Drank en Spijslokaal de Meester

Zeestraat 26 2042 LC Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Drank en Spijslokaal de Meester

Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vorige week heerlijk gegeten. Gerechten zijn goed en juist geproportioneerd. Alleen bij de garnalencocktail zou iets minder groen mogen. Inrichting leuk, vooral met de klassenfoto's uit de jaren '60-'70 van de lokale middelbare school. Personeel vriendelijke en behulpzaam. We komen nog eens terug om de kaasfondue te proberen
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Voor eters die niet teveel culinaire eisen stellen met summiere kaart aan voor-hoofd-en nagerechten welke voor hetgeen je krijgt behoorlijk aan de prijs zijn. Aardige hobby kok.
Geen hoofdgerechten met vis, op het menu veelal kaas fondue.
Bediening is vriendelijk en entourage is leuk.
Helena V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vanavond gegeten met mijn vader voor zijn vaderdag. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk onthaald, en het decor was erg gezellig. De gastvrouw was erg vriendelijk!
Het eten was een beetje in 2 strijd.
Vooraf gegratineerde champignons en een salade gamba, de champignons waren heerlijk, daarin tegen viel de salde erg tegen beetje sla, komkommer en wat tomaat, de gamba's waren helaas gebakken roze garnaaltjes.
Bij het hoofdgerecht hetzelfde verhaal we hadden een mix grill en spareribs.
De varkenshaas en biefstuk waren super, de spare ribs bijna onder de maat, duidelijk niet huisgemaakt en veelste droog!
Ik kan nog wel is zeuren maar als mijn vader er ook iets van zegt... Ja dan zijn de echt droog.
En zo volgde ook het dessert, dame blanche en dessert de meester.
Wederom het dessert de meester was erg smakelijk, de dame blache was niet meer dan een uit een flesje geknepen chocolade saus met een bolletje ijs en spuitbus slagroom.
Bij een dame blache verwacht je opzeminst toch wel de warme chocolade.
Als met al was 1 deel van de gerechten een absolute 8 waard en de rest helaas niet meer dan een magere 5.
Jammer want het is er leuk en de bediening is erg prettig
Lique B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We hadden na de recensies een andere verwachting.

Interieur en ontvangst gezellig en vriendelijk.
Menukaart, niets bijzonders maar gewone gerechten.

Garnalen cocktail € 11,75, dan verwacht je ook niet dat er heel veel sla in zit en zeker geen natte sla met nog zandresten.

Gamba salade, was wederom slablad nat en wat zand. Komkommer grove stukken en "Calvé" dressing. Met gebakken roze garnalen.
Gemiste kans.

Hoofd gerecht, kipsate waren heerlijke zachte kippendijen. Steak was een prima, echter garnituur wederom saai nat blad sla, tomaat, komkommer en aardappelsalade en schijfje watermeloen. Friet erbij en klaar.

Dessert was wederom saai, dame blanche € 6,75, vanille-ijs met goedkopen chocolade saus uit fles, terwijl echte chocoladesaus hard moet worden bij de dame blanche.
Aarbeien waren heel koud, waardoor je smaak verlies hebt van deze vrucht. Zonde.

Al met al door het eten niet iets waar wij nog naar terug zouden gaan.
Dan is een Bruxxeles aan Zee een betere prijs-kwaliteit verhouding.

Iets meer aandacht voor de mise en place.
Simpele dressing maken met olie en azijn.
Je sla GOED wassen en goed droogslingeren. Geen hele bladen in je salade maar verschillende sla variaties. Sla aanmaken.

Succes, de locatie is er, vlees is goed, nu de rest nog.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We zijn hier 2e kerstdag gaan eten en hebben genoten van het heerlijke eten en de gastvrijheid van Ton en zijn crew , hele grote complimenten. We gaan hier zeker nog een keer terug komen.

We have been here on the 2nd Christmas day for a very nice dinner, we enjoyed the wonderful food and the hospitality of Ton and his crew, for sure we are coming back.
Emily B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij de meester.
Als voor gerecht heerlijke garnaaltjes,
Als hoofdgerecht de kaasfondue proeverij met geitenkaas, bier , en oude kaas wat was dat heerlijk daarbij kreeg je broccoli bloemkool champignons komkommer tomaat en als er iets op was werd er meteen wat gehaald. Hele aardige en enthousiaste bedoening.
Het decor zag er heel leuk uit je kreeg echt het idee dat je in een klas zat.
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
leuk restaurant met attente bediening en lekker gegeten.
het school thema is ook erg origineel en grappig.

sliptongen en spare ribs waren heerlijk.
Fransconny G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Zomaar op een zaterdagmiddag lekker naar Zandvoort. Tegen 18.00 uur eens kijken waar we wat kunnen eten. Via Iens bij de Meester uitgekomen. Een vrij nieuwe gelegenheid in Zandvoort. Even bellen of de hond mee naar binnen mag, geen probleem. Bij aankomst keurig ontvangen. Ton, de meester????, praat met enthousiasme over zijn kaasfondue, heeft ons wat laten proeven. We hebben niet gekozen voor de fondue, we hebben gewoon lekker gegeten. Zeker een zaak om terug te komen.
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Na een dagje Circuit Zandvoort IENS geraadpleegd voor een restaurantsuggestie in de buurt en op basis van de recensies voor dit restaurant gekozen.

