Downtown's Grillhouse

Kleine Houtstraat 58 2011 DP Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Downtown's Grillhouse

Onbeperkt grillen

Dit is onbeperkt happen van een totaal ander kaliber dan de meeste andere 'onbeperkt eten' tentjes. Bij Downtown's Grillhouse in het historische centrum van Haarlem kun je binnen hun beperkte spelregels 2 uur smullen van de lekkerste grillgerechten. Ook voor een compleet verzorgd feest kun je hier met een gerust hart je vrienden en/of familie uitnodigen. Kijk tijdens het shoppen al uit naar het 'grillige' einde van je dag en kom eten in één van de gezelligste straten van Haarlem. Geniet!

Meer informatie over restaurant Downtown's Grillhouse

6,9
Delayla0118 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Gisteren voor het eerst in Haarlem, dus kwamen dit restaurantje tegen. Ziet er leuk uit ook van binnen. Uiensoep vooraf helaas overheerste de peper & de watersmaak. Als hoofdgerecht grote garnalen, het waren kleintjes en het eten was koud. Excuses van de bediening, vervolgens krijg je het na 30 sec je eten weer terug & is alles nog steeds koud ( aardappeltjes en groenten ) erg jammer. Maiskolf was heerlijk!
Andrew V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Lekker gegeten via de (laatste dag van de AH actie) goede snelle en vriendelijke service, simpel maar er lekker eten, zou het restaurant zeker aanraden.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Gisteravond hebben we met z'n tweeën gegeten bij Downtown's Grillhouse. Beide hebben we gekozen voor het 3-gangen menu van de chef, één met vlees en één met vis. De lekkere bbq-smaak geeft een mooie toevoeging aan de gerechten. De hoofdgerechten (zalm en mixed grill, bestaande uit spareribs, een stukje kip en een stukje steak) waren erg goed, zeer mals en goed op smaak. Vooral de spareribs waren voortreffelijk. De service is prima, zeer vriendelijk en attent.
J.moesbergen .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Meisje wat op zondag avond werkte was heel erg vriendelijk en oprecht.
Opmaak van het hoofdgerecht was wel OK. Gewokte groente bij een steak was niet echt van toepassing.
Verder had ik een heel vies bord bij het desert!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Wij hebben prima gegeten en de sfeer was goed. Wij houden er niet van als je alles bij het hoofdgerecht apart bij moet bestellen en apart moet betalen, zoals aardappelgerecht, groente, saus en enzovoorts. Liever een totaalprijs en keus uit een aantal opties voor wat er naast je vlees komt te liggen.
Hilde P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Heerlijkzachte Mix grill gegeten met een super vriendelijke bediening in een netjes maar niet overdereven luxe restaurant
AlineR .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Nieuwjaarsdag is naar mijn ervaring altijd een bijzondere dag. Haarlem city was bijzonder rustig en toch was deze zaak geopend. Klasse hoe de eigenaar in zijn eentje de paar bezette tafels eervol bediende en ons lekkere, eerlijke gerechten voorschotelde. Prima eten voor prima prijzen.
Cmsb .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
In vergelijk tot ons vorige bezoek viel het ons erg tegen. Toen nog gezellig kleine hapjes (soort tapas), dat met vrienden erg leuk eten is. Nu alleen de keuze tussen een vis of vleesmenu, dat ik qua prijsverhouding tegen vond vallen. Heel jammer want wij hebben hier voorheen erg lekker gegeten maar gaan nu niet snel nog eens. Ze onderscheiden zich nu niet meer van de andere restaurant waarvan er om hen heen veel te vinden zijn. Zonde, een gemiste kans.
ReneAntoinette .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Vriendelijk personeel. Erg persoonlijke service. Door mijn zwangerschap een speciaal menu samen gesteld. De kok kwam zelfs met een bordje patat met saus aan voor onze zoon van een jaar. Zelfs het drinken werd speciaal voor ons opgehaald. Echt voor herhaling vatbaar.
Daniellevalkestijn .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
De aandacht van het personeel was zeer persoonlijk en nodigde uit om een praatje te maken.
De kok heeft een lekker 3-gangen surprise menu gemaakt.
Het is een klein restaurant en erg knus.
Julienne76 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Het restaurant heeft een leuke sweer een de binnen kant.
We hebben erg lekker en gezellig gegeten !!!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Genieter0311 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Gisteren hier wezen eten, wat een leuke sfeer.
