Drank & Spijslokaal Lust

6,9
6,9
niels02 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Na een half jaar hier (zondag 07-07-17) weer wezen eten met mijn vriendin omdat het de vorige keer zo goed was bevallen en we benieuwd waren naar de nieuwe kaart! De bediening is echt echt super attent en hebben duidelijk plezier in wat ze doen! 2 jongens in de eind twintig! Het eten was heerlijk en de rondes kwamen allemaal vrij vlot door! Voor ons een geslaagde avond en bleek dat het de vorige keer niet toeval was, maar dat dit gewoon een leuk tapasrestaurant is!! Aanrader ????
dewolfmirjam .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en super service. Fijn een bierviltje met daarop de glutenvrije gerechten zodat het makkelijk uitkiezen was. We gaan zeker nog een keer komen!
fijneter .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het leek wel of alles fout ging, maar het was gewoon desinteresse van het personeel. De meisjes in de bediening waren er niet om het de gasten naar de zin te maken.
Bij binnenkomst vroeg de bediening wat mijn man wilde drinken, hij wilde graag een alcohol vrij biertje waarop zij zelf 0.0 aanraadde, ze kwam terug met een 2.0. Mijn rosé duurde vervolgens nog 5 minuten nadat het biertje neergezet was. Dit glas rosé was nog niet de helft van de normale geschonken hoeveelheid, toen ik vroeg of dit gebruikelijk was schonk het meisje geërgerd bij. We moesten toen nog eten bestellen dat ook moeizaam ging... Toen de gerechten kwamen, tapas idee, bleek dat wat op de kaart stond niet was wat er geserveerd werd. De Iberico ham van de kaart was een andere ham, de toast was geen toast, de ossenhaas was biefstuk. Smaken waren zeer vlak en soms zelf slecht. Bij veel gerechten zat sla, maar oud en bruin. We hebben twee keer om drinken moeten vragen, diverse keren moeten vragen of ze de lege bordjes wilde weghalen omdat ze de nieuwe bordjes door ruimte gebrek niet meer kon neerzetten. En dan steeds raar aangekeken worden. Dit is aan absolute afrader.
Schiedam010 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Afgelopen week op aanraden van diverse mensen gaan eten bij Lust. Bij aankomst moesten we eerst al 5 minuten wachten alvorens we geholpen werden. Nadat we uiteindelijk plaats mochten nemen heeft het zeker 15 minuten geduurd voordat we de kaart kregen en we wat te drinken mochten bestellen. Eenmaal besteld duurde het 50 minuten voordat de eerste 2 hapjes voorgeschoteld werden. Vervolgens kon je pas bestellen als de eerste ronde voorbij was en jahoor daarna wederom weer 50 minuten zitten te wachten op iets te eten. En de daarop volgende rondes duurde dan ook erg lang. Het eten was op zich wel prima alleen de wachttijd op een klein gerecht is toch wel erg lang aangezien de diverse porties niet al te groot zijn (dit hoort natuurlijk bij tapas). Maar voor een all-you-can-eat mag er toch wel iets sneller geserveerd worden dan 3 rondes van 2 bestellingen in 2.5 uur tijd. Al met al erg tegen gevallen en we hadden er meer van verwacht.
niels02 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Zondag avond 4 december hier met z'n 4-jes gegeten! Dit is ons enorm goed bevallen. De zaak was al mooi in kerststemming gebracht. We zijn uitstekend geholpen door een attente jongeman die ondanks een volle zaak genoeg oog voor ons had en ook nog tijd had voor een praatje en beschikte duidelijk over veel ervaring. Het eten was echt lekker! Juiste porties zag er mooi opgemaakt uit en de rondes kwamen vlot door! Ook vonden wij de hapjes die tussendoor bediend werden om te smullen! Volgens mij stond de eigenaar in de keuken en hij had er duidelijk plezier in!! Ga zo door en een duidelijke aanrader!

ons zie je zeker terug!!!
Karoline V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Lekkere tapas vanavond gegeten bij Lust. Tapas is goed geportioneerd en het smaakt goed. Leuke bedoening, vlot. Eerste rondje tapas duurde wel vrij lang voordat het kwam, maar ze zijn dan ook niet kinderachtig om je langer gebruik te laten maken van de tapas dan 2,5 uur.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wat ooit zo'n leuk restaurantje was heeft zo in kwaliteit afgedaan. Mini gerechtjes die je zo in je holle kies kunt stoppen, en beter zelf de ingredienten van in de supermarkt om de hoek kan kopen. Hier is geen kok voor nodig
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gisteravond kennisgemaakt met Lust op de Straatweg.
Ontvangst vriendelijk en er werd duidelijk uitgelegd hoe t werkt met bestellen.
Helaas waren de tapas beneden pijl,alles heel flauw en absoluut niet op smaak.
Hapjes hebben weinig met originele tapas te maken,we hebben na de derde ronde afgehaakt en betaald,héél teleurgesteld over de prijs kwaliteitsverhouding. Goedkope producten en beroerd klaargemaakt.
eetteam .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Klein tapas restaurantje, met op zicht een leuke inrichting. De service en het eten daarentegen echt heel slecht/mager. 2 bedienden op een volle tent, is gewoon te weinig. Bovendien was de houding iets te nonchalant. Het eten was matig. Sommige gerechten echt lekker (groentekroketjes, garnalenkroketjes, scampi knoflook), anderen echt heel slecht (zwart verbrande kip en buikspek, bijna bevroren carpaccio). Het uitdienen van de gerechten duurde ook ontzettend lang, na 1,5 uur hadden we pas 1 ronde met tapas.

