Drank&spijslokaal LUST

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Drank&spijslokaal LUST

Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten. 1e of 2e zitting maar voldoende tijd om te eten. Veel keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Mooie gerechten en mooie smaken. Erg vriendelijk en prettig personeel.
Tempo is goed tussen de gerechten in. Super genoten en zeker aanrader.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
De service is altijd goed. Je voelt je er meteen thuis. Personeel is altijd vriendelijk en alert. Gezellige, warme sfeer. Als je hier eenmaal hebt gegeten, wil je niet meer naar andere tapas restaurants. Omdat er nergens zo snel en heerlijk vers bereid wordt en omdat er belachelijk veel keus is. Ook veranderen ze regelmatig van gerechten, waardoor je altijd weer iets nieuws kan proberen. Chapeau voor de koks en uiteraard ook voor de bediening.
Nikki A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Super gegeten ! Porties perfect voor 1 persoon. Snelle service, goede service, desserts heel origineel en bovenal fantastisch.
Heb in veel restaurants gegeten, maar deze behoort tot de top 3 en nummer 1 voor tapas!
Zeker een aanrader!
Parkeren was ook gemakkelijk en gratis :)

Zeker heengaan, 2 duimen ophoog.
kelly25021988 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Hier met een vriendin genoten van het onbeperkte tapas arrangement. Alles heerlijk op smaak, gezellige sfeer en goede bediening. In tegenstelling tot de vele onbeperkte tapas restaurants is dit een uitblinker. Vind het iets aan de prijs, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Afscheidsetentje op 23-06-2017 met gezelschap van 22 personen heerlijk tapas menu van de chef gegeten. Alles zag er heel smaakvol uit dat was het ook! Het eten was voortreffelijk, alles bij elkaar een ware verwennerij. De smaken waren fantastisch. Bediening was uit de kunst, snel, met kennis van producten, plezierig en vriendelijk. Ook het persoonlijk advies kon ik erg waarderen. Zeker een plek om iets te vieren! Kortom: restaurant Lust Barendrecht is een enorme aanrader!
sushipetra .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Heerlijk, heerlijk, heerlijk. Tijdens een warme zomeravond hebben ze alle tafels naar buiten gezet; supersfeertje. Bediening altijd vriendelijk en alert. Zo fijn dat de tapas niet allemaal Spaans zijn. Ben benieuwd naar de nieuwe kaart. Snel maar weer eens een tafel reserveren.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met een goede vriend hier (uiteraard) gebruikt gemaakt van het onbeperkt tapas eten. De porties zijn iets kleiner dan in andere tapasrestaurants, vanwege het onbeperkte karakter. Verrassend lekker en gevarieerd!
Gerardarie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Super gezellig, erg goed eten, alle gerechtjes, natuurlijk nooit allemaal geproefd!, zeer smakelijk.
Leuke vlotte bediening, gewoon een top tent. Alleen wat een vervelende stoelen, hier mag wel wat veranderen en op onze warme avond was de airco stuk. Ga zo door en wij komen erg graag terug met onze vrienden.
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Ik had hier een keer eerder gegeten, toen vind ik het eten minder. Maar een restaurant krijgt altijd een herkansing en de tweede keer ben ik hier weer tapas gaan eten en vond ik het eten erg lekker.
Bediening was goed! En alles werd binnen een normale tijd op tafel gezet.
Dukes .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vrijdag jl. geleden ! Alle TAPASjes waren weer fantastisch LEKKER, en kwamen snel, anders als bij sommige andere "al you can eat" . Niet alle TAPASjes mogen het predicaat "Spaans" hebben, maar dat mag de pret (eetlust) niet drukken.
De prijs voor witte (huis) wijn valt een beetje uit de toon bij de andere zeer redelijk geprijsde drankjes zoals cola, (Ketel) jenever (€ 2,40) en bieren....
Reserveer tijdig want je bent niet de enige die het eten fantastisch vind.
Je gaat hier niet "weer" eten maar "alweer" eten ;-)
hgorcum .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Wij waren hier gaan eten, aangezien op de site van theater Het Kruispunt was vermeld dat men 10% korting kreeg indien men voor 19.30 uur vertrok.
Wij vertrokken 3 minuten te laat, ook omdat we nog even op de rekening moesten wachten en kregen geen 10% korting.
Kinderachtig
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
We hebben op zaterdag avond met vier personen hier onbeperkt tapas gegeten. Eigen waren alle gerechten goed tot zeer goed. Smaakvolle gerechten en goed bereidt. Zeker de spareribjes vond ik zelf verrassend lekker. De bediening was zeer vriendelijk en wist vaak ook nog precies wie welke 2 gerechtjes besteld had. Zeker gezien de keurige prijs een aanrader.
Krinvnes N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Gisteravond weer bij Lust gegeten. We hadden alle 4 het onbeperkte tapasmenu. Fantastisch al die kleine hapjes, die we ook van elkaar geproefd hebben. Ieder krijgt 2 tapas en wanneer alles op is kun je andere tapas bestellen. Verrukkelijke varkenshaas-puntjes, dito zalm-sashimi, eigenlijk was alles heel lekker. De bediening is heel attent en gemoedelijk en het interieur is een beetje bistro-achtig. Kortom een heerlijke ervaring.
aspanjersberg .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Op 19 september 2015 voor de derde maal gegeten in dit restaurant.
Zoals altijd weer uitstekend, de gerechtjes worden snel geserveerd, zijn allemaal zeer goed op temperatuur, zien eruit en smaken allemaal zoals het zijn moet, en de bediening was wederom snel en vriendelijk. Dit keer hadden wij aan aantal gasten meegenomen dus waren met z'n vijven. Toch al ruim een week van tevoren gereserveerd, maar toch voor 5 volwassen personen een veel en veel te klein tafeltje, jammer hoor want je komt toch even een aanzienlijk bedrag afrekenen. Ook dit keer hebben wij, maar ook onze gasten op onze aanbeveling voor dessert, een grand dessert besteld en wel voor 5 personen.
Hier ben ik echt heel teleurgesteld over geraakt, we weten hoe dit eruit hoort te zien, maar dit ging echt helemaal nergens over. Gewoon een bord in de maat van dinerbordje en dat enigszins volgestort met wat ijs, daaronder 3 minuscuul kleine stukjes fruit, een klein Parijs wafeltje, een stukje browney en dit voor vijf personen, en wat voor dame blanche moest doorgaan, daar zat echt maar een heel klein streepje chocoladesaus over, bijna niet eens als zodanig te herkennen. Kortom een bordje met wat ongeorganiseerde rotzooi dat voor drie personen nog onvoldoende was. Wat een domper zeg. Lust heeft ook geen Email, dus kun je via die weg ook niet even je grieven kwijt, en bellen daarover heb ik geen zin in, want ik denk dat niet zo'n tactisch gesprek wordt vanaf mijn zijde.
Ik denk niet dat ik dit restaurant nog zal aan aanbevelen bij verdere connectie's, want de kwaliteit gaat helaas achteruit. JAMMER, JAMMER.

