DREAM (Golden Tulip Amsterdam West)

Molenwerf 1 1014 AG Amsterdam Nederland Kaart
31-202629262

Meer informatie over restaurant DREAM (Golden Tulip Amsterdam West)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 06:30 - 10:30

7,1
6,9
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
De leidingegevende? begeleide ons naar onze tafel.
Hij vroeg ons of we bekend waren met hoe het werkte,,
Mijn zus zei, waarschijnlijk het zelfde als alle andere all you can eat concepten?

En hij antwoordde heel bot, dat hij dat niet wist en rolde met zijn ogen.

Ik hoorde hem 2x tekeer gaan in het restaurant tegen een collega.
Ik schaamde me rot, kon letterlijk alles mee luisteren.
Die jongen was een aardige beleefde ober, die ons goed geholpen heeft, dit verdiende hij niet.
Als je je collega wil aanspreken op zijn gedrag, dan doe je dat niet bij de saladebar of in het restaurant.

Je wordt misleid door het menu op de website. De helft van wat er op het menu staat is niet verkrijgbaar in het restaurant.
De sushi bestaat uit koude sushi die niet vers bijgevuld word en de hele avond klaar ligt.
Meerdere gemengde salades zijn van johma of een goedkoop huismerk van de groothandel.
Friet lag bij binnenkomst al onder de warmhoudlamp in de bakken tot wij weg gingen om 20.00!!
Ovenaardappeltjes waren Rauw. De lamskotelletjes waren smaakloos en niet gaar/taai.
Enige wat wel lekker was was de vis van de gril. Maar daar kan dan ook niet veel mis gaan.
1x maar nooit meer.
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Met een groep wezen eten bij Dream, het 'wokrestaurant' principe waarbij de vele gerechten continue aangevuld worden. Inclusief een teppanyaki bar waar gril gerechten naar keuze worden gemaakt. Prima service en prima eten voor de prijs die je betaald, voor ieder wat wils.
GMEC .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Mijn partner en ik hadden niet eerder van dit restaurant gehoord en al helemaal niet verwacht dat hier een all you can eat concept was. Het restaurant bevind zich onder het Golden tulip hotel. We kwamen hier voor een jubileum van mijn tante. Dit restaurant is te vergelijken met restaurants Vandaag en Etenstijd maar ik vond het hier wel veel lekkerder. Vooral het wokgedeelte vond ik echt heel goed, normaal druipt het saus er altijd vanaf en is het veel te zout. Dit was hier zeker niet het geval.
Alleen het dessert gedeelte was echt een teleurstelling. Bij andere 'wokrestaurants' heb ik veel betere en luxere desserts gezien.
Als ze dit veranderen komen we hier zeker vaker terug!
Jopie505 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Locatie is modern en prettig om te eten. Het assortiment voor, hoofd en nagerechten is enorm. De koude voorgerechten zijn erg lekker.
De Hoofgerechten zijn over het algemeen prima.

Prijs kwaliteit klopt gewoon.

Esmeralda B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Het is een buffet restaurant, principe all you can eat. Het heeft veel weg van een wokrestaurant. Hier kun je namelijk ook je aziatsische producten laten wokken in de door jou gekozen saus. Er is een sushi buffet en kant en klare warme gerechten, allen Chinees. Er is een salade buffet en een dessert buffet. Drankjes kun je zelf pakken.
Al met al is het niet wat ik verwacht had, ze kunnen beter adverteren als zijnde wokrestaurant. Het eten was op zich prima, maar gewoontjes.
Min puntjes voor mij waren ook mijn vieze wijnglas. Toen ik vroeg om een nieuw glas werd de wijn overgegoten in een nieuw, wederom vies glas.
Op de toiletten was de wc papier op.
Al met al een matige ervaring. Niet voor herhaling vatbaar.

Stjon .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Lekker gegeten voor een goede prijs inclusief drinken. Sommige Aziatische gerechten waren wel erg pittig, daar konden ze best erbij hebben genoteerd dat het pittig is. Verder goed concept. Ruime plaatsen om te zitten met familie en gezin.
Sarah V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Beste toekomstig restaurantganger,

Toen wij (mijn vriendin en ik, koppel van gemiddeld 20 jaar) gingen reserveren bekeken wij de op de site aangegeven dinerkaart. Deze schepte hoge verwachtingen ten aanzien van de prijs die betaald diende te worden.

Bij aankomst zag het buffet er netjes en verzorgd uit. Naderhand kwamen wij erachter dat enkele producten/gerechten niet aanwezig waren. De volledige pastabar was al 'enkele maanden' niet aanwezig, iets waar wij onze interesse op gebaseerd hadden.

Daarnaast waren enkele desserts niet aanwezig (lees: panna cotta, brownie, pannekoeken, sabayon, meerdere soorten ijs, meerdere soorten taart inclusief bijbehorend fruit) waardoor de dessertkeuze zéér beperkt was en daarnaast was wat aanwezig was snel op. Dat wat aanwezig was, viel lichtelijk tegen, waarbij wat niet tegenviel niet huisgemaakt was.

