Drank & Spijslokaal Lust

Jan Bijloostraat 25-27 3067 Rotterdam Nederland Kaart
31-104212000

Over het restaurant Drank & Spijslokaal Lust

Een lust voor je maag

De Zuid-Europese keuken van Restaurant Lust geeft een zonnig tintje aan iedere Hollandse dag. Lust brengt je met de uitgebreide kaart in een heerlijke vakantiestemming. A la carte heb je voldoende keus voor lunch, diner en tapas. Ben je een echte tapasliefhebber en wil je er eens uitgebreid van genieten, vraag dan om de Onbeperkt Tapas Kaart. Voor feestjes of zakelijke bijeenkomsten boek je de ruime zaal boven het restaurant.

Meer informatie over restaurant Drank & Spijslokaal Lust

• Mastercard , Pin
  • Huisdieren welkom
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk eten vriendelijke bediening in een word top! Zeker een aanrader voir de tapas klant en ik weet uit ervaring dat de spare ribs ook super lekker zijn.
Diantha A.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Zijn hier op maandag geweest en hebben heerlijk gegeten. Bediening was super vriendelijk. Het interieur is simpel maar niks mis mee. Je komt immers voor het eten. Komen zeker nog een keer terug
gerdien95 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
De klantvriendelijkheid en de service is hier echt top! We werden erg vriendelijk ontvangen. Ook werden wij snel geholpen. Er zat een flinke barst in het glas van mijn vriend, dat hij er wat van heeft gezegd kreeg hij een nieuwe. Ook was de ober door de drukte mijn glas water vergeten. Hij bood zijn excuses aan en kwam snel een nieuwe brengen. Echt heel erg vriendelijk personeel. Het eten was heerlijk! Ik ga hier zeker nog een keer naar toe en we raden dit restaurant zeker aan bij vrienden en familie. Bedankt voor de ontzettend leuke avond!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Een gezellige rustige zaak met zeer vriendelijk personeel. Uitstekend eten en er wordt voortdurend opgelet of alles naar wens is.een grapje tussendoor is zeer klantvriendelijk.
We komen hier zeker terug.
jan H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Prettige bediening vriendelijk en opgewekt. Eten was goed en precies genoeg. komen zeker terug.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
was druk, moest wel lang wachten tussendoor bij onbeperkt tapas. eten was prima, alleen tortillas was een killer door hoeveelheid.
M.S. G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Heerlijk gegeten van zeer goede kwaliteit tapas! Ruime keuze op de kaart en zeer vriendelijke bediening. Ongedwongen sfeer qua interieur en spaanse muziek. Erg leuk gezelschap van de slager en zijn compagnon die het tafeltje naast ons zaten.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten was super!!! Personeel is heel vriendelijk. Wachttijd was lang vanwege drukte en onze reservering was niet goed doorgeven.
Stephan O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, prima service!
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met een grote groep gaan eten bij dit restaurant, viel helaas vies tegen. Duurde veel te lang voordat er wat eten op tafel stond, en de gerechten waren daarbij niet lekker.. Voor groepen niet aan te raden.
Meoos .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Twijfelde vooraf wat de kwaliteit zou zijn van het onbeperkttapas eten, maar hebben prima gegeten. De Tapas kaart is vrij uitgebreid. Meeste gerechten waren lekker. Goede, vlotte en vriendelijke service.
Stephan O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten!
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Lekker met zijn drieën hier gegeten en genoten van de onbeperkte tapas. Leuke, en uitgebreide menukaart, waarbij er twee tapas per persoon per ronde mogen worden genuttigd. Goed concept en lekker eten, door een snelle en kundige bediening.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Vanavond gegeten bij Lust. In zijn algemeenheid was het succesvol.
De geitenkaas met honing was top. Dit geldt ook voor chorizo kroketjes spinaziekroketjes, spareribs, zalmwrap, calamaris. De mindere gerechtjes waren de carpaccio en de dadels met spek. Carpaccio was een beetje waterig en de spek bij de dadels mochten wat beter doorgebakken zijn. De bediening was ook top. Wij gaan zeker terug om de andere gerechtjes te proberen.
Chefkim .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Over het eten niets te klagen. Dit was heerlijk. Echter was de bediening zeer traag. Het concept is dat je 2,5 uur onbeperkt Tapas mag eten. Echter hebben wij maar 3 rondes kunnen doen, omdat we iedere keer erg lang moesten wachten tot onze bestelling werd opgenomen, ook de bereiding van het eten duurde erg lang. Dit was erg jammer.
dezoete .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Aanbod van tapas is ruim voldoende, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening zou beter kunnen, wat meer aandacht en de gast voelt zich gewaardeerd.
KenJB .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het was niet best, bestelling kwam regelmatig (na vrij lang wachten) niet compleet op tafel. Restaurant zat vol en keuken leek het niet aan te kunnen. Serveerster heel vriendelijk, vond het ook vervelend allemaal.
Na haren in de kipstukjes en geschifte vanille saus bij het ijs waren we er wel klaar mee. Voorlopig geen Lust meer voor ons, terwijl we in het verleden wel goede ervaringen hebben gehad.
Compensatie in de vorm van een gratis drankje en de ijsjes die van de rekening zijn gehaald kunnen een avond dan toch niet meer goed maken.
Vera H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Het was alweer een tijdje geleden dat we bij Lust hadden gegeten. De laatste keer vonden we de tapas, die we daar al eerder hadden gegeten, qua kwaliteit wat tegenvallen. We waren van mening dat we Lust opnieuw een kans moesten geven en vonden het eten dit keer weer als vanouds lekker. De ossehaas in port en de kip in honing-mosterd waren bijvoorbeeld super lekker! Wel hadden we het idee, dat de porties kleiner waren dan gewend, maar gelukkig gingen we met een voldaan gevoel na een gezellige avond de deur uit.
Gastronomoloog .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
De gamba's sprongen eruit en de rest van bet eten was ook erg lekker. Vriendelijk personeel dat ons heeft geholpen en het is een leuk restaurant om te zien. De sfeer was prettig en fijn.
syldrp .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Na een heerlijke vakantie in Spanje wilden wij in stijl afsluiten. Dat hebben we gedaan bij Lust in de Alexanderpolder. We waren met 10 personen en hebben allemaal verschillende tapas genomen. Het was heerlijk, alsof we nog steeds met vakantie waren. Het uitserveren verliep vlot, maar niet te snel. Hierdoor konden we op ons gemak van alles genieten. Uiteindelijk hebben we er nog lang gezeten met het naborrelen, er heerste een gezellige sfeer en de bediening was erg vriendelijk.