Drank & Spijslokaal Lust

Jan Bijloostraat 25-27 3067 Rotterdam Nederland Kaart
31-104212000

Over het restaurant Drank & Spijslokaal Lust

Een lust voor je maag

De Zuid-Europese keuken van Restaurant Lust geeft een zonnig tintje aan iedere Hollandse dag. Lust brengt je met de uitgebreide kaart in een heerlijke vakantiestemming. A la carte heb je voldoende keus voor lunch, diner en tapas. Ben je een echte tapasliefhebber en wil je er eens uitgebreid van genieten, vraag dan om de Onbeperkt Tapas Kaart. Voor feestjes of zakelijke bijeenkomsten boek je de ruime zaal boven het restaurant.

Meer informatie over restaurant Drank & Spijslokaal Lust

• Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Drank & Spijslokaal Lust

Gijs S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Donderdagavond 19-04-2018 met familie wezen eten, het was gelukkig niet erg druk.
Helaas begon het al meteen na binnenkomst, zeker 15 minuten moeten wachten totdat een ober eindelijk ons in de gaten had en een drankje kwam opnemen. Meteen maar wat brood met smeersels besteld, dit duurde wel erg lang dus nogmaals gevraagd... sorry blijkbaar vergeten!
Met de Tapas-gerechten ging het daarna ook erg moeizaam, verkeerde bestellingen en zeer lang wachten tussen de toch alle gelijk bestelde gerechten! Bij het vragen naar de rekening zei de ober nog doodleuk "het duurde soms wel wat lang he?" pffff, zonder iets tegenover te stellen hebben we de rekening betaald, zonder fooi natuurlijk! ....erg jammer!
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Lekker eten, bediening iets te zakelijk.
Michel T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima tapas eten. Zowel van de kaart als onbeperkt. Goed bereid en netjes geserveerd. Prijs/qualiteit verhouding is prima. Kom hier graag terug.
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Helaas heb ik geen goede indruk van Lust. Ik had via Iens gereserveerd maar dat was niet doorgekomen. Vervolgens drie kwartier gewacht op de eerste tapas. Tapas wat niet gebracht werd, tapas wat niet op voorraad was, champignons wat opeens bundelzwam werd, doorgebakken oosenhaaspuntjes, vragen om drinken, vragen om serveerster, zelf naar de bar om te betalen. Dus helaas geen goede ervaring.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Jammer dat de reservering in zijn geheel niet was doorgekomen. Het is wel opgelost, maar je verwacht dat je via Iens kunt reserveren.
Betty S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het was heel druk ,veel te weinig personeel ,onbeperkt tapas eten en na 2 uur hadden we pas 2x kunnen bestellen we mochten wel een half uur langer blijven bestellen maar als ik eerlijk ben heb ik dan al geen trek meer en dat voor € 28;00 p.p. Oh ja we kregen wel een drankje van de zaak maar daar komen we niet voor dus ik zou zeggen BEZUINIG NIET OP PERSONEEL dat zou je zaak wel eens kapot kunnen maken .voor ons geen lust meer
Dyan V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Maakt niet uit of het druk is of rustig. Het eten is altijd heerlijk. En het personeel altijd vriendelijk. Dikke pluim!
Vincent O.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prima lunch gegeten. Service prima. Toen ons gebak vergeten werd bij de koffie, kregen we nog een kop koffie van het huis. Netjes opgelost dus.
Mieke N.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Wij hadden een mini-reünie met lagere school klasgenoten. Lekker onbeperkt tapas gegeten en gezellig bijgekletst.
Een echte aanrader dus!
Leonieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Prima zaak om ongedwongen te eten. Beetje rumoerig doordat bar in voorste deel zit.
Bediening erg vriendelijk!
Chantal O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Goed eten. Ik eet glutenvrij en dat was hier goed te doen. Bij de keuken aangegeven en er was ook glutenvrij brood vooraf met appart bakjes voor smeersel.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Lekker gegeten hier 2e kerstdag, niet heel bijzonder, maar zeker oké. Veel variatie op de diverse tapas planken, sommige tapas wat te droog. Hoeveelheid zeker genoeg.
Al met al een gezellige avond gehad.
Melanie K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Porties zijn kleiner geworden maar de prijzen hetzelfde. Beetje jammer!
Ton T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Prima eten en leuk en vlot personeel. Een aanrader
Selina X.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Tonijn stonk erg. Smaakte oud en vies was duidelijk niet vers. 2 mini hapjes per keer bestellen en je wacht te lang. 2,5 uur in n restaurant zitten is te lang. Als je honger hebt wil je eten en niet 1 hapje per half uur eten.. ze kijken constant naar de grond, express niet naar je tafel en je totaal te negeren om de bestellingkaart niet mee te krijgen.. en oh wat lopen ze langzaam.. dat moet denk ik ook de bedoeling zijn pfff wat n stress is dus niet genieten:( hoewel eten wel lekker smaakt. Uiteindelijk heb je n hoofdgerecht gegeten in 6 deeltjes waar je 2.5 uur over doet. Bizar! Noem dat dan asjeblieft geen onbeperkt. Is heel vals!! :( toetjes erg vies. Crème brûlée is vanillevla en cheescakje is koek met zure roomkaas.behh! VOOR ONS NOOIT MEER!!!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gezellige avond en heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Dinsdagavond steakavond! Lekker malse biefstuk met prima frietjes voor nog geen 15 euro. Een aanrader. Vriendelijke mensen, die je een welkom gevoel geven. Daarom hier in korte tijd 2 x gegeten. En we zullen er vaker terugkomen.
P.S. ook zeer geschikt voor kinderen, mijn zoon heeft met veel smaak spareribs gegeten.
Maryles L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was heerlijk echt lekker en aan te bevelen. het was zaterdag en superdruk en het duurde iets langer dan normaal maar de mensen waren superaardig en zorgden dat je het naar je zin had.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Ik heb met mijn nichtje bij Lust gegeten. Het eten was lekker. De bediening zeer vriendelijk. We hebben een gezellige avond gehad. Alle reden om.nog eens teruh te komen.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
De inrichting van de zaak is flink onder handen genomen en dat is goed te zien. Meer plek gecreëerd en sfeervoller. De gerechten zijn goed en lekker. Binnenkort wordt de kaart vernieuwd, dus dan gaan we nog eens reserveren (door de week is dat niet nodig, maar in het weekend zeker aan te raden!)