Over het restaurant Droste’s dineren en logeren

Gewoon lekker eten

Een eerlijke keuken, geen gedoe, geen poespas, maar gewoon heel erg lekker eten. Je kunt het ook wel bistronomie noemen! Chef-kok Hans ter Huurne kookt met de seizoenen mee en gebruikt het liefst producten uit Twente. Die smaken net even lekkerder, vindt hij. Kom binnen in de herberg en geniet van een gezellig etentje!

Meer informatie over restaurant Droste’s dineren en logeren

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jean B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wij hebben heerlijk buiten gegeten. De bediening was heel correct en ontspannen. Alles klopte die avond en ons bezoek is zeker voor herhaling vatbaar!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Mooie plek, prachtige wandeling en heerlijk gegeten! Zeer verzorgde verse gerechten met fantastische smaken. Een amuse vooraf, heerlijk warm brood en huisgemaakte dikte frites erbij te bestellen. Aanrader, we komen beslist terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Voorgerecht prima, nagerecht prima, hoofdgerecht viel wat tegen, weinig diepgang in de smaak.
marlou.vanessen .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Vorig jaar hebben we op onze trouwdag voor het eerst in dit restaurant gegeten, waanzinnig lekker, een en al smaakexplosie. Wij eten biologisch en we hadden vernomen dat er met streekgerechten e veel biologische producten wordt gewerkt. Helaas is niet alles bio, volgens mij de koffie en thee ook niet, jammer. De bediening is reuze vriendelijk en het restaurant ziet er erg sfeervol en modern uit.
Daarna zijn we regelmatig teruggekomen, het is redelijk betaalbaar en eten we meestal in het cafe of buiten. We zijn gek van de mosterdsoep en de heerlijke roggebol met boter. Het vlees is goed, de pasta zalig. De frieten wat te dik naar mijn zin maar op verzoek maakte men de laatste keer smalle frietjes, we kiezen altijd voor de gewone mayonaise die wat zoeter is.
De salade als bijgerecht is wat mager, daar zou wat meer variatie in mogen zitten, sowieso is de aanwezigheid van voldoende groenten voor een maaltijd te weinig. We zijn erg tevreden over de smaak, de sfeer en de bediening.
Helaas had ik de laatste keer dat we er waren, de pech dat er een haar in mijn eten zat. Het was vis, een dorade, ook voortreffelijk en omdat de haar links zat heb ik maar rechts er langs gegeten. Ik schrok wel een beetje van het gemak waarmee de twee verschillende dames-bedienden hierover reageerden. Vroeger zouden ze van schrik je bord subiet meenemen en meteen zorgen voor een nieuw bord. Nee, er werd mee omgegaan of het niet iets bijzonders was. Geen coulantie, ook niet een, wilt u dan een kopje koffie voor het ongemak? Hmm, dat vond ik een zwaar minpunt en hoe vriendelijk deze dames ook zijn, zo mag je niet met een klacht van een klant omgaan. De eigenaars waren er blijkbaar niet, dat verklaart het gedrag misschien..Buiten dit voorval is Droste's een geweldig restaurant. Marlou van Essen Collendoorn
T S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
heerlijk gegeten1
Aukje K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We moesten erg lang wachten totdat iemand ons menu kwam opnemen en daarna weer heel lang gewacht op het voorgerecht. Meerdere mensen die na ons kwamen( wij waren er al om 18.45 uur) hadden veel eerder hun eten.
Dat voelt niet goed en hadden het gevoel niet serieus te worden genomen. Het eten was gelukkig goed.

