Downtown Diner

Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Top avondje uit!! Heerlijk gegeten uitstekende bediening en goede wijn. Echte aanrader..... Geweldige locatie voor een hapje en een drankje met je partner of met vrienden in de naastgelegen sportsbar.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Was echt buitengewoon! Heerlijke Black Angus steak, mals, vers; zoals het hoort.
Verrassend interieur en ambiance. Bediening prima. Reële prijs. Heerlijk avondje uit. Parkeren voor de deur. Aanrader.
Meijertje .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Bijzonder om zo in de 'grote bekende studio's' naar binnen te lopen om een hapje te eten!
We werden vriendelijk ontvangen en onze jassen werden netjes aangenomen.
Nadat we zelf een tafel mochten uitkiezen, of op het podium of aan een hoge tafel kregen we van de ober de menukaart.

Er hing een gezellige en leuke sfeer in het restaurant en het eten was top!
Wij hadden gekozen voor een 3gangen verrassingsmenu op aanraden van de ober ook de fleswijn die ons werd aangeraden was uitstekend!

Na het eten zijn we nog even een drankje gaan doen in de Sportbar (ook al houdt mijn vrouw niet van Sport het was er erg gezellig)

Al met al een zéér geslaagde avond met heerlijk eten!