Dragon I

Amstelveenseweg 154 1075 XM Amsterdam Nederland Kaart
31-207706420

Over het restaurant Dragon I

De lievelingetjes uit de Aziatische keuken

Pannenkoekjes met pekingeend uit China, sushi uit Japan, Koreaanse bulgogi beef en Thaise viskoekjes. De lievelingetjes uit de Aziatische keuken staan allemaal op de kaart. Je kunt het streetfood noemen, maar dan gehuld in een culinair, modern jasje.

Meer informatie over restaurant Dragon I

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

9,2
L. G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Erg lekker eten, heerlijke Aziatische tapas. Vers, oog-en tongstrelend. Zeer attente, enthousiaste en vriendelijke bediening. Gratis kraanwater, erg fijn. Enige 2 minpunten: gerechtjes zijn niet groot, wat prima is, maar sommige daardoor wel wat aan de prijs voor wat je krijgt. En ook al is er geen muziek, het was er erg rumoerig. We konden elkaar slecht verstaan alleen maar door alle stemmen van andere gasten. Misschien ligt het aan de akoestiek of kwam het omdat we boven zaten? Maar beide punten geen reden om niet meer te gaan: we komen zeker terug, want het was zeer aangenaam.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Uitmuntende kwaliteit sushi. De nr. 22 (Dragon I) moet je ooit gegeten hebben en bij de buren afkijken en andere dingen proberen was erg leuk. Zeer goede atmosfeer met gemixt publiek en een heerlijke avond uit gehad. Goede tonijn (rood, weinig flappen)
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De sushi met mango en zalm, het Thaise vispotje, ik kan niet kiezen wat het lekkerst was. Een heerlijke avond gehad.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Altijd heerlijk eten en vriendelijke goede bediening. Als je niet 1 van de hoge tafels hebt aan het begin van de zaak dan zit je vaak wat dicht op elkaar.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Kom heel graag in dit restaurant. Vriendelijke bediening, heerlijke gerechtjes, Super vers en prijs/kwaliteit is prima.
Thomas F.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk gegeten, mooie smaken. Zorgvuldige en attente bediening.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wij zijn hier vaste klant. De kwaliteit is fantastisch, bediening goed, je voelt je altijd welkom.
Gisteren , 4 mei, werd er ook 2 minuten stilte in acht genomen om 8u. Dat werd mn door mijn bejaarde vader zeer gewaardeerd. Tot een volgende keer!
Albert E.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Echt heerlijk gegeten! Prijs / kwaliteit heel goed: vooral de tonijn en alle soorten beef !
Wellicht alles een beetje snel achter elkaar geserveerd, maar dat vind ik typisch Chinees!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, blijft een van onze favorieten in d stad.
Goede saté, zalige Californian & Dragon rolls
Tristan T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wij komen al vele jaren bij dragon i en nooit stelt een avondje bij dragon i, feast for the taste buds.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wederom een avondje doorgebracht. Zulke overheerlijke sushi. Goede witte wijn en fijne bediening. Altijd genieten hier! Akoestiek is idd wel een puntje soms, maar dat is echt te verwaarlozen aangezien je naar mijn mening nergens in Amsterdam zo geniet van lekker aziatisch eten in deze sfeer met alles erop en eraan.
Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Leuk concept van kleine (heerlijke) hapjes die je deelt, hoge ruimte waarin je de andere tafels hoort als een zacht geroezemoes, vriendelijke en snelle bediening, we gaan zeker terug
Sheila K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Zoals altijd prima service en kwaliiteit van het eten is hoog.. de sushi's zijn heerlijk! Zaak kan wat rumoerig worden als het voller wordt..
Jurjen G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Vriendelijke bediening en erg lekker eten voor een heel mooie prijs
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wauw wat hebben we hier heerlijk gegeten.... echt een aanrader. Wel aan de prijs maar dubbel en dwars waard. Zo vers!! niet standaard en denken met je mee. Wij komen hier zeker terug.
Actculinair T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Top avond, zeer goed personeel, erg alert, heerlijk gegeten!!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Al zo vaak geweest en nog nooit teleurgesteld. Altijd super service en eten.
Timmo H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was heerlijk maar op een vrijdagavond konden we elkaar niet verstaan. De accoestiek was verschrikkelijk. Wellicht door de weeks beter.
Marina J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Opvallend goede kwaliteit sushi en andere gerechten. Bovengemiddeld! Super aardige bediening. Het is relatief duur maar deze gerechten vind je dan ook niet bij andere restaurants.
Taco S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
heerlijke gerechten en zeer vriendelijke bediening