De menukaart is niet erg uitgebreid en staat geheel in het thema van het restaurant op een schoolbord. We hadden gekozen voor de varkenshaas en de biefstuk als hoofdgerecht en vonden het lekker. Qua aankleding zag het er ook mooi uit op het bord, alleen was de hoeveelheid gebakken aardappeltjes wat karig, maar de bediening bood zelf al aan om wat extra te laten komen uit de keuken. Desert was een cheesecake en deze viel ook niet tegen.

Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Erg leuk ingericht restaurant, thema school. Je zit dan ook gewoon op schoolmeubilair, het menu komt op een schoolbord naast de tafel en de rest is allemaal school. Vooraf de uiensoep, prima op smaak, als hoofdgerecht de biefstuk, erg lekker. Op het bord verder weinig, beetje sla en aardappelsalade, dus allemaal basic. De gastheer is erg aardig, je voelt je gelijk thuis. Vroeg of we parkeergeld in de automaat hadden gedaan voor de zaak, attent. Zaak was verder, voor een donderdagavond, naast een paar bargasten/vrienden, leeg. De kaart is inderdaad vrij beperkt, jammer, want het is een leuk restaurant met een originele inrichting.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Hier gaan eten na het lezen van goede recensies. En het is waar, het een mooie aanwinst voor Zandvoort! De kaart is niet uitgesproken bijzonder (saté/spareribs), maar de kaasfondue een is originele toevoeging. De menukaart is geen onnodige lange lijst met gerechten, maar een selectie waar dan veel aandacht aan wordt besteed. En de er is voor ieder wel iets naar smaak.
Het interieur en de gastvrijheid laat niets te wensen over. Zowel de meester (Ton) als de juffrouw zijn erg vriendelijk en er heerst dus ook een gemoedelijke, gezellige en vrije sfeer. De aankleding is leuk en zorgt altijd voor gespreksstof. Goed concept dus, afgemaakt met scholiertjes bij de thee en een krijtje (drop) bij de rekening.
Wij gaan hier zeker nog eens eten. Al is het alleen al omdat het personeel je tot in de puntjes verzorgt en zo een etentje een leuk avondje uit wordt.
Bobby M.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Heerlijk! Dankzij de twee voorgaande advertenties hebben wij deze locatie gekozen om ons bezoek aan Zandvoort goed af te sluiten. Dit lukte, volledig. Een mooi ingericht restaurant die je de school-vibe weer helemaal laat voelen.

Ook het eten was verrukkelijk. Een portie (onbeperkte) spareribs om je vingers bij af te likken, en met de dagspecial was het net zo: een luxe portie gamba's. Mijn vriendin vond deze zo lekker dat ze vergat om mij een hapje te proeven. Geen nood, zo zei de Meester, en gaf mij als klein extraatje een gamba helemaal voor mij alleen (die ik ook met niemand wilde delen..).

Nog uitgebreid kunnen spreken met de gastheer die zijn vak goed verstaat. De passie, energie en bevlogenheid spatten er vanaf. We zijn heel blij dat wij hier naar binnen zijn gestapt. Hier komen wij zeker terug. Onze beoordeling? Een 10+ met sticker!
Josesch .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Leuk eetcafe op loopafstand van strand.

Gastvrij ontvangen door de meester zelf.
Wat een leuke inrichting. Thema school aap, noot, mies tot in de puntjes doorgevoerd. Placemats met klassefoto's brengen je terug naar vroegere tijden.
Maar het allerbelangrijkste : heerlijke spareribs gegeten! Wat een grote porties! Kortom een aanrader !
ASF .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Wat een aanwinst voor de horeca in Zandvoort, eten in klaslokaal , terug in de schoolbanken. Salade met geitenkaas vooraf heerlijk.De kaasfondue was aan mij niet besteed maar de spare ribs een tien met griffel, de kipsaté overheerlijk en dagtopper ribeye niet te versmaden. De porties zijn riant,de prijzen zeer klantvriendelijk, de bediening uitmuntend.