Dragon City

• Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi
6,9
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Lekker gerecht, wel wat dorstmakend. Wel goede portie.
JosephineM B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Dit restaurant is een echt toeristenrestaurant. Het is niet erg sfeervol en niet gezellig en voor een knus avondje uit raden wij een ander restaurant aan. Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen. Wij kozen voor een tafeltje helemaal achterin het restaurant omdat het daar het rustigste is en je de meeste privacy hebt. Het voorgerecht yakatori was erg smakelijk maar met lauwe saus. Jammer. Toen het voorgerecht nog niet opgegeten was kwam het hoofdgerecht. Dat wilden wij niet want wij wilden een avondje rustig eten. Op ons verzoek een kwartier te wachten na het voorgerecht werd positief gereageerd. De pekingeend ging retour naar de keuken en verontschuldigingen werden aangeboden. Er werd uitgelegd dat de meeste mensen toeristen zijn en snel een hapje willen eten. Wij dus niet en na een kwartier werd netjes gevraagd of het hoofdgerecht opgediend mocht worden. Het was opnieuw voor ons gemaakt en de pekingeend was fantastisch. Heel erg mals en de bami (keuze tussen rijst, mihoen, nasi, bami) is een aanrader. Er zit veel groente in en is heel smakelijk. Wij hebben enorm genoten en ook van het nagerecht gebakken banaan met ijs. Het korstje was dun en knapperig en totaal niet vet. Heerlijk. Het eten is van zeer goede kwaliteit, de porties prima qua grootte en wij komen zeer zeker terug. Nogmaals complimenten voor het personeel wat zonder problemen zich aan onze wensen aanpaste. Dat is klantvriendelijkheid.
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Prima gegeten hier, nogwel op de meest toeristische plek van amsterdam.
Service is vriendelijk en snel, prijzen zijn vrij goedkoop.
Het eten is niet speciaal maar wel prima voor wat je er voor moet betalen. Een standaard nassi met kipsate is 8,- euro. Verder diverse chinese gerechten uiteenlopend van 10 tot 15 euro.
Vrij grote porties!