Dragon Town

Berkhoutlaan 5 2161 EL Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Dragon Town

Een Chinees restaurant waar je werkelijk alle denkbare Aziatische gerechten kunt bestellen, afhalen en kunt laten bezorgen. Als je dol bent op sushi kun je hier allerlei verrassende gerechtjes bestellen. Maar ook voor de fan van Indonesisch eten is er volop keuze. Maar een gewone Babi Pangang uit de Chinese keuken is ook lekker en smaakvol. Goed voor een ‘lui’ dagje wanneer je geen zin hebt om de keuken te staan en toch lekker en smaakvol wilt eten!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Dragon Town

• : Aanwezig

Maandag t/m zondag 16.30 - 22.00 uur (dinsdag gesloten)

Jouw recensie over het restaurant Dragon Town

j de Casembroot D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk genoten van de tapas. Elke keer weer een verrassing. Bediening vriendelijk. Restaurant ziet er ook top uit. Een aanrader!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prettige sfeer fijne gerechten en warme hartelijke bediening
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Zondag avond ti-tan compleet gegeten. Wij dachten dat ti-pan aan tafel bereid word maar dat was niet het geval .dat viel ons wel tegen.smaak was goed maar geen beleving.saus was al aardig ingedroog.weinig saus en weinig groente .saus heb ik nog extra bij gevraagd en gekregen maar dit was niet dezelfde saus al op de ti-pan. Ik denken dat de ti-pan al even een paar minuten in de keuken klaar stond.
Achteraf spijt dat we het niet gelijk hebben gezegd.zonde van de avond
Hadden we maar sushi gegeten want die is altijd heel erg goed.
Marc R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zo lang op je eten wachtten.
En extra bij betalen voor de sashimi. Terwijl dit niet gezegd Word.

Discussie met bazin. Die geeft toe dat het hun fout is. En dat ze nieuwe kaarten gaan laten drukken.

Maar moeten wel betalen !!!!
Beste Marc,

Wat vervelend dat u de avond zo heeft ervaren, echter was dit niet uw eerste bezoek bij ons in het restaurant. Wij hebben bij voorhand aan u gevraagd of u bekend bent met ons tapas concept, u heeft dit beaamd.

Het klopt inderdaad dat onze gerechtjes soms wat langer op zich laten wachten. Dit komt voornamelijk doordat onze gerechten vers en a la minute bereid worden, zo ook onze sushi. Dit proces kunnen wij echter niet versnellen, wij hebben de keuze gemaakt om voor kwaliteit te gaan en niet voor kwantiteit. U ervaart de wachttijd als zeer onprettig, misschien is ons concept daarom niet iets voor u, wij kunnen het proces echter niet versnellen.

Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima gegeten, in het begin was het erg druk en duurde het even voordat iedereen drinken had en vervolgens eten. De tapas waren heerlijk, ze kwamen wel erg rap achter elkaar.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben zgn Chinese tapas gegeten. Heeeel veel keuze tussen verschillende sushi en Chinese lekkernijen. En het smaakte allemaal even lekker!
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Prima eten, tapas genomen maar sommige gerechten waren koud of lauw. Tot 2 x een tapas vergeten te serveren wat ook jammer was.
Goede en vriendelijke bediening.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zoals altijd prima verzorgd en een prettige bediening enige minpunt te grote oesters
Prima gastheer en gastvrouw. P.s. De geschonken rode wijn is van prima kwaliteit
Siem T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hoewel we heel goed hebben gedineerd toch een kleine opmerking. Het vogelnestje hebben wij wel eens met meer smaak gegeten. Was wat flauw ten opzichte van de overige geserveerde gerechten.
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer gastvrij aziatisch restaurant
Waar je zowel de traditionele keuken
kunt bestellen alsook de Shushi's.
Je wordt altijd vriendelijk ontvangen door de heer Mok en zijn vrouw.
De kwaliteit van de keuken is van hoog niveau.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten,sushi als vanouds weer bijzonder lekker.prima service met aandacht voor de klanten .
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Een prima restaurant waar je heel erg lekker kan eten. Wij hebben de tapas daar gedaan en de gerechten zijn meer dan geweldig.
G. D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Goed gegeten. De porties van de Chinese rijsttafel waren net aan voldoende. Het was heerlijk, maar hadden onze vrienden nog wel iets meer gelust.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Hier heerlijk gegeten, de bediening is zeer vriendelijk. De nieuwe inrichting maakt het plaatje compleet.
De nieuwe gerechten een dikke 10+
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wij hebben van de tapas genoten. In 1 woord super???????????????? . Bediening was top en het restaurant is zo mooi geworden na de verbouwing.
Irma E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Onze tafel was iets aan de krappe kant voor vijf personen. Één persoon zat wat in het gangpad. We hebben gekozen om tapas te eten. Die was er leuk, gezellig en erg lekker. Jammer dat er geen ijs in het tapasmenu erbij zit. (We waren wel vol genoeg ;) Gastheer was erg gastvrij en groette ons hartelijk bij het weggaan.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gisteravond na de verbouwing weer eens bij Dragon Town gegeten. Ik moet zeggen de verbouwing is goed gelukt en het restaurant ziet er erg mooi uit. Vlotte en aardige bediening en de gerechten zijn qua smaak en uitstraling echt top. Een aanrader is de sushi, niet alleen lekker maar ook nog eens schitterend gepresenteerd!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Dragon Town. Zeer goede bediening en een fantastisch mooie inrichting van het restaurant. Complimenten aan Dragon Town
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk het tapas menu gehad, de sushi is voortreffelijk!! Verder is de inrichting ook prachtig, het nieuwe is mooier!!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We zijn door de heer Mok erg gastvrij ontvangen en hebben weer heerlijk gegeten, het vernieuwde interieur is modern, stijlvol en zeer gezellig.