Dreamzzz

6,5
6,9
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Bijzonder dit. Heb dit ook nog nooit meegemaakt. We komen binnen en vervolgens zitten we in een restaurant waar de helft met zijn jas aan zit, omdat de medewerkers de deur niet dicht willen doen. Vervolgens bestellen we ons drinken en tegelijk ook ons eten. We geven hierbij aan de nacho's met kip te willen en de sausjes apart. Daarnaast een burger en de saté als hoofdgerechten. Drinken liet al een kwartier op zich wachten. Er staat maar 1 iemand in de bediening en toevallig was haar man aanwezig en deze sprong bij, maar wist eigenlijk niks. Gevolg was dat niemand geholpen werd. Mensen die gingen zitten waren na een half uur nog niet geholpen en 50 minuten na onze bestelling heb ik nagevraagd waar het blijft. Vervolgens zegt de serveerster dat het nu komt, maar deze borden gaan rechtstreeks door naar een ander stelletje dat pas 20 minuten zat te wachten. Vervolgens wederom gevraagd en daar kwam het eten, een uur later. Althans, alleen het voorgerecht. De nacho's met kip waren nacho's met gehakt geworden en de sausjes zaten er bovenop. Uiteraard terug gestuurd. Vervolgens duurde het weer een kwartier en kregen we de nacho's met kip, met de sausjes er op. Wederom teruggestuurd en geen excuses gehad, maar alleen een kok die boos staat te doen in de open keuken. Ondertussen zijn er al meerdere mensen weggelopen. Wij hebben de drankjes afgerekend en zijn gillend weggerend.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Tsjaah, nog niet eerder zoiets meegemaakt. Achteraf gezien lieten de ramen al zien hoe het gesteld is met deze eetgelegenheid. Mat en wazig. Eerst maar naar het toilet. Die zag er uit alsof het een zware dag was geweest en papier om de handen te drogen was ook op. Mijn jas ook maar weer aan gedaan want het was er koud. Binnen was het ook niet schoon, je kon er van de vloer eten, er lag genoeg.
Kipsate (300Gr) met kroepoek werd mijn keuze en ik kon dan kiezen uit friet of (gebakken) aardappelen er bij. Ik koos voor de gebakken aardappelen, maar helaas waren die er niet moest ik genoegen nemen met grote frieten. Het duurde vrij lang, ook omdat wij bijna de enige waren.
Op een gegeven moment dacht ik het komt er aan, want ik zag een saté op een bord gelegd worden. Het heeft nog 10 minuten geduurd voordat de friet er bij geschept werd, dus koude saté. De kroepoek was ook vervangen door tortilla chips. Mijn vrouw had een pasta die wel redelijk voldeed. We hebben er voor ons beide maar een bord friet extra besteld want we hadden nog niet genoeg. Kip was volgens mij ook geen 300 gr. Mijn vrouw wilde wel een dessert en bestelde een muffin met ijs. Was er ook niet! De serveerster deed haar best en konden we het haar ook niet kwalijk nemen. Eerder medelijden met haar omdat zij alle kritiek te verwerken kreeg. Dit is vooral de leiding aan te rekenen. De werkkleding van de serveerster zag er ook niet jofel uit en die van een uit de keuken leek wel of ie er in geslapen had.
Tot slot bleek de kassa ook al een poos niet te werken en moest met hoofdrekenen en prijzen uit het menu halend een rekening gemaakt worden. Dus absoluut geen aanrader!
Arnold K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Voor het concert van Neil Diamond om plm. 17:00 een hapje eten. Onze leading lady had al eerder ( 2 jaar geleden ) op de zelfde plek uitstekend gegeten. Dus op haar expertise afgaand bij Dreamzzz beland. 4 Couverts: 1 x fajita pollo ( geen faijta maar lachmacun erbij ), 1x Kip saté met kroepoek ( een platgeslagen kipfilet met pindasaus is geen saté en patat is geen kroepoek ), 1x Churasco steak ( tournados was geen tornados maar platgeslagen stukje gegrild rundvlees en rode wijn knoflooksaus bleek pepersaus te zijn. Drama zelfs na een poging tot herstel met ribeye die zo dun was dat hij bijna zou wegvliegen samen met de vogeltjes op het terras ), 1x shrimps met linguine en arrabiata saus ( wel gamba's met patat. Later herstel gaf wel arrabiata maar nog steeds geen linguine maar fussili.) Gooi de kaart maar weg want jullie kunnen er niets van. geen fooi dus en als het aan de leading lady had gelegen was ze zo weggelopen. ik heb betaald omdat ik zo ben opgevoed. Slecht slecht slecht en de 1 voor het eten is nog teveel. de bediening kon het niet helpen. 13/3 =3,3 eigenlijk nog te veel.. Een bourgondiër.
Gwn_marco .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
We gingen naar binnen omdat het restaurant er heel sfeervol uitzag. Vervolgens werden we heel vriendelijk behandeld door een jongedame. Het was leuk om te zien hoe er onder de werknemers onderling ook een goede sfeer heerste. We moesten even wachten voor het eten (pizza's), maar de smaak was heel goed. kortom: zeker een aanrader als je in de buurt van de arena bent.
René K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Man, man, man in 1 woord: drama! Het zag er binnen rommelig uit: kratten met lege frisdrankflesjes stonden hoog opgestapeld naast de bar. De serveerster was best wel vriendelijk maar erg traag. Het mandje brood moesten we 10 minuten op wachten en was lekker zwart geroosterd. Onze kipsate en spareribs werden na 45 minuten eindelijk bezorgd, Maar helaas wel Op de verkeerde tafel. Deze wimpies zeiden hier niets van. Na 10 minuten kregen we excuses aangeboden en een ander gerecht geserveerd. Het eten was op zich prima! We kregen ook nog een drankje van de zaak aangeboden als excuus maar deze vergaten ze helaas te serveren! Wat een amateurs!
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Hier even snel een pizza gegeten. Pizza was OK, maar ook scherp geprijsd. Het meisje van de bediening was erg vriendelijk en attent. De inrichting vond ik een beetje kil.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Naar aanleiding van mijn ervaring speciaal een account aangemaakt om er zelf 1 te geven. Wat goed is is goed, wat slecht is is slecht. Dit was ronduit slecht. Hamburger qua smaak nog ok, maar verder oneetbaar. Vol harde stukjes. Tosti, helemaal slap geserveerd. Onsmakelijke aanblik maar de smaak was nog ok. Croissant ham/kaas; in willekeurige supermarkt beter te krijgen, niet goed gaar. Bediening vriendelijk maar mat. We stapten binnen vanwege de uitstraling, we stapten ontevreden (en zonder fooi) de zaak weer uit. Jammer, wel een super plek voor een goede zaak.