Downey's

Meer informatie over restaurant Downey's

• : Parkeerplaats & Valet parking

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 17:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Charlottie J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Super leuk concept!
Leuk om te zien hoeveel plezier het personeel heeft in het werk.
Genoten van high tea en lekker pannenkoeken.
Absoluut een aanrader!
Melissa G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
High Tea met Groupon was niet een heel groot succes. We kregen rare thee, gelukkig kreeg ik 'gratis' nog een 2e kannetje (voor 1 kop) normale thee toen ik daar om vroeg, dit terwijl op de Groupon stond onbeperkt thee. De hapjes waren voldoende, maar we hebben het wel eens beter gezien. Concept is wel heel leuk, dat er mensen met een verstandelijke beperking werken. Maar wat is dat toch met de aankleding, dat kan veel gezelliger.
Lood .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Het concept is geweldig, ze hebben allemaal zoveel plezier in hun werk. Ook de vrijwilligers zijn toppers! Het is een gezellige, vrolijke en mooi locatie in Amersfoort. Voor een high tea, lunch of een koffie/ thee met huisgemaakt gebak moet je Downey's zijn!!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Dit is een geweldig lunchcafé; lekkere high tea, lekker snoepen. Top-bediening. Een aanrader voor ieder bezoekje aan Amersfoort!
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Lunchen bij downeys is zeker aan te raden. Met goed geduld zal je tevreden zijn met de bediening. Het personeel heeft veel plezier in het werk en dat is ook te zien. Eten is prima, niets bijzonders maar goed te zien. Lekkere tosti's!
Iautar .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Kan het iedereen aanbevelen om bij Downey's in Amersfoort te gaan lunchen.
Koffie is lekker, appeltaart en brownies overheerlijk en bediening is geweldig en gaan zeker terug!
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Een "ongewoon" genoegen om hier aan te schuiven. De bediening door mensen met een beperking is soms wat langzaam, maar dat is dus echt onthaasten. Alles ziet er even netjes en schoon uit en de bediening is ook ongewoon vriendelijk. De kroketten met donker bruin brood waren heerlijk, de thee prima en de bitter lemon lekker koud, dus hier schuiven we vaker aan.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Wat doet iedereen zijn best!! Allemaal mensen met een verstandelijke handicap, maar wat een fantastische gastvrouwen en heren. Het eten is gewoon goed, het personeel is TOP. Je wordt helemaal in de watten gelegd en er komt regelmatig iemand langs om te vragen of alles naar wens is en diegene wil het antwoord op deze vraag ook echt horen Alles lekker schoon, salades vers, sapjes vers. Echt een aanrader.