DrinksandBites

Markt 9 6701 CX Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant DrinksandBites

Eigenwijs lekker

Het eigenwijze zusje van het met een Michelinster bekroonde Restaurant O Mundo in Wageningen. De mediterrane inrichting geeft je direct een aangenaam gevoel. De gerechten zijn eerlijk, bereid met dagverse ingrediënten en geïnspireerd door moeder natuurlijk.

Meer informatie over restaurant DrinksandBites

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
de proever ..
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Hier met grootse verwachtingen naar toe we werden vriendelijke ontvangen en naar tafel begeleid. Menu wordt vriendelijk toegelicht maar dan gaat het langzaam steeds iets minder. pauzes tussen de gangen gaan van korte pauzes naar lange en weer terug naar kort zit geen lijn in. Het ene gerecht super van smaak en warm en de ander koud en smaakloos. De bediening was goed maar misten de juiste scherpte voor het volhouden van de glazen. Al met al een fijn verblijf maar er zijn wel wat verbeterpunten.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Prachtige zaak. Helaas een aantal keren erg lang op de drankjes moeten wachten en zelfs een keer opnieuw moeten bestellen. We gingen voor het menu, de zwaardvis was heerlijk, de soep van schorseneren verukkelijk. Maar helaas was de gnochi met mosselen en ansjovis een vreemde combinatie die vrij vlak was qua smaak, ietwat plakkerig zelfs. De maiskip met een duxelles van paddestoelen miste ook de nodige smaak. Kruiden en specerijen hadden de boel op kunnen leuken, de tiramisu was flauwtjes en vooral zwaar op de maag door de heftige room. Het begon zo mooi. Wellicht was de chef verkouden, of katerig van het op gang zijnde carnaval... wie weet. Ik had er meer van verwacht, wellicht dat zij het in de herkansing wel waar kunnen maken.
Arnoud W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Goed restaurant. Lekker eten, verrassende combinatie, goede wijnen. Absoluut een aanrader.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten, 5- gangen menu is het echt waard.
Arnoud V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening, na 2 uur zat het bankje niet echt lekker meer.
Eugène H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Het was gezellig, lekker eten en goede service. Was misschien een klein beetje storend dat de personen met het hoofdgerecht dit pas kregen bij de vierde gang van het menu. Maar dit kwam allemaal perfect synchroon, dus verder niks op te merken. Bedankt voor de leuke avond!
Raoul G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Mooi ingerichte rustige omgeving. Het 5-gangenmenu was prima. De bediening vriendelijk maar nog wel onervaren
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Ontvangst was allervriendelijkst en goed bedoeld maar zeer onervaren en daardoor af en toe wat knullig. Dit gold ook bij het uitserveren van de gerechten m.u.v. een mevrouw die er al wat langer werkt en dit was duidelijk te merken. Wij hadden het surprise-menu en dit was lekker met, zeer verrassende combinaties en af en toe een uitschieter naar bijzonder lekker.
Een aanrader. Toch een puntje van kritiek: met een van de gasten kwam een langharige hond mee. Dit werd kennelijk toegestaan. Hond werd snel onder de tafel gepropt maar vanwege de regen kwam er toch een zeer kwalijke geur vrij. Dit was zeer onprettig.
K.R. K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Goede keuken, slechte bediening. Indien je geen volledig menu neemt - nette prijs, dat wel - zijn de porties gewoon klein
johan S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Kort ,maar krachtig:wij zijn heel te tevreden,we zullen daar zeker terugkomen!
janwien .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
zoals gewoonlijk genoten van het 5 gangen menu. ook voor de normale prijs van eur 29,50 een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. gratis heerlijk brood vooraf en bij het hoofdgerecht uitstekende frites, krokant gebakken wat ergens anders vaak tegenvalt. prima Sauvignon huiswijn voor een goede prijs van eur 4,50 per glas. Uitstekende bediening, zeer vriendelijk en attent. Ontvangst en vertrek geeft je het idee dat je echt welkom bent. Wij blijven hier ook in de toekomst regelmatig komen.
MFlach .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Na ontzettend lang wachten ontzetten lekker gegeten. De piep jonge bediening dacht dat het handig was het voorgerecht tegelijk met de hoofdgerechten op te dienen. De persoon had echter ook een hoofdgerecht wat hij alleen zou moeten eten. De fout werd hersteld. Heerlijke kabeljauw, geweldige ossobucco, en de eend was ook super. De ribeye was wat klein uitgevallen helaas. Be de gerechten had wel wat meer groente mogen worden geserveerd
Nog een tip laat geen huisdieren meer toe, hondjes die aan tafel zitten is gewoon vies!
Gert B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Geweldig restaurant. We gingen voor een AH actie en zouden naar verwachting een 3 gangen menu krijgen. Het werd een 5 gangen diner! De gastvrouw vroeg van te voren netjes of er met bepaalde ingedrienten rekening gehouden moest worden en dacht daarna goed mee over mijn koemelk allergie. Het eten was heerlijk in een gezellige sfeer. We gaan hier zeer zeker vaker naar toe!
FamilieHS .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Verrassende combinaties. De akoestiek was wat minder. Er zat een grote groep vlak bij ons, waardoor het moeilijk was om elkaar te verstaan.
Detmer H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed eten voor een mooie prijs. Een aanrader als je in de buurt bent. De bediening is jong en wat minder ervaren, wel spontaan en enthousiast. Mooie plek aan de markt, we hebben een leuke avond gehad
Weeli001 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Creative ideeen (Nocchi van biet en mosselen met saus van ansjovis). Smakelijk bereid, goed van zout en peper. Lekkere wijnen, vooral de rooie uit Puglia, maar de witte wijnen sloten ook goed aan. Kaasplank prima; tiramisu deconstructed kon beter.
marijkevhal .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Voor de derde keer hier weer heerlijk gegeten!
Het leukste is in de zomer buiten op het terras op het plein bij de kerk.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Zeer goed prettig restaurant waar je heel ruim zit. Het eten is voortreffelijk en de bediening heel attent en vriendelijk. We hebben weer genoten en blijven zeker terug komen.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vorige week hier gegeten met de Ah-actie. Heerlijk vijfgangenmenu voor heel weinig mogen proeven. Maar ook zonder de actie erg goed eten voor een hele mooie prijs. Jonge bediening, maar wel betrokken en kundig. We komen hier zeker terug!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Eerste kerstdag op zich heerlijk gegeten, maar onze oudste zoon wilde het hoofdgerecht van het kerstmenu van 39.95 ( 5 gangen) omruilen voor een ribeye steak van de kaart. Door de bediening werd gemeld, geen probleem, kwam wel iets extra' s bij. Dat begrepen wij.
Totdat we de rekening onder ogen kregen werd er 24 euro bovenop de 39.95 gerekend omdat hij de zwijnhaas had ingeruild voor de ribeye. Ik vond dat wel een beetje overdreven, dus zei ik er iets van. Dame in kwestie bleef voet bij stuk houden, dat ze het gemeld had, was geen discussie mogelijk. Na nogmaals aandringen hebben ze 7.50 van de rekening afgetrokken.
Wel echt goed gegegeten maar met een wat zure nasmaak het pand verlaten. Communiceer duidelijker, om dit soort misstanden te voorkomen.