Dragons Delight

Zaterdag en Zondag 10:00 - 17:00

Erg lang
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Omdat we de locale horeca graag steunen hebben we dit tentje bezocht, op de hoek van de straat. We hebben koffie besteld, en soep en salade. De koffie hebben we gekregen, op de soep en de salade hebben we 50 minuten gewacht waarbij we van de (op zich niet onvriendelijke) bediening telkens een andere smoes kregen. Daarna zijn we hongerig vertrokken. Als je 50 minuten nodig hebt om een bord soep in de magnetron te zetten... weet je zeker dat je klaar bent om echte klanten te ontvangen? Dragons Delight is op zijn best een stel welwillende amateurs. Dit was ééns maar nooit weer. Jammer.
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Afgelopen zaterdag met z'n tweetjes hier een high tea gedaan. Het is een klein maar heel gezellig zaakje met hele vriendelijke bediening. We konden uit verschillende theesoorten kiezen en die werden onbeperkt bijgevuld. We kregen als begin een stukje van een eigengemaakt saucijzenbroodje, erg lekker. Daarna een hightea schaal met verschillende zoete en hartige hapjes. Sandwiches met verschillend beleg, kleine chocolade cakejes, cupcakes en scones met jam en slagroom. Erg lekker allemaal zelfgemaakt. Alleen jammer dat de slagroom uit een spuitbus kwam, hij loopt zo snel terug tot een papje en zelfgeklopte slagroom zou veel beter smaken bij de lekkere scones.
Wij vonden dut een goede high tea en komen hier zeker nig eens terug.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Een leuk net tentje met heel aardige bediening. Wij hebben via groupon een high tea gedaan. De ontvangst was hartelijk en de tafel was netjes opgemaakt. We werden snel bediend, kregen alle 4 een eigen potje thee naar keuze en begonnen met een stukje zelfgemaakte saucijzebrood...heerlijk! De etagère met hapjes werd ook snel op tafel gezet. De sandwiches, vier per persoon waren heerlijk maar waren net zo groot als een postzegel. Dat viel dus wel tegen. De minicupcakes en de lemoncurd-cupcake waten ok. De scones waren erg droog maar je kreeg er een beetje jam en slagroom bij. Alles bij elkaar genomen, de bediening, de sfeer en de high tea een dikke voldoende. Echt minpunt waren de sandwiches...die zijn echt te klein.
JNW .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Zeer sympathiek tentje met uiterst vriendelijke bediening en heerlijk eten voor schappelijke prijzen. Wellicht wat uit de richting maar het maken van ommetje meer dan waard! Wij komen snel weer. Jan & Dahlia
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Leuk, een tentje in de Rivierenbuurt. Ligt een beetje verstopt op de hoek van de Tolstraat met de Amstel. Er hebben al eerder eettentjes gezeten en het niet gered. Ik hoop dat het nu anders is, want Dragon's Delight is een echte aanwinst. Heerlijk Engels eten, lekker klaargemaakt en de prijs is ook oké. Daar nog prima smoothies bij. De koffie was een beetje slap, maar dat past wel bij het Engelse eten.
Kortom, een tentje om naartoe te gaan!
Sophie P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Wat een super leuk nieuw tentje in de rivierenbuurt. De inrichting geeft een sprookjesachtig gevoel met de grote houten boom aan de wand. Mijn vriend koos voor de Full monty en ik voor de Eggs Hemingway. Alles perfect bereid. Lekkere koffie erbij. Wij komen vaker terug!