Down Under

Zwarte Pad 1 2586 ZZ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Down Under

Dirkjensen .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Met mijn familie hier geluncht, lekker buiten gezeten op het terras. De bestelling liet wat lang op zicht wachten, we waren de eerst dus waarschijnlijk moest de oven of kok nog warm worden. Na ons eerste drankje werd ook niet meer gevraagd of we nog wat wilde drinken, toch een gemiste kans. Mijn broodje met geitenkaas, gegrilde groenten en pesto smaakte erg goed, het broodje was rijk belegd, met o.a. een dikke plak zachte geitenkaas. Had gehoopt dat het lauwwarm zou zijn, maar helaas was alles koud. De clubsandwich welke de rest van de familie had gekozen, zag er ook erg goed uit er zat een lekker dipsausje en chips bij. Ze hadden keurig onthouden wie wat besteld had (ivm speciale wensen). Ook stonden er op het terras bakjes water voor de honden. Als we weer met de honden op het strand gelopen hebben, komen we hier zeker terug.
Ester P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Pas geleden hebben wij geluncht bij deze mooi gelegen strandtent. De smaak was in orde maar het broodje geitenkaas was belegd met maar net toereikend geitenkaas en de volgens de menukaart beloofde gegrilde paprika was geheel afwezig. In plaats daarvan een gehalveerde cherrytomaat. Prijs/kwaliteit kan beter!
Ruptuur2015 .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Dit is hoe het hoort. Super bediening, die niet iedere 7 minuten vraagt: wilt u nog wat drinken? Maar als je ze dan wat vraagt wordt je ook direct en snel geholpen! Zien er allemaal super en netjes uit. Zo ook Down Under zelf: goed verzorgd interieur en exterieur. Je waant je echt down-under. Wat maakt dit verder zo leuk? Niet alleen surfers hier. Ook locals uit Den Haag, toeristen van ver en studenten komen er. Down Under spreekt zo een brede doelgroep aan en dat behouden ze ook. Aanrader: het MEGA ontbijt voor slechts 10 eur. En proef gewoon een van de hoofdgerechten van de kleine maar uitgebreide kaart. Voor ieder wat wils. De koffie is van biologische oorsprong en de ijsthee eveneens. En wat kan ik over het uitzicht zeggen? Zee, zand en rechts op ongeveer 20 meter begint het hondenstrand wat loopt tot Wassenaar. Opvallend detail: op bijna iedere hoek van het terras staan hondenbakken met vers water voor de trouwe viervoeters. Chapeaux!
Hallo Ruptuur,
Bedankt voor je uitgebreide recensie, erg leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad en zo te spreken bent over de sfeer. Je hebt echt oog voor detail! Hopelijk zien we je nog eens op ons terras! Groeten, van het DownUnderBeach team!
SuzannevanG .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Down Under Beach is een relaxte strandtent! De sfeer is fijn, de bediening meer dan leuk en het eten top! BBQ was heel goed. Voor een feestje, alleen of samen, bij Down Under Beach is het altijd gezellig.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Laatst gegeten bij Down Under in Scheveningen. Wat een mooie strandtent is dit geworden en wat hebben we lekker gegeten. Ideaal te bereiken met de auto. Parkeren bij het zwarte pad en helemaal naar achter doorrijden. Je loopt naar beneden en neemt de eerste links.

Na het eten was er ook nog een super georganiseerde pubquiz. We hebben een topavond gehad.

Een aanrader waar wij zeker snel nog een keer terugkomen!
W-q .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Vandaag hebben we weer heerlijk geluncht bij Down Under beach. Mijn vrouw - alweer, en dat zegt genoeg - een caprese salade en ik een carpaccio rundvlees salade. Beiden gebruikten we een heerlijk koel glas witte wijn. Het beviel wederom prima en het is goed betaalbaar.
Lekker aan een tafeltje met onze voeten in het zand. Dat maakt zo'n fantastische zomerse dag in september compleet. Volgend jaar hopelijk maar weer.
PGrt .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Het strandpavillioen heeft een prachtig uitzicht, vooral wanneer de zeilbootjes voor de ondergaande zon langs varen. De menukaart is niet al te groot, maar toen wij er waren was er 's-middags op het terras een Zuid-Amerikaanse bbq buiten de kaart om. Het vlees was heerlijk, vooral het chorizoworstje. Lekker geborreld tot dinertijd en toen een kipsate genomen, deze was goed klaargemaakt en voor het strand zeker niet duur. De ossenhaaspuntjes waren lekker mals. Al met al een heerlijke dag gehad bij Down Under en we komen zeker weer terug.
Vsp .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Wat een waanzinnig mooie strandtent is Down Under Beach geworden! Hier zijn bergen werk verzet! De veranderde kaart heeft mij zeer verrast! De ossenhaaspuntjes waren heerlijk en bij de gedachte aan de Brownie, stroomt het water me weer in de mond! Er liepen heel wat bekende gezichten van vorige jaren in de bediening rond! Een fijne plek met een heerlijke kaart!
A S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
slechte ervaring bij Down Under (nieuwe eigenaar) in Scheveningen. Vandaag voor het eerst weer gegeten sinds vorig jaar. Kwaliteit van het eten is ronduit slecht. Als voorgerecht had ik vitello tonato genomen. Ik kreeg echter koude rosbief met majo! Daarna als hoofdgerecht de kip-sate. Deze leek zo uit de doos (van de groothandel) en leek opgewarmd in warm water (!) aangezien er een grote plas vocht op de bodem in mijn bord lag. Kwaliteit van friet was ook niet goed: mooi van buiten maar hol van binnen. Het opdienen van deze 2 gerechten duurde ruim 1,5 uur, ondanks dat het er erg rustig was. We kregen nog wel een gratis drankje van de serveerster ter compensatie nadat we hadden geklaagd. Toch jammer, hier kom ik nooit meer terug.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Ik hoorde dat ze net een nieuwe eigenaar hebben en dus even wezen kijken/eten. Heerlijk gegeten. De blini met zalm was zeer smakelijk. Als hoofdgerecht is de ossehaaspuntjes met teriyaki saus echt een aanrader. De brownie als nagerecht van het Vlaamsch Broodhuys is om te smullen. Heerlijk genieten in een ongedwongen sfeer.
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Heb hier gisteren met vijf vriendinnen gegeten. Het duurde maar liefst anderhalf uur voordat we ons eten hadden gekregen, wat niet eens lekker was.
We kregen ons bestek ook vijf minuten later dan ons eten, waarna een serveerster meldde toen ze het bestek bracht: "Het duurde even, ik had het laten vallen."
Daarnaast is er geen ??n keer gevraagd of we wat te drinken wilden hebben. Mensen naast waren ook al aan het klagen.
Alleen toen we het koud hadden gekregen, gaven ze ons rode dekens om ons warm te houden.
De sla bestond bijna alleen maar uit het harde witte bittere gedeelte van een krop, de dim sum was matig, maar de bijbehorende sausjes niet lekker.
We kregen verder geen excuus, of een vergoeding.