Drie Cronen

Hofstraat 1 6017 AK Thorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Drie Cronen

Ton D. Meesterproever (23 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Er was geen wijnkaart. En slechts twee huiswijnen. Dat is wat weinig. Niet iedereen houd van een boterige chardonnay! Voorgerechten waren smakelijk: prima! We kregen direct daarna het hoofdgerecht. Top tournedos. Kan niet anders zeggen. Alleen deze verdient meer dan friet en dezelfde sla als bij het voorgerecht.
Bediening bleef de hele avond afstandelijk. Hadden niet het gevoel gast te zijn. Dat moet vriendelijker.
Koffie duurde heel lang.
Behoorlijk geprijsd.
Jammer. Ondanks het goede eten. Geen fooi. En dat doe ik niet snel.
Mark V. Meesterproever (27 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Voorafje, chapions met spekjes, het spek room wat ranzig, dat was het ook, maar de chapions waren lekker en zo'n berg dat het genoeg was.
hoofdgerecht, biefstuk, was njet bijzonder, dat komt dan helaas niet overeen met de prijs die er voor betaald moet worden.
Koffie na, dat was leuk, er zaten bonbonnetjes bij, ipv een ingepakt koekje, het waren wel geen hoogvliegers maar een stuk beter als zo'n koekje.
Helaas de Melk in de cappoccino was zuur, dit werd opgelost door nieuwe te brengen, deze was lekker.
Persoonlijk had ik het netjes gevonden om de koffie niet in rekening te brengen maar dat was niet zo.

Gezien de evaring van de overige leden van mijn gezelschap gaan we het vast nog een keer proberen, ik zal dan weer een recentie plaatsen, we hebben allemaal onze dag wel eens niet.
Moniek L. Meesterproever (18 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Gisteren erg lekker gegeten bij de drie cronen. De combinatie van varkenshaas met ossenhaas is een aanrader. Vooral de ossenhaas was erg lekker en goed bereid! Goede bediening, ietwat ouwbollig interrieur, maar wel erg sfeervol!
Dick O. Meesterproever (12 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Heerlijk gegeten gisteren. De tournedos boterzacht en de zeetong precies goed gebakken in echte roomboter. Klassieke en eerlijke keuken. Vriendelijke bediening die je het naar de zin wil maken.
Een ietwat ouderwets interieur, maar ik kom tenslotte voor het eten, ik ben zelf chef-kok geweest en heb in verschillende "trendy tenten" gegeten waar ze deze kwaliteit absoluut niet halen.
Een aanrader.
MrBrick . Proever (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Zaterdag 15-03-2014 net even voor 18 uur kwamen we aan. We konden binnen komen en werden in de ruimte links van de ingang gebracht. We kwamen in een erge rooklucht terecht. Na een 5 minuten was het weg of we waren er aan gewend. De houten tafels en stoelen met webbing zagen er héél goedkoop uit. De bediening was correct maar niet zo gastvrij als ik gehoopt had. De ruimte zelf had ook best wel een update kunnen gebruiken.
Maar we kwamen voor het eten en dat was bijzonder goed: torentje van zalm en verse asperges, dubbel getrokken runderbouillon, schnitzel en tournedots. Bijzonder goed klaar gemaakt. De kok kwam nog even bij de tafel maar had bijzonder weinig tijd om alle complimenten in ontvangst te nemen...
Jurgina . Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
Heerlijk wild gegeten, niet van de kaart. Vooraf wijngaardslakken, erg mals. Daarna een grote portie mousse au chocolat, met z'n tweeën gedeeld. Het wild was prijzig, maar erg ged bereid, met heerlijke oudhollandse groenten. Het interieur is niet in overeenstemming et de kwaliteit van het eten. En...let op...alleen contant betalen.