Dragon Town

Berkhoutlaan 5 2161 EL Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Dragon Town

Een Chinees restaurant waar je werkelijk alle denkbare Aziatische gerechten kunt bestellen, afhalen en kunt laten bezorgen. Als je dol bent op sushi kun je hier allerlei verrassende gerechtjes bestellen. Maar ook voor de fan van Indonesisch eten is er volop keuze. Maar een gewone Babi Pangang uit de Chinese keuken is ook lekker en smaakvol. Goed voor een ‘lui’ dagje wanneer je geen zin hebt om de keuken te staan en toch lekker en smaakvol wilt eten!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dragon Town

• : Aanwezig

Maandag t/m zondag 16.30 - 22.00 uur (dinsdag gesloten)

Jouw recensie over het restaurant Dragon Town

Monique M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten is heerlijk, met een eigen tintje. Bediening is prima en aardig en er is een leuke sfeer. Wij gaan zeker terug. Wel reserveren anders is er geen plek en loop je iets een heerlijke maaltijd mis.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Ik zou de nummers op de kaart wat meer op volgorde laten oplopen,is erg zoeken zeker omdat het ook wat donkerder is in de zaak.
Verder is het eten erg lekker,en enorm ruime keuze,hebben zeer goed gegeten.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Het was prettig toeven in het onlangs verbouwde restaurant. Mooie stemmige kleuren met kleine Chinese invloeden en dat is precies genoeg. De eigenaar ontving ons als vorsten en de bediening was professioneel en doelmatig. We gaan er zeker regelmatiger heen.
Germen H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Een generatie verschil. Was er voor een reünie en na 14 jaar is de Chinees omgetoverd van een traditionele Chinees naar een moderne mix van fusion, stijl en met behoud van succes formules. Ik had de zure eend. Die smaakte erg goed.
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Hier weten ze wat gastvrijheid betekent. Van begin tot eind genoten en niets tekort gekomen.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Er liep veel personeel maar de glazen op onze tafel waren vaak leeg en dat werd door niemand gezien. Moesten zelf om drankjes vragen. Wel erg vriendelijk personeel
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Mega goede kwaliteit en heel goed qua smaak en veel aparte dingen.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Eten bij Dragon Town vinden wij altijd een feestje! Ook het diner op 1e Kerstdag was weer top! Het eten, de wijn en niet te vergeten de bediening waren weer super! We hebben
genoten!
Beste Rob,

Hartelijk dank voor de mooie recensie, wat fijn dat u zo genoten heeft op eerste kerstdag. Ook wij hebben genoten van deze mooie avond. Hopelijk tot snel!
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Goed restaurant waar je gezellig kan eten en bediend wordt. Ruime keuze. Wij hebben de tapas kaart gekozen en ieder tapas gerecht is meer dan voldoende.
j de Casembroot D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk genoten van de tapas. Elke keer weer een verrassing. Bediening vriendelijk. Restaurant ziet er ook top uit. Een aanrader!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prettige sfeer fijne gerechten en warme hartelijke bediening
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zondag avond ti-tan compleet gegeten. Wij dachten dat ti-pan aan tafel bereid word maar dat was niet het geval .dat viel ons wel tegen.smaak was goed maar geen beleving.saus was al aardig ingedroog.weinig saus en weinig groente .saus heb ik nog extra bij gevraagd en gekregen maar dit was niet dezelfde saus al op de ti-pan. Ik denken dat de ti-pan al even een paar minuten in de keuken klaar stond.
Achteraf spijt dat we het niet gelijk hebben gezegd.zonde van de avond
Hadden we maar sushi gegeten want die is altijd heel erg goed.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zo lang op je eten wachtten.
En extra bij betalen voor de sashimi. Terwijl dit niet gezegd Word.

Discussie met bazin. Die geeft toe dat het hun fout is. En dat ze nieuwe kaarten gaan laten drukken.

Maar moeten wel betalen !!!!
Beste Marc,

Wat vervelend dat u de avond zo heeft ervaren, echter was dit niet uw eerste bezoek bij ons in het restaurant. Wij hebben bij voorhand aan u gevraagd of u bekend bent met ons tapas concept, u heeft dit beaamd.

Het klopt inderdaad dat onze gerechtjes soms wat langer op zich laten wachten. Dit komt voornamelijk doordat onze gerechten vers en a la minute bereid worden, zo ook onze sushi. Dit proces kunnen wij echter niet versnellen, wij hebben de keuze gemaakt om voor kwaliteit te gaan en niet voor kwantiteit. U ervaart de wachttijd als zeer onprettig, misschien is ons concept daarom niet iets voor u, wij kunnen het proces echter niet versnellen.

Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima gegeten, in het begin was het erg druk en duurde het even voordat iedereen drinken had en vervolgens eten. De tapas waren heerlijk, ze kwamen wel erg rap achter elkaar.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben zgn Chinese tapas gegeten. Heeeel veel keuze tussen verschillende sushi en Chinese lekkernijen. En het smaakte allemaal even lekker!
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima eten, tapas genomen maar sommige gerechten waren koud of lauw. Tot 2 x een tapas vergeten te serveren wat ook jammer was.
Goede en vriendelijke bediening.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zoals altijd prima verzorgd en een prettige bediening enige minpunt te grote oesters
Prima gastheer en gastvrouw. P.s. De geschonken rode wijn is van prima kwaliteit
Siem T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hoewel we heel goed hebben gedineerd toch een kleine opmerking. Het vogelnestje hebben wij wel eens met meer smaak gegeten. Was wat flauw ten opzichte van de overige geserveerde gerechten.
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer gastvrij aziatisch restaurant
Waar je zowel de traditionele keuken
kunt bestellen alsook de Shushi's.
Je wordt altijd vriendelijk ontvangen door de heer Mok en zijn vrouw.
De kwaliteit van de keuken is van hoog niveau.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten,sushi als vanouds weer bijzonder lekker.prima service met aandacht voor de klanten .