Drank & Spijslokaal Lust

Straatweg 60 3051 BH Rotterdam Nederland Kaart
31-104222005

Over het restaurant Drank & Spijslokaal Lust

Lust is een tapas bar gevestigd in Hillegersberg, Hier kunt u heerlijk onbeperkt genieten van verschillende tapas met excellente service. Van vegetarische tapas tot vis tapas en van vlees tapas tot kip tapas, bij Lust is het allemaal mogelijk!

Als u graag een avond vol verrassingen wilt kunt u ook kiezen voor verschillende soorten tapas in 2 rondes.

Meer informatie over restaurant Drank & Spijslokaal Lust

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Drank & Spijslokaal Lust

Harry V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Voor vegetariërs vind ik dit restaurant geen aanrader. Kleine porties, en matige kwaliteit. Ook de zalm en tonijnsalade vielen mij kwalitatief tegen. Voor vleeseters is het wel een goede keuze. Mijn twee tafelgenoten waren hier zeer tevreden over. De tafels staan heel erg dicht op elkaar. Op een gegeven moment was het restaurant vol, en zat je zowat bij elkaar op schoot. Ook is het dan erg lawaaiig, en hoor je de conversatie van de andere tafels heel duidelijk. Het personeel is wel vriendelijk en attent.
Krijn H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het was de 2e keer dat wij bij Lust waren. Het eten is heerlijk, de bediening spontaan en gezellig. De locatie is ook leuk. Wel jammer was dat t.o.v. de vorige keer er dit keer geen hapjes tussendoor werden geserveerd. Jammer, want die waren vorige keer best lekker.
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker hapjes. Alleen jammer dat de entrecôte koud was. Voor de rest prima gegeten. Bediening prima. Zeker voorhaling vatbaar.
Arja S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
de gerechten waren soms lauw, ook kregen we niet altijd wat we hadden besteld.dit hebben we aangegeven maar helaas niet terug gezien in de rekening. gelukkig maakte de leuke, lieve serveerster veel goed!
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wij komen hier graag. Altijd druk, dus reserveer op tijd. Goede sfeer, fijne bediening, ruime keuze van de kaart, vaste prijs en dus geen verrassingen, knusse sfeer met persoonlijke aandacht.
S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De hapjes die werden uitgedeeld voor iedereen, erg leuk idee!
Wij waren er op Valentijnsdag, dus kregen de dames allemaal een rode roos, ook erg leuk!
Een fijn en gezellig restaurant waar we heerlijk hebben gegeten.
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Erg lekker en gezellig gegeten bij Lust met zeven vrienden op een zondagavond. Het eten is smaakvol en er hangt een leuke sfeer. De wachttijd tussen de verschillende rondes was soms lang, maar daarom kregen we een rondje drank van het huis ter compensatie. Het personeel was vriendelijk.
peet50 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben uiteraard het onbeperkte tapas menu genomen ook dit keer was het heerlijk en waren er enkele nieuwe hapjes bij we hoefden nooit lang te wachten en de hapjes waren allemaal heerlijk kortom het wad een zeer geslaagde avond
E.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Altijd goed hier, gezellige sfeer, relaxte vriendelijke bediening en prima gerechten!
Op tijd reserveren, het is druk. Tip: het smurfen-ijs!
Lique V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Alles duurde heel lang, 45min op de 1e ronde gewacht rondes erna zelfde verhaal. Eten smaakt nergens naar. Kaart is zeer karig.
Lege glazen zagen ze niet? Slechte service. Luidruchtige groep mensen naast ons wij moesten bijna tegen elkaar schreeuwen om elkaar te verstaan.
Ga ik er nooit meer heen!
Doe mij maar Lust Barendrecht, ECHT 10x beter!!
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We hebben een erg ontspannen avond gehad. Heerlijk en goed eten. En wat heerst er een unieke, persoonlijke sfeer! De eigenaar is erg gastvriendelijk!
