DriesenCo

Valburgseweg 18A 6661 EV Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant DriesenCo

Stephan T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Echt goed eten goed vlees heerlijke diverse groenten en knapperige frietjes en toetjes waren heerlijk geen enkele fout. Alleen misschien nog iets doen aan de akoestiek als het erg druk is. Daar is met panelen iets aan te doen
Judith1957 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Helaas moet ik een minder goede recensie toevoegen. De tagliatelle (vega) smaakte nergens naar. De ingrediënten beloofden wat lekkers: geroosterde hazelnoten (paar minuscule stukjes vrijwel onvindbaar), Prima Donna (paar schraapseltjes niet te proeven), gerookte tomaten (bleken niet gerookt), rucola (inderdaad aanwezig in geringe mate) en aceto (niet geproefd). Meer dan een 3 heb ik niet over voor dit gerecht. Met een gratis nagerecht probeerde men de schade te beperken maar ik eet geen suiker en daarvoor was geen alternatief.
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Leuke avond gehad! een mooi groot restaurant waar de akoestiek super op orde is, als er meerdere kinderen in de zaak aanwezig zijn! kalfslende was heel erg lekker, leuk detail dat ze met een grote pepermolen aan tafel komen om het gerecht af te maken. De hoofdgerechten waren prima geserveerd en waren allemaal lekker op smaak. De prijzen vonden wij wel aan de pittige kant!
BolusdePauskabouter V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Met gezelschap op een maandagavond gegeten bij Dries en Co. Het is een groot restaurant, maar zelfs op de maandagavond was het er gezellig. Vooraf een van de beste borrel- / broodplankjes die ik recentelijk voorbij heb zien komen. Twee verschillende grote stukken (voorgesneden brood) met vlees en diverse smeerseltjes en zuur. Erg goed. Uiteenlopende voorgerechten besteld, o.a. garnalen cocktail met zalm en tonijn. Er goed was het apart serveren van de saus, zodat je kon kiezen voor de pure smaak of voor de mix met de saus. Daarnaast ook prima carpaccio en kalfslende. Over de groene curry liepen de meningen uiteen. De hoofdgerechten (surf en turf, steak, zalm, kip, tonijn en de knapperige eend waren allemaal prima. Mooie bijgaande garnituren met friet, rösti en groenten. Lekkere bieren op de tap en eenvoudige maar lekkere huiswijn (Soave en Veneto) . Geen dessert genomen wel koffie. Prima avond gehad. Goed eten, prima porties en goede prijs / kwaliteit verhouding. Personeel prima, onopvallend, maar aanwezig wanneer nodig.
Avdm34 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Soort van eet-café, veel gezinnen en gezellige vrouwenclubjes, hoewel het lang niet vol was, was het toch best lawaaierig. Smaak van het eten was goed, alleen namen ze veel tijd om het uit te serveren, waarvoor excuus werd aangeboden. Of we er vaker naar toe zullen gaan? dat val te betwijfelen.
Emmy J.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
HeerlijK gegeten bij DRIES EN CO we waren17 jaar getrouwd we hadden er al vaker geluncht en koffie met wat lekkers,of een wijntje met het heerlijke borrelplankje.En nu het 3gangen menu alles was zo heerlijk ,vers en byzonder opgemaakt .En mijn man had een lekker toetje genomen waar de kok met chocolade 17 jaar had opgespoten.we hadden een hele byzondere avond.Een dikke pluim voor de kok .En het geweldige personeel, Bedankt allemaal ,En zeker tot ziens.
44Hugo .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Bij Dries en Co ga ik vaak met familie even lunchen. Het is een groot gezellig restaurant met veel sfeer. Deze keer was mijn jongste kleinkind aan de beurt die later kok wil worden. Hij kreeg eerst een kroket en wilde daarna nog macho's. De rest van het gezelschap nam een gerookte zalm oerbrood, een pasteitje en een garnalen kroket. De kroketten waren maar matig, volgens mijn kleinzoon kwamen ze rechtstreeks uit een supermarkt doos. De rest was redelijk. De grootste teleurstelling was de doodgevroren Chardonnay. Wel een groot compliment voor de service: we werden geholpen door Christel een zeer attente vrouw altijd vriendelijk en charmant, zeker nadat ik haar een compliment over haar leuke schoen had gemaakt.
Lloydje33 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Pas hier gegeten op aanraden van familieleden en dit is uitstekend bevallen. We hadden gereserveerd in het achterste gedeelte met de ronde banken. Dit is prima voor 3 tot 5 personen. De jassen werden keurig aangenomen en weggehangen bij binnenkomst.

Eenmaal aan tafel werd er een broodplank aangeboden maar hebben dit geweigerd. Als voorgerecht namen we 2x de Krab garnaal cocktail. Deze werd geserveerd met enkele plakjes komkommer en tomaat. Erg merkwaardig waren de gele zilveruitjes. Er werd ook Carpaccio besteld die in een zeer ruime portie op tafel kwam. Hier werd op verzoek peper overheen gestrooid uit de grote pepermolen.

