Drank en Spijslokaal Markant

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Falco B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Erg goede service, begonnen op het terras, op de vraag of de komkommersalade fijn gesneden kon worden, was dat geen probleem. De Jonge dame op het terras was net als de bediening later binnen erg netjes en voorkomend. Diner na het terras bezoek genomen. Voorgerecht gerookte tonijn carpaccio was top. Hoofdgerecht was redelijk tbone van het varken. Al met al geslaagde avond
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2013
Goed eten, zeer flexibele en behulpzame bediening op een mooi marktplein in Lichtenvoorde. Beperkte kaart. Keuken: Nederlands- internationaal. Wij aten een carpaccio van hert en krachtige gebonden tomatensoep vooraf. Daarvoor twee zelf te snijden stokbroodjes met aioli en pesto. Als hoofdgerechten: ree en hert duo met gebakken bloedworst en een saus van appelstroop en kruidkoek en ossobuco met pastinaak. Bij het garnituur een smakelijk soort patat-chips.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Prima gegeten op het terras van dit restaurant. Ik nam de couscous met gegrilde groenten, die heerlijk knapperig waren en de couscous smeuig en smakelijk. Mijn vriend nam tournedos van Kloostervarken en kreeg verder Hollandse frieten met Hollandse mayonaise, broccoli en een flinke salade. Hij vond het lekker. De broodjes vooraf waren enorm, een heel stokbrood en dat voor een prikkie. We moesten erg lachen om de vraag of het varken rare, medium of wel done moest, de bediening was jong, maar verder ok. Het terras is erg standaard, nothing special, het marktplein wel aardig.