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Onbeperkt tapas eten is ons goed bevallen. Het eten is goed en gevarieerd. Vriendelijk personeel. Alleen wanneer het restaurant vol begint te raken laten de gerechten wel langer op zich wachten. Over het algemeen prima restaurant waar we zeker nog een keer terug gaan.
Mirella V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten, alle verschillende gerechten waren zeer de moeite waard. Alles werd met vrolijkheid klaargemaakt en aan tafel geserveerd.
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
we konden makkelijk en korte van te voren Online reserveren, Er hing een goede sfeer binnen, leuke kaart en lekker eten. Ik zou hier zo nog een keer kunnen komen eten
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eten en sfeer waren goed. Echter liep er te weinig bediening rond en dit merkten wij wel op. Zo moesten we lang wachten voordat we iemand aan onze tafel komen krijgen, zelfs na herhaaldelijke pogingen om de aandacht te trekken. We moesten vragen om nieuwe ronde drinken terwijl de glazen al geruime tijd leeg waren. Ook kregen we diverse keren en verkeerde bestelling door of ontbraken er gerechten.
Goed eten maar zet meer personeel in
niels02 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Na een half jaar hier (zondag 07-07-17) weer wezen eten met mijn vriendin omdat het de vorige keer zo goed was bevallen en we benieuwd waren naar de nieuwe kaart! De bediening is echt echt super attent en hebben duidelijk plezier in wat ze doen! 2 jongens in de eind twintig! Het eten was heerlijk en de rondes kwamen allemaal vrij vlot door! Voor ons een geslaagde avond en bleek dat het de vorige keer niet toeval was, maar dat dit gewoon een leuk tapasrestaurant is!! Aanrader ????
dewolfmirjam .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en super service. Fijn een bierviltje met daarop de glutenvrije gerechten zodat het makkelijk uitkiezen was. We gaan zeker nog een keer komen!
fijneter .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het leek wel of alles fout ging, maar het was gewoon desinteresse van het personeel. De meisjes in de bediening waren er niet om het de gasten naar de zin te maken.
Bij binnenkomst vroeg de bediening wat mijn man wilde drinken, hij wilde graag een alcohol vrij biertje waarop zij zelf 0.0 aanraadde, ze kwam terug met een 2.0. Mijn rosé duurde vervolgens nog 5 minuten nadat het biertje neergezet was. Dit glas rosé was nog niet de helft van de normale geschonken hoeveelheid, toen ik vroeg of dit gebruikelijk was schonk het meisje geërgerd bij. We moesten toen nog eten bestellen dat ook moeizaam ging... Toen de gerechten kwamen, tapas idee, bleek dat wat op de kaart stond niet was wat er geserveerd werd. De Iberico ham van de kaart was een andere ham, de toast was geen toast, de ossenhaas was biefstuk. Smaken waren zeer vlak en soms zelf slecht. Bij veel gerechten zat sla, maar oud en bruin. We hebben twee keer om drinken moeten vragen, diverse keren moeten vragen of ze de lege bordjes wilde weghalen omdat ze de nieuwe bordjes door ruimte gebrek niet meer kon neerzetten. En dan steeds raar aangekeken worden. Dit is aan absolute afrader.
Schiedam010 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Afgelopen week op aanraden van diverse mensen gaan eten bij Lust. Bij aankomst moesten we eerst al 5 minuten wachten alvorens we geholpen werden. Nadat we uiteindelijk plaats mochten nemen heeft het zeker 15 minuten geduurd voordat we de kaart kregen en we wat te drinken mochten bestellen. Eenmaal besteld duurde het 50 minuten voordat de eerste 2 hapjes voorgeschoteld werden. Vervolgens kon je pas bestellen als de eerste ronde voorbij was en jahoor daarna wederom weer 50 minuten zitten te wachten op iets te eten. En de daarop volgende rondes duurde dan ook erg lang. Het eten was op zich wel prima alleen de wachttijd op een klein gerecht is toch wel erg lang aangezien de diverse porties niet al te groot zijn (dit hoort natuurlijk bij tapas). Maar voor een all-you-can-eat mag er toch wel iets sneller geserveerd worden dan 3 rondes van 2 bestellingen in 2.5 uur tijd. Al met al erg tegen gevallen en we hadden er meer van verwacht.