Dragon I

Amstelveenseweg 154 1075 XM Amsterdam Nederland Kaart
31-207706420

Over het restaurant Dragon I

De lievelingetjes uit de Aziatische keuken

Pannenkoekjes met pekingeend uit China, sushi uit Japan, Koreaanse bulgogi beef en Thaise viskoekjes. De lievelingetjes uit de Aziatische keuken staan allemaal op de kaart. Je kunt het streetfood noemen, maar dan gehuld in een culinair, modern jasje.

Meer informatie over restaurant Dragon I

9,5

Jouw recensie over het restaurant Dragon I

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Het eten was lekker, de bediening vriendelijke en er was een fijne en rustige ambiance. Zeker een aanrader voor een volgende keer.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Eerste kennismaking met dit restaurant was een reden om zeker nog eens te komen. Vriendelijke bediening, goede kwaliteit van de heerlijk smakende gerechten. Een restaurant waar ze begrijpen hoe het moet.
Veronika K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk eten en top service! Het was een succesvol avondje! Enige minpuntje: wij hebben zeker 10 minuten bij de ingang gewacht om geholpen te worden, gelukkig vonden wij het niet heel erg.
BillyJihad Y.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Sushi was lekker. Verder was het gewoon oké. Op de foto’s ziet het er schoner uit dan in het echt.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Dragon I. De sushi is zeer goed! Misschien wel de beste sushi in Amsterdam. Warme gerechten vond ik prima maar de sushi was by far het beste! Aanrader dus!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Originele gerechten van topkwaliteit. Leuk restaurant en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader!
wil P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
uitstekende sushi en zogeheten tapas gerechten, ook prima vegetarische gerechten op een aparte kaart.
uiterst correcte en vriendelijke bediening. Er zullen voor zeker vervolgbezoeken komen om onszelf te verwennen met heerlijke gerechten.
Perry P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
de koude sushi gerechten zijn fantastisch, de warme gerechten zijn wisselend, soms niet warm genoeg aan tafel gebracht, er is vaak erg druk en de bediening kan het niet altijd aan.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
lekker, gevarieerd origineel. producten zouden iets "verser" kunnen zijn
Tanya W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben heeeerlijk gegeten! Alleen van de teriyaki zalm hadden we wat anders verwacht, dat was zo smaakvol en er zat zoveel saus bij dat een bakje witte rijst eebij hoorde. Zelfde voor de bulgogi beef, je mist wat rijst erbij. Maar qua smaak was het allemaal perfect! De toetjes waren ook echt super!
John S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het was een heerlijke avond maar wel heel rumoerig zodat je elkaar niet goed kon verstaan.
Bediening en eten was top en komen snel weer langs.
Bedankt voor de leuke avond
Susanne H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Hier voor de tweede keer gegeten. Was wederom heerlijk!
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Top gegeten! Hele leuke kaart! Wij komen zeker terug. De california roll is yummy! Eigenlijk was alles gewoon erg goed en het personeel is heel behulpzaam!
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij Dragon!! Er staan veel gerechten op de kaart die wij nog nergens anders tegen zijn gekomen. Vooral de krokante oesters en de coquilles in deegsliertjes vinden wij heel bijzonder en erg lekker.
Wij komen zeker terug.
Justin R.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Gewoon goed!
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
We waren hier vorig jaar al een keer geweest.Aardig personeel.En het eten is daar altijd lekker.
Ripazo .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Super lekker hapjes en heel aardige bediening. Mooi restaurant met sfeervolle inrichting. Wij kunnen niet wachten om er weer te gaan eten.
Tot snel! Dragon I
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Dit is nou een restaurant waar je maar terug blijft komen, goed eten, alle gerechten mooi opgediend, vriendelijk personeel. Kwaliteit prijsverhouding is precies goed. Een aanrader dus!
Rotciv D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Goedlachse bediening, vriendelijk en snel. Duidelijke kaart, heldere uitleg van de opzet van het bestellen. Sfeervolle inrichting en fijnbereide gerechten. Aanrader
Farzana M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Aangezien het restaurant met een 9.2 beoordeeld was, voldeed de service & de kwaliteit van het eten niet aan de verwachtingen. Deze zou ik matig beoordelen.