Dragon Town

Berkhoutlaan 5 2161 EL Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Dragon Town

Een Chinees restaurant waar je werkelijk alle denkbare Aziatische gerechten kunt bestellen, afhalen en kunt laten bezorgen. Als je dol bent op sushi kun je hier allerlei verrassende gerechtjes bestellen. Maar ook voor de fan van Indonesisch eten is er volop keuze. Maar een gewone Babi Pangang uit de Chinese keuken is ook lekker en smaakvol. Goed voor een ‘lui’ dagje wanneer je geen zin hebt om de keuken te staan en toch lekker en smaakvol wilt eten!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dragon Town

• : Aanwezig

Maandag t/m zondag 16.30 - 22.00 uur (dinsdag gesloten)

G.C. D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Goed gegeten. De porties van de Chinese rijsttafel waren net aan voldoende. Het was heerlijk, maar hadden onze vrienden nog wel iets meer gelust.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Hier heerlijk gegeten, de bediening is zeer vriendelijk. De nieuwe inrichting maakt het plaatje compleet.
De nieuwe gerechten een dikke 10+
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij hebben van de tapas genoten. In 1 woord super???????????????? . Bediening was top en het restaurant is zo mooi geworden na de verbouwing.
Irma E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Onze tafel was iets aan de krappe kant voor vijf personen. Één persoon zat wat in het gangpad. We hebben gekozen om tapas te eten. Die was er leuk, gezellig en erg lekker. Jammer dat er geen ijs in het tapasmenu erbij zit. (We waren wel vol genoeg ;) Gastheer was erg gastvrij en groette ons hartelijk bij het weggaan.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gisteravond na de verbouwing weer eens bij Dragon Town gegeten. Ik moet zeggen de verbouwing is goed gelukt en het restaurant ziet er erg mooi uit. Vlotte en aardige bediening en de gerechten zijn qua smaak en uitstraling echt top. Een aanrader is de sushi, niet alleen lekker maar ook nog eens schitterend gepresenteerd!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Dragon Town. Zeer goede bediening en een fantastisch mooie inrichting van het restaurant. Complimenten aan Dragon Town
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk het tapas menu gehad, de sushi is voortreffelijk!! Verder is de inrichting ook prachtig, het nieuwe is mooier!!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We zijn door de heer Mok erg gastvrij ontvangen en hebben weer heerlijk gegeten, het vernieuwde interieur is modern, stijlvol en zeer gezellig.
Hoogervorst .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Als er gereserveerd hebt met een kinderstoel en je hebt er geen, laat dit dan tijdig weten en niet bij aankomst! Er kwam een kinderstoel die gerepareerd moest worden, maar voor de avond was dit goed. Het eten werd snel opgenomen en het duurde lang, maar smaakte goed. Een van ons had geen voorgerecht en kreeg het eten al toen wij nog met voorgerecht bezig waren. Voordat wij het hoofdgerecht kregen, had zij het al op en waren wij bezig met het tussengerecht. Later gaven ze aan dat dit fout was gegaan. Ook 3x om een drankje moeten vragen ( verschillende personen van de bediening) omdat de bediening te druk was. De hoofdgerechten hadden weinig tot geen groente en moet eerlijk zeggen dat de prijzen stevig zijn voor wat je op tafel krijgt. We hebben hier al vaak gegeten, maar dit maal hadden we eerder het idee dat we teveel waren.
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met twee personen tapasmenu genomen. De sushi was lekker en werd vers gemaakt, maar hierdoor duurde het ontzettend lang voordat we het eten op tafel kregen. Gehoord van een collega dat hier de sushi erg hier lekker was, maar ze kunnen de grote vraag naar sushi niet aan. Na 2 uur hadden we pas 1 ronde sushi gehad! Meerdere keren gevraagd waar ons eten bleef. Om de honger te stillen gerechten wat warme gerechten besteld op aanraden van de bedieding. Helaas waren de warme gerechten droog en te zout. Ter compensatie kregen we een drankje van het huis, maar compenseert niet met hoe lang wij hebben gewacht op ons eten. De bediening was wel vriendelijk en deed hun best, maar in de (sushi)keuken had er meer personeel moeten staan. Al met al lekkere sushi gegeten maar de wachttijd was veels te lang, zonde!!
linda L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
2 de kerstdag hier het tapas menu genomen. Het was echt slecht. 2 keer varkensvlees gekregen terwijl er was doorgegeven geen varkensvlees. Gerechten kwamen lauw op tafel, smakeloos en zeer lange wachttijden. Er liepen veel ontevreden mensen weg terwijl ze nog niet klaar waren. Onvrede gemeld maar de eigenaar zegt vervolgens jammer jammer en doet niets. Heb ook nog een mail gestuurd ,maar geen enkele reactie. Nou HR Mok ik hoop voor u dat alles snel verbeterd want zo gaat u het niet lang meer vol houden. De bediening deed overigens enorm zijn best en was vriendelijk, het lag echt aan het smakeloze eten. Een tapas menu zonder tapas
Cavia B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Niet goed, ook niet in het restaurant!