Gastvrij onthaalt. Daarna gekozen voor een 3-gangen menu van de chef. Heerlijk voorgerechten met kipvleugels met honing. Daarna kregen wij 2 stukjes vlees met een lekker bbq sausje eroverheen.
Als dessert een heerlijk huisgemaakte chocolade cake. Deze was echt lekker verse met lekker bolletje ijs. En dat voor 27,50 p.p zeker de moeite waard om weer terug te komen. We hebben ook gelijk voor 2 e kerstdag gereserveerd. Graag tot dan en ga zo door.
Cjansenn .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Vooraf 3 kippenvleugeltjes met sla niet heel bijzonder wel goed. Daarna hadden wij beide vlees gekozen. Kip & 'ossenhaas' met 2 aardappeltjes en een doorweekte champignon. Daarover heen kwam ook nog ketchup .... dessert was een chocolade taart dit was cake dat naar karton smaakte. Wij zijn zeer teleurgesteld zeker nadat we de kaart online hadden bekeken die er goed uitzag.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk gegeten! Wij kregen een menu wat de kok zelf had samengesteld. Ik gaf aan dat ik vis erg lekker vond, dus kreeg ik bij mijn hoofdgerecht biefstuk en een zalm in witte wijn. Wauw wat een smaak sensatie! Het dessert was een tiramisutaartje waar je u tegen zegt. Service was ook heel erg goed.
Akaagman .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
een 3 gangen menu was rond de 27 euro
en een 4 gangen menu rond de 35 euro dus kozen we daar voor maar het tussen gerecht waren twee kippenvleugeltjes dus om gerekend, hebben we 8 euro voor twee kippenvleugels betaald
P_veenman .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Het was heel druk en we moesten best wat langer wachten op ons 4-gangen verrassingsmenu. We kregen wel een gratis drankje aangeboden. De keuze van het menu was vis/vlees of vegetarisch. Wij hebben voor vlees gekozen. De carpaccio vooraf was heerlijk, de soep prima, het vlees wat matigjes en droog zonder sausjes. Het toetje, brownie, was lekker.
Verder waren ze aardig en was alles prima verzorgd en dat voor 35,- voor 2 personen!
Gladys V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Wij hebben hier gegeten met de Social Deal actie. Een menu wat normaal 35 euro kost, kost nu 17 euro. Toen wij aankwamen kregen we te horen dat het een verrassingsmenu is. Dit vonden wij vreemd aangezien dit er niet bij vermeld staat. Maar oké, afwachten dan maar. Uiteindelijk kregen wij 2 kippenvleugeltjes met honing, tomatensoep dat nergens naar smaakte en waar we zelf veel zout en peper bij moesten gooien, varkenshaas waar te weinig saus op zat en ook nergens naar smaakte en als klap op de vuurpijl een bolletje ijs naar eigen keuze. Als ik de prijzen van de kaart erbij pak kom ik op 13 euro uit en dat is dan zonder vlees want die staat niet op de kaart. Je kan mij niet vertellen dat het vlees 22 euro kost. En als dat wel zo is, is het echt afzetterij. Ik had verwacht dat wij een lekkere biefstuk zouden krijgen aangezien zij dat wel in allemaal soorten en maten op de kaart hebben staan.. Wat een teleurstelling. Voor ons nooit meer!
Hmgorter .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
De bediening was erg goed, alert en vriendelijk. Het eten daarentegen vond niet iedereen top, de meningen waren verdeeld.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Leuke avond, heerlijk gegeten en een prima (salentein) malbec bij de new york steak! Tevens was bediening was erg vriendelijk en gastvrij en advies. Groot compliment voor de beide dames!
Renee1707 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Heb hier afgelopen week gegeten met social deal bonnen. Wij kregen een verassingsmenu van de chef, leuk idee! Vooraf malse kipvleugeltjes die duidelijk van de houtskool grill kwamen. Ons tussengerecht was een pomodorisoepje met een lekker sneetje pesto brood. Als hoofdgerecht kregen wij beiden een diamanthaas. Ik eet mijn vlees graag rood, dit had de kok prima begrepen! Onder het vlees lag wat groente en we kregen er een paar gebakken aardappeltjes bij. Mijn vriend is een grote eter dus die had er nog een portie patat bij besteld á €2,25. Dit betaalden we graag bij, je kan natuurlijk niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten! Ons dessert was een bolletje ijs naar keuze en een stukje choco taart. Nou ben ik geen choco fan dus mocht ik 2 bolletjes ijs kiezen. De bediening was erg alert en vriendelijk. Al met al een goede ervaring! Wij komen zeker terug!