DrinksandBites

Markt 9 6701 CX Wageningen Nederland Kaart

Over restaurant DrinksandBites

Eigenwijs lekker

Het eigenwijze zusje van het met een Michelinster bekroonde Restaurant O Mundo in Wageningen. De mediterrane inrichting geeft je direct een aangenaam gevoel. De gerechten zijn eerlijk, bereid met dagverse ingrediënten en geïnspireerd door moeder natuurlijk.

Meer informatie over restaurant DrinksandBites

Voordelig
Anjo B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten met AH actie . Huiswijn 22,75 euro per fles prima prijs-kwaliteits verhouding. Erwtensoep vonden vonden wij ook dit jaar niet echt passend in de rest van het verfijnde menu.
Wilyroelofs .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Aangegeven dat we me een rolstoel zouden komen. Hier is goed rekening mee gehouden door een ruime tafel ter beschikking te stellen. Vriendelijke bekwame bediening met goede uitleg over het eten. Lekkere wijnen.
A.A. T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hebben gekozen voor het menu en was werkelijk prima!
Jantien V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijke avond gehad, lekker eten, goede ambiance, erg gastvriendelijk. Prijzen ook zeer redelijk. Kortom, echt een aanrader om hier te gaan eten!
Thuur W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Erg lekker 5gangen menu. Drinks and Bites onderscheidt zich duidelijk van de andere deelnemers. Eten is kwalitatief heel goed!
Nagel N.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Prima gegeten voor een dito prijs!
Informele gezellige sfeer.
Vis-en-Vlees .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Super snel, zo gauw je zit komt er al een versgebakken broodje met boter aan.
Fijn 5 gangen menu in het kader van de AH restaurant aktie. De porties zijn niet groot, maar mooi opgediend en lekker. Aan het eind toch nogal soort van propvol. :-)
Kortom lekker eten, bijzondere smaakcombinaties -> een aanrader.
InUtrecht D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Na een herfstdag op de Veluwe hier met AH-diner actie hier een heerlijk 5-gangen menu gegeten met onder meer hert en een dessert met kastanje. Er was goed geluisterd naar de wensen die we voor de reservering hadden gemaakt en op ons verzoek kwamen de gangen lekker vlot. De rode wijn die ons werd aangeraden bij het menu was heerlijk. Kortom, een heel positieve ervaring. Zeker een aanrader!
Karin I.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Lekker gegeten in een sfeervol restaurant. Het enige wat wij jammer vonden was dat een aantal gerechten hetzelfde waren als vorig jaar tijdens de AH-actie. De gerechten kwamen in een vrij hoog tempo door tot aan de kaas (die wij hadden gekozen in plaats van een dessert), toen duurde het ineens ruim een half uur.
Wolters245 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben een goed vijf-gangenmenu gehad. Dit is meer boven verwachting. We hebben gezellig van de goede maaltijd kunnen genieten. We komen hier zeker vaker.
Janwien .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
wij hebben zoals altijd uitstekend gegeten. ook zonder AH actie is de prijs-kwaliteit uitstekend te noemen. het 5 gangen menu is gevarieerd en meer dan voldoende. gratis flessen gekoeld water en heerlijk brood vooraf.
prima sauvignon blanc gedronken, wat geen huiswijn was, maar wel voor een zeer schappelijke prijs per glas.
wij hebben het altijd prima naar ons zin bij hen, mede door de uiterst vriendelijke en correcte bediening.
wij blijven hier regelmatig komen.
Wielag .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lekker gegeten van de mooi gepresenteerde gerechten. Kleine schilderijtjes. Wel erg 'machtig'. Heb er de hele nacht nog last van gehad. Met name het mooi uitziende nagerecht (chocoladeijs, bramencreme en een toef bietenmouse) was daar denk ik debet aan. Voor mij de volgende keer dan liever koffie met iets lekkers,want we komen zeker terug.
Lisawimp .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Wij hebben voortreffelijk gegeten. Zeer verrassende smaken, goed op elkaar afgestemd.
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Compliment!

Een minpuntje is de akoestiek, want we konden elkaar vaak niet goed verstaan. De muziek zou wat ons betreft daarom achterwege mogen blijven of een keus maken om hele zachte achtergrond muziek te draaien.
Verder is het absoluut een aanrader in Wageningen!
KarinenEd .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Heerlijk hier gegeten en prima 5 gangen menu en hele leuke bediening. Prima en voor herhaling vatbaar... Goede prijs/kwaliteit verhouding
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Goed restaurant met zeer vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteit
Eugène H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
De chocolademousse met bramen viel ons niet echt in de smaak. Het was ook relatief veel meer dan alle andere porties. Verder waren de straatvegers een beetje storend.
Quli -.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
De eerdere positieve ervaring met het vijfgangen maandmenu voor slechts 29,50 werd bevestigd bij ons tweede bezoek. Het voorgerecht met steak tartare in drie kleine porties, met verschillende toevoegingen, was heel verfijnd: vers, fris en pittig. Het leek in niets op de grote homp rauw vlees die je elders wel eens krijgt voorgezet en die mijn tafelgenote vreesde. De verfijning werd mooi voortgezet in de zachte aardappelsoep met creme fraiche met een mini-vleugje anchovis en wat rucola-olie: dat zijn mooie tonen die de zwaarte van aardappel en room verlichten. Echt lekker. De fraaie opbouw van het menu ging verder met een andere bereiding van aardappel: gnocchi met o.a. prosciutto en wat truffel. Heerlijk. Allemaal gangen die prachtig op elkaar aansloten en langzaam voller werden van smaak. Uitstekend bijpassende wijnen ook; die goede combinaties kun je rustig aan hen overlaten. In dit verband viel gang nummer vier - het 'hoofdgerecht' - voor ons echter uit de toon. De pulled pork smaakte best goed maar miste het raffinement van de andere gangen. En dat dan geserveerd op een naar onze smaak nogal droog mini-broodje als knipoog naar een hamburgerrestaurant. Wij vonden het niet de kwaliteit hebben noch passen bij wat er vooraf ging. De frietjes die vorige keer de subtiliteit van het hoofdgerecht naar de Filistijnen hielpen, pasten hier echter weer wel (maar ik zou zeggen: naar het eetcafé aan de overkant ermee). Toetje blonk niet uit in smaak en structuur maar ach, voor dit geld moet je ook niet teveel zeuren, al zouden ze er in de keuken naar mijn stellige overtuiging best meer uit weten te halen. De bediening was net als de vorige keer heel vriendelijk maar niet altijd even attent; je merkt dat in de loop van de avond de oplettendheid wat minder wordt. Desalniettemin een uitstekend adres met voortreffelijke prijs - kwaliteit verhouding. Van harte aanbevolen.
Info922 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Superlekker eten!! Nergens zo heerlijk gegeten met de AH-actie als hier!!
Heerlijke wijnen erbij en een TOP-bediening door een fijne gastheer. Dankjewel Tom!
Van mevrouw de Boer ;-)
R. K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
top restraunt. Heerlijke gegeten een luxe 5-gangen menu voor slechts 25 euro p.p. met drankjes. We komen graag meerdere keer!
Hans839 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De beide voorgerechten waren en het tussengerecht waren fantastisch. Perfect.
Wij vonden het "hoofdgerecht" wel minder;: het was wat saai, minder smaak. Het broodje vonden we er niet echt bijpassen. wel heel goede frietjes.
Het nagericht, een kaasplateau was heerlijk.
Uiteraard was de wijn ook prima.