Dragon Garden

• Amex , Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Bami71 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij dragon garden in Monster.
De ossenhaas met boemboe balisaus is echt geweldig.
De sfeer is goed en de bediening is vriendelijk en servicegericht.
JoopdenB .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij hebben de Pad Ped Pad geprobeerd, kenden het niet. Is een heerlijk gerecht en net niet te pittig. Alle ingrediënten waren heel vers. Een vervelend min punt is dat er waarschijnlijk met te veel smaakversterker wordt gewerkt (ve-tsin ? ). Als ze dit oplossen met kruiden dan gaan we zeker vaker eten (halen).
Het zijn aardige mensen die goed hun best doen. Op de nieuwe kaart staan verrassende gerechten zoals de Pad Ped Pad, leuk om uit te proberen.
Huiyan L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Tegen over de molen staat dit restaurant ,mooi uitzicht .Ik heb hier heerlijk gegeten.
De keuze kun je maken van de zeer uitgebreid kaart.Kwaliteit van de gerechten is heel goed en super vers,heerlijke sushi en sashimi.
Na een aantal gangen waren we meer dan voldaan. En toen nog er het dessertbuffet met vers fruit,ijs,gebak en bonbons.
We kom graag terug!
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Voor de brand was hij goed maar na de brand is het minder, zeg maar slecht! Heb er na de brand 3 keer besteld. 1 keer afgehaald waarbij ik lang moest wachten en 2 keer met thuisbezorgd.nl. De babi pangang was tot 3 keer toe NIET te eten. Het vlees was dril en erg vet. Ik kom hier nooit meer....
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Hier vandaag gegeten nadat we laat thuis waren gekomen. Na eerst een 'normaal' Chinees restaurant, vervolgens een wokrestaurant is dit nu een soort Japanner, maar dan ook met Chinese gerechten. Het is dus all you can eat, met maximaal vijf ronden. Wij hebben diverse vegetarische gerechten besteld. We vonden eigenlijk alles prima. Goed van smaak, heet geserveerd en ruime porties. De kwaliteit is zeker niet slechter als bij de echte Japanner. Na afloop kun je ook nog zelf een dessert samenstellen met ijs en vers fruit. Als ik toch wat minpunten moet noemen: in de bami zat vlees (stond vegetarisch symbooltje op de kaart) en er waren jammergenoeg geen andere eters in het restaurant. Na afloop nog een leuk gesprek gehad met de eigenaresse over hoe moeilijk het tegenwoordig is voor Chinese restaurants om de zaak vol te krijgen. Dat geloof ik best, tegenwoordig moet er elke keer iets nieuws worden verzonnen.
Goed bevallen dus en we komen hier zeker terug. Deze zaak verdient meer klanten.
Uranus .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Vietnamees menu gegeten en dat beviel ons uitstekend. Heerlijk voorgerechtjes, lekkere salade en uitstekend hoofdgerechten. Opvallend was de versheid van de ingrediënten.
Mijn partner was redelijk tevreden over de kwaliteit van de huiswijn.
Ook voor de kinderen was er voldoende keus en een redelijke kwaliteit.
Wesley C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Dit restaurant is sinds kort weer open, onze trouwe chinees dicht en dus hebben wij hier eten gehaald. Over de service en het decor kan ik kort zijn: we zijn netjes te woord gestaan en de chinees ziet er leuk uit met een normale sfeer voor een chinees afhaalrestaurant.
Het eten was naar onze smaak niet allemaal even lekker, in veel gerechten zat naar onze zin (te) veel vet en olie. De smaak is er wel, de beleving viel tegen.

Gezien dit restaurant net weer heropend is, wil ik toch zeggen dat het de moeite waard is om te proberen! Vrienden van mij herkennen de opmerking over vet eten namelijk niet!
Jurgen T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Wij hebben vanavond sinds de opening van het nieuwe restaurant weer gegeten bij Dragon Garden. Het concept van all you can eat spreekt ons niet aan maar op zich zijn de afzonderlijke gerechten prima bereid. Ik had vanavond als 4e gang rundvlees met witte rijst besteld en kreeg een bedenkelijk derivaat van rendang. Nadat ik gereclameerd had kreeg ik hetzelfde vlees met een bol witte rijst. Wanneer houden sommige restaurants nou eens op met te doen of wij volledige mafkezen zijn? Ik ben boos de zaak uitgelopen tot grote vreugde van mijn vrouw en kind (dus niet). Ik ga nooit meer naar Dragon Garden omdat ik het ontzettend storend vind dat restaurants weg denken te komen met minachting van hun gasten.
Tanja B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Het restaurant is een tijd gesloten geweest en sinds het begin van deze maand weer open. Met een nieuw concept. Je kunt tijdens een aantal rondes kiezen uit een groot aantal items. Van sushi tot aziatisch. Van gril tot salades. Voor ieder wat wils .
het eten was lekker en voldoende. Aan het einde kun je zelf je dessert samen stellen.
Het personeel is vriendelijk, moet nog wel wat wennen aan het nieuwe concept. Ze weten niet altijd wat ze brengen. Maar dat heeft niet gestoord
Coquerell .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Waar dit tot een aantal jaren geleden een toprestaurant was, is het nu erger dan vergane glorie. Het eten is smakeloos, leek niet vers en ziet er zelfs bedenkelijk uit. Ongelofelijk dat een restaurant dit zich kan permitteren. Ik had babi pangang die taai en uitgedroogd was, kipfilet die doorgekookt was en tomatensoep die een muf smaakje had. Dit lijkt me allemaal echt niet nodig.
De bedienende dame was overigens erg vriendelijk en servicegericht.
Beproefd .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
De nieuwe eigenaar maakt het verschil, maar niet ten goede. Dit was tot 2007 één van de top Chinese restaurants in Nederland.

Maar nu de zoveelste wok, met weinig onderscheidend vermogen. Sfeer is weg, eten niet bijzonder.