Drank & Spijslokaal Lust

Straatweg 60 3051 BH Rotterdam Nederland Kaart
31-104222005

Over het restaurant Drank & Spijslokaal Lust

Lust is een tapas bar gevestigd in Hillegersberg, Hier kunt u heerlijk onbeperkt genieten van verschillende tapas met excellente service. Van vegetarische tapas tot vis tapas en van vlees tapas tot kip tapas, bij Lust is het allemaal mogelijk!

Als u graag een avond vol verrassingen wilt kunt u ook kiezen voor verschillende soorten tapas in 2 rondes.

Meer informatie over restaurant Drank & Spijslokaal Lust

Corina H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We komen altijd even terug bij Lust Hillegersberg, vooral voor de garnalen en spinaziekroketjes! En de rest was ook lekker :-)
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Een heerlijke ervaring, absolute aanrader. Ook al ben ik vaker geweest het is iedere keer een feestje van smaak en sfeer. Ik hou dr van.
Joell R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Top!
John V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk eten, goede porties en toffe bediening. Onze ober was een gezellige vent met goeie Rotterdamse humor! Tot snel!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Tegenvaller. Tapas niet bijzonder. Mosselen ronduit slecht. Hebben deze niet eens allemaal opgegeten. Patat niet doorbakken en inktvis flauw. Harde muziek, hoog studenten gehalte, maar de prijzen zijn daar niet naar. Hadden we niet verwacht. Bediening aardig. Maar lege flesjes en glazen e.d. bleven lang staan. Bovendien presentatie van haar niet erg passend. Zeer lange kunstnagels (daar kun je toch niet mee werken?) en wimpers. Ik ga er nooit meer heen. Aan de overkant gelukkig super goed koffie kunnen drinken met heerlijke taart en ijs in een hippe tent. Dat heeft onze avond nog goed gemaakt.
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Veel variatie en leuke bediening. Hier komen wij zeker weer terug.
D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Geweldige bediening. Geweldige koks. Originele gerechten. Ontspannen sfeer. Top avond gehad. Leuke gasten ook. Prima buurt. Goed bereikbaar.
Krijn H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Al diverse keren geweest bij Lust. Het eten is heerlijk, de bediening heel aardig en klantgericht. Ook de sfeer is goed. De wachttijden waren deze keer te lang en dat kan dus beter. 10 kleine hapjes voor 25,95 is wat aan de dure kant. Het is onbeperkt, maar meer hapjes betekent langer blijven en we waren al de laatste die weggingen.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Prijs kwaliteit kan beter, de porties ook > ik stel voor het aantal tapas overal 1 stuks van aangepast het aantal personen dat je bent. Dus niet 2 gehaktballetjes maar 4 in ons geval. Of niet 2 garnalen kroketjes maar 4 in ons geval. Ik vond dat de wachttijd ook erg lang was. Bedankt voor het zachter zetten van de muziek. Drinken werd wel goed verzorgd.
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Er hing 'n spinneweb aan de lamp, k had 'm weggehaald maar later kwam spin naar beneden vlak boven 't eten. Eten was lauw. Voor mensen met "kleine" benen is 't niet aan te raden om aan de hoge tafels te eten, je kan nergens je voeten op kwijt.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten, fijne bediening en gezellig
restaurant. Ik zou het zeker aanbevelen. Wim en Elly Goedendorp.
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het eten is heerlijk en genoeg.alleen jammer dat er een zeer grote groep aanwezig was waar door er een lange wachttijd was voor je je gerecht kreeg. Normaal komen ze langs met iets om te proeven wat de kok heeft gemaakt maar nu niet wegens drukte.
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Lekker gegeten, gezellige bediening, leuke muziek
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lust is een gezellige plek om lekker ongedwongen tapas te eten. Aardige bediening, we komen zeker nog een keer terug!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Tapas waren van uitstekende kwaliteit. Zeker een aanrader. speciaal onbeperkt toetjes voor €4 was perfect
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Voor vegetariërs vind ik dit restaurant geen aanrader. Kleine porties, en matige kwaliteit. Ook de zalm en tonijnsalade vielen mij kwalitatief tegen. Voor vleeseters is het wel een goede keuze. Mijn twee tafelgenoten waren hier zeer tevreden over. De tafels staan heel erg dicht op elkaar. Op een gegeven moment was het restaurant vol, en zat je zowat bij elkaar op schoot. Ook is het dan erg lawaaiig, en hoor je de conversatie van de andere tafels heel duidelijk. Het personeel is wel vriendelijk en attent.
Krijn H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het was de 2e keer dat wij bij Lust waren. Het eten is heerlijk, de bediening spontaan en gezellig. De locatie is ook leuk. Wel jammer was dat t.o.v. de vorige keer er dit keer geen hapjes tussendoor werden geserveerd. Jammer, want die waren vorige keer best lekker.
Betty K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker hapjes. Alleen jammer dat de entrecôte koud was. Voor de rest prima gegeten. Bediening prima. Zeker voorhaling vatbaar.
Arja S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
de gerechten waren soms lauw, ook kregen we niet altijd wat we hadden besteld.dit hebben we aangegeven maar helaas niet terug gezien in de rekening. gelukkig maakte de leuke, lieve serveerster veel goed!