Dragon I

Amstelveenseweg 154 1075 XM Amsterdam Nederland Kaart
31-207706420

Over het restaurant Dragon I

De lievelingetjes uit de Aziatische keuken

Pannenkoekjes met pekingeend uit China, sushi uit Japan, Koreaanse bulgogi beef en Thaise viskoekjes. De lievelingetjes uit de Aziatische keuken staan allemaal op de kaart. Je kunt het streetfood noemen, maar dan gehuld in een culinair, modern jasje.

Meer informatie over restaurant Dragon I

Tristan T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wederom een avondje doorgebracht. Zulke overheerlijke sushi. Goede witte wijn en fijne bediening. Altijd genieten hier! Akoestiek is idd wel een puntje soms, maar dat is echt te verwaarlozen aangezien je naar mijn mening nergens in Amsterdam zo geniet van lekker aziatisch eten in deze sfeer met alles erop en eraan.
Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Leuk concept van kleine (heerlijke) hapjes die je deelt, hoge ruimte waarin je de andere tafels hoort als een zacht geroezemoes, vriendelijke en snelle bediening, we gaan zeker terug
Sheila K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Zoals altijd prima service en kwaliiteit van het eten is hoog.. de sushi's zijn heerlijk! Zaak kan wat rumoerig worden als het voller wordt..
Jurjen G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Vriendelijke bediening en erg lekker eten voor een heel mooie prijs
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wauw wat hebben we hier heerlijk gegeten.... echt een aanrader. Wel aan de prijs maar dubbel en dwars waard. Zo vers!! niet standaard en denken met je mee. Wij komen hier zeker terug.
Actculinair T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Top avond, zeer goed personeel, erg alert, heerlijk gegeten!!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Al zo vaak geweest en nog nooit teleurgesteld. Altijd super service en eten.
Timmo H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was heerlijk maar op een vrijdagavond konden we elkaar niet verstaan. De accoestiek was verschrikkelijk. Wellicht door de weeks beter.
Marina J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Opvallend goede kwaliteit sushi en andere gerechten. Bovengemiddeld! Super aardige bediening. Het is relatief duur maar deze gerechten vind je dan ook niet bij andere restaurants.
Taco S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
heerlijke gerechten en zeer vriendelijke bediening
Rekha V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Ik eet hier vaker met mijn man en/of vrienden. De medewerkers zijn altijd hartelijk, oplettend en attent.
Er is voldoende keuze voor vegetariërs. De gerechten worden met zorg bereid.
Goede verhouding prijs-kwaliteit.
De tafel van Marian W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Het is elke keer weer wat je ook eet even verzorgd en HEERLIJK, wij vinden het een feestje om daar te eten. Welk gerecht je ook neemt het is allemaal even smakelijk. Wij eten niet van de kaart maar laten het menu samen stellen door de eigenaresse van de zaak en zij weet ons elke keer weer te verrassen. SUPER.
Gerry.de.gooijer D.
Zo als gewoonlijk weer super gegeten. Alles is even lekker en zorgvuldig klaargemaakt.
Voor ons is er maar een restaurant en dat is Dragoni Amstelveenseweg.
Personeel is zeer vriendelijk en niets is hen teveel.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heb hier lekker met collega's gegeten de bediening was er attend. Het eten zag er erg lekker uit en was ook zeer goed van smaak. Voor mij persoonlijk als een stevige eter mogen de porties/aantallen net iets groter zijn zodat ook het concept delen iets beter uit de verf kan komen.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Dragon I. De gerechten zijn erg hoog van niveau en ook nog eens creatief. Eigenlijk beter dan de gemiddelde sushi/oosterse tent. Ik zou persoonlijk stoppen met het zelf laten schrijven van de bestellingen. Komt een beetje goedkoop/all you can eat over terwijl de gerechten niet echt goedkoop zijn. Maar.. Aanrader!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker eten in een leuk restaurant met een relaxte sfeer.
We hebben genoten en zullen dit zekers aan anderen aan raden.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Alle tafels bezet, behalve onze gereserveerde. De hele avond werden lege tafels meteen weer ingenomen door nieuwe gasten. Planning en reservering dus prima in orde. Uitleg over formule prima; 3 a 4 verschillende gerechten per persoon ruim voldoende. De kwaliteit en smaak uitstekend. Inclusief drank en dessert blijf je onder de 100 euro. Wij komen terug.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Het is zoals altijd weer TOP alles even lekker en verzorgd. Verschillende nieuwe gerechten geproefd en alles was HEERLIJK als ik 100 punten kon geven dan deed ik dat. Voor ons een dikke 10. Een grote aanrader als je van dit eten houdt.
coriene W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het was weer heerlijk eten bij Dragon-i!!! Veel nieuwe gerechtjes op de kaart, allemaal lekker maar vooral nummer 34 is een aanrader en de crispy oesters! Smullen ! Bovendien lieve en attente bediening die de gerechten in een fijne volgorde brengen met genoeg 'rust-tijd' ertussen zodat je echt ontspannen kan dineren.
VeelFred .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De bediening was uitermate charmant en de formule op zichzelf prima.
De softshell crab met 5 kruiden en the korean bulgogi waren absolute aanraders, maar veel van de hapjes als de viskoekjes, lambrack en sate daging waren niet echt om naar huis te schrijven (uit de diepvries in de magnetron?).
Al bij al is de prijs t.o.v. de kwaliteit te hoog en voor dat geld kan je beter verderop eten.