Drank en Spijslokaal de Meester

9,1

Jouw recensie over het restaurant Drank en Spijslokaal de Meester

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk! De kaart is klein, dat is een pluspunt. Gerechten zoals gegrild vlees, saté en diverse kaasfondues. Goede prijsstelling. Ik had de carpaccio en de kaasfondue, beide waren goed. Vers bereid. De kaasfondues zijn in allerlei variaties te verkrijgen, zoals de originele, geitenkaas, bier en cheddar, etc. Geserveerd met stokbrood en knapperige groentes. Lekker wijntje erbij. Als kroon op de avond: de gastheer! Gastvrij, vriendelijk, heeft echte interesse in zijn gasten. Hoewel zijn schoolmeester vroeger nooit een 10 gaf, zo vertelde hij, geef ik deze gastvrijheid een 10! Dankjewel! -Great restaurant. Good food, freshly prepared and a friendly host who knows what hospitality means!-
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellige sfeer, leuk ingericht!
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
vandaag door de recenties op tripadvisor naar dit restaurant gegaan in Zandvoort. Leuke opzet van het restaurant. Heerlijk gegeten. Zacht en mals vlees.
Wij komen zeker nog eens terug
Ferry en Lies K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijke kaasfondue en gastvrije ontvangst. Lekker gegeten en alles is mogelijk. Wij hebben genoten.
Pien D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Super leuke inrichting, eten was ook prima en gastheer Tom is ook niets teveel. We gaan zeker nog eens terug.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Was weer heerlijk en gezellig, zoals altijd.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heel gezellig
Eten is goed maar de sfeer is mede bepalend voor een avondje uit eten.
De combi van eten en de juiste sfeer was super.
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Vriendelijke en attente bediening. Kaasfondue was erg lekker!
Maria Concepcione W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Gastvrije ontvangst met uitleg over bij elkaar passende gerechten. Belangstellend naar hoe we het vonden. Smakelijke goede uiensoep, 3 soorten fondue met heerlijke rauwkost en cheesecake - ijs: overheerlijk. Decor in onderwijssfeer conform de naam, rustige muziek en ontspannen mede-gasten maakte het uit-gevoel helemaal fijn!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed eten, gezellige omgeving en vriendelijke bediening.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Super lekker gegeten en was erg gezellig . Top keuken top bediening zeer vriendelijk en alsof je gezellig thuis met een groep vrienden zit te tafelen
joanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Super sfeervol.Hartstikke leuke en attente bediening.En niet te vergeten heerlijk gegeten voor een prima prijs.Zeker een aanrader!!
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Was erg lekker,beter dan ik had verwacht????
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Echt heeeerlijk gegeten en zeer gastvrije ontvangst en bediening!! Hier komen we zeker terug!!
Han V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk om weer eens gezellig uit eten te gaan. Gezellig restaurant, simpel maar doeltreffend. Uitstekend gegeten. Top. Voor herhaling vatbaar. Han.
Christien B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We konden iets eerder terecht ivm met avondafspraak. Dat was fijn, we zijn erg gastvrij ontvangen.
De geitenkaas- en blauwe kaasfondue genomen. Beiden waren goed en erg lekker.
Ik kom zeker nog eens terug.
Inrichting leuk en gezellig.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vorige week heerlijk gegeten. Gerechten zijn goed en juist geproportioneerd. Alleen bij de garnalencocktail zou iets minder groen mogen. Inrichting leuk, vooral met de klassenfoto's uit de jaren '60-'70 van de lokale middelbare school. Personeel vriendelijke en behulpzaam. We komen nog eens terug om de kaasfondue te proberen
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Voor eters die niet teveel culinaire eisen stellen met summiere kaart aan voor-hoofd-en nagerechten welke voor hetgeen je krijgt behoorlijk aan de prijs zijn. Aardige hobby kok.
Geen hoofdgerechten met vis, op het menu veelal kaas fondue.
Bediening is vriendelijk en entourage is leuk.
Helena V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vanavond gegeten met mijn vader voor zijn vaderdag. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk onthaald, en het decor was erg gezellig. De gastvrouw was erg vriendelijk!
Het eten was een beetje in 2 strijd.
Vooraf gegratineerde champignons en een salade gamba, de champignons waren heerlijk, daarin tegen viel de salde erg tegen beetje sla, komkommer en wat tomaat, de gamba's waren helaas gebakken roze garnaaltjes.
Bij het hoofdgerecht hetzelfde verhaal we hadden een mix grill en spareribs.
De varkenshaas en biefstuk waren super, de spare ribs bijna onder de maat, duidelijk niet huisgemaakt en veelste droog!
Ik kan nog wel is zeuren maar als mijn vader er ook iets van zegt... Ja dan zijn de echt droog.
En zo volgde ook het dessert, dame blanche en dessert de meester.
Wederom het dessert de meester was erg smakelijk, de dame blache was niet meer dan een uit een flesje geknepen chocolade saus met een bolletje ijs en spuitbus slagroom.
Bij een dame blache verwacht je opzeminst toch wel de warme chocolade.
Als met al was 1 deel van de gerechten een absolute 8 waard en de rest helaas niet meer dan een magere 5.
Jammer want het is er leuk en de bediening is erg prettig
Lique B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We hadden na de recensies een andere verwachting.

Interieur en ontvangst gezellig en vriendelijk.
Menukaart, niets bijzonders maar gewone gerechten.

Garnalen cocktail € 11,75, dan verwacht je ook niet dat er heel veel sla in zit en zeker geen natte sla met nog zandresten.

Gamba salade, was wederom slablad nat en wat zand. Komkommer grove stukken en "Calvé" dressing. Met gebakken roze garnalen.
Gemiste kans.

Hoofd gerecht, kipsate waren heerlijke zachte kippendijen. Steak was een prima, echter garnituur wederom saai nat blad sla, tomaat, komkommer en aardappelsalade en schijfje watermeloen. Friet erbij en klaar.

Dessert was wederom saai, dame blanche € 6,75, vanille-ijs met goedkopen chocolade saus uit fles, terwijl echte chocoladesaus hard moet worden bij de dame blanche.
Aarbeien waren heel koud, waardoor je smaak verlies hebt van deze vrucht. Zonde.

Al met al door het eten niet iets waar wij nog naar terug zouden gaan.
Dan is een Bruxxeles aan Zee een betere prijs-kwaliteit verhouding.

Iets meer aandacht voor de mise en place.
Simpele dressing maken met olie en azijn.
Je sla GOED wassen en goed droogslingeren. Geen hele bladen in je salade maar verschillende sla variaties. Sla aanmaken.

Succes, de locatie is er, vlees is goed, nu de rest nog.