Over het restaurant Droste’s dineren en logeren

Gewoon lekker eten

Een eerlijke keuken, geen gedoe, geen poespas, maar gewoon heel erg lekker eten. Je kunt het ook wel bistronomie noemen! Chef-kok Hans ter Huurne kookt met de seizoenen mee en gebruikt het liefst producten uit Twente. Die smaken net even lekkerder, vindt hij. Kom binnen in de herberg en geniet van een gezellig etentje!

Meer informatie over restaurant Droste’s dineren en logeren

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 21:00

Uitmuntend
9,2
hannekeheino .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Zoals ons bekend, weer genoten van eten, bediening en sfeer. Het is steeds weer een feestje. We komen beslist weer genieten.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
De sfeer was goed en het eten prima alleen bij het nagerecht was de saus na mijn mening te overheersend, maar we zullen er nog wel weer gaan eten
erikvanveen .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Doordat we met de AH diner actie gingen eten was het gunstig geprijsd. We hadden voor het goed smakende menu geen 37€ per persoon over gehad, daarvoor was de keus van het hoofdgerecht ook te beperkt: boerderijeend of schol.
Overigens was de bediening prima, attent, niet opdringerig en beleefd.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen. Eerst buiten ontspannen een drankje gedronken. dsaarna kregen wij een perfect AH menu voorgeschoteld.Een zaak om zeker nog eens terug te komen.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Voorgerecht met makreel was niet geweldig. In de huid van de makreel zat een hard stuk. Voorgerecht carpaccio was geweldig goed
Bij Droste voel je je werkelijk welkom, vriendelijk personeel, goede bediening. Al met al een aanrader!!!
Karina66 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals altijd bij Droste's was het weer een feestje! Vriendelijke ontvangst, lekker op het terras met een zelfgemaakte ijsthee en vervolgens buiten gegeten. De sfeer is altijd goed en het eten zeker. In het kader van de AH actie konden we niet van de hele kaart kiezen maar dat was voor ons geen probleem. De ceviche van makreel was perfect en de asperges bij het hoofdgerecht top!

