Dragon Chen

Erg rumoerig
Lang
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik was hier op uitnodiging, maar mijn idee zou het niet zijn geweest. Op zaterdagavond zit het vol en dan is het gewoon té massaal. Echt een "vreetschuur". Keuze in gerechten is er genoeg en de kwaliteit is matig tot redelijk te noemen. Aan de sushi heb ik mij maar niet gewaagd. Ik had ook net iets teveel verhalen gehoord van mensen die er ziek vandaan zijn gekomen. De gerechten die "au bain-marie" worden warmgehouden, zijn vaak te zeer afgekoeld. Achter de teppanyaki stond een kok waar het chagrijn vanaf droop. De man was ook op z'n zachtst gezegd onbeleefd. Ik zou hem zó de zak hebben gegeven. Bij de desserts liep het bijna op ruzie uit, omdat er een lange rij stond en er slechts één ijslepel voorhanden was. Kortom, niet uitgesproken slecht maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij eten hier heel vaak en altijd is het heerlijk. En een hele fijne bediening Voor dit restaurant bestelde we altijd bij de willem marisstraat ook dat was altijd van hooge kwaliteit. Ga vooral zo door ????
Wij zijn ook inderdaad zeer trots dat onze gasten van ons vorige zaak hier komen dineren!
Wij zullen ons uiterste best blijven doen om al onze gasten het naar teveredenheid te stellen!

Bedankt voor uw mooie woorden!
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Vrijwel geen personeel te bekennen. speelruimte voor de kinderen erg klein en kaal. snel druk met de huidige indeling van de keuken. Gingen hier een keer spontaan heen en hebben verders heerlijk gegeten.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Hebben met familie hier gegeten vond het erg matig producten zoals sushi leken niet vers meer biefstuk was erg taai bediening was aardig maar liep er niet erg netjes bij
Polders .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
hallo,
hier de verjaardagen van Opa & Oma gevierd met een hele grote groep.
Opvallend was wel dat er geen lange wachttijden waren, ondanks de grote drukte.
Het personeel is zeer vriendelijk en 100% berekent op hun taak.
Dit samen met een uitgebreid assortiment etenswaren en drank heeft onze avond tot een geweldige avond zonder enige stress gemaakt.
Wat voor mij als organisator heel belangrijk was, de vuile borden e.d. werden vlot weer opgehaald zodat de tafels vrij bleven van vuile vaat.

Namens iedereen onze dank voor deze geweldige avond.
Wat fijn om te horen dat er na een drukke dag een grote compliment wordt gedaan!
Wij zijn zeer geeerd met jullie lovende woorden over ons restaurant en wij hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen. Nogmaals hartelijk dank voor jullie komst familie Polders !
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
heb zat ter gelegenheid van mijn zoon zijn verjaardag daar gegeten had mij er zo op verheugd ze waren vriendelijk maar ik vond het eten niet lekker op de gegrilde garnalen na biefstuk leek wel een gegrilde lap van niets zonder smaak tong was te droog gegrild sushi geen smaak gember met wasabi ook niet jammer goed bedoeld maar zonde van mijn geld.,bleef met mijn schoen constant aan de vloer plakken,had het graag anders beleefd maar is niet anders/
PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Voor een vaste prijs 2 uur lang onbeperkt genieten van talloze gerechten en gerechtjes, aantrekkelijk gepresenteerd op een groot aantal buffetten.
Aziatisch of Europees, warm of koud, de keus is werkelijk onbeperkt, van sushi en soep via wok en teppanyakki tot en met fruit en schepijs met slagroom toe.
Maar belangrijker dan de ruime keus is de kwaliteit van het gebodene: zowel de voorbereide als de à la minute gewokte en gebakken gerechten smaakten voortreffelijk,
Het was op deze vrijdagavond lekker druk, met een aantal grotere groepen.
Het hierdoor veroorzaakte lawaai en gedoe wordt door sommigen als storend ervaren, maar ons deed het wel wat denken aan de foodcourts in het verre Oosten: rumoerig, druk, gezellig en lekker vers eten met de hele familie.
De prijzen zijn inclusief frisdrank, bier, wijn en koffie (voor gedistilleerd dient een klein bedrag bijbetaald), en vriendelijke en vlotte bediening en koks.
Een prima adres om eens lekker met zijn tweeën of een groep uitgebreid van alles te proberen, ik kom hier zeker terug
Bedankt voor uw lovende woorden over ons restaurant! Met de huidige concurentie is dat een groot compliment. Uw positieve oordeel is voor ons een extra stimulans om nog beter ons best te gaan doen.
Griek-ofiel .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
Geweldig restaurant. Goede sfeer lekker eten. Vriendelijk personeel. Veel aanbod in verse producten. Leuke speelhoek voor de kinderen
Fijn om te horen dat u na een bezoek aan ons restaurant een positieve bericht heeft geplaatst! Dit stimuleert ons om elke dag weer ons best te doen om het onze gasten naar tevredenheid te bedienen. Wij hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Klassiek geval van "vreetschuur", waar het vooral met grote groepen geschikt tafelen is. Het eten is op zich prima hoor, er is keuze uit teppan yaki, wok, diverse chinese gerechten, snacks, wat sushi en brood met diverse smeersels. Ik vond mijn wokgerechtje zonder saus het beste smaken, maar daar kan natuurlijk ook niet bijzonder veel aan mis gaan.

