Dragon I

Amstelveenseweg 154 1075 XM Amsterdam Nederland Kaart
31-207706420

Over het restaurant Dragon I

De lievelingetjes uit de Aziatische keuken

Pannenkoekjes met pekingeend uit China, sushi uit Japan, Koreaanse bulgogi beef en Thaise viskoekjes. De lievelingetjes uit de Aziatische keuken staan allemaal op de kaart. Je kunt het streetfood noemen, maar dan gehuld in een culinair, modern jasje.

Meer informatie over restaurant Dragon I

9,1

Jouw recensie over het restaurant Dragon I

Yvonn H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Vanavond hadden wij buiten gezeten, de beoordeling geluidsniveau levendig, is gebaseerd op wat rondom het terras aan verkeer en voorbijgangers langs kwam. Een top restaurant, heerlijk eten, maar bovenal top service!
Anne Sofie D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Service was goed, maar duurde heel lang voordat wij iets te eten kregen. Toen het eindelijk kwam was alles lauw, alleen de sushi was lekker. Ik en mijn vriend hebben de hele nacht last van ons maag gehad door het eten helaas. Wij hadden heel weinig gegeten en alsnog was de bon 90 euro. Wij komen hier niet meer eten, heel erg jammer.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Super! Heel vriendelijke bediening, er werd rekening gehouden met iedereen. Eten was top! Leuke presentatie, vers, superlekker. Een aanrader!
Nathalie C.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk eten en altijd goede service. Door het hoge plafond galmt het snel er zat een zeer drukke groep dat was storend mogen ze best wat van zeggen. Blijft als nog een van onze favorieten door de zaige gerechtjes.
Tini V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Heerlijk gegeten
Gerry D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Voor ons is het het best aziatische restaurant. De kwaliteit is altijd hetzelfde.
De bediening heel erg vriendelijk. Wij vinden het altijd weer een feestje om te eten.
Laura Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Bijzondere gerechtjes (de spicy spiesjes!) en een heerlijk plekje buiten onder de heater. Enige minpuntje was dat dat plekje ook door rokers benut werd. Maar heerlijke avond gehad!
Diny S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Goed restaurant , uitgebreide kaart en veel variatie in de verschillende hapjes.
Bediening is uiterst vriendelijk en allert. Inmiddels is dit ons favoriete restaurant waar we zeker blijven komen !
Marine L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Très bien !
Bibiche K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Kwaliteit van de gerechten is elke keer weer goed. Lekker gegeten, vriendelijke bedieningen
Jayden Lee B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heerlijk gegeten, uitstekende bediening! als ik een puntje van kritiek zou geven zou men de akoestiek kunnen verbeteren. Voor de rest top restaurant!
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Echt top gegeten!
Martine F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Op een zaterdag om 17.00 uur was het rustig en was het ontvangst netjes. Duidelijke uitleg van het concept, nette, vlotte en schone bediening. Bij nieuwe gangen werden borden vervangen en tafels schoon gemaakt, gerechten viel niets op aan te merken, fijne inrichting en sfeer en een kaart die, ondanks niet super uitgebreid te zijn, wel erg divers was. Zeker waard om nogmaals terug te gaan.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk restaurant met de vriendelijkste bediening en bovenal fantastisch eten. Stelt nooit teleur.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was heerlijk. Het opdienen van de gangen gebeurde in perfecte tijd. Ook erg netjes dat we elke keer schone borden kregen. Wij zijn erg tevreden.
Vanessa T.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijke sushi en Thaise gerechten. Vooral het Thaise vispotje was overheerlijk en zeer goed gevuld.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Prima asian fusion
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Eten was meer dan goed. Volgens mij alleen maar verse producten. Bediening kundig en uitserveren ging in goed tempo (niet te snel niet te langzaam). Inrichting is niet echt romantisch maar meer art-deco en zakelijk. Nogmaals eten was echt qua prijs in orde.
Querine V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
geweldig eten vriendelijk personeel en heerlijke desserts
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018