Als hoofdgerechten namen we de zeer goed klaargemaakte spareribs,een malse kogelbiefstuk,de Surf en Turf en de Kabeljauw. De hoofdgerechten waren flinke porties. Wel merkwaardig was dat aardappelgarnituur wordt geserveerd als patat en chips.

De nagerechten waren Dame Blanche,Chocolade ROLO,Proeverij van ijs en de American pancakes met walnotenijs. De borden werden bestrooid met cacao.
Eleona L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Leuke zaak. Heerlijk eten en een gezellige sfeer. Kom hier regelmatig eten en borrelen. Bediening kan wel iets beter. Maakt veel fouten en vergeten vaak iets.
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Ik kom hier regelmatig, vanwege het vriendelijke personeel, de mooie inrichting, de ideale ligging in hartje centrum en natuurlijk het lekkere eten. Het diner is er altijd voortreffelijk. De prijs is echter wel aan de hoge kant. Het restaurant is uiterst kindvriendelijk. Bestellen de volwassenen borrelhapjes, dan kunnen de kinderen een kinderplankje bestellen.
Tip: probeer eens een hightea. Origineler dan de gemiddelde hightea en ontzettend veel hapjes!
Minpunten: de rode wijn wordt er te lauw geserveerd.
Kars77 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wij komen uit het westen van het land en zijn helemaal niet bekend in Elst. Na in diverse winkels navraag te hebben gedaan waar wij lekker een hapje kunnen eten, word ons meerdere malen dries en co aangeraden. En het advies was goed! Hoe dorps het stadje Elst is hoe stads deze zaak oogt! Druk ( op maandag!) en gezellig is onze eerste indruk! We zitten net en slaan de champagne even over, maar nemen de uitstekende openstaande wijn. We besluiten alleen een hoofdgerecht te nuttigen. De surf en turf trekt ons het meest. Wat een heerlijk mals vlees en uitstekend gebakken gamba's. De saus die erbij zit is aromatisch, oosters en verrassend lekker. Thuis denken we nog even na over onze ervaring. Onze conclusie: waarom zit er hier in het westen niet zo'n mooie stadse tent!
Jan Bart B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Mooie, sfeervolle zaak met prachtige vitrines vol patisserie en rijke ingrediënten, mooie en moderne verlichting, lekker grandcafeachtig rumoer (wel fijn als je drie kinderen bij je hebt...). Het eten was matig, dorade droog gebakken en iets dat op garnalen leek dreef in het vet. Een tonijnsteak die nou niet echt boterzacht op je tong smolt. Frieten en aardappels: veel en vet. Positief sprong eruit de vissoep, goed op smaak en gevuld ( in Antibes smaakt dit uiteraard nog lekkerder maar alla we zijn in Elst). En een redelijke selectie wijnen op glas. Wij dronken een sauvignon uit Marlborough (wel doen, mooi vol en geurig) en een Pinot Grigio (vol maar muf). De bediening is vriendelijk en attent maar ook weer niet. Dus wel de hele tijd vragen of alles naar wens is maar tegelijk vergeten het eten voor de kinderen uit te vragen. En wel de jas aannemen bij binnenkomst en een hartelijk welkom, maar die jassen mochten we bij vertrek zelf opsnorren. Voor volgende keer (we gaan het toch nog een keer proberen) ben ik benieuwd naar de desserts!
Culited D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Vanavond weer met vrienden wezen eten bij deze toptent in Elst.
Zij moesten van mij mee om het zelf te ervaren hoe bijzonder deze zaak is!
Weer enthousiast ontvangen bij binnenkomst, lekker aan de bar een drankje en het eten uitgezocht op de uitgebreide kaart, super wild gerechten, vooral de hertefilet is erg lekker.
Een heerlijke rufino kompleteerde dit stukje wild. Onze vrienden waren aangenaam verrast en zijn nu ook overtuigd van de kwaliteiten van dit restaurant. Volgende week weer afgesproken, ik kijk er al naar uit!
Pablo_Popognoli .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Vanmiddag geluncht bij Dries.
De zaak zat helemaal vol en toch alle aandacht krijgen, debby heeft ons bediend.
Kompliment !
Wat een keuze op de lunchkaart !
Gerechten mogen best iets minder volgens mij, maar hier gaat de gast met een volle maag naar huis.
Hier staat een topondernemer aan de basis met een geweldig team medewerkers.
Chapeau, wij komen snel weer terug!
Zeeheldin .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Net verhuisd uit het Westen is de aanblik van Dries&Co een verademing! Eindelijk iets dat lijkt op wat ik ken, een modern en mondain stadscafé/restaurant!

Zo teleurgesteld ben ik als de service ongeveer haaks staat op het prachtige interieur van Dries. In het Westen ben ik gewend dat horecamensen erg arrogant kunnen zijn, maar in een dorp als Elst, verwacht ik dat toch minder snel. Van alle keren dat ik Dries heb bezocht, kan ik geen enkele keer bedenken dat ik vriendelijk en verwelkomend ontvangen dan wel bediend werd.
Toen ik laatst een keer met mijn ouders uitweek naar Dries, wist ik: dit was echt de laatste keer dat ik hier was. Mijn ouders, al op leeftijd, werden niet eens aangekeken door de serveerster en met een boud ´wat willen jullie´ gevraagd wat ze wilden drinken. Zij zijn er op gesteld met ´u´ aangesproken te worden en vonden dit heel ongepast. Meer nog was de chagrijnigheid van haar vervelend.

