Dragon I

Amstelveenseweg 154 1075 XM Amsterdam Nederland Kaart
31-207706420

Over het restaurant Dragon I

De lievelingetjes uit de Aziatische keuken

Pannenkoekjes met pekingeend uit China, sushi uit Japan, Koreaanse bulgogi beef en Thaise viskoekjes. De lievelingetjes uit de Aziatische keuken staan allemaal op de kaart. Je kunt het streetfood noemen, maar dan gehuld in een culinair, modern jasje.

Meer informatie over restaurant Dragon I

Roy H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Naziha P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was super lekker! Alles wat we besteld hadden was overtreffelijk lekker! Enige nadeel is dat het krap is, tafels zitten veel te dicht bij elkaar:-( we hebben een heerlijke avond gehad!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Top......met alles.
Wildfire .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Eet hier vaker en staat bij mij op de drie beste restaurants die de Aziatische fusion keuken goed begrijpen en uitvoeren. Ben tot nu toe nog geen 1 keer teleurgesteld. De altijd vriendelijke bediening en heerlijke gerechten zijn het waard om toch maar weer eens eten.
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede service, vriendelijke bediening en een prima kaart om te delen.
Corina K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De bediening, het eten en de wijn waren meer dan goed. Zeker een aanrader.
Gabrielle D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk eten. Voor elk wat wils sushi of juist nasi met ossehaas satétje. Aardig personeel. Leuke mix van stelletjes, vrienden, families.
Joshua and Diala B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
excellent food!
Alessio J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Top restaurant!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Prima eten en goede prijs kwaliteit.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met familie hier gegeten en gebruik gemaakt van de keuze va de chef. Dit is echt een aanrader. Heerlijke grerchten en van alle wat. Uitstekende keuze.
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Prima voornamelijk Sushi's gegeten. Witte wijn Chardonnay was ook prima. Rode wijn Merlot minder. Na onmiddellijke melding hiervan werd deze van de rekening gehaald. Prima service. We komen er zeker terug!
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Hele fijne tent. Goed eten en fantastisch personeel. Komen hier vaak met vriendinnen. En komen altijd weer terug. Mijn vriend kort geleden voor de eerste keer en die is nu ook groot fan.
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heeeeeerlijk eten. Fantastisch lekkere hapjes met verrassende smaken. Vlotte, prettige en vriendelijke bediening. Nare akoestiek, waardoor tafelgenoten moeilijk te verstaan waren.
Lieke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Ruime keus uit heerlijke gerechtjes, oplopend in luxe. Wij hebben genoten van de gestoomde oesters, soft shellcrab en kwartels Een feestelijk avondje uit.
L. G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Erg lekker eten, heerlijke Aziatische tapas. Vers, oog-en tongstrelend. Zeer attente, enthousiaste en vriendelijke bediening. Gratis kraanwater, erg fijn. Enige 2 minpunten: gerechtjes zijn niet groot, wat prima is, maar sommige daardoor wel wat aan de prijs voor wat je krijgt. En ook al is er geen muziek, het was er erg rumoerig. We konden elkaar slecht verstaan alleen maar door alle stemmen van andere gasten. Misschien ligt het aan de akoestiek of kwam het omdat we boven zaten? Maar beide punten geen reden om niet meer te gaan: we komen zeker terug, want het was zeer aangenaam.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Uitmuntende kwaliteit sushi. De nr. 22 (Dragon I) moet je ooit gegeten hebben en bij de buren afkijken en andere dingen proberen was erg leuk. Zeer goede atmosfeer met gemixt publiek en een heerlijke avond uit gehad. Goede tonijn (rood, weinig flappen)
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De sushi met mango en zalm, het Thaise vispotje, ik kan niet kiezen wat het lekkerst was. Een heerlijke avond gehad.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Altijd heerlijk eten en vriendelijke goede bediening. Als je niet 1 van de hoge tafels hebt aan het begin van de zaak dan zit je vaak wat dicht op elkaar.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Kom heel graag in dit restaurant. Vriendelijke bediening, heerlijke gerechtjes, Super vers en prijs/kwaliteit is prima.