Droom. De

Woensdag t/m Zondag 14:00 - 23:00

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Spareribs en shoarma! De referentie in de regio! Eigenaar, Cetin aan de grill. Goed eten, ruime porties en lolly voor de kids. Koffie kahlua, aanrader! Herhalings gevaar; groot.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vandaag met een tiental vrienden gegeten en van te voren gereserveerd. De baas staat achter de gril en balie te werken en overziet het geheel als een kapitein op het schip. Kijkt wat zorgelijk maar is vriendelijk als je hem aanspreekt. Het personeel werkt hard maar zou meer gericht kunnen zijn op de klant door eens wat (vaker) te vragen als: Smaakt het? Of : Is alles naar wens? Alles voldoende? Nee, als je wat vraagt krijg je keurig antwoord.

De gerechten, veel vlees, zijn smaakvol en prima gebakken. Ikzelf baal altijd van die goedkope frieten erbij. Voor hetzelfde geld zou je een keuze moeten kunnen maken tussen gebakken aardappelen en friet of iets dergelijks. De salade, welke bij de gerechten standaard geserveerd wordt is prima.

De hoeveelheden vlees zijn meer dan voldoende en ik heb mijn bord ook niet leeg kunnen krijgen. De desserts zijn prima en gevarieerd.
Het opdienen van diverse desserts op een schoteltje, daarop een servet, daarop slagroom en het dessert is volgens ons een foutje en vonden we vreemd. Verder niets op te merken.

Een prima maaltijd maar het kan wat vriendelijker. De prijs zal iedereen daarentegen wel meevallen. Rond de 30 euro per persoon.
NieuwInSoest .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Wij zijn hier uit eten geweest, goede sfeer voor een restaurant, maar beste sfeer ooit als je dit met een snackbar zou durven vergelijken. Het menu is inderdaad voornamelijk gegrild vlees. Welkom was goed met standaard een mandje brood met verschillende sauzen, bediening was prima. Salade was riant, al had de opmaak ervan iets mooier gekund. Rekening was om vrolijk van te worden, al met al een goede prijs-kwaliteit verhouding.