Zo warm als het interieur oogt, zo koud is de atmosfeer. Gemiste kans!

De koffie? OK. Het eten? Redelijk.

Maar beter om verder te rijden richting Arnhem of Nijmegen, voor echte ambiance!!
Latta-tjes .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Gezellig vakantie vieren met een lunch bij Dries & co....onze kinderen staan te juichen.
We bestellen een drankje en de jeugd een kids-koffie. We kunnen geen keuze maken tussen alle lekkere gerechten en gaan voor een snackplank, borrelplank en de greenmarket. Er verschijnen planken met allerlei lekkere dipsausjes, vers breekbrood, groenten, hapjes ed. Omdat we een paar smeersels over hebben bestellen we nog een extra broodje. Alles gaat op, jammie!
De bediening is netjes, correct en behulpzaam.
De locatie is in stijl, alles goed op elkaar afgestemd en heel sfeervol.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Dit is gewoon een heerlijk restaurant als je net even wat extra's wilt en lekker wilt genieten. Het is misschien wel wat prijziger dan normaal maar je kunt er heerlijk eten. Ook de wensen van klanten staan voorop ik wilde saus apart geen probleem. Toppertjes!
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Dit restaurant was voor ons toch wel de verrassing van de dag. Het is niet het type ambiance wat je in een (groot) dorp als Elst verwacht, dit past naadloos in grote wereldsteden. Modern en ruim, en ondanks een 'full house' toch met een rustige atmosfeer door veel natuurlijk en kwalitatief hoogwaardig materiaal. Hier is echt over nagedacht. Op een mooie zomeravond met de deuren open valt er met de glazen pui ook nog volop licht naar binnen en zit je uiterst aangenaam.

Maar we kwamen hier voor het diner en ook dat is ons goed bevallen. De kaart is een beetje in de stijl van de betere eethuizen in de grote steden met een paar oosterse tintjes. We namen vooraf de carpaccio (een ruime portie) en de lamsrollade. De eerste zeer goed, de tweede gemiddeld met een paar merkwaardig detonerende gele zilveruitjes.

De hoofdgerechten waren top. Fraaie gamba's met originele scampi rollade, erg lekker en verder een New York style mixed grill met kip, malse baby back ribs, beef en roasted pork die uitstekend was. De houtskoolgrill wordt optimaal ingezet, hier staat een kok die weet hoe het moet. Flinke porties ook nog eens waarbij een geslaagde aardappelgarnituur (mooi krokant) en een flink bord salade werd geserveerd.

Als nagerecht kwam er een nog crème caramel - uit het boekje - met walnotenijs langs en voor de partner een proeverij van fruit en ijs in een zeer ruime portie.

Een pluspunt is verder de ruime keuze uit open wijnen. Er is voor elk wat wils. Over de service en de logistiek kunnen we kort zijn, professioneel en foutloos. Was het maar overal zo denk je dan. Witte en zwarte brigade zijn niet alleen uitstekend op elkaar ingespeeld en verstaan hun vak maar doen het werk zichtbaar met passie en plezier en dat proef je.

Kortom, voor herhaling vatbaar.
44Hugo .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Voor een uitvoerig vader-dochter gesprek gaan we lunchen bij Restaurant Dries en Co in Elst. Het is een buurman van Albert Heijn die op de Valburgseweg heel on-supermarkts is gevestigd in een klassiek hoekpand. Voordeel: je kunt bovenop het grote parkeerdek van AH gratis parkeren en dan een stukje naar Dries en Co lopen. Als we binnenkomen komt de sfeer en gezelligheid ons warm tegemoet. Het is er groot en ruim met een paar hoogteverschillen en een lange bar als centraal punt. Om deze tijd-het is half een-zit de zaak helemaal vol, ook is er een groot gezelschap vrolijk iets aan het vieren. Na de prima Latte Macchiato bestellen we een Fish and Chips en een Club en Co.De Fish and Chips is een leuk opgediende verzameling van veel gebakken kibberling, dikke petat, Amsterdamse uitjes en allerlei sausjes waaronder remoulade. De Club en Co bestaat uit een stevig stel aan genagelde gegrillde clubsandwiches met kerriesaus, kip en gebakken ei. Het is een verademing dat hier niet alles wordt voorzien van grote hoeveelheden sla. Het werd allemaal keurig op tijd gebracht door een opgewekte en attente bediening (ondanks de drukte). Nog iets te klagen? Van ons hadden de porties voor een lunch wel iets minder gemogen, maar misschien denken andere bezoekers daar anders over.
E V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Het enige minpuntje aan het eten is dat de kaart niet vaak genoeg wisselt naar onze mening ;) Eten is er heerlijk, bediening verstaat hun vak. Zijn zeer behulpzaam bij kinderen en dieetadviezen. We gaan hier graag eten en komen ook zeker weer terug!