Drank & Spijslokaal Lust

Straatweg 60 3051 BH Rotterdam Nederland Kaart
31-104222005

Over het restaurant Drank & Spijslokaal Lust

Lust is een tapas bar gevestigd in Hillegersberg, Hier kunt u heerlijk onbeperkt genieten van verschillende tapas met excellente service. Van vegetarische tapas tot vis tapas en van vlees tapas tot kip tapas, bij Lust is het allemaal mogelijk!

Als u graag een avond vol verrassingen wilt kunt u ook kiezen voor verschillende soorten tapas in 2 rondes.

Meer informatie over restaurant Drank & Spijslokaal Lust

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Drank & Spijslokaal Lust

Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Er hing 'n spinneweb aan de lamp, k had 'm weggehaald maar later kwam spin naar beneden vlak boven 't eten. Eten was lauw. Voor mensen met "kleine" benen is 't niet aan te raden om aan de hoge tafels te eten, je kan nergens je voeten op kwijt.
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten, fijne bediening en gezellig
restaurant. Ik zou het zeker aanbevelen. Wim en Elly Goedendorp.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het eten is heerlijk en genoeg.alleen jammer dat er een zeer grote groep aanwezig was waar door er een lange wachttijd was voor je je gerecht kreeg. Normaal komen ze langs met iets om te proeven wat de kok heeft gemaakt maar nu niet wegens drukte.
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Lekker gegeten, gezellige bediening, leuke muziek
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lust is een gezellige plek om lekker ongedwongen tapas te eten. Aardige bediening, we komen zeker nog een keer terug!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Tapas waren van uitstekende kwaliteit. Zeker een aanrader. speciaal onbeperkt toetjes voor €4 was perfect
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Voor vegetariërs vind ik dit restaurant geen aanrader. Kleine porties, en matige kwaliteit. Ook de zalm en tonijnsalade vielen mij kwalitatief tegen. Voor vleeseters is het wel een goede keuze. Mijn twee tafelgenoten waren hier zeer tevreden over. De tafels staan heel erg dicht op elkaar. Op een gegeven moment was het restaurant vol, en zat je zowat bij elkaar op schoot. Ook is het dan erg lawaaiig, en hoor je de conversatie van de andere tafels heel duidelijk. Het personeel is wel vriendelijk en attent.
Krijn H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het was de 2e keer dat wij bij Lust waren. Het eten is heerlijk, de bediening spontaan en gezellig. De locatie is ook leuk. Wel jammer was dat t.o.v. de vorige keer er dit keer geen hapjes tussendoor werden geserveerd. Jammer, want die waren vorige keer best lekker.
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker hapjes. Alleen jammer dat de entrecôte koud was. Voor de rest prima gegeten. Bediening prima. Zeker voorhaling vatbaar.
Arja S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
de gerechten waren soms lauw, ook kregen we niet altijd wat we hadden besteld.dit hebben we aangegeven maar helaas niet terug gezien in de rekening. gelukkig maakte de leuke, lieve serveerster veel goed!
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wij komen hier graag. Altijd druk, dus reserveer op tijd. Goede sfeer, fijne bediening, ruime keuze van de kaart, vaste prijs en dus geen verrassingen, knusse sfeer met persoonlijke aandacht.
S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De hapjes die werden uitgedeeld voor iedereen, erg leuk idee!
Wij waren er op Valentijnsdag, dus kregen de dames allemaal een rode roos, ook erg leuk!
Een fijn en gezellig restaurant waar we heerlijk hebben gegeten.
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Erg lekker en gezellig gegeten bij Lust met zeven vrienden op een zondagavond. Het eten is smaakvol en er hangt een leuke sfeer. De wachttijd tussen de verschillende rondes was soms lang, maar daarom kregen we een rondje drank van het huis ter compensatie. Het personeel was vriendelijk.
peet50 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben uiteraard het onbeperkte tapas menu genomen ook dit keer was het heerlijk en waren er enkele nieuwe hapjes bij we hoefden nooit lang te wachten en de hapjes waren allemaal heerlijk kortom het wad een zeer geslaagde avond
E.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Altijd goed hier, gezellige sfeer, relaxte vriendelijke bediening en prima gerechten!
Op tijd reserveren, het is druk. Tip: het smurfen-ijs!
Lique V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Alles duurde heel lang, 45min op de 1e ronde gewacht rondes erna zelfde verhaal. Eten smaakt nergens naar. Kaart is zeer karig.
Lege glazen zagen ze niet? Slechte service. Luidruchtige groep mensen naast ons wij moesten bijna tegen elkaar schreeuwen om elkaar te verstaan.
Ga ik er nooit meer heen!
Doe mij maar Lust Barendrecht, ECHT 10x beter!!
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We hebben een erg ontspannen avond gehad. Heerlijk en goed eten. En wat heerst er een unieke, persoonlijke sfeer! De eigenaar is erg gastvriendelijk!
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Onbeperkt tapas eten is ons goed bevallen. Het eten is goed en gevarieerd. Vriendelijk personeel. Alleen wanneer het restaurant vol begint te raken laten de gerechten wel langer op zich wachten. Over het algemeen prima restaurant waar we zeker nog een keer terug gaan.
Mirella V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten, alle verschillende gerechten waren zeer de moeite waard. Alles werd met vrolijkheid klaargemaakt en aan tafel geserveerd.