Het enige minpunt vonden wij het meubilair buiten. Het ziet er schattig uit zo onder de leilinde wat houten tafels en stoelen maar heel comfortabel is het niet.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Lekker gegeten in een gezellig restaurant. Goede en vriendelijke bediening. Jammer dat er een beperkte keus was voor gasten met AH korting bonnen. Mocht wel afwijken van dessert menu. Zeker een aanrader.
Bert A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Bij Droste is eten echt een feestje, goede sfeer, vriendelijk personeel, in een woord geweldig!!!!
Zeker een aanrader. Persoonlijke ontvangst door de eigenaar, jassen werden aangenomen en we werden naar onze tafel begeleidt.
J.M. T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wij vonden de medewerkers erg vriendelijk en voelden ons welkom. Wij zijn hier geweest met een dinerbon die met zegeltjes van AH gespaard was.
Wij werden net zo netjes behandeld als de andere gasten die dat niet hadden.
louise V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
We hebben genoten van een heerlijk driegangenmenu met amuse vooraf. Snelle bediening en fles kraanwater op tafel. Een gezellig restaurant waar persoonlijke aandacht hoog in het vaandel staat.
Jean B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wij hebben heerlijk buiten gegeten. De bediening was heel correct en ontspannen. Alles klopte die avond en ons bezoek is zeker voor herhaling vatbaar!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Mooie plek, prachtige wandeling en heerlijk gegeten! Zeer verzorgde verse gerechten met fantastische smaken. Een amuse vooraf, heerlijk warm brood en huisgemaakte dikte frites erbij te bestellen. Aanrader, we komen beslist terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Voorgerecht prima, nagerecht prima, hoofdgerecht viel wat tegen, weinig diepgang in de smaak.
marlou.vanessen .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Vorig jaar hebben we op onze trouwdag voor het eerst in dit restaurant gegeten, waanzinnig lekker, een en al smaakexplosie. Wij eten biologisch en we hadden vernomen dat er met streekgerechten e veel biologische producten wordt gewerkt. Helaas is niet alles bio, volgens mij de koffie en thee ook niet, jammer. De bediening is reuze vriendelijk en het restaurant ziet er erg sfeervol en modern uit.
Daarna zijn we regelmatig teruggekomen, het is redelijk betaalbaar en eten we meestal in het cafe of buiten. We zijn gek van de mosterdsoep en de heerlijke roggebol met boter. Het vlees is goed, de pasta zalig. De frieten wat te dik naar mijn zin maar op verzoek maakte men de laatste keer smalle frietjes, we kiezen altijd voor de gewone mayonaise die wat zoeter is.
De salade als bijgerecht is wat mager, daar zou wat meer variatie in mogen zitten, sowieso is de aanwezigheid van voldoende groenten voor een maaltijd te weinig. We zijn erg tevreden over de smaak, de sfeer en de bediening.
Helaas had ik de laatste keer dat we er waren, de pech dat er een haar in mijn eten zat. Het was vis, een dorade, ook voortreffelijk en omdat de haar links zat heb ik maar rechts er langs gegeten. Ik schrok wel een beetje van het gemak waarmee de twee verschillende dames-bedienden hierover reageerden. Vroeger zouden ze van schrik je bord subiet meenemen en meteen zorgen voor een nieuw bord. Nee, er werd mee omgegaan of het niet iets bijzonders was. Geen coulantie, ook niet een, wilt u dan een kopje koffie voor het ongemak? Hmm, dat vond ik een zwaar minpunt en hoe vriendelijk deze dames ook zijn, zo mag je niet met een klacht van een klant omgaan. De eigenaars waren er blijkbaar niet, dat verklaart het gedrag misschien..Buiten dit voorval is Droste's een geweldig restaurant. Marlou van Essen Collendoorn
T S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
heerlijk gegeten1
Aukje K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We moesten erg lang wachten totdat iemand ons menu kwam opnemen en daarna weer heel lang gewacht op het voorgerecht. Meerdere mensen die na ons kwamen( wij waren er al om 18.45 uur) hadden veel eerder hun eten.
Dat voelt niet goed en hadden het gevoel niet serieus te worden genomen. Het eten was gelukkig goed.

Na het dessert hadden we nog zin in een kop koffie, alhoewel het toen al 22.00 uur was. Daar moesten we helaas ook weer een half uur op wachten.
Uiteindelijk kregen we ook nog last van enige rugpijn. De stoelen zijn niet van een goede pasvorm . Kort zitvlak en erg hard en door het lange wachten zeker niet bevorderlijk
Heel jammer. Het eten was goed, maar het lange wachten nodigt niet uit om nog eens te gaan.
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Perfect, gevarieerd, goede prijs kwaliteit verhouding.
We hebben lekker gegeten, de ah restaurantactie gaf geen enkele beperking.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wat een verrassing op een doordeweekse avond!Prima sfeer, verrassende inrichting (nog steeds) heerlijk gegeten (in goed gezelschap, maar dat moet u zelf kunnen regelen). Met speciale dank aan gastheer Ricardo! Elk gerecht werd keurig benoemd. De gerechten waren ook nog eens ware kunstwerkjes of vervolgens juist 'strak' gepresenteerd.
Tot slot: Er werd getwijfeld tussen twee bijzondere nagerechten. We kregen mini-versie van het nagerecht waarvoor we uiteindelijk niet kozen. Attent. Dank jullie wel Droste-team. We zijn jaren niet geweest, maar hebben daar nu spijt van. (Dit is een objectieve recensie, zonder belangen. Van gasten die enigszins kritisch kunnen zijn).
van_der_molen .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wederom hier heerlijk gegeten. Smullen. Fijne atmosfeer, mooi ingericht restaurant, zeer gastvrije bediening. We gaan hier nog vaker heen, dat zegt genoeg.
margriet H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een heerlijk diner,we konden gewoon uit de kaart kiezen er was geen speciaal menu,dat was zeer prettig.Ook heerlijke wijnen erbij.Een aanrader.