Het is inderdaad lawaaierig en chaotisch omdat alle gasten zelf hun eten gaan halen, maar dat weet je natuurlijk wanneer je voor dit concept kiest. Prima restaurant in zijn soort.
Bullieracks .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
onze bruiloft gevierd in dit geweldige restaurant echt een aan rader, zaaltje apart kan je daar regelen, keurig ontvangst, gezellige bediening, gezellige aankleding zaal, kortom super geregeld, eten was top heel veel keus en heel lekker, gasten waren meer dan tevreden. mede dankzij dit restaurant hebben wij onze huwelijksdag op een gezellige en onvergetelijke manier kunnen vieren en afsluiten. ontzettend bedankt namens het bruidspaar leo en ina Alblasserdam
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
We hebben in de loop van de jaren al de nodige "all you can eat"-restaurants gehad, maar dit restaurant was op dit gebied een prettige verrassing!

Ze hebben uitgebreide keuze uit zowel voorgerechten (inclusief GOEDE sushi en vis!), hoofdgerechten (gewokt of op de Teppan-yaki plaat), en een fantastisch toetjes-buffet.

De bediening is ok, en de prijzen zijn spectaculair laag. Hier gaan we zeker vaker eten!
ErwinHo .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Een van de beste wokrestaurants die ik ken, prima eten, uitgebreid assortiment, naast Wok en grill ook een prima buffet. We hebben er al vaak gegeten, wel op tijd reserveren, want er zijn meer mensen die er graag komen.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Wij zijn 2 Belgische toeristen en hebben SUPER genoten in het 't restaurant!!! Zo een fantastisch ruime keuze verse produkten voor zo een super lage prijs met drank inbegrepen.ongelooflijk lekker!!!Ze mogen van ons gerust in België een 2e zaak starten!!!was super ervaring! !!We komen zeker terug (al moeten we er zo een 3 uur voor rijden) proficiat van Marc en Carine
Miriam K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Mijn vader heeft zijn verjaardag daar gevierd. Hij was die dag gratis vanwege zijn verjaardag. Een heel uitgebreid menu in de vorm van all in concept. Voor een ieder wat wils. Voor een vast bedrag onbeperkt eten en drinken en genieten van de heerlijk heden van diverse keukens. Van soep, sushi, friet, rijst, wok, grillplaat en allerlei warme en koude gerechten. We hebben een gezellige avond gehad en het eten was erg goed en we zaten vol aan het einde van de avond. Mooie locatie, na 18 u gratis parkeren. Gezellige sfeer en mooi interieur, Leuk om met z'n allen aan een ronde tafel te kunnen zitten. Je kan ook eten afhalen.
Barbera D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Wij zijn vanavond voor het eerst wezen eten, ik moet zeggen.het eten was erg lekker en wat betreft
het lawaai wat sommige zeggen dat valt reuze mee ik vind het zeker een aanrader.ga zeker weer terug.
Yourguest .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Als je binnenkomt bij Dragen Chen dan kan je aan het geluid al horen dat het een grote vreetschuur is. Dat kan ook niet anders met dit concept: 3 uur onbeperkt eten en drinken voor 30 euro. Het is een eigenlijk een goed aangeklede hal, waar het erg lawaaierig is.

Het aanbod van eten is erg divers, je kan van alles eten uit de oosterse keuken. Voor iedereen wat wils.
De smaak van de gerechten is over het algemeen erg matig.

Als je ergens gezellig en goed wilt eten dan is het geen aanrader.

Wil je heel veel en divers eten maar vooral heel veel drinken dan zal ik het wel aanraden
N. V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2014
Dit 'wok restaurant' / 'all you can eat' concept springt er met kop en schouders bovenuit. Het eten was zeer vers, lekker en warm. Er werd continue (ook na 20.00) aangevuld. De keuze / variatie is enorm dat heb ik nergens anders gezien. Je kunt wokken, grillen (teppan), er is een uitgebreid chinees / indisch buffet. Er is een sushi / dim sum buffet, verse salades. Maar zelfs als je niet van chinees / indisch houdt kun je hier terecht. Olijven, stokbrood met pesto of kruidenboter, pizza, patat, verse makreel, kaas. En een enorme toetjesbuffet. Vieze borden en glaswerk werd op tijd weggehaald zodat je niet met een hele berg vuile vaat aan tafel zat.
Er is goed gedacht aan (jonge) kinderen. Eetstoeltjes, waar je wel zelf nog even een doekje over moet halen... Maar dat is het enige minpunt. Verschoongelegenheid in de damestoilet. Voldoende eten wat (jonge) kinderen ook lusten, kinder buffet met patat, knakworstjes, minifrikandel en voldoende sausjes. Slush puppies, Wickey pakjes snoepjes en spekjes bij de choco fontein. Een speelhoek welke goed is afgeschermd van het restaurant met daarin Air hockey, Nitendo en allerlei speelgoed.