Na het dessert hadden we nog zin in een kop koffie, alhoewel het toen al 22.00 uur was. Daar moesten we helaas ook weer een half uur op wachten.
Uiteindelijk kregen we ook nog last van enige rugpijn. De stoelen zijn niet van een goede pasvorm . Kort zitvlak en erg hard en door het lange wachten zeker niet bevorderlijk
Heel jammer. Het eten was goed, maar het lange wachten nodigt niet uit om nog eens te gaan.
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Perfect, gevarieerd, goede prijs kwaliteit verhouding.
We hebben lekker gegeten, de ah restaurantactie gaf geen enkele beperking.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wat een verrassing op een doordeweekse avond!Prima sfeer, verrassende inrichting (nog steeds) heerlijk gegeten (in goed gezelschap, maar dat moet u zelf kunnen regelen). Met speciale dank aan gastheer Ricardo! Elk gerecht werd keurig benoemd. De gerechten waren ook nog eens ware kunstwerkjes of vervolgens juist 'strak' gepresenteerd.
Tot slot: Er werd getwijfeld tussen twee bijzondere nagerechten. We kregen mini-versie van het nagerecht waarvoor we uiteindelijk niet kozen. Attent. Dank jullie wel Droste-team. We zijn jaren niet geweest, maar hebben daar nu spijt van. (Dit is een objectieve recensie, zonder belangen. Van gasten die enigszins kritisch kunnen zijn).
van_der_molen .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wederom hier heerlijk gegeten. Smullen. Fijne atmosfeer, mooi ingericht restaurant, zeer gastvrije bediening. We gaan hier nog vaker heen, dat zegt genoeg.
margriet H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een heerlijk diner,we konden gewoon uit de kaart kiezen er was geen speciaal menu,dat was zeer prettig.Ook heerlijke wijnen erbij.Een aanrader.
erikvanveen .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijke gerechten, waren met de AH actie, niet te merken, hoogstaande kwaliteit. Vriendelijke bediening, niet te overdreven, kortom een fantastische avond gehad. Enige minpunt was de vloertemperatuur, waardoor de dames het wat fris hadden.
van_der_molen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer hartelijke ontvangst. Jassen aangenomen. Er werd ons aangeboden om bij de open haard eerst een drankje te nuttigen. Overal zeer gastvrij en hartelijk personeel. Daar kan menig bedrijf van leren. Inrichting is zeer mooi. Het eten is Top. Culinair. We hebben echt genoten en zijn wel wat gewend. Echt aan te bevelen.
vandijkmcjr .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Een fijn restaurant waar het altijd fijn is te komen en te eten. Prima Gastheer, goede bediening en hele lekkere huiswijn voor weinig geld.
Een aanrader voor wie het niet kent.
Qunie .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Complimenten aan de kok! Bijzondere menu's.
Lekker brood vooraf. Erg goede keuken. Lekker jonge bediening. Leuk.
De inrichting is een beetje kil door de felle, vele lampen. Kan wel iets sfeervoller gemaakt worden.
Simjo .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten op de kaart. Voldoende keuze. Veel zorg besteedt aan het bereiden en presenteren van de gerechten.
Fijne, rustige sfeer. Prettige en correcte bediening. Kortom een aanrader voor iedereen die houdt van lekker eten.
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Alles is naar wens verlopen, zowel qua atmosfeer als kwaliteit. Bediening uiterst correct en vriendelijk, zowel bij binnenkomst als aan tafel. Komen beslist nog een keer terug
mchivandenhoven .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Uitstekend gegeten met ruime keuze uit het a la carte menu. Vlotte service. Harald Droste is een voortreffelijk gastheer, die alles ziet.
Kleding personeel mag van mij wel wat verzorgder, het is nu wel erg informeel en een allegaartje
vandijkmcjr .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Droste is super: mooie locatie, gezellige herberg zoals Harold het zelf betitelt, leuke inrichting, erg goede bediening en zeer goede kwaliteit eten ! Voor herhaling vatbaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het was super de ontvangst ,vriendelijk, prachtige entourage heel verrassende maaltijden en super lekker...
Geen twijfel om daar weer heen te gaan.....Dank u wel!!!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Prima ontvangst in deze Twentse Herberg. We maakten gebruik van de AH Restaurantactie. Fijn, dat we van de volledige kaart mochten kiezen. We kozen vooraf een herfstsalade, heerlijk, mooie smaken, mooie portie. Als hoofdgerecht kozen we een tournedos, heerlijk mals vlees maar wel heel erg veel. Dessert was ook goed.
We komen terug in deze herberg, waar rust en smaken samenkomen.