, de ambiance uit de kunst. Jammer vonden we het dat ten opzichte van de vorige keren er een speciale kaart was voor IENS-gasten.
Iet D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We zijn erg content. Er zijn weinig restaurants waar tussen de gangen door zo veel ruimte gelaten wordt, dat je aan een volgende gang toe bent. We vonden alleen de stoelen wat aan de harde kant.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Wij zijn erg verwend, heerlijk gegeten van verfijnde gerechten. Mooi opgediend door uitermate vriendelijk personeel. Kortom een echte aanrader.
Carlijn D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het eten was erg lekker en he proeft gewoon dat alles vers is !!
We hadden eerst een huisgemaakte ijsthee en die was heerlijk !!
We komen zeker een keer terug.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hebben uitstekend gegeten, de service en ontvangst was uitstekend. Personeel was uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam en namen alle tijd. Prima gelegenheid.
Ria N.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk eten alle smaken goed op elkaar afgestemd. Een plek om nogmaals te bezoeken. Gunstige prijs kwaliteit verhouding met de AH actie.
Theo A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
In alle opzichten erg goed:
Gezellig terras (buiten eten of drankje vooraf in de laatste avondzon)
Verzorgd keuzemenu van uitstekende kwaliteit
Vlotte en vriendelijke bediening
Interessante wijnkaart