Driekant

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,7
PeetersFam .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Met 2 personen wezen eten bij de driekant Broodfabriek.
Eten was zeer matig, bediening moet en kan veel beter! De jongen met lang haar vond ik erg langdradig. Meer praten dan werken. De keuze van de kaart was wel goed, deze vrouw verstaat haar vak en kan het ook nog zeer goed vertellen, nu de rest van de brigade nog.
Al met al zeer ontevreden, maar wel goed geholpen door de spontane kleine getinte vrouw . We hopen haar nog eens tegengekomen.
Brit62 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
vanmiddag op aanraden van een kledingzaak waar wij een broek kochten geluncht bij de Driekant in Zutphen. Dit was ons eerste bezoek en omdat wij in elke plaats zoeken naar een biologisch restaurant/lunchroom leek dit een goed idee. Toen we binnen kwamen was het enorm druk. Na tien minuten gewacht te hebben, hebben we geinformeerd (bij mensen die er ook zaten te eten) of we wellicht bij de kassa eerst moesten bestellen of dat het personeel naar ons zou komen. Dat laatste bleek het geval, maar nog eens 10 minuten later ben ik naar de ober gelopen om zelf te bestellen. Wij bestelden 2 koffie met beide een speltbonk met brie, walnoten en honing. Weer 10 minuten later kwam de koffie. Koffie was al op toen er 2 donkerbruine bollen met geitenkaas neergezet werden. Wij zeiden dat we die niet besteld hadden. Ze werden "weggerukt" en werden een tijd later vervangen door de bestelde speltbonken, helaas met geitenkaas i.p.v. brie. De dame die het bracht zei niks en rende weer weg voordat we konden zeggen dat het weer fout was. Omdat we ondertussen honger hadden hebben we het maar opgegeten, ook al is mijn man niet dol op geitenkaas. Toen we gingen afrekenen hebben we er wel wat van gezegd en kregen we 3 euro korting......tsja...
Regina H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Een zaak waar ze heerlijk en eerlijk brood verkopen. Normaal halen we hier alleen brood maar nu ook, vanwege de regen, geluncht. Ik had een groente quiche, de smaak was heerlijk. De portie zelf was erg klein. Nu ben ik geen grote eter, maar had hier niet genoeg aan. Volgende keer iets anders en iets meer bestellen. Mijn partner had een draaistok brie, walnoten en honing. Zonder meer de smaak hiervan was ook goed. We komen hier zeker terug ook voor de lunch.
Bediening was vriendelijk en vlot. Het decor van de zaak hoort bij de formule die zij voeren.
Dvdwoude .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Een parel in Zutphen. Je moet er simpelweg 1x in je leven geluncht hebben. Ik combineer het met boodschappen doen op zaterdagen. De bediening is minder, maar hoort bij het concept. Broodkunstenaars: Broodje gumus, koffie verkeerd, croissantje. Heerlijk, altijd. En neem een brood mee voor thuis.