De vleesgrill was ook beperkter dan aangegeven en er was niet duidelijk wat men kon krijgen. Wat verkregen kon worden was enkel doorbakken, waar onze voorkeur uitgaat naar rare. Ten slotte gaven ze biefstuk uit als kogelbiefstuk. Iets waar een merkbaar verschil in zit.

Desondanks hebben we een prima avond gehad, maar niet wat beloofd was. Vandaar 2 van de 5 sterren.

Groet,
Luuk Molendijk & Sarah van den Brink
Mrwjca .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Het was al de 2de keer dat ik kwam en het beviel me weer prima. Lekker eten, veel keuze en goed beschikbaar en toegankelijk. Alleen was het personeel dit keer iets te druk met de rooster indeling en onderlinge problemen.
Maar ik laat me niet bang maken en kom toch weer eens terug.
Meike1979 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Heerlijk eten, uitgebreid buffet. Zelfservice, maar je hoefde niet ver te lopen.
Voor kinderen was t wat minder. Heb geen plek gezien waar ze konden spelen.
Jblink1957 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
ofschoon het die avond niet echt druk was, was de sfeer prima..de bevoorrading uitstekend en het personeel vriendelijk - dus gaan we weer voor een volgende keer.
Binky200 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Het eten was goed ik ben gek op vis dat was perfect allemaal ossenhaas was iets minder veel sennen erin jammer de rest alles is super top ik zou voor het koude buffet wat meer verschillende sushi dingen doen en voor de sla buffet iets meer variatie voor de rest super top de aankleding op zich mag van mij iets meer vind het interieur erg donker allemaal leuke kussentjes in de banken ofzo iets gezelliger top avond gehad voor de 5 de keer
Soumaya O.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Wij gaan als gezien altijd 1 keer per maand naar dream maar ik vond het altijd leuk tot helaas de laatste keer ik vond het jammer dat ik elke keer moest vragen of ze onze tafel wilde afruimen en het bleef zich ophopen tot we bijna niet meer normaal konden eten en begon ik zelf serves legde ik al onze glazen op de tafel naarst ons en ging ik de borden maar stapelen want ik werd genegeerd door het personeel. Volgende keer ga ik toch maar ergens anders eten
Simon A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
eten is goed en gevarieerd. veel beter dan de meeste buffet restaurants. het personeel is 50/50. de helft is heel vriendelijk en de andere helft staat duidelijk met tegenzin te werken. wij gaan zeker weer terug, maar eerst even die 5 kilo eraf fitnessen die er daar aangekomen zijn :)
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
het zou alleen fijn zijn als er bij het brood iets van doeken of zo neer word gelegd dat je daar het brood mee vast kan houden en niet dat iedereen dat brood in ze handen heeft met afsnijden dat is net echt fris,en we werden naar tafel gebracht maar werd verder niks verteld van hoe of wat en nu was het voor mij de 2e keer maar we hadden mensen mee en dat was voor hun de eerste keer dat vond ik dus wel jammer,
Swtpkec .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Uitstekend service! Mooie sfeer en heerlijk, vers bereid eten. Modern decor en overzichtelijk restaurant. Wij zijn echt tevreden.
Saskia-24 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Al meerdere keren gegeten in dit restaurant.
Kaart biedt voldoende keuze. Jammer dat we niet voor het verrassingsmenu konden kiezen omdat het nieuwjaarsdagwas en er geen levering was geweest.
Gerechten zijn mooi opgediend, niet al te grote porties.
Hasmik .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Heerlijk vers eten, ontdekte dit restaurant sinds het net 2 maanden open was. Ik heb het in mijn omgeving aangeraden en sindsdien genieten we er allemaal van. Top top kan niks anders zeggen. Wil nergens anders meer eten!!!!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
De sfeer was erg goed,het eten was gevarieerd ik denk alleen dat er te weinig personeel was om de vuile borden op te halen.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Het ziet er super verzorgd uit en met een uitgebreid assortiment aan producten die er vers uit zien is het heerlijk eten. Twee uur is voldoende om jezelf vol te eten en drinken (geen alcohol). Voor grote groepen is het een goede plek om te zijn. Het is groot en er is voor iedereen wel iets. Vooral de dessertbar is fantastisch. De bediening is alert en vriendelijk en snel in het opruimen van gebruikte borden. Al met al een zeer goede ervaring. De sushi is overigens voor een niet sushi restaurant ontzettend goed.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Restaurant Dream heeft echt een top service. Vriendelijke medewerkers.

Het eten zelf smaakt erg lekker. Alleen jammer van de knoflook garnalen. Als deze te lang is de warmhoud bak liggen worden ze erg zacht en smelt het in je mond.

1 tip voor de chefkok, bij het verversen van de warme gerechten, de overgebleven restanten gewoon wegdoen. Dat smaakt niet lekker, oud en vers door elkaar.

Verder echt geen punten. Prima restaurant en zeker een aanrader!