Dragon City

Hoogeinde 7 5142 GA Waalwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Dragon City

Johan O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Na een bezoek aan de Efteling hier gegeten. Helaas een leeg restaurant. Dat ligt in ieder geval niet aan het personeel dat ontzettend vriendelijk en attent is. Het eten is qua smaak prima. De presentatie kan soms nog iets beter. Alle ingrediënten van een nasi Rames op één bord gegooid ziet er rommelig en niet erg aantrekkelijk uit. De smaak maakte dat wel weer goed. De Tippan met varkensvlees was erg zoet. De Tippan Tja Siew was heerlijk.
FHE .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Samen met mijn broer hier gegeten na een dag koude dag Winter Efteling en voorafgaande aan een concert in theater de Leest. Uitmuntende, zeer complete Mihoen maaltijd besteld. Totaalkosten (incl. 3 non- alcohol. drankjes) nog geen 45 Euro totaal. Uitstekende en vriendelijke service van begin tot eind. Extra Mihoen was geen enkel probleem. Een dergelijk restaurant verdient veel meer tevreden gasten. Een absolute aanrader !
Jac K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Tjonge tjonge, een echt Chinees / Indisch restaurant. De sfeer is er prima, de bediening is zeer vriendelijken persoonlijk. Je voelt je erg welkom! Het eten is zeer betaal- baar en heel erg lekker! Vooral de Chinese specialiteiten zijn aanraders!
Sensy1 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Deze zomer hier gegeten met familie. We deden een lopend buffet wat uitstekend verzorgd was. Normaal haal ik hier mijn afhaal menu wat ook altijd erg goed is. De bediening is uitermate vriendelijk en de eigenaar komt altijd kijken of alles naar wens is, ook bij het afhalen van mijn menu.