A. Spanjersberg
Leny en Karel .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Met een groep van negen personen hebben wij onze verjaardagen gevierd. Allen namen wij onbeperkt Nederlands tapas eten (dus niet Spaans, Grieks of Chinees). Nou dat was genieten. Heerlijk, was het oordeel van ons allen.
Voor een redelijke prijs lekker eten ! Op de kaart is er voor elk wat wils. Vis, vlees, vegetarisch en twee gerechtjes per ronde. Prima dosering.
Enkelen namen het tapas-dessert. Een schaal (voor twee personen) met heel veel heerlijks en dat voor een redelijke prijs.
Minpuntje was dat wij met onze groep in een wat benauwde hoek waren geplaatst.
Desniettemin verdient Lust een warme aanbeveling.
Marcels_mening ..
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Voordat we naar het theater gingen (praktisch naast Lust) eerst lekker van de onbeperkt tapas genoten.
Lust heeft nog een speciale actie waarbij je op vertoon van je theaterkaartje en een vertrek voor 19:30 10% korting op de eindafrekening krijgt.
De kaart is groot genoeg met de nodige variati met, naar mijn smaak, relatief wat veel 'zoete' gerechten. Leuk zijn de cross-overs met de Japanse keuken, zoals coquilles in teryakisaus.
De bediening is enthousiast en hulpvaardig en supersnel; het gebeurde 2 keer dat iemand vlak na een collega nogmaals een bestelling wilde opnemen.
Het enige minpuntje wat ik kan bedenken zijn de toiletten. Via een stijle wenteltrap (dus niet toegankelijk voor mensen die minder goed ter been zijn) kom je bij de toiletten en die moeten echt beter schoonhouden worden. Het oogt erg smoezelig.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
We wonen inmiddels al meer dan 5 jaar in Barendrecht maar het was er nog niet van gekomen om een keer bij Lust te gaan eten. Dat hadden we dus eerder moeten doen! Van buiten doet het kroegachtig aan maar van binnen is het verrassend ruim. We kozen voor onbeperkt tapas. In eerste instantie leken de tapas nogal klein maar achteraf was het leuk dat we veel verschillende dingen hebben kunnen proeven. Kwaliteit van de tapas is goed en het vlees was lekker mals. Als dessert de proeverij gekozen van alle desserts op de kaart. Een aanrader! De bediening is ook erg vriendelijk. Een foutje met het aantal drankjes op de rekening werd zonder problemen hersteld. Hier gaan we vaker komen!
sushipetra .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Sinds een half jaar eet ik hier te pas en te onpas, neem al mijn vriendinnen, buren, familie en kennissen hiermee naar toe. Het eten is goed, de bediening aardig en gezellig en het pand is knus en gezellig. Met het tapas keuzemenu kan je van alles lekker proeven en dat verveelt niet. Ik ben zeker van plan hier vaker heen te gaan. Enig minipuntje: ben het eens met de reacties over het sanitair. Dat mag opgeknapt (frisser en ruimer).
Ilse ..
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Hier met zijn tweeën gegeten op een zaterdagavond. Sinds een tijdje kun je ook bij Lust Barendrecht gebruik maken van een all-in concept. Per ronde kun je, per persoon, 2 gerechten van de kaart kiezen. De kaart is ontzettend uitgebreid en biedt ook voor vegetariërs ruime keuze.

De bediening is vlot, erg vriendelijk en in voor een grapje. Het eten wordt snel naar de tafel gebracht en als je geen keuze kunt maken kan het personeel of de chefkok zelf je goed adviseren.

Wij hebben vooral erg genoten van de tonijnsashimi en ossenhaaspuntjes in madeirasaus. Maar ook alle overige gerechten waren uitstekend klaargemaakt. Erg lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!
Tonny L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Heelijk gegetenen met 4 mensen en echt prima bediening. Jammer dat een halve liter water 4.35 euro kost.....schandalig. Andere restaurants serveren als service, een karaf water...gratis. Lust kan hier een voorbeeld aan nemen. Betalen voor drank vindt ik prima. Maar 4.35 voor een halve liter water.........En de wc zat verstopt wat voor veel herrie zorgde tijdens het ontstoppen. Bijzonder storend als je aan het eten bent. We konden elkaar bijna niet meer verstaan. Of we hier nog een keer gaan eten?.......we denken er nog over na.....