Dragon I

Amstelveenseweg 154 1075 XM Amsterdam Nederland Kaart
31-207706420

Over het restaurant Dragon I

De lievelingetjes uit de Aziatische keuken

Pannenkoekjes met pekingeend uit China, sushi uit Japan, Koreaanse bulgogi beef en Thaise viskoekjes. De lievelingetjes uit de Aziatische keuken staan allemaal op de kaart. Je kunt het streetfood noemen, maar dan gehuld in een culinair, modern jasje.

Meer informatie over restaurant Dragon I

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

Michel J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Opvallend goede kwaliteit sushi en andere gerechten. Bovengemiddeld! Super aardige bediening. Het is relatief duur maar deze gerechten vind je dan ook niet bij andere restaurants.
Taco S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
heerlijke gerechten en zeer vriendelijke bediening
De tafel van Marian W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het is elke keer weer wat je ook eet even verzorgd en HEERLIJK, wij vinden het een feestje om daar te eten. Welk gerecht je ook neemt het is allemaal even smakelijk. Wij eten niet van de kaart maar laten het menu samen stellen door de eigenaresse van de zaak en zij weet ons elke keer weer te verrassen. SUPER.
Gerry.de.gooijer D.
Zo als gewoonlijk weer super gegeten. Alles is even lekker en zorgvuldig klaargemaakt.
Voor ons is er maar een restaurant en dat is Dragoni Amstelveenseweg.
Personeel is zeer vriendelijk en niets is hen teveel.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heb hier lekker met collega's gegeten de bediening was er attend. Het eten zag er erg lekker uit en was ook zeer goed van smaak. Voor mij persoonlijk als een stevige eter mogen de porties/aantallen net iets groter zijn zodat ook het concept delen iets beter uit de verf kan komen.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Dragon I. De gerechten zijn erg hoog van niveau en ook nog eens creatief. Eigenlijk beter dan de gemiddelde sushi/oosterse tent. Ik zou persoonlijk stoppen met het zelf laten schrijven van de bestellingen. Komt een beetje goedkoop/all you can eat over terwijl de gerechten niet echt goedkoop zijn. Maar.. Aanrader!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker eten in een leuk restaurant met een relaxte sfeer.
We hebben genoten en zullen dit zekers aan anderen aan raden.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Alle tafels bezet, behalve onze gereserveerde. De hele avond werden lege tafels meteen weer ingenomen door nieuwe gasten. Planning en reservering dus prima in orde. Uitleg over formule prima; 3 a 4 verschillende gerechten per persoon ruim voldoende. De kwaliteit en smaak uitstekend. Inclusief drank en dessert blijf je onder de 100 euro. Wij komen terug.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Het is zoals altijd weer TOP alles even lekker en verzorgd. Verschillende nieuwe gerechten geproefd en alles was HEERLIJK als ik 100 punten kon geven dan deed ik dat. Voor ons een dikke 10. Een grote aanrader als je van dit eten houdt.
coriene W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het was weer heerlijk eten bij Dragon-i!!! Veel nieuwe gerechtjes op de kaart, allemaal lekker maar vooral nummer 34 is een aanrader en de crispy oesters! Smullen ! Bovendien lieve en attente bediening die de gerechten in een fijne volgorde brengen met genoeg 'rust-tijd' ertussen zodat je echt ontspannen kan dineren.
VeelFred .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De bediening was uitermate charmant en de formule op zichzelf prima.
De softshell crab met 5 kruiden en the korean bulgogi waren absolute aanraders, maar veel van de hapjes als de viskoekjes, lambrack en sate daging waren niet echt om naar huis te schrijven (uit de diepvries in de magnetron?).
Al bij al is de prijs t.o.v. de kwaliteit te hoog en voor dat geld kan je beter verderop eten.
rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Helaas! Na de recensies gelezen te hebben zijn wij gaan eten bij Dragon I maar wat blijkt: In de werkelijkheid gaat het er heel anders aan toe! De bediening is erg afwezig en op vragen over de kaart wordt steevast verwezen naar het concept. Er wordt uitgelegd om diverse gerechtjes te turven op een soort enquêteformulier en deze dan met elkaar te delen. Sommige gerechtjes arriveren al voor de bestelde drankjes. De kwaliteit van het eten is niet hoogstaand, de prijs wel. Het terras is gesitueerd naast het pand en niet al te breed waardoor voetgangers vlak langs de tafels lopen!
Louan V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Lekker gegeten bij Dragon I. De bediening was geweldig, bijzonder vriendelijk en accuraat. Als ik een puntje van kritiek moet hebben dan is het dat de smaken van de gerechten soms wat vlak zijn. Veel gerechtjes hebben zo een beetje dezelfde smaak, maar wel lekker. Geen scherpe, zure of zoete smaken. Maar verder een prima restaurant waar je heerlijk eet en gezellig, romantisch tafelt! Wij zijn er al meerdere malen geweest en gaan zeker vlug weer terug.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij hebben zoals gewoonlijk weer fantastisch gegeten. Wij zeggen altijd, maak maar wat lekkers en laat ons verrassen en dat waren we en daarom eten we daar zo graag, TOP.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Het eten is hier iedere keer weer overheerlijk, lekkere sushi, lekkere duck pancakes, malse vleesgerechtjes, echt alles is gewoon super lekker! Daarnaast hele aardige bediening, en gisteren bleken ze zelfs buiten tafeltjes te hebben, ideaal met mooi weer. wij zijn hier al vaker geweest en zullen zeker ook nog vaker komen, prijs - kwaliteit ook prima.
ide .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij Dragon I! Lekker buiten gezeten, vriendelijke bediening die zelfs moeite deed om het drankje dat ik wilde maar niet op de kaart stond bij de buren te halen! We hadden onder meer de sushi (waaronder de Dragon), de ebi, de garnalen pastijtjes en de crispy chicken; erg lekker allemaal! We hebben een erg leuke avond gehad en komen zeker nog een keer!
roy_castelijn .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Goede kwaliteit eten en drinken
De service is er super!
Ik kom hier graag en ook regelmatig.
Ik raad mensen aan om hier te gaan eten en drinken
Adam80 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Altijd heerlijk eten bij Dragon! De verschillende gerechtjes zijn allemaal even lekker maar favoriet blijven de beef rolls en ossenhaas.
Femke M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Ik eet hier heel vaak en de sushi is echt heerlijk! Het personeel is aardig. Wat ik jammer vind is dat als je water wilt ze meteeneen spa fles rekenen terwijl we echt veel bestelden. Ik vind dat altijd erg flauw.

Je zit een beetje krap, het eten echter is altijd lekker.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij komen hier regelmatig en hebben als altijd weer heerlijk gegeten. Californian rolls, vega sushi, kip- en rundersaté, alles even lekker. Constante kwaliteit.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Een heerlijk en eerlijk restaurant
Goede service en heerlijk gegeten tegen redelijke prijzen
De sfeer is leuk en en ambiance is leuk en goed