Downtown

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Downtown

Maandag t/m zondag 10:00 - 19:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Downtown

Brendan H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Met zoveel sterren heb ik meer verwacht. De obers waren heel vriendelijk een enthousiast, maar het eten was te gewoon. Kip saté een beetje droog, hamburgers waren lekker maar lijkt mij een beetje uit de frietkot.
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een zeer onbeschofte ober die weigerde om te informeren of er een glutenvrije kaart was!!! En dan wil je zo de goede sier uithangen. Amsterdam heeft het! (gehad)
shahryar2nl .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Heerlijk gegeten en getafeld bij lunchroom Downtown Amsterdam

gezellige mensen, goede service en overheerlijke clubsandwich super deluxe voor een goede prijs!!

Kortom goede ervaring!
Judith A.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Prima sfeertje, vooral in de zomer staan alle deuren open en zit je lekker in de zon je drankje te drinken. De pannenkoek met appel is echt heerlijk en ook de huisgemaakte appeltaart stelt nooit teleur!
Hatice S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Dit is een van mijn favoriete lunchrooms is geworden. Er heerst een gezellige sfeer, het eten is van goede kwaliteit en je proeft dat er gewerkt wordt met verse producten.allerlekkerste salades en pannenkoeken we hebben heerlijk gegeten.Service is trouwens ook prima in orde. Ga zo door!!
TheObserver .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2013
Voor de pannenkoeken hoef je hier in ieder geval niet te komen. Een half rauwe pannenkoek met hier en daar een aangebrande plek. Tevens zijn de pannenkoeken erg vettig en blijft er een plasje olie achter op het bord.

De verse jus d'orange was erg zuur, maar dat zal wel aan de sinaasappels liggen dan aan de lunchroom zelf.
Bettydijkema .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2013
Heerlijke kwarktaart en appeltaart gegeten!
Ook de cappuchino en verse jus d orange, zeer goed. Alles ook om mee te nemen.
Gezellige muziek en gastvrije bediening.
Echt een aanrader.
danielle2002 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
29 November heerlijk geluncht bij Downtown,een broodje gezond,heerlijke koffie en reuze prettige sfeer.
Voor iedereen een aanrader.zegt het voort.
groeten Eveline Mulders