DrinksandBites

Markt 9 6701 CX Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant DrinksandBites

Eigenwijs lekker

Het eigenwijze zusje van het met een Michelinster bekroonde Restaurant O Mundo in Wageningen. De mediterrane inrichting geeft je direct een aangenaam gevoel. De gerechten zijn eerlijk, bereid met dagverse ingrediënten en geïnspireerd door moeder natuurlijk.

Meer informatie over restaurant DrinksandBites

FamilieHS .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Detmer H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goed eten voor een mooie prijs. Een aanrader als je in de buurt bent. De bediening is jong en wat minder ervaren, wel spontaan en enthousiast. Mooie plek aan de markt, we hebben een leuke avond gehad
Weeli001 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Creative ideeen (Nocchi van biet en mosselen met saus van ansjovis). Smakelijk bereid, goed van zout en peper. Lekkere wijnen, vooral de rooie uit Puglia, maar de witte wijnen sloten ook goed aan. Kaasplank prima; tiramisu deconstructed kon beter.
marijkevhal .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Voor de derde keer hier weer heerlijk gegeten!
Het leukste is in de zomer buiten op het terras op het plein bij de kerk.
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Zeer goed prettig restaurant waar je heel ruim zit. Het eten is voortreffelijk en de bediening heel attent en vriendelijk. We hebben weer genoten en blijven zeker terug komen.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Vorige week hier gegeten met de Ah-actie. Heerlijk vijfgangenmenu voor heel weinig mogen proeven. Maar ook zonder de actie erg goed eten voor een hele mooie prijs. Jonge bediening, maar wel betrokken en kundig. We komen hier zeker terug!
purestylingbysaskia K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Eerste kerstdag op zich heerlijk gegeten, maar onze oudste zoon wilde het hoofdgerecht van het kerstmenu van 39.95 ( 5 gangen) omruilen voor een ribeye steak van de kaart. Door de bediening werd gemeld, geen probleem, kwam wel iets extra' s bij. Dat begrepen wij.
Totdat we de rekening onder ogen kregen werd er 24 euro bovenop de 39.95 gerekend omdat hij de zwijnhaas had ingeruild voor de ribeye. Ik vond dat wel een beetje overdreven, dus zei ik er iets van. Dame in kwestie bleef voet bij stuk houden, dat ze het gemeld had, was geen discussie mogelijk. Na nogmaals aandringen hebben ze 7.50 van de rekening afgetrokken.
Wel echt goed gegegeten maar met een wat zure nasmaak het pand verlaten. Communiceer duidelijker, om dit soort misstanden te voorkomen.
Robert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Ik had hier al weleens gegeten en het was me toen goed bevallen. Daarom met Tweede Kerstdag hier naar toe gegaan, menu zag er leuk uit en wist dat de aankleding ook altijd goed voor elkaar is. Helaas viel het eten deze maal tegen: de kalfstartaar was niet spannend en smaakte flauw, en de aardappelsoep was ook niet zo spannend. Werd later wel ingehaald met een prima slibtong en hertzwijn, maar alles met alles nogal een tegenvallende prestatie voor het geld. Had beter gemogen. Sfeer was prima, bediening vriendelijk, daar lag het niet aan.
SietseB .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Altijd weer een feestje om te eten bij DrinksandBites; verrassende en smakelijke combinaties van gerechten en wijn. Vaak wijnen waar we nog niet eerder van gehord hadden. En altijd een bijzonder vriendelijke bediening.
Piil .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Weer een overheerlijk 5-gangen menu gegeten, waarbij we verrast werden door de bijzondere combinaties en mooie presentatie. Vriendelijk en vrolijk personeel, en een foutje dat bij de reservering was gemaakt werd vlotjes opgelost. De prijs-kwaliteit-sfeer verhouding is hier super. Kortom, een hele grote aanrader als je liefhebber bent van lekkere wijn en mooie gerechten.
klokjes11 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Het eten was heerlijk en ster-waardig. Bediening was vriendelijk, bekwaam en attent. 5 gangen waarvan we van alles hebben genoten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Met een gezelschap heerlijk gegeten in dit ontzettend leuke restaurant. We werden hartelijk en vriendelijk ontvangen en naar onze gereserveerde tafel gebracht. De bediening was top.We hadden gekozen voor het 5 gangen menu en dat was een goede keuze. Ontzettend leuke gerechten met prachtige smaken en perfect opgemaakte borden. Ook mooie en bijpassende wijnen erbij , helemaal goed ! En voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten. Kortom,absolute aanrader in de regio. Wij gaan hier zeker vaker komen !
Anton H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vanavond uitstekend gegeten in dit gezellige restaurant. De ontvangst was hartelijk, de bediening vriendelijk en kundig en de wachttijd tussen de gangen perfect. De prijs-kwaliteitsverhouding is heel goed. De gerechten waren origineel en heel smakelijk. Aanrader!
Simona P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
De menu was geen gewoon 'tomatensoep-stukje vlees, salade en aardappeltjes-dame blanche'. Het was een echte proverij van delicate smaken. We zijn met AH actie geweest en hebben dezelfde diensten en menu gekregen als de andere gasten. Je hebt hier geen 'all-you-can-eat' gevoel, want hier gaat het echt over kwaliteit. EN je krijgt geen slechte verrassingen op jouw rekening (bv naast je drankjes krijg je gratis een fles kraanwater en de prijs) en dit vind ik eerlijk. Zeker een aanrader! En we komen zeker terug met of zonder AH spaaractie.
Chiara W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
We hebben er vanavond voor het eerst gegeten en wat een aanrader!
We hebben ons laten verrassen door het 5-gangen verrassingsmenu.
Complimenten ook voor de bediening; zeer vriendelijk en het ontbrak ons aan niets.
Wij komen heel graag nog eens terug!
Celia V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben een fijne gezellige avond gehad.
Het eten en de bediening was uitstekend!
Voor herhaling vatbaar.
Groet,
Celia.
A V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
We hebben een heerlijk 5 gangenmenu gehad op onze AH bon alles was goed verzorgd, mooie combinaties wat smaken betreft. Goede vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
terry17 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Al vaker bij Drinks&Bites gegeten (o.a. ook met AH actie) en tot nu toe niet teleurgesteld. Buitengewoon vriendelijk personeel, heerlijke gerechten. Kortom, een aanrader en we komen zeker terug.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben het lekkere D&B 5-gangen menu gegeten voor de helft van de prijs. De gerecht waren allemaal heel lekker. Wel viel ons de portiegrootte van het 'hoofd"gerecht tegen. 3 ipv 2 zwijnenwangetjes was passender geweest, en met extra groenten ipv enkel de bietenmousse. Voor de rest heel lekker gegeten!
bert wassen .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk 5 gangen menu voor een goede prijs. Personeel zeer vriendelijk met een goede uitleg aan tafel van het gebodene. Gerechten wel veel MAP. Hoofdgerecht had een ietsje meer gemogen. Wijnen zowel rood als droge witte waren prima.