Eten: weinig smaak. Pindasaus niet gekruid en hetzelfde in verschillende gerechten. Vlees niet op smaak gebracht, en twijfel of het echt kip was of toch varken. Bami was heel vettig. Gerecht met oestersaus smaakte daar niet naar. Andere sauzen hadden ook een stuk minder smaak dan we van andere restaurants gewend waren.
Service: slecht. Duurde ontzettend lang, bediening wist geen antwoorden op vragen over het eten, had geen overzicht, deed erg chique met het inschenken van wijn terwijl ze bestellingen vergaten, hete borden aangaven en ze te weinig langsliepen.
We hebben er veel te lang gezeten kortom, en het eten was dat niet waard.
Bram Z.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Deze keer weer eens afgehaald hier. Bami had wat weg van spaghetti en was klef en smakeloos. Voor de rest lijkt het of ieder gerecht in de zelfde rode saus zit. Babi pangangvlees was vreemd zacht wit vettig vlees zonder de krokante laag. Tjap tjoy smakeloos. Denk dat je echt hier in het restaurant zelf moet eten om een behoorlijk gerecht te krijgen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Voor een verjaardag gereserveerd op vrijdag voor het tapas menu.
Helaas was het te druk voor de bediening, drankjes konden we met moeite bestellen, de tafel werd pas na meerdere verzoeken wat afgeruimd, en de attentie voor de jarige werd vergeten. Na een opmerking gemaakt te hebben bij het management bood men excuses aan , het was erg druk en te weinig personeel,maar daarom reserveer je toch juist. Thuis bleek er ook teveel aangeslagen te zijn. Eten was goed van smaak maar de ervaring was niet voor herhaling vatbaar.
Lauwii .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Wij hebben hier gegeten met een tafel van drie en een tapas menu. De gerechten zijn goed, al zal ik de sushi niet aanraden. Het is niet slecht, maar vele malen lekkerder in een gespecialiseerd sushi restaurant. Bij Dragon Town proef je wel dat het al eventjes van te voren is gemaakt en in de koelkast wordt bewaard. De andere hapjes waren prima, voornamelijk de ossenhaas is in alle gerechtjes erg lekker en mals. De bediening is ok, wij vonden dat het serveren van de drankjes elke keer best lang duurde, hier hebben we naar moeten vragen. Ook een keer gevraagd om chili saus bij de loempiaatjes maar die is nooit gekomen. Voelden ons haast bezwaard het nog een keer te vragen omdat we al een aantal keer hadden gevraagd naarde drankjes en andere gerechtjes. De heer Mok is overigens erg vriendelijk en zou misschien zijn (weekend) bediening iets meer achter de broek kunnen zitten. Kortom, prima restaurant met wat kleine puntjes van verbetering.
Margrethvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Eten wasredelijk tot goed, tapas menu genomen. Heerlijk dat je kleine gerechtjes krijgt. Smaak van het eten was prima sushi wel wat minder, sushi valt uit elkaar als je het oppakt.
Alle gerechtjes lekker.
Bediening stuk minder, is nogal gaotisch , op het eerste gerecht ruim een uur zitten wachten.
Dhr. Mok loopt dan wel zelf rond om te kijken of alles goed gaat maar heb hierbij zelf het idee dat het allemaal erg rommelig wordt.
Eten dus goed maar prijs kwaliteit toch een stuk minder, vooral de drankjes zijn erg duur.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Wij komen met enige regelmaat bij Meneer Mok en zijn equipe om een hapje te eten. Dit keer waren wij met een stel da T nog nooit bij Dragon Town was geweest. We kwamen speciaal voor de tapas, dit kenden de mensen die wij meegenomen hadden nog niet. Het werd een uitstekende avond. De bediening is uitstekend. Zeer kundige dames vertellen je precies wat je kan verwachten en welke ingrediënten in de gerechten zijn verwerkt. Men neemt alle tijd voor de gast. Het ene gerecht is nog lekkerder dan het andere. Zeker de gestoomde oesters! Gastheer Mok komt met regelmaat zelf controleren of alles naar wens is. Wij gingen uiteindelijk zeer tevreden naar huis en het andere stel heeft nu ook een reden om snel weer naar Lisse te komen.
MsAnne .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Dit Chinese restaurant gaat met z'n tijd mee. Vooral de all you can eat 'tapas' kaart, waardoor je veel verschillende Chinese gerechtjes in kleine porties kunt bestellen, is een erg leuke uitvinding!
Ook de à la carte gerechten als de Ti-paan in verschillende variaties zijn heerlijk.
Bediening is altijd vriendelijk en attent en wordt aangestuurd door het gezin Mok, dat gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan.
Ook de afhaalservice van dit restaurant is prima verzorgd. Vriendelijk en vlot, smaakvol eten dat niet te vet is (zoals je soms bij soortgelijke restaurants hebt). Kortom, een aanrader.
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Bezig met me diner, zeer lekker eten, zeer goede bediening, je komt hier niks te kort van eten tot wijn alles tot in de puntjes zeer top, netjes en lekker, kan zeer zeker het genoemde tapas menuutje aanbevelen als je iets meer wil leren kennen dan het gebruikelijke Chinese eten van wat iedereen gewend is in Nederland, ga hier weg met een Emile op me gezicht en kom zeer zeker een keer terug. Bedankt dragon town voor de super avond.
Floco .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Heb net eten gehaald ,loempia en babipangan.
Eerlijk gezegd niet te eten loempia was alleen maar tauge ,en de babipangan,zat geen smaak aan.
Was alleen maar zout en zoet.