Dragon Town

6,7
7,2
MeisjeNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Niet goed, ook niet in het restaurant!
Eten: weinig smaak. Pindasaus niet gekruid en hetzelfde in verschillende gerechten. Vlees niet op smaak gebracht, en twijfel of het echt kip was of toch varken. Bami was heel vettig. Gerecht met oestersaus smaakte daar niet naar. Andere sauzen hadden ook een stuk minder smaak dan we van andere restaurants gewend waren.
Service: slecht. Duurde ontzettend lang, bediening wist geen antwoorden op vragen over het eten, had geen overzicht, deed erg chique met het inschenken van wijn terwijl ze bestellingen vergaten, hete borden aangaven en ze te weinig langsliepen.
We hebben er veel te lang gezeten kortom, en het eten was dat niet waard.
Bram Z.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Deze keer weer eens afgehaald hier. Bami had wat weg van spaghetti en was klef en smakeloos. Voor de rest lijkt het of ieder gerecht in de zelfde rode saus zit. Babi pangangvlees was vreemd zacht wit vettig vlees zonder de krokante laag. Tjap tjoy smakeloos. Denk dat je echt hier in het restaurant zelf moet eten om een behoorlijk gerecht te krijgen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Voor een verjaardag gereserveerd op vrijdag voor het tapas menu.
Helaas was het te druk voor de bediening, drankjes konden we met moeite bestellen, de tafel werd pas na meerdere verzoeken wat afgeruimd, en de attentie voor de jarige werd vergeten. Na een opmerking gemaakt te hebben bij het management bood men excuses aan , het was erg druk en te weinig personeel,maar daarom reserveer je toch juist. Thuis bleek er ook teveel aangeslagen te zijn. Eten was goed van smaak maar de ervaring was niet voor herhaling vatbaar.
Lauwii .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Wij hebben hier gegeten met een tafel van drie en een tapas menu. De gerechten zijn goed, al zal ik de sushi niet aanraden. Het is niet slecht, maar vele malen lekkerder in een gespecialiseerd sushi restaurant. Bij Dragon Town proef je wel dat het al eventjes van te voren is gemaakt en in de koelkast wordt bewaard. De andere hapjes waren prima, voornamelijk de ossenhaas is in alle gerechtjes erg lekker en mals. De bediening is ok, wij vonden dat het serveren van de drankjes elke keer best lang duurde, hier hebben we naar moeten vragen. Ook een keer gevraagd om chili saus bij de loempiaatjes maar die is nooit gekomen. Voelden ons haast bezwaard het nog een keer te vragen omdat we al een aantal keer hadden gevraagd naarde drankjes en andere gerechtjes. De heer Mok is overigens erg vriendelijk en zou misschien zijn (weekend) bediening iets meer achter de broek kunnen zitten. Kortom, prima restaurant met wat kleine puntjes van verbetering.
Margrethvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Eten wasredelijk tot goed, tapas menu genomen. Heerlijk dat je kleine gerechtjes krijgt. Smaak van het eten was prima sushi wel wat minder, sushi valt uit elkaar als je het oppakt.
Alle gerechtjes lekker.
Bediening stuk minder, is nogal gaotisch , op het eerste gerecht ruim een uur zitten wachten.
Dhr. Mok loopt dan wel zelf rond om te kijken of alles goed gaat maar heb hierbij zelf het idee dat het allemaal erg rommelig wordt.
Eten dus goed maar prijs kwaliteit toch een stuk minder, vooral de drankjes zijn erg duur.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Wij komen met enige regelmaat bij Meneer Mok en zijn equipe om een hapje te eten. Dit keer waren wij met een stel da T nog nooit bij Dragon Town was geweest. We kwamen speciaal voor de tapas, dit kenden de mensen die wij meegenomen hadden nog niet. Het werd een uitstekende avond. De bediening is uitstekend. Zeer kundige dames vertellen je precies wat je kan verwachten en welke ingrediënten in de gerechten zijn verwerkt. Men neemt alle tijd voor de gast. Het ene gerecht is nog lekkerder dan het andere. Zeker de gestoomde oesters! Gastheer Mok komt met regelmaat zelf controleren of alles naar wens is. Wij gingen uiteindelijk zeer tevreden naar huis en het andere stel heeft nu ook een reden om snel weer naar Lisse te komen.
MsAnne .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Dit Chinese restaurant gaat met z'n tijd mee. Vooral de all you can eat 'tapas' kaart, waardoor je veel verschillende Chinese gerechtjes in kleine porties kunt bestellen, is een erg leuke uitvinding!
Ook de à la carte gerechten als de Ti-paan in verschillende variaties zijn heerlijk.
Bediening is altijd vriendelijk en attent en wordt aangestuurd door het gezin Mok, dat gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan.
Ook de afhaalservice van dit restaurant is prima verzorgd. Vriendelijk en vlot, smaakvol eten dat niet te vet is (zoals je soms bij soortgelijke restaurants hebt). Kortom, een aanrader.
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2014
Bezig met me diner, zeer lekker eten, zeer goede bediening, je komt hier niks te kort van eten tot wijn alles tot in de puntjes zeer top, netjes en lekker, kan zeer zeker het genoemde tapas menuutje aanbevelen als je iets meer wil leren kennen dan het gebruikelijke Chinese eten van wat iedereen gewend is in Nederland, ga hier weg met een Emile op me gezicht en kom zeer zeker een keer terug. Bedankt dragon town voor de super avond.
Floco .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Heb net eten gehaald ,loempia en babipangan.
Eerlijk gezegd niet te eten loempia was alleen maar tauge ,en de babipangan,zat geen smaak aan.
Was alleen maar zout en zoet.
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Bij toeval terecht gekomen in Lisse, waar dit Chinese restaurant lonkte. De hele atmosfeer, inrichting én het eten zelf zijn duidelijk op een hoger niveau dan het gemiddelde Chinese dorpsrestaurant. Er wordt ook zorg besteed aan de presentatie van de gerechten. Zelden zo'n goede 'zuur-scherpe' soep gegeten als hier.
Cvdd .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Voor de tweede keer hier gegeten, weer het tapasmenu. Wederom heerlijk gegeten, goede service (met name de eigenaar is steeds zeer attent).
Radejonge .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Hier de "tapas" genomen. Prima eten.
Het verdient wel aanbeveling goed te plannen, want het was behalve lekker ook gewoon weer veel.
Hoogervorst .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Met elf personen hier gaan eten op de vrijdagavond. Heerlijk voorgerecht met allemaal kleine hapjes . Hoofdgerecht hadden wij verschillende gerechten, welke allemaal zeer smakelijk waren. De bediening doet goed zijn werk. Je merkt wel dat dit niet meer een Chinees restaurant van vroeger is met een hele grote kaart, maar een modern Chinees restaurant met een kleinere kaart. Alles goed behalve, 4 euro voor een fles 0,5l water is gewoon erg duur!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Heerlijke Chinese tappas gegeten met z'n vieren. Veel verschillende kleine Chinese hapjes. Al was het erg druk de bediening ging geweldig