Je kunt gratis parkeren maar wel met een parkeerschijf. Ben je deze vergeten dan hebben ze bij de kassa een parkeerschijf voor je. Dragon Chen is een aanrader!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Vanavond met het team hier wezen eten ivm met een afscheid. Parkeren voor de deur is gratis, maar wel een parkeerschijf gebruiken (en tussendoor verzetten). Bij binnenkomst was het nog niet druk. We werden naar ons tafeltje begeleid. Gekozen voor all inclusive: 22,50 euro inclusief drankjes (ook bier en wijn). Aan het tafeltje wachten wij op uitleg of het opnemen van een drankje. Toen dit erg lang duurde hebben we om uitleg gevraagd, bleek alles ook self service te zijn.
De diversiteit van drank is enorm: dubbelfrisss, energy drank, (verse?) jus d' orange, diverse soorten koffie en thee, siropen voor door de koffie enz. Er waren verschillende soorten soep, stengels, croutons, uitjes, stokbroden, taps worst, roomkazen, gewone kazen, Chinese gerechten, pizzatjes, patat, je kon wokken en van de plaat eten (zalm, garnalen, tong, schol, vlees). Er was een chocoladefontein, appelgebak, cheesecake, roomijs, waterijsjes, slagroom, soepjes. Het buffet zag er verzorgd uit en het personeel was vriendelijk. Wel was het (voor een woensdagavond) heel erg druk, misschien door de schoolvakantie. Al met al een prima wokrestaurant en een goede prijs!
Sjanie G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2014
Wij zijn in een week al drie x geweest gewoon omdat we t heerlijk vonden alles is even lekker en goed warm n heerlijk ijs buffet d'r bij en gebak echt n aanrader als je van smullen houd en t personeel is heel vriendelijk Gr Peter en Sjanie Elbers
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Wij zijn hier gisteren met vrienden wezen eten.

Het eten was, als het warm was, over het algemeen goed. De wok/grill gerechten smaakten goed, maar helaas werd er niet aan je gevraagd of je de biefstuk roze, medium of doorbakken wilde hebben. Ikzelf nam twee biefstukjes gedurende mijn grillbeurt en doordat ze het niet vroegen kreeg ik een doorbakken biefstuk en een (waarschijnlijk) te roze biefstuk. Het was uiteraard leuk om het te vergelijken (welke smaakt nou beter) maar dit zou eigenlijk niet zo moeten zijn. Gelukkig smaakte het allebei wel goed, al blijft het voor mij een raadsel hoe roze vlees even taai kan zijn als doorbakken vlees. Het wok en grill gedeelte krijgt van mij een krappe 7.

Over de kant en klare gerechten kan ik kort zijn: het ene was net bijgevuld en dus warm, het andere lag er al wat langer en was dus taai en afgekoeld. Slechte bijvulserivces dus en dat is zeer jammer, want anders was ik hier zeker met regelmaat teruggekomen. Een van onze vrienden beweerde zelfs dat de babi pangang nog rauw was, dus deze heb ik uit voorzorg maar gemeden: een dikke vijf.

Gemiddeld krijgt het eten van dit restaurant van mij dus net een 6.

De service met betrekking tot het ophalen van de vuile borden/glazen vond ik top. De dames waren erg vriendelijk en je kon er nog een lolletje mee hebben ook. Helaas lieten ze het op het bijvullen schieten en daarom kan ik niet hoger geven als een acht.

Het decor dan... Tja, wat valt er van te zeggen. Het is een betonnen doos als je het van buiten ziet. Het straalt weinig tot geen gezelligheid uit en zeker niet op een regenachtige avond.

Van binnen ziet het er echter een stuk moderner uit dan de buitenkant. Keurige nieuwe stoelen en tafels en schoon bestek. Helaas is het restaurant door de open ruimtes vreselijk rumoerig. Je kon elkaar nauwelijks verstaan en dat gold ook voor het instructiepraatje van de dame die ons naar de tafel bracht.

Al met al komt het decor dus uit op een vijf en dit had zeker meer kunnen zijn als ze de buitenkant hadden aangekleed.

Voor € 25,50 p.p. zijn er, helaas voor Dragon Chen, betere wokrestaurants in de omgeving te vinden en de kans dat je mij hier dus zult terug zien is relatief klein.