Dragon City

• Airconditioning , Catering , Terras
7,2
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Van de buitenkant geen bijzonder restaurant en van binnen klein en typisch "Hollands Chinees" ingericht. Uitgebreide kaart en ruime porties. Ik bestelde de tepan met biefstuk die deels aan tafel bereid werd en erg smakelijk was, goede verse groenten. Mijn tafelgenoten bestelden de rijsttafel die zeer gevarieerd en goed was. Redelijke huiswijnen. Bediening is vriendelijk maar uiterst traag, ruim een half uur moeten wachten tot überhaupt onze bestelling opgenomen werd. Er was een grote groep en ze konden dit echt niet aan qua verdeling van de aandacht over het restaurant.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Voor het eerst kennis gemaakt met Dragon City en gebruik gemaakt van de catering. Cateringmenu afgesproken met zeer vriendelijke mevrouw. Keurig op tijd gebracht en het eten was goed warm en smaakte heerlijk! De gasten hebben er lekker van gesmuld. Dus zeker voor herhaling vatbaar!
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Gewoon echte chinees van binnen. Ben een maandmenu wezen halen die erg lekker was. Krokante babi pangang maar wel super mals, echt top. Service is ook top in orde. Na te hebben besteld vragen de dames altijd of je wat wil drinken. Goed ervaring!
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Allereerst prima afhaal restaurant. Vers, snel en altijd iets te drinken onder het wachten. Maandmenu voor 2 is voldoende voor 3 personen. Eten in het restaurant is gezellig en wat er overblijft pakken ze met liefde in om mee te nemen.
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Een prima chinees restaurant. Ze werken met verse ingrediënten van een constante kwaliteit. Jay is erg vriendelijk en de klant is koning. Aanraders zijn de ossenhaas met zwarte bonen saus en de krokante buikspek.
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Dragon City is een leuk restaurant waar je vriendelijk behandeld wordt. Het eten is heerlijk, ruikt lekker en ziet er vers uit. Ook om af te halen is het zeker de moeite waard. Je krijgt altijd wat te drinken aangeboden. Top!