Ter compensatie van de verbrande gerechten kregen we wel korting, dat is dan wel weer netjes.

Maar, al met al niet tevreden. Jammer, met net een beetje extra aandacht en service zou het al een stuk beter zijn.
rikuithetzuiden .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Afgelopen woensdag hier heerlijk gegeten met de familie een keer wat verder van huis maar het was zeer aangenaam. Ik vind al die kleine gerechtjes zo gezellig en de aankleding van het restaurant maakte het helemaal af. Zelf bijzonder tevreden over de scampi met knoflook welke echt heerlijk smaakte. Gerechtjes waren niet teveel en niet te weinig en heel mijn familie was erg tevreden. Service was prima en alles verliep in een prima tempo, al met al : wij komen terug!
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
wij kozen om eens tapas te gaan eten we hadden er zeker geen spijt van hadden een uitstekend flesje wijn uitgekozen mooie volle smaak en zeker de tapas gerechten verdienen een pluim
De tonijnsalade ,scampi met chorizo in chili ,geroosterde buikspier waren uitmuntend
De bediening was goed en vriendelijk wij gaan daar zeker terugkomen al met al een topavond
Koos Z.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
voor het eerst tapas gegeten .we werden vriendelijk ontvangen in een sfeervol spijslokaal.
er heerste een gezellige ontspannen sfeer.we zochten een flesje spaanse wijn uit en die was uitsekend.daarna de tapas erg goed en zeker de ossenhaaspuntjes,scampies en de kip piri piri .al met al zeker een aanrader keuken en bediening verdienen een pluim .de inrichting is echt top
Ketting3 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Onbeperkt tapas gegeten was erg lekker,bediening was vlot en gezellig! Er hangt daar een gezellig sfeertje, ga zeker nog eens een keer terug.
Jeanet B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Vrij laat aangekomen maar konden toch nog terecht voor Tapas, deze waren erg lekker en vooral niet te zout en goeie porties.
Echt een aanrader !!!!!!!!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Op een doordeweekse dag hebben wij gebruik gemaakt van het onbeperkt tapasmenu.
De gastvrouwen van deze avond waren vriendelijk en deden erg hun best. Met een iets meer professionelere houding zou het goed zijn geweest. Waarschijnlijk zijn de dames studenten en kiezen ze niet voor het vak wat je merkt aan veel kleine dingen. Met een beetje aandacht van de leidinggevende zou dit veel beter zijn.
Het eten was oké. Een antal gerechten vonden wij erg lekker. Gehaktballetjes in tomatensaus, scampi met knoflook, kroketjes, mini-burger en patat bravas scoorde goed. De rest was gemiddeld en dreef in veel olie. De ossenhaas was bijna niet gebakken. Sausjes zijn niet echt uitdagend.
Het is een leuke zaak maar mist de aandacht van een "echt " restaurant. Het kan echt veel beter. Misschien is het een bewuste keuze om dat niet te doen?
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Met zijn 5'en op een maandag gebruik gemaakt van het onbeperkte tapas-menu.
Eten was goed: niet te zout (zoals vaak wel is bij tapas) en de porties groot genoeg (zoals vaak niet is bij onbeperkte tapas). Ook werd het eten goed tegelijk geserveerd.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Voor ons de tweede keer bij Lust. Deze keer vrouwelijke bediening. Heel gezellig, aardig en behulpzaam. We hadden een jarige in ons midden, dit hadden ze door de kado's opgemerkt en uit zichzelf tijdens het nagerecht hier aandacht aan geschonken dmv muziek en sterretje. Het eten was prima, niet zo massaal en de sfeer was erg gezellig! Zeker een aanrader!
Kaartje28 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Al diverse keren bij Lust in PA gegeten. Met z'n tweeen of met collega's en telkens tevreden. Heerlijke tapas, vriendelijke vlotte bediening. Gezellige muziek, leuke ambiance.
Zeker een aanrader!!
Raquel G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Gisteren hier voor het eerst geweest dit was ook gelijk de laatste keer. Gezien de recensies online hadden wij al onze twijfels, maar wilden het toch proberen.

Ten eerste mijn advies aan de eigenaar/management verander uw concept dit is vooral geen onbeperkt tapas eten. Per ronde mag je twee hapjes bestellen. De hapjes bestaan gemiddeld uit twee stuks. Volgens de bediening zit je na 3 rondes vol. Dit rekening houdend met een uur dat je zit te wachten voor de volgende ronde. Een nieuwe ronde pas te bestellen als alles op is. Er lopen maar twee mensen in de bediening dus ook hier is over nagedacht. Kwaliteit is uitermate slecht. Geen smaak weinig gebruik van kruiden die je zou verwachten in een tapas restaurant.

De bediening is daarnaast ook erg chaotisch worden veel fouten gemaakt. Erg jammer! Zeker het geld niet waard!
rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
service slecht, eten slecht, wachtijd lang.. eigenlijk niets positiefs te bespeuren! popie joopie gedrag van personeel moet je toch als manager flink onder de loep gaan nemen en het eten, alles frituur ( tenminste daar smaakte het naar), zaten naast de keuken en hoorde iets TE VAAK de magnetron pingen, maar wat verwacht je dan in zo klein keukentje!

ik kom niet meer terug