Drank & Spijslokaal Lust

Jan Bijloostraat 25-27 3067 Rotterdam Nederland Kaart
31-104212000

Over restaurant Drank & Spijslokaal Lust

Een lust voor je maag

De Zuid-Europese keuken van Restaurant Lust geeft een zonnig tintje aan iedere Hollandse dag. Lust brengt je met de uitgebreide kaart in een heerlijke vakantiestemming. A la carte heb je voldoende keus voor lunch, diner en tapas. Ben je een echte tapasliefhebber en wil je er eens uitgebreid van genieten, vraag dan om de Onbeperkt Tapas Kaart. Voor feestjes of zakelijke bijeenkomsten boek je de ruime zaal boven het restaurant.

Meer informatie over restaurant Drank & Spijslokaal Lust

• Mastercard , Pin
  • Huisdieren welkom
Stephan O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima service!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met een grote groep gaan eten bij dit restaurant, viel helaas vies tegen. Duurde veel te lang voordat er wat eten op tafel stond, en de gerechten waren daarbij niet lekker.. Voor groepen niet aan te raden.
Meoos .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Twijfelde vooraf wat de kwaliteit zou zijn van het onbeperkttapas eten, maar hebben prima gegeten. De Tapas kaart is vrij uitgebreid. Meeste gerechten waren lekker. Goede, vlotte en vriendelijke service.
Stephan O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten!
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Lekker met zijn drieën hier gegeten en genoten van de onbeperkte tapas. Leuke, en uitgebreide menukaart, waarbij er twee tapas per persoon per ronde mogen worden genuttigd. Goed concept en lekker eten, door een snelle en kundige bediening.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Vanavond gegeten bij Lust. In zijn algemeenheid was het succesvol.
De geitenkaas met honing was top. Dit geldt ook voor chorizo kroketjes spinaziekroketjes, spareribs, zalmwrap, calamaris. De mindere gerechtjes waren de carpaccio en de dadels met spek. Carpaccio was een beetje waterig en de spek bij de dadels mochten wat beter doorgebakken zijn. De bediening was ook top. Wij gaan zeker terug om de andere gerechtjes te proberen.
Chefkim .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Over het eten niets te klagen. Dit was heerlijk. Echter was de bediening zeer traag. Het concept is dat je 2,5 uur onbeperkt Tapas mag eten. Echter hebben wij maar 3 rondes kunnen doen, omdat we iedere keer erg lang moesten wachten tot onze bestelling werd opgenomen, ook de bereiding van het eten duurde erg lang. Dit was erg jammer.
Dezoete .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Aanbod van tapas is ruim voldoende, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening zou beter kunnen, wat meer aandacht en de gast voelt zich gewaardeerd.
KenJB .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het was niet best, bestelling kwam regelmatig (na vrij lang wachten) niet compleet op tafel. Restaurant zat vol en keuken leek het niet aan te kunnen. Serveerster heel vriendelijk, vond het ook vervelend allemaal.
Na haren in de kipstukjes en geschifte vanille saus bij het ijs waren we er wel klaar mee. Voorlopig geen Lust meer voor ons, terwijl we in het verleden wel goede ervaringen hebben gehad.
Compensatie in de vorm van een gratis drankje en de ijsjes die van de rekening zijn gehaald kunnen een avond dan toch niet meer goed maken.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Het was alweer een tijdje geleden dat we bij Lust hadden gegeten. De laatste keer vonden we de tapas, die we daar al eerder hadden gegeten, qua kwaliteit wat tegenvallen. We waren van mening dat we Lust opnieuw een kans moesten geven en vonden het eten dit keer weer als vanouds lekker. De ossehaas in port en de kip in honing-mosterd waren bijvoorbeeld super lekker! Wel hadden we het idee, dat de porties kleiner waren dan gewend, maar gelukkig gingen we met een voldaan gevoel na een gezellige avond de deur uit.
Gastronomoloog .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
De gamba's sprongen eruit en de rest van bet eten was ook erg lekker. Vriendelijk personeel dat ons heeft geholpen en het is een leuk restaurant om te zien. De sfeer was prettig en fijn.
Syldrp .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Na een heerlijke vakantie in Spanje wilden wij in stijl afsluiten. Dat hebben we gedaan bij Lust in de Alexanderpolder. We waren met 10 personen en hebben allemaal verschillende tapas genomen. Het was heerlijk, alsof we nog steeds met vakantie waren. Het uitserveren verliep vlot, maar niet te snel. Hierdoor konden we op ons gemak van alles genieten. Uiteindelijk hebben we er nog lang gezeten met het naborrelen, er heerste een gezellige sfeer en de bediening was erg vriendelijk.
Doyna D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Na een drukke werkdag besloten mijn vriend en ik een hapje te gaan eten bij Lust. We hadden niet gereserveerd en daar aangekomen was het ontzettend druk. Het personeel deed hun uiterste best om ons toch een tafeltje te kunnen geven. We hebben lekker gegeten, de bediening was top en daarna hebben nog heerlijk na zitten borrelen.

Wij komen zeker terug!
Peet50 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015

We waren hier op een donderdagavond en werden zeer gastvrij ontvangen we gingen voor de tapas er is zat keus en alles was lekker en warm het meest hebben we genoten van de chorizo met champignons kortom het was een zeer geslaagde avond met heerlijke tapas en goede bediening
Roosje29 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Helaas niet erg veel keuze op de menukaart, mocht je kiezen voor onbeperkte tapas dan is het dus belangrijk dat je geen moeilijke eter bent. Anders zijn je keuzes erg beperkt. Bediening zeer vriendelijk.
Corine N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Samen met een vriendin hier donderdag gegeten op aanraden van een collega die erg enthousiast over het restaurant is. Wij vonden het nogal plat en zeker geen authentieke Spaanse tapas. Meer hapje die kant en klaar en uit frituur en oven afkomstig leken. Tortilla niet lekker, pizza slechte kwaliteit, ossehaaspuntjes uitgedroogd, tonijnsalade te zout enz.enz. Niet voor herhaling vatbaar.
Personeel en bediening prima. Ook sfeer is goed. Volgens mij moet het restaurant over op een ander concept.
Vivianevanderkooij .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Nadat ik hier eerder was geweest, wat goed bevallen was, ben ik hier afgelopen week met een vriendin gaan eten. Helaas viel het dit keer erg tegen; de gambas waren uitgedroogd en niet smaakvol overige tapas vielen helaas ook tegen. Zo jammer aangezien ik hier voorheen prima gegeten had. Bediening was oké, hadden niet heel veel kennis van de producten maar waren vriendelijk, wat toch erg belangrijk is. Verder gezellige avond gehad, de sfeer die er hangt is goed.
Lea D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Met een groepje vriendinnen hebben we besloten in de buurt wat te gaan eten, want gratis parkeren en gemakkelijk. Van buiten zag het een beetje shabby uit, maar binnen bleek het heerlijk druk en gezellig. We werden ontvangen door een zeer hartelijke gastvrouw, die de hele avond ook gezellige praatjes maakte en een zwangere vriendin een kadootje gaf. We gingen voor het onbeperkte tapas. Dat de keuzes op een bierviltje moest worden genoteerd hebben we maar even genegeerd. Gauw ontdekten we dat de champignons favoriet onder ons was, heerlijk! Uiteraard hadden we meer lekkers van de kaart genomen, maar vonden we alle kiptapas te droog. De fairtrade thee na was wel erg lekker. Al met al een goed etentje, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar daar betaal je ook niet voor. Prijs/kwaliteit is het prima.
Ravi2013 .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2014
Wij gaan vaak onbeperkt tapas eten. De nieuwe uitdaging was dit restaurant. Helaas de tapas waren slecht op de inktvisringen en het broodje na. Bediening was vriendelijk maar kwam helaas niet vaak langs. Het is meer een kroeg dan een onbeperkt tapas restaurant.
Aa .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2013
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen door de jonge man achter de bar .
Na een heerlijk borreltje te hebben gedronken hebben wij het onbeperkt tappas genomen en hebben 2,5 uur gegeten van allemaal heerlijke hapjes.
Het concept met lekker eten en een super vriendelijke bediening is voor ons dan ook top geweest.
WIJ KOMEN HIER ZEKER TERUG.
Ps bedankt